abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:09:09 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29750858
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen en alles is welkom, vooral digitale jihad strijders.

- Zit er iemand van KladBlok Pol-SC te lezen ?!? -

Voor alle vervelende luizen, pestkoppen en klieren is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Volgende POL-meet eind augustus te Groningen. Noteer het in uw agenda !

[ Bericht 53% gewijzigd door Drugshond op 18-08-2005 13:16:10 ]
pi_29750886
Jezus brak dan ook met de Judassen.
pi_29750890
hoi
pi_29750894
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen en alles is welkom, vooral sailors en golddigsters.

Voor alle vervelende klieren is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Volgende POL-meet eind augustus te Groningen. Noteer het in uw agenda !
--

de mijne zou G. Hofmans revisited geheten hebben
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:11:35 #5
89730 Drugshond
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:18:19 #6
89730 Drugshond
pi_29751150
quote:
Hoog bejaarde vrouwen aangerand in Noord-Holland

HOORN - De politie van de politieregio Noord-Holland Noord is op zoek naar een man die ze ervan verdenkt dat hij in de maanden juni tot en met augustus vier hoogbejaarde vrouwen heeft aangerand. Deze slachtoffers, allen ouder dan tachtig jaar, wonen zelfstandig in aanleunwoningen van de verzorgingshuizen Sweelinckhof in Wognum en Berkenhof in Berkhout.

De politie heeft dit donderdag in Hoorn op een persconferentie laten weten. Via de media verspreidt de politie een compositietekening van de vermoedelijke dader. De politie vermoedt dat het om één dader gaat, maar is daar nog niet helemaal zeker van.
IEEEEUWWWW ..... Gatver der Gatver
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:18:24 #7
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29751152
pi_29751173
Het houdt moslims van de straat
pi_29751228
Dat Hoorn is volgens mij niet echt een leuke gemeente. Komt wel vaker negatief in het nieuws.

Drugsdorp
pi_29751374
Spaanse mietjes. Maar dat was al bekend
pi_29751384
Jezus was een palestijn
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29751630
Volgens mij was Johannes de Doper veel gaver, hij wilde Jezus ook helemaal niet aanraken. Zie het als een Balkenende die je alleen met een pincet wil onderzoeken
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:39:25 #14
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29751752
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

.
Waarom is Irak zwart, diep roze zou beter zijn.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 13:39:56 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29751770
quote:
7) ‘Wat op straat wordt gezegd moet in de Kamer worden besloten,’ zei u vorig jaar in Trouw. Echt?
“Ja, daar sta ik volledig achter. Het tegendeel is nu het geval. Het is te zot voor woorden dat negen van de tien parlementariërs voor de Europese Grondwet waren, terwijl al lang duidelijk was dat twee van de drie Nederlanders tegen waren. Iedereen hier op het Binnenhof brabbelt maar dat het anders moet, maar bij de eerste de beste kans die ze krijgen gaat het mis.
“Laat ik nog een paar voorbeelden noemen. De multiculturele samenleving: heel veel mensen geloven niet meer in het concept van pappen en nathouden. Ze willen concrete maatregelen, niet alleen carrots maar ook sticks. Of criminaliteit: de meeste mensen vinden dat er veel strenger moet worden gestraft. Die slag naar de burger toe is heel belangrijk.”
• Veel mensen zeggen ook: de doodstraf moet worden ingevoerd.
“Daar ben ik niet voor.”

• ‘Wat op straat wordt gezegd moet in de Kamer worden besloten.’
“Nou oké. Dan ben ik hier inderdaad in strijd met mijn eigen uitspraak.”
• Waarom schoffeert u een duidelijke wens van de kiezer?
“Misschien hebben jullie hier gelijk. Alleen... het gaat om de context. Kijk, er is niets mis met populisme. Maar het populisme moet wél binnen je maatschappijvisie passen. Stel dat een meerderheid van de bevolking de belasting wil verdubbelen. No way! Populisme is dus niet: u vraagt, wij draaien.”
• Kortom, u trekt uw uitspraak terug?
“Ik trek helemaal niets terug. Ik bedoel het precies zoals ik het heb gezegd. Ik geef daar alleen deze toelichting bij.”
Dus, de mening van het volk moet binnen je maatschappijvisie passen, maar dat geldt niet voor andere partijen wanneer het gaat om de EU-grondwet.
quote:
11) Democratie en islam gaan niet samen, stelt u. Hoezo?
“In tegenstelling tot het christendom en het jodendom heeft de islam nooit de scheiding tussen kerk en staat erkend. En dat is cruciaal. De islam is de meest intolerante godsdienst. Ik noem de politieke cultuur van de islam retarded, achterlijk, want in het maatschappelijke leven van zulke landen zie je dat het kommer en kwel is met de rechten van vrouwen, homoseksuelen, journalisten, ongelovigen, christenen, noem maar op.”
• Het land met de meeste moslims, Indonesië, kent vrije verkiezingen en een scheiding tussen kerk en staat.
“Maar kijk naar alle islamitische landen in het Midden Oosten en de Golf! Daar is géén democratie. Goed, Indonesië heeft wel scheiding van kerk en staat, dat ben ik met jullie eens.”
• Dan kunt u de bewering over democratie en de islam toch niet volhouden?
“Ik kan dat wel volhouden. Jullie proberen weer een voorbeeld te zoeken om een mening van mij te ondergraven.”
• Wij constateren opnieuw dat u een boude bewering doet die bij nader inzien niet klopt of onhoudbaar is.
“Ik zeg: de islam is niet dominant in de politieke klasse in Indonesië. Daarmee is mijn antwoord consistent.”
• En wie heeft deze scheiding tussen kerk en staat bepaald? De bevolking zelf, in meerderheid islamitisch. Uw antwoord is allesbehalve consistent.
“Ja, ja... nee... Is dit nou werkelijk zo onhelder?”
Dus, wanneer een moslimland de scheiding tussen kerk en staat respecteert dan komt dat omdat de Islam niet dominant is in de politiek, maar bij Westerse landen met scheiding tussen kerk en staat is dat natuurlijk heel anders.

Ik wacht vol spanning af naar een debat met deze man. Mat Herben maakt eindelijk eens kans om te scoren in een debat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29751880
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Waarom is Irak zwart, diep roze zou beter zijn.
Omdat Irak Irak niet binnenviel.
pi_29751893
Mat Herben... het is haast zielig om hem onderuit te halen, hij doet zó zijn best... maarja, LPF...
pi_29752153
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dus, de mening van het volk moet binnen je maatschappijvisie passen, maar dat geldt niet voor andere partijen wanneer het gaat om de EU-grondwet.
[..]

Dus, wanneer een moslimland de scheiding tussen kerk en staat respecteert dan komt dat omdat de Islam niet dominant is in de politiek, maar bij Westerse landen met scheiding tussen kerk en staat is dat natuurlijk heel anders.

Ik wacht vol spanning af naar een debat met deze man. Mat Herben maakt eindelijk eens kans om te scoren in een debat.
Wie wordt er geinterviewd? Die interviewer is trouwens ook niet echt briljant, Indonesie omschrijven als een land met een scheiding tusssen kerk en staat en met vrije verkiezingen getuigd niet echt van recente kennis over dat land. Indonesie is het land waar dankzij ons nog een beschaafd rechtssysteem is maar waar de sharia steeds meer invloed krijgt. Verder is democratie nog maar een zeer recent verschijnsel in dat land en is het nog maar de vraag hoe vrij die werkelijk zijn. Ook vraag ik mij af of de scheiding tussen kerk en staat in Indonesie wel bepaald is door de bevolking.
pi_29752457
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:25 schreef du_ke het volgende:
Jezus was een palestijn
Ik heb nooit begrepen waarom iemand die zich naar John Wayne heeft vernoemd, zo'n linkse slampamper is.
pi_29752490
Het is hier heet. Héét!
pi_29752559
Wat is er mis met slampamers?
pi_29752574
Het grootste moslimland ter wereld is een democratie en de grootste democratie ter wereld heeft na het grootste moslimland het meest aantal islamitische inwoners. Maar voor de rest gaat de Islam niet samen met democratie.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:10:39 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29752610
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wie wordt er geinterviewd?
Geert Wilders. Ik zal zo even het hele artikel copy-pasten naar het juiste WIlders topic.
pi_29752643
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:09 schreef Monidique het volgende:
Het grootste moslimland ter wereld is een democratie
Dankzij Van Heutsz en zijn ''Blijvende vrijheid!''
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:14:30 #25
89730 Drugshond
pi_29752716
quote:
Inflatie van 250 procent in Zimbabwe

HARARE (DPA) - De economische malaise in Zimbabwe heeft de inflatie in het land opgestuwd tot een recordhoogte. Eind vorige maand bedroeg de geldontwaarding op jaarbasis 254,8 procent.
Alleen al in juli gingen de prijzen voor goederen en diensten met 47 procent omhoog ten opzichte van juni. Dit meldde de Zimbabwaanse krant Herald, die onder toezicht staat van de regering.
De prijsverhogingen doen zich vooral voor in de posterijen en het onderwijs. Daarnaast zijn de Zimbabwanen steeds meer geld kwijt aan huur en openbaar vervoer. De centrale bank had eerder aangegeven dat de inflatie aan het eind van dit jaar onder de 100 procent zou uitkomen. Maar volgens de Herald zit dat er niet meer in.
tja, dan moet je maar geen blanke boeren wegpesten....
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:15:44 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29752762
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:14 schreef Drugshond het volgende:

Inflatie van 250 procent in Zimbabwe
Goed voor de exportpositie van Zimbabwe
pi_29752770
Ik erger me trouwens inderdaad ook dood aan die kolonisten. ''Oh, mijn geroofd bezit wordt geroofd!''
pi_29752831
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Goed voor de exportpositie van Zimbabwe
Zimbabwe exporteert geloof ik alleen maar blanke boeren.
pi_29753013
Zimbabwe gaat vanzelf wel ten onder

Ik gun het ze iig
pi_29753116
Ik denk dat Mugabe wel gedumpt wordt een keer, op de Roemeense wijze.
pi_29753166
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Geert Wilders. Ik zal zo even het hele artikel copy-pasten naar het juiste WIlders topic.
Je maakte me al nieuwsgierig na je eerst epost over het artikel. Erg intressant, alleen vraag ik me af of alles zo letterlijk gezegd is. Wilders lijkt me niet het persoon om "ja, okee, jullie hebben gelijk" te zeggen. Die lult er veel te makkelijk overheen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29753182
Ik lig er totaal niet wakker van wat ze in Afrika voor chaos creëren.

Ze doen maar.
pi_29753265
Die dekselse "linkse" volkskrant toch, met z'n suggestieve poll:
quote:
Peiling

Nederlandse kippen moeten minstens tot begin 2006 binnen worden gehouden, in verband met de dreiging van vogelpest. Van de Europese Commissie mogen de eieren van opgehokte kippen toch als 'biologisch' worden verkocht. Terecht?

Ja, de kippen blijven slechts tijdelijk binnen en pluimveehouders zouden anders te veel worden gedupeerd, omdat zij de 'biologische' toeslag mislopen.

Nee, als de kippen worden opgehokt, kun je de eieren niet als biologisch verkopen. Spijtig voor de boeren, maar dat is niet eerlijk ten opzichte van de consument.
pi_29753290
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lig er totaal niet wakker van wat ze in Afrika voor chaos creëren.

Ze doen maar.
Evenals Hoorn.
pi_29753339
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Evenals Hoorn.
Daar had je toch van die vervelende pubertjes die treinreizigers lastigvielen ?

Hoorn Kersenboogert is in elk geval een goede plek om een slijterij te beginnen, genoeg alleenstaande vrouwen daar
pi_29753502
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Evenals Hoorn.
Eigenlijk wel
pi_29753862
Het lijkt mij in deze open wereld van groot belang dat er geen chaos plaatsvindt ergens, ook al is het aan de andere kant van de wereld.
pi_29753900
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij in deze open wereld van groot belang dat er geen chaos plaatsvindt ergens, ook al is het aan de andere kant van de wereld.
Precies, we zouden er maar maanziek van worden
pi_29754581
“Ik heb er geen problemen mee dat het christelijk en joods onderwijs wordt gefinancierd door de staat [maar] ik [wil] dat de financiering van islamitisch onderwijs stopt.”

Meer hoef ik niet te zeggen, toch?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:24:35 #40
89730 Drugshond
pi_29754826
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:18 schreef Monidique het volgende:
“Ik heb er geen problemen mee dat het christelijk en joods onderwijs wordt gefinancierd door de staat [maar] ik [wil] dat de financiering van islamitisch onderwijs stopt.”

Meer hoef ik niet te zeggen, toch?
Welk achterlijk aapje heeft dit gezegd?
pi_29754892
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Welk achterlijk aapje heeft dit gezegd?
quote:
13) Nog even die scheiding tussen kerk en staat. Als u die zo cruciaal vindt, waarom wilt u dan het roemruchte Artikel 23 in de Grondwet handhaven? Daarin is die scheiding niet aan de ordel, integendeel: de staat financiert voor miljarden aan religieus onderwijs.
“Ik heb er geen problemen mee dat het christelijk en joods onderwijs wordt gefinancierd door de staat. Dat zijn religieuze stromingen die verankerd liggen in de Nederlandse cultuur. Dat zal nooit leiden tot radicalisme, in tegenstelling tot islamitisch onderwijs — er zijn AIVD-rapporten die dat aantonen. Daarom wil ik dat de financiering van islamitisch onderwijs stopt.”
• U bent voor scheiding van kerk en staat, maar toch staat u de financiering van religieus onderwijs toe. Maar dat geldt dan weer niet voor islamitische scholen. Wij tellen twee keer een dubbele moraal.
“Ik begrijp jullie redenering, hoor. Ik zit dat niet helemaal van tafel te vegen.”
• Met alle respect: uw redeneringen hebben iets opportunistisch.
“Vind ik niet. Gezellig interview is dit, heren.”
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=74
pi_29755072
Ze bestaan niet, maar het is goed dat ze worden geruimd;

'Leider Al Qa'ida in Saudi-Arabië gedood'
ANP

RIYAD - Saudische veiligheidstroepen hebben donderdag naar eigen zeggen de belangrijkste vertegenwoordiger van het terreurnetwerk Al Qa'ida in het koninkrijk gedood.

Salef al-Ufi werd in de heilige stad Medina gedood tijdens een vuurgevecht. Saudi-Arabië houdt geregeld grootschalige razzia's tegen vermeende militante moslims.

Het olie-exporterende land is ook geregeld het doelwit geweest van bloedige aanslagen die aan Al Qa'ida werden toegeschreven. Al-Ufi stond op de lijst van de meest gezochte terroristen in Saudi-Arabië.

Eerder donderdag meldden veiligheidsbronnen dat zeker vier vermeende militanten zijn omgekomen tijdens een vuurgevecht met Saudische veiligheidstroepen ten noorden van de hoofdstad Riyad. Dat zou enkele uren voor de confrontatie in Medina hebben plaatsgevonden.

pi_29755228
quote:
“Soms ben ik het spuugzat. In kamp Zeist, waar ik een paar maanden verbleef, heb ik eens een prullenbak door mijn cel gesmeten. Door de dikke betonmuren viel mijn telefoonlijn weer eens weg. Als ik mijn mobieltje precies tussen de tralies zette, had ik nog een streepje ontvangst — kon ik met bluetooth draadloos rondlopen. Ik probeer vooral het positieve uit mijn situatie te halen: ik raak alleen nog maar overtuigder van mijn ideeën. Ik ga door. Niemand krijgt mij klein.”
Niet alleen radicalisering van moslims in de cel, maar ook van Geert Wilders .
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:42:28 #46
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29755265
Je komt inderdaad slechter uit dan je erin komt.
pi_29755704
Ik ga weer, doei.
pi_29755763
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik ga weer, doei.
Behangbaarden eraf? Hoe is het met Angelique?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:35:37 #50
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29756747
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Behangbaarden eraf? Hoe is het met Angelique?
Ik zie het aan je, doe je best!
pi_29756877
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Russen niet,nee
Stalker
pi_29757102
lol @ wilders
Allah Al Watan Al Malik
pi_29757418
Je gaat niet beweren dat je dat hele interview hebt gelezen?
pi_29757432
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef MrX1982 het volgende:
Wat insinueer je?
pi_29757502
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef MrX1982 het volgende:
Hoezo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_29757557
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat insinueer je?
Een overschot aan tijd
  donderdag 18 augustus 2005 @ 17:05:15 #57
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_29757588
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

.
Hmmm, Marokko is volgens dit kaartje het enige Arabische land dat geen positie tegen de oorlog heeft ingenomen. Maar nou ja, we wisten al lang dat Marokko de bitch van de Amerikanen is.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_29757649
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Hmmm, Marokko is volgens dit kaartje het enige Arabische land dat geen positie tegen de oorlog heeft ingenomen. Maar nou ja, we wisten al lang dat Marokko de bitch van de Amerikanen is.
Vraag me nog steeds af waarom Polen zo'n Amerika-likker is.
pi_29757670
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:

[..]

Klopt, welcome back trouwens . De marokkanen hebben daardoor wel weer wat oorlogsgevangenen terug gekregen. (En geld voor een aantal projecten).
Allah Al Watan Al Malik
pi_29757938
quote:
Kabinet blijft termen 'allochtoon' en 'autochtoon' hanteren

Het kabinet heeft bekend gemaakt dat het doorgaat met het hanteren van de begrippen 'allochtoon' en 'autochtoon'. Deze begrippen, die wijzen op het verschil in herkomst, kunnen negatief worden opgevat en moeten daarom afgeschaft worden, aldus enkele fracties in de Tweede Kamer.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) gebruikt de termen 'allochtoon' en 'autochtoon' om mensen die uit het buitenland komen en oorspronkelijke bewoners van Nederland te onderscheiden. Het CBS spreekt over westerse en niet-westerse allochtonen in de bevolkingsstatistieken voor het integratiebeleid en gaat daarbij uit van het geboorteland van iemand en diens ouders.

Dit blijkt uit een brief, die vandaag is vrijgegeven, aan de Tweede Kamer van minister Verdonk. De LPF en de PVDA zijn twee van de partijen die niet blij waren met de begrippen. Het kabinet zegt echter geen taalpolitie te zijn.
Eerst waren het "buitenlanders", toen "medelanders" en "allochtonen" en nu is het weer niet goed. Hoe wil je ze dan noemen?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:03:31 #61
57381 DeGroeneRidder
pi_29758012
Overigens is het ook niet verwonderlijk dat Marokko en de Zionistische Entiteit (TM en (C) 1947-2005) hetzelfde kleurtje hebben op pb's kaart: het is simpelweg één land.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_29758032
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Eerst waren het "buitenlanders", toen "medelanders" en "allochtonen" en nu is het weer niet goed. Hoe wil je ze dan noemen?
Niet te geloven, zo nu en dan steekt er weer zo'n figuur op dat het woord allochtoon niet mag enzo, hoe je moet je ze dan noemen, allochtoon komt nota bene uit het Grieks, oudere begrippen heb je bijna niet. Dit soort discussies zijn zinloos om te voeren. Zucht..

Het kabinet heeft gelijk.
pi_29758085
Wat hebben die joden toch een moslimlook met hun baarden .
pi_29758323
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:07 schreef pberends het volgende:
Wat is die huidige Paus een engerd.
ja he? Ik mocht die pool met dat maansgezicht dan ook meer, al was die zichtbaar seniel. Deze man is gewoon eng
pi_29758408
Fok?
pi_29758449
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:17 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ja he? Ik mocht die pool met dat maansgezicht dan ook meer, al was die zichtbaar seniel. Deze man is gewoon eng
Ja het is eng dat ie bij bewustzijn is.

brrrrrr.
pi_29758460
quote:
Stel: u mag een avond met Balkenende doorbrengen. U zit tegenover hem... Waarom lacht u?
“Mag het ook een ochtend zijn? De avonden gebruik ik liever voor leuke dingen.”
pi_29758481
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ah, op Balkenende fitten, hoe origineel.
pi_29758501
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja het is eng dat ie bij bewustzijn is.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

brrrrrr.
een gemene hardvochtige uitstraling heeft ie, en het is nog een mof met een fout verleden ook
pi_29758524
Wilders gaat weinig zetels halen heb ik zo het idee.

Hooguit 2
pi_29758555
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
een gemene hardvochtige uitstraling heeft ie, en het is nog een mof met een fout verleden ook
Dat laatste is onzinnig. Het was eerder een kwestie van moeten.
pi_29758559
Nee, Wilders haalt minimaal 12 zetels. Als ie aan de grote lijsttrekkersdebatten mag meedoen, en dat ziet er op dit moment wel naar uit.
pi_29758602
Ik heb er een hard hoofd in.

Een aanslag vlak voor de verkiezingen in 2007 zou gunstig voor Wilders zijn anders wordt het niets.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:31:13 #75
89730 Drugshond
pi_29758651
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:29 schreef MrX1982 het volgende:

Een aanslag vlak voor de verkiezingen in 2007 zou gunstig voor Wilders zijn anders wordt het niets.
Exactomondo.
pi_29758664
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:29 schreef MrX1982 het volgende:

Peter R. en VVD zijn knetterlinks. Nawijn is een mislukte flapdrol. Wilders heeft totaal geen concurrentie.
pi_29758747
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:34 schreef pberends het volgende:
Nieuwe voorzitter PvdA bij 2vandaag .
Wat een clown .
pi_29758757
quote:
!Docent Frans! .
pi_29758802
quote:

Die achterste. Lekkere titel ook van Telegraaf: .jadatispeterrijt.jpg
pi_29758987
quote:
wat is er met Ruud Koole, die was het toch altijd
pi_29759033
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:45 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wat is er met Ruud Koole, die was het toch altijd
Ja, tot 19 september. Dan wordt de nieuwe gekozen.
pi_29759085
Daar ben ik weer.
pi_29759303
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
en het is nog een mof met een fout verleden ook
Niet zo flauw doen over zijn jeugd.
Als 16 jarige had hij geen keus.
Hij moest het leger in of kon de kogel krijgen.
pi_29759464
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
Peter R. en VVD zijn knetterlinks. Nawijn is een mislukte flapdrol. Wilders heeft totaal geen concurrentie.
Echt rechts is geen opportunisme.

Daar valt Wilders door de mand
pi_29759522
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Die achterste. Lekkere titel ook van Telegraaf: .jadatispeterrijt.jpg
Typische docent. Ik had hem eerder als Aardrijkskunde leraar ingeschat.
pi_29759628
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Echt rechts is geen opportunisme.

Daar valt Wilders door de mand
Let de kiezer niet echt op.
pi_29759710
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
Let de kiezer niet echt op.
Klopt maar Wilders scoort alleen als er aanslagen zijn vlak voor de verkiezingen. Hij doet immers niets anders dan in spelen op onderbuikgevoelens.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:18:46 #89
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29759766
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Negertjes.

Vreemd overigens dat de LPF er niet blij mee is.

Ik zal eens het topic dat hier over ging opzoeken...
pi_29759796
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Negertjes.
Das een term die Klaas de V. al gebruikt!
pi_29759861
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Negertjes.

Vreemd overigens dat de LPF er niet blij mee is.

Ik zal eens het topic dat hier over ging opzoeken...
Op zich wel logisch ook. Nu zijn het de marokkanen die het verpesten voor alle buitenlanders. Als je ze gewoon aanduidt naar land van afkomst, dan hebben de Polen/Chinese/Antillianen er geen last van als er weer een Marokkaan aangehouden wordt voor terrorisme.
pi_29759885
Gewoon elke crimineel een poepjood noemen. Dan heeft slechts een hele kleine minderheid er last van.
pi_29759891
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Gewoon elke crimineel een poepjood noemen. Dan heeft slechts een hele kleine minderheid er last van.
Bel het CIDI!
pi_29759912
Heel vroeger waren het roetmoppen.

Mooie tijd
pi_29759913
Of zeggen dat alle criminelen handlangers zijn van Hans Kraaij junior. Dan heeft niemand er meer last van!
pi_29760045
stormlooptopic pberends.

Laat me raden. Het woord allochtoon doet het hem
pi_29760079
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:40 schreef Tafkahs het volgende:
(en wie vertrouwt er nou een politicus die van zijn eigen moeder steelt?)
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:31:07 #99
57381 DeGroeneRidder
pi_29760103
Oeps...
pi_29760308
pberends is de grootste Talpa fan

NSE - de Talpa variant van Boulevard. [#2].

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')