abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29763772
Cool politics
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29763816
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:25 schreef cultheld het volgende:
Cool politics
Wie is je moeder?
pi_29763834
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Wie is je moeder?
Niet gezien op mtv? Werd zojuist uitgezonden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29763847
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niet gezien op mtv? Werd zojuist uitgezonden
Zeg het dan voordat het uitgezonden wordt.
pi_29763861
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Nou ja zeg, 2 keer grappig in een jaar.
Dan is het ook wel weer genoeg geweest.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29764009
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Zeg het dan voordat het uitgezonden wordt.
Het niveau was natuurlijk wel erg laag daar. Van der Ham en Griffith kwamen cool doen voor de neus van een gemiddeld lowlands-publiek. "Alle drugs moeten gelegaliseerd worden" en "13 is eigenlijk nog te jong om ontmaagd te worden, maar 14 is prima"
pi_29764083
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het niveau was natuurlijk wel erg laag daar. Van der Ham en Griffith kwamen cool doen voor de neus van een gemiddeld lowlands-publiek. "Alle drugs moeten gelegaliseerd worden" en "13 is eigenlijk nog te jong om ontmaagd te worden, maar 14 is prima"
Ow ja van die populisten, eventjes scoren voor een of ander vaag hippie publiek dat nooit stemt. Meest grappige is nog dat ze beide elke keer een andere pet op hebben. Overigens moet het Low Life Lands publiek zich wat mij betreft verre houden van politiek.
pi_29764227
Wat zijn mannen toch oversext .

"Ellen ten Damme heeft borstkanker"
Gast op tv: "Ik zuig der kanker uit haar tepels!"
pi_29764271
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Ow ja van die populisten, eventjes scoren voor een of ander vaag hippie publiek dat nooit stemt. Meest grappige is nog dat ze beide elke keer een andere pet op hebben. Overigens moet het Low Life Lands publiek zich wat mij betreft verre houden van politiek.
Helemaal mee eens.
pi_29764272
dubbel
pi_29764299
Als ik een neger (met veel blingbling) zie denk ik altijd:

"Heb jij een bracelift gehad? Inderdaad ja, wat ben jij lelijk!"
pi_29764331
Overigens gaan Nawijn en Wouter Bos ook nog in debat bij coolpolitics op Lowlifelands. Nou, ik kan je op een kaartje nageven wie wint bij dat schorriemorrie in dat publiek .
pi_29764368
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Overigens gaan Nawijn en Wouter Bos ook nog in debat bij coolpolitics op Lowlifelands. Nou, ik kan je op een kaartje nageven wie wint bij dat schorriemorrie in dat publiek .
we zullen het vast allemaal horen van RichardQuest
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29764403
Ik snap echt niet wat Nawijn zichzelf aandoet met z'n "politieke carriere". Als je precies het tegenovergestelde doet van hem ben je de meest charismatische leider van Nederland.
pi_29764430
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Ad Visser in de combinatie met Wouter Bos.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:58:57 #142
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29764846
quote:
Cannabisplanten gevonden ter grootte van bomen

Tijdens een routinecontrole vanuit de lucht, stuitten politieagenten uit de Amerikaanse staat Indiana op een enorme cannabisplantage. De plantage bestond uit drie- tot vijfduizend planten, waarvan velen zo hoog waren als bomen.

Toen de politie een kijkje ging nemen bij het 'cannabisbos' waren er verschillende mensen bezig de planten te onderhouden. Een 49-jarige man uit Chicago kon worden aangehouden, zijn compagnons wisten echter te ontkomen. "We hebben al bewijzen dat de verdachten gewapend waren. Op de plantage is mogelijk zo'n tien miljoen dollar aan marihuana aanwezig," aldus een van de politieagenten.

Volgens de agent hadden de planten een hoogte van circa tweeëneenhalve meter. "Het lijken wel kerstbomen." Een maand later zouden ze geoogst worden.
Smoke em if you got them.
pi_29765284
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Smoke em if you got them.

Spaceballs!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_29765768
stupid Amerikanen, een of andere moeder die haar zoon is verloren in Irak zanikt nu op tv dat ze met Bush wil spreken over de terugtrekking van de troepen uit Irak, men vraagt zich inmiddels af wat zij daar eigenlijk doen...
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:01:31 #145
89730 Drugshond
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:05:55 #146
89730 Drugshond
pi_29767347
Laptop offer sets off bargain-hunters' bedlam
Schools' sale of used iBooks draws crowd of 5,500, leaves 17 injured

Henrico County Police Sgt. A.J. Scott tries to control the crowd rushing into Richmond International Raceway in Virginia on Tuesday.

Ik zie slechts 1 blanke.... net achter die politieagent... de rest is dope.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:07:02 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_29767402
Waarom verkopen ze die dingen dan ook voor $50,-
pi_29768006
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom verkopen ze die dingen dan ook voor $50,-
waarom was ik er niet bij
pi_29768074
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007035.html
quote:
Na drie uitzendingen is het aantal kijkers inmiddels gedaald tot een schamele 135.000. Even ter vergelijking: dat is net zoveel als er afgelopen zondag keken naar het Teleacprogramma 'Nu Chinees' (best interessant!).
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')