Goed voor de exportpositie van Zimbabwequote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:14 schreef Drugshond het volgende:
Inflatie van 250 procent in Zimbabwe
Zimbabwe exporteert geloof ik alleen maar blanke boeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goed voor de exportpositie van Zimbabwe
Je maakte me al nieuwsgierig na je eerst epost over het artikel. Erg intressant, alleen vraag ik me af of alles zo letterlijk gezegd is. Wilders lijkt me niet het persoon om "ja, okee, jullie hebben gelijk" te zeggen. Die lult er veel te makkelijk overheen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Geert Wilders. Ik zal zo even het hele artikel copy-pasten naar het juiste WIlders topic.
quote:Peiling
Nederlandse kippen moeten minstens tot begin 2006 binnen worden gehouden, in verband met de dreiging van vogelpest. Van de Europese Commissie mogen de eieren van opgehokte kippen toch als 'biologisch' worden verkocht. Terecht?
Ja, de kippen blijven slechts tijdelijk binnen en pluimveehouders zouden anders te veel worden gedupeerd, omdat zij de 'biologische' toeslag mislopen.
Nee, als de kippen worden opgehokt, kun je de eieren niet als biologisch verkopen. Spijtig voor de boeren, maar dat is niet eerlijk ten opzichte van de consument.
Evenals Hoorn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lig er totaal niet wakker van wat ze in Afrika voor chaos creëren.
Ze doen maar.
Daar had je toch van die vervelende pubertjes die treinreizigers lastigvielen ?quote:
Eigenlijk welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Evenals Hoorn.
Precies, we zouden er maar maanziek van wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
Het lijkt mij in deze open wereld van groot belang dat er geen chaos plaatsvindt ergens, ook al is het aan de andere kant van de wereld.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
Precies, we zouden er maar maanziek van worden
Welk achterlijk aapje heeft dit gezegd?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:18 schreef Monidique het volgende:
“Ik heb er geen problemen mee dat het christelijk en joods onderwijs wordt gefinancierd door de staat [maar] ik [wil] dat de financiering van islamitisch onderwijs stopt.”
Meer hoef ik niet te zeggen, toch?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welk achterlijk aapje heeft dit gezegd?
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=74quote:13) Nog even die scheiding tussen kerk en staat. Als u die zo cruciaal vindt, waarom wilt u dan het roemruchte Artikel 23 in de Grondwet handhaven? Daarin is die scheiding niet aan de ordel, integendeel: de staat financiert voor miljarden aan religieus onderwijs.
“Ik heb er geen problemen mee dat het christelijk en joods onderwijs wordt gefinancierd door de staat. Dat zijn religieuze stromingen die verankerd liggen in de Nederlandse cultuur. Dat zal nooit leiden tot radicalisme, in tegenstelling tot islamitisch onderwijs — er zijn AIVD-rapporten die dat aantonen. Daarom wil ik dat de financiering van islamitisch onderwijs stopt.”
• U bent voor scheiding van kerk en staat, maar toch staat u de financiering van religieus onderwijs toe. Maar dat geldt dan weer niet voor islamitische scholen. Wij tellen twee keer een dubbele moraal.
“Ik begrijp jullie redenering, hoor. Ik zit dat niet helemaal van tafel te vegen.”
• Met alle respect: uw redeneringen hebben iets opportunistisch.
“Vind ik niet. Gezellig interview is dit, heren.”
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=74
Niet alleen radicalisering van moslims in de cel, maar ook van Geert Wildersquote:“Soms ben ik het spuugzat. In kamp Zeist, waar ik een paar maanden verbleef, heb ik eens een prullenbak door mijn cel gesmeten. Door de dikke betonmuren viel mijn telefoonlijn weer eens weg. Als ik mijn mobieltje precies tussen de tralies zette, had ik nog een streepje ontvangst — kon ik met bluetooth draadloos rondlopen. Ik probeer vooral het positieve uit mijn situatie te halen: ik raak alleen nog maar overtuigder van mijn ideeën. Ik ga door. Niemand krijgt mij klein.”
Behangbaarden eraf? Hoe is het met Angelique?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:57 schreef Monidique het volgende:
Ik ga weer, doei.
Ik zie het aan je, doe je best!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Behangbaarden eraf? Hoe is het met Angelique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |