1 2 | ROTTERDAM PARIS NORD 04/11 09:54-13:05 Thalys: 9324 PARIS NORD ROTTERDAM 06/11 15:55-19:08 Thalys: 9345 |
1 2 | ROTTERDAM PARIS NORD 05/11 09:54-13:05 Thalys: 9324 PARIS NORD ROTTERDAM 06/11 15:55-19:08 Thalys: 9345 |
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm. Hoe duur zou een taxi naar Parijs zijn?
Uit staatsveiligheidsoverwegingen kan ik hier natuurlijk geen antwoord op gevenquote:
Vanaf Luik kost een retourtje nu nog 57 euro met de thalysquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hou me aanbevolen! klinkt goed.(slag om de arm houdend omdat de datum nog zoverweg is) ! Al zal ik wel met de auto gaan dan, is voor mij wat goedkoper en sneller vermoed ik.
diesel kost mij 50 cent per liter(de baas betaalt de helft) en ik rij 1:20, het is 360 km, dus 720 in totaal, is 36 liter dieselx0.50 is 18 euro retour Parijsmet de auto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Luik kost een retourtje nu nog 57 euro met de thalys![]()
Daar krijg je tegenwoordig nog maar 30 liter benzine voor en dan moet je nog ergens kunnen parkeren... maar met een auto door Parijs rijden is daarentegen wel weer een leuke ervaring
Volgens mij kan je bij de Arc makkelijker linksomrijden dan rechtsomquote:Daar krijg je tegenwoordig nog maar 30 liter benzine voor en dan moet je nog ergens kunnen parkeren... maar met een auto door Parijs rijden is daarentegen wel weer een leuke ervaring
Die aanbieding naar Berlijn is dan helaas niet meer geldig. Voor Parijs is het zo dat hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het is. Ja kan bijvoorbeeld ook nog vliegen voor 160 euro retour... of misschien met BHFH meerijden voor 15 euroquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:18 schreef zwijntje het volgende:
Dit is eigenlijk wel een leuk idee!
Retourtje Berlijn is trouwens ook goedkoop, zag ik op de NS site. (Ik heb meer met Berlijk dan Parijs. Veel lekker ongereguleerde straat kunst ed.)
Alleen deze week boeken, begrijp ik? hmmmmm..... peins...
TVP's zijn al sinds enkele maanden verboden zinloos... daarvoor bestaat al enkele jaren de bookmark functiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is mijn TVP weg?
Vliegen kan zelfs al voor 130 euro! Alleen kom je dan wel pas om half 10 's avonds op de luchthaven aan, en vertrek je al weer om een uur of twee 's middagsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die aanbieding naar Berlijn is dan helaas niet meer geldig. Voor Parijs is het zo dat hoe eerder je boekt, hoe goedkoper het is. Ja kan bijvoorbeeld ook nog vliegen voor 160 euro retour... of misschien met BHFH meerijden voor 15 euro
Niet? Ik keek zojuist even op de NS site en zag dat genoemd weekend een retourtje 58 euro kost. (en nog boekbaar is)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die aanbieding naar Berlijn is dan helaas niet meer geldig. [..]
Mijn laatste bezoek aan Parijs (afgelopen maartquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het hotel moet een beetje centraal zijn en niet zo decadent als je normale Parijse hotels (ik herinner me wat posts van 200 euro pn ofzo !! )
Vreemd; in de voorwaarden staat:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:05 schreef zwijntje het volgende:
Niet? Ik keek zojuist even op de NS site en zag dat genoemd weekend een retourtje 58 euro kost. (en nog boekbaar is)
Maar goed het hotel hadden we al kort over nagedacht.quote:Boekingsperiode: van 6 juni t/m 15 augustus 2005
Reisperiode: van 1 juli t/m 31 augustus 2005
Kijk, dat willen we hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Douwe het volgende:
Mijn laatste bezoek aan Parijs (afgelopen maart) bracht me naar een hotel voor ¤30pn. Goede kamer, loszittende douchedeur, hoteleigenaar slapend achter de receptiebalie. En het mooiste van al: uitzicht op de Sacre Coeur
Ik zie nu inderdaad dat het veel goedkoper kan dan ik van te voren had ingeschat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk meer aan max. 20-30 euro pnHotel van Douwe klinkt wel goed.
ff offtopic excuses heren; Welk hotel was dat, heb je een link of iets toevallig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:52 schreef Douwe het volgende:
[..]
Mijn laatste bezoek aan Parijs (afgelopen maart) bracht me naar een hotel voor ¤30pn. Goede kamer, loszittende douchedeur, hoteleigenaar slapend achter de receptiebalie. En het mooiste van al: uitzicht op de Sacre Coeur
www.hostelworld.com en klik op budget hotels of kies voor private accomodation in hostels.. dan kom je ongeveer aan die prijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
ff offtopic excuses heren; Welk hotel was dat, heb je een link of iets toevallig?
Veel plezier, klinkt erg leuk deze meet
Hm dan zou ik met de fiets moeten gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Litman het volgende:
Mooi plan! Kan nu nog niet overzien of ik dan kan, maar vind het een leuk idee.
Lijkt me leuk als iedereen met z'n favoriete vervoermiddel komt: de lifters liftend, de treingekken met de trein, de all-inn toeristen met Onur Air etc.
We moeten allemaal een beetje compromissen sluiten. Dat bedrag van 75 ligt ooi tussen 140 en 30 in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk meer aan max. 20-30 euro pnHotel van Douwe klinkt wel goed. We kunnen ook gewoon 1 of 2 hotel kamers huren en met zn allen in die kamers slapen. 3 of 4 per kamer.
Ik heb de LP nog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zie nu inderdaad dat het veel goedkoper kan dan ik van te voren had ingeschat.
Heb net bij Donner de Capitool Gids Parijs gekocht voor ¤8.50 (das weer 1,45 goedkoper dan bij de Slegte)
Scheelt weer aan pay-tv.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef DutchTrain het volgende:
En uiteraard zo gehorig dat je alle handelingen van alle gasten kan volgen.
dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we met zn zessen bijvoorbeeld 2 kamers huren in een hotel van ¤100 per nacht, dan kom je uit op 33 per nacht per persoon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:16 schreef k_man het volgende:
[..]
We moeten allemaal een beetje compromissen sluiten. Dat bedrag van 75 ligt ooi tussen 140 en 30 in.
Ik ga dus niet in en hostel op een slaapzaal liggen tussen dertig stinkende backpackers.![]()
Met alle respect, maar ik ga geen nacht in hetzelfde bed als DT en jou doorbrengen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben.
Dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. Gebruikelijk is dat een 'double room, single use' is (wat je natuurlijk in sommigen gevallen wel eens wil omdraaien naar 'single room, double use'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
We kunnen ook gewoon 1 of 2 hotel kamers huren en met zn allen in die kamers slapen. 3 of 4 per kamer.
Ja, dat heb ik meerdere malen gedaan, geen probleem als je in het hotel alleen komt om te slapen na een avond/nacht drank en dans... dan slaap ik werkelijk overal op (ik herinner me ooit eens wakker geworden te zijn op een dun dekentje op een laminaatvloer, waar ik wonderwel zeer goed op geslapen had en uitgerust de dag kon beginnen).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we met zn zessen bijvoorbeeld 2 kamers huren in een hotel van ¤100 per nacht, dan kom je uit op 33 per nacht per persoon.
Kom zeg, wat een ridicuul idee. Dit topic hoeft niet geBHFHd te wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben (1.40+). dus: dame-heer-dame, of heer-dame-heer. zo is het voor niemand ongemakkelijk.
Voor mij niet in elk gevalquote:dus: dame-heer-dame
Met mijn vrienden, kennissen of familie doe ik het ook wel. Maar dat is niet het gevalquote:Ja, dat heb ik meerdere malen gedaan, geen probleem als je in het hotel alleen komt om te slapen na een avond/nacht drank en dans... dan slaap ik werkelijk overal op (ik herinner me ooit eens wakker geworden te zijn op een dun dekentje op een laminaatvloer, waar ik wonderwel zeer goed op geslapen had en uitgerust de dag kon beginnen).
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat Nederlanders al niet doen om een paar euro te besparen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat Nederlanders al niet doen om een paar euro te besparen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor mij niet in elk geval
quote:
Ik zie dat er nog een optie ontbreekt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef knep het volgende:
[..]
Hm dan zou ik met de fiets moeten gaan![]()
Jij komt toch ook per trein?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef amr_diab het volgende:
[..]
Ik zie dat er nog een optie ontbreekt.
Lekker lopen, de ouderwetse benenwagen
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doenquote:En hebben jullie ook inhoudelijk nog iets bij te dragen ?
Iets normaler reageren zou ook fijn zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doen
quote:Ontbijt: EUR 6 p.p.p.d.
Belastingen inbegrepen, Exclusief ontbijt, Servicekosten inbegrepen
quote:Cyril zal er voor zorgen dat u van uw verblijf zult genieten.
extra jammer dat je niet mee gaat gaatquote:Op maandag 22 augustus 2005 07:23 schreef YPPY het volgende:
Gaan jullie mee meeten dan? Gezellig!![]()
Ik ga helaas niet mee, dus ik zal jullie topic niet verder verstoren. Ik hoop dat het leuk wordt en snap niet dat jullie niet met BHFH in 1 bed willen.
Je quote verkeerdquote:Iets normaler reageren zou ook fijn zijn
Bij deze het laatste verzoek om gewoon normaal te reageren in TRV en niet te klooien. Je bent wederom bezig de sfeer hier te verpesten.quote:
'Een avondje uit met gelijkgestemden', had ik bijna willen typen. Maar dan lijkt het wel heel erg op een datingsitequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:32 schreef amr_diab het volgende:
Ik ben weleens met een Tweakers groepje naar een Ouija avond geweest.
Wat is globaal de strekking van zo'n FOK! meeting? Het concept is voor mij namelijk nieuw.
Lekkere vent ben jij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef DutchTrain het volgende:
Ik houd het op Hotel Eden Montmartre
En dit was diegene die je had moeten quotenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
[..]
En hebben jullie ook inhoudelijk nog iets bij te dragen ?
![]()
Ik heb nog niets geboekt... en de redenen zijn dus dezelfde als die jij aanvoert...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Lekkere vent ben jij.Eerst zeggen dat we nog bepalen welk hotel het wordt, maar ondertussen heb jij al bepaald waar je gaat slapen.
Niet dat er op het eerste gezicht iets mis is met dat hotel. Het is van dezelfde prijs en ligt in dezelfde buurt als de hotelletjes die ik vond.
Ja baas.quote:
Hij heeft het niet zo met Parijsquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Parijs wat dat betreft erg overrated. Veel te groot en massaal
opvallend dat zelfs mensen die ik nog nooit IRL ontmoet heb, zo reagerenquote:
De zorgzame Cyril serveert geen ontbijt en is duurder, voor voor de rest ogenschijnlijk hetzelfde, dus scoort hij lager op prijskwaliteit verhoudingquote:Alleen zullen we de zorgzame Cyril zo niet ontmoeten.![]()
Ook niet zo met Fransen, maar dat weten we onderhand welquote:
Die vriend van jou heeft toch geld zat. Het is toch zeker een FA.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Blinky het volgende:
Oeh! Gezellig! De wil is er zeker. Nu even afstemmen met vriend en bankrekening om te kijken of het qua geld en tijd haalbaar is!
Wordt het een tweepersoonskamer met 2 losse bedden en een extra bijzetbedje voor BHFH?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
BHFH erbij zou zeker gezellig zijn ja.
Lees het topic eens...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt het een tweepersoonskamer met 2 losse bedden en een extra bijzetbedje voor BHFH?
Dat wordt nueckenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb in Aswan een heel leuk Frans meisje ontmoet die me heeft uitgenodogd om evt bij haar te slapen, of de auto neer te zetten in haar garage,( toen ik haar verteld van de meet) , dus ik denk dat ik wel bijna zeker met de auto ga
de lijst tot nu toe:quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
Is het nu alleen k_man en DT?
Eh, nee, meteen maar doen?quote:
Jeetje, jammer hé. Dan moeten we maar eentje nemen die ik had uitgezocht.quote:Op zondag 4 september 2005 18:49 schreef DutchTrain het volgende:
edit: ik zie nu dat het vol zit voor het eerdergenoemde tarief.
Daar hebben we het nog wel even over meneertjequote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Jeetje, jammer hé. Dan moeten we maar eentje nemen die ik had uitgezocht.![]()
![]()
15 september weet ik meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef DutchTrain het volgende:
Daar hebben we het nog wel even over meneertje![]()
Deze tip heb ik opgevolgd en ga daarom naar Parijs met Easyjet en zal terugkeren in Nederland per Thalysquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Litman het volgende:
Lijkt me leuk als iedereen met z'n favoriete vervoermiddel komt: de lifters liftend, de treingekken met de trein, de all-inn toeristen met Onur Air etc.
prijs en ambiance is wel OK, ik twijfel nog even over de locatie... ik kom rond middernacht 22.00 aan op CdG, dus tegen middernacht op Gare du Nord... dan wil ik wel makkelijk bij hotel kunnen komen.quote:
Volgens mij kun je het desnoods in een kwartiertje lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
prijs en ambiance is wel OK, ik twijfel nog even over de locatie... ik kom rond middernacht 22.00 aan op CdG, dus tegen middernacht op Gare du Nord... dan wil ik wel makkelijk bij hotel kunnen komen.
Desnoods als in ' als er twintig Arabieren met slagersmessen achter je aan lopen' of desnoods als in: 'na drie flessen huiswijn'quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
Volgens mij kun je het desnoods in een kwartiertje lopen.
OK aan het boeken geboektquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef k_man het volgende:
De naam Art Hotel kan ik niet zo plaatsen als ik de foto's zie, maar verder lijkt het wel ok.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
Is dat eigenlijk incl ontbijt en excl Cyril?
quote:Kamertype: Single Room (1 persoon)
Faciliteiten: Douche, Telefoon, Haardroger, Badkamer benodigheden, Ventilator, WC, Badkamer, Satelliet TV , Blender, X-box, DVD speler en Electrische tandenborstel
Kamerinformatie: Ontbijt inbegrepen, Belastingen inbegrepen
OK die heb ik er naar aanleiding van de HTL van vanmiddag bijverzonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef k_man het volgende:
Huh?
quote:
Kom er net achter dat ze maar 2 single rooms hadden... bij bookings.nl dus nu ook niet meer beschikbaar... het werkt dus echt die dynamische boekingsites met actueel aanbodquote:
Mailtje net binnen...duurde wel lang, maar reservering was al meteen bevestigd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef k_man het volgende:
Tot je morgen een mailtje ontvangt dat het geboekte helaas niet meer beschikbaar is...
Dat is me een keer gebeurd bij D-reizen. Vlucht geboekt via de site, die zou dus beschikbaar moeten zijn, maar de volgende ochtend bleek dat opeens toch niet zo te zijn.
Hallo hé, we hebben net vijf minuten geleden geboekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga mijn vakantievriendinnetje mailen, misschien kunnen jullie ook wel bij haar slapen.
Dank je, ik heb ook wel wat vrienden in Parijs, maar wil om verschillende redenen liever een hotelletje in dit geval.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga mijn vakantievriendinnetje mailen, misschien kunnen jullie ook wel bij haar slapen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:40 schreef SeLang het volgende:
We verwachten na deze meet natuurlijk wel een pics topic
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik wil jullie trouwens op een leuk restaurantje wijzen. Tussen de metro stops Pere Lachaise en Belleville zit een heel klein restaurantje, ik ken de naam helaas niet. Het is een zeer multiculturele wijk en je zou het hier absoluut niet verwachten, wanneer je het restaurantje ziet weet je meteen wat ik bedoel. Het heeft een piepklein terrasje van hout en het heeft een zeer klassieke uitstraling. Het restaurantje is zeer bekend onder beroemde mensen (ik heb het getekende gastenboek mogen zien). Deze man spreekt vele talen en wil graag met zijn gasten in contact zijn. Ik ben er verscheidene malen geweest. Ik kreeg op een gegeven moment mijn maaltijd gratis omdat ik verscheine mensen had meegnomen naar zijn restaurantje. Ik heb echt uren met die man kunnen praten (hij spreek minstens 6 talen).
Volgende keer wanneer ik er weer in de buurt ben zal ik eens een adres noteren dan kan ik hem jullie geven, echt ZEER de moeite waard ...
Ik dacht dat je per Thalys zou reizen zoals je in het begin vermeldde, of was dat voorlopig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze tip heb ik opgevolgd en ga daarom naar Parijs met Easyjet en zal terugkeren in Nederland per Thalys
Nu nog even een hotel gaan zoeken...
Nee, daarvoor heb ik ook een ticket en dat was dus ook de bedoeling... maar vanwege een reisje voor m'n werk kom ik nu met een kleine omweg.quote:Op zondag 18 september 2005 11:52 schreef amr_diab het volgende:
Ik dacht dat je per Thalys zou reizen zoals je in het begin vermeldde, of was dat voorlopig?
Jammer, maar het doet niets af aan het feit dat ik zeker en vast nog even langs kom op de meeting.quote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik ook een ticket en dat was dus ook de bedoeling... maar vanwege een reisje voor m'n werk kom ik nu met een kleine omweg.
We zitten dus helaas niet in dezelfde trein op de heenweg.
Achteraf gezien was dat persoonlijke e-ticket dus niet zo'n goede oplossing; een normaal ticket had ik nog aan iemand anders kunnen geven.
Plaats 15 053 blijft dus onbezet... doe er je voordeel mee
Programma... programma? Daar zeg je zoiets!quote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef k_man het volgende:
OK, we zullen je dan wel ff zien. Maar hou vooral ook vast aan je eigen programma hoor.
Da's een must.quote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
- LA CINÉMATHÈQUE FRANCAISE
quote:Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef k_man het volgende:
Iets leuks, niet toeristisch, wat je zelf een heel mooi stukje Parijs vindt.
Tjeu... jij hebt er echt zin in!quote:Op zondag 18 september 2005 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
Het leukste wat ik tot nog toe in Parijs heb gezien is de trein terug naar Rotterdam![]()
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik ben bereid deze stad een derde kans te geven om eens in te zien wat anderen nou zo bijzonder vinden aan Parijsquote:
nee nee, ligt aan de blauwe lijn nummer 2 van Porte Dauphine naar Nation ..quote:Op zondag 18 september 2005 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
En bovenstaande ligt dus aan de olijfgroene metrolijn
Ah, dank je, nu nog de naam ervan...quote:Op zondag 18 september 2005 20:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nee nee, ligt aan de blauwe lijn nummer 2 van Porte Dauphine naar Nation ..
quote:Ik wil jullie trouwens op een leuk restaurantje wijzen. Tussen de metro stops Pere Lachaise en Belleville zit een heel klein restaurantje, ik ken de naam helaas niet. Het is een zeer multiculturele wijk en je zou het hier absoluut niet verwachten, wanneer je het restaurantje ziet weet je meteen wat ik bedoel. Het heeft een piepklein terrasje van hout en het heeft een zeer klassieke uitstraling. Het restaurantje is zeer bekend onder beroemde mensen (ik heb het getekende gastenboek mogen zien). Deze man spreekt vele talen en wil graag met zijn gasten in contact zijn. Ik ben er verscheidene malen geweest. Ik kreeg op een gegeven moment mijn maaltijd gratis omdat ik verscheine mensen had meegnomen naar zijn restaurantje. Ik heb echt uren met die man kunnen praten (hij spreek minstens 6 talen).
Ik zie daarin een lunchmogelijkheid voor zondagquote:Op zondag 18 september 2005 22:03 schreef k_man het volgende:
Je kunt in Parijs trouwens ook op zo ongeveer elke straathoek goedkoop Japans eten.
quote:Op zondag 18 september 2005 23:19 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik weet nu overigens weer de naam van dat restaurantje !
"The Troubadour"
Dus tussen Pere Lachaise en Belleville
5-6 november (staat in de regel boven je postquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Sorry, dat ik niet ff terug zoek, maar wanneer plannen jullie te gaan ?
OKquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:14 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik ben benieuwd of hij mij nog kent.. Vertel hem maar over 2 Nederlandse studenten die ongeveer een 2 jaar geleden regelmatig bij hem langskwamen ..
Kijk, hier gaat het is mis ! .. Het is niet de kok, het is de eigenaar, de ober de alles, maar niet de kokquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
OK
Opdracht #3: Vertel de kok van opdracht 1 over Henk_Telefoon
Nee, ze worden in overweging genomen door de organisatie. Over de uitgangspunten en randvoorwaarden voor de besluitvorming kan uiteraard niet gecorrespondeerd worden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:38 schreef k_man het volgende:
Opdrachten worden niet per definitie opgevolgd. Toch?
Als jij dat wil...quote:Of klink ik nu als UIO?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
-edit-
Je kan beter topictitels verzinnen dan dat je op die toren van oud ijzer gaat staan.
Ik kom vrijdagavond laat aanquote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wanneer spreken we nu af???? vrijdag 5, of zaterdag 6?? is het zondag weer terug, of zaterdag??? Ik heb us geregeld dat ik in parijs kan blijven slapen, maar ik wil wel even weten van de hoed en de rand!
Wat gaan we nu precies bezoeken?? Alleen die paar stoffige tentoonstellingen, of ook nog de eiffeltoren en nachtelijk spectakel. Japans eten lijkt me wel een goed idee trouwens verder!
Gatverdamme. Dadelijk ga je nog beweren dat we zelfs iets leuks gaan doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Op zaterdagavond ga ik nog even zorgen voor enkele Parijzenaars die ons de betere plekken van Parijs kunnen laten zien.
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Straks zou CMT nog ongelijk krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef k_man het volgende:
Gatverdamme. Dadelijk ga je nog beweren dat we zelfs iets leuks gaan doen.
Welke Frans? Lange Frans?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef k_man het volgende:
Spreken jullie trouwens Frans? Ik niet of nauwelijks.
Hoe zeker is het ondertussen dat jij ook komt?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Douwe het volgende:
Je m'apelle Douwe, et je habite á Haarlem
Ik heb het nog steeds in overwegingquote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe zeker is het ondertussen dat jij ook komt?
Ik mis de leuke, onbekende plekjes. Ik heb wel een idee over wat ik zou willen laten zien en dat is op een kwartiertje lopen van Colette.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:05 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb alleen geen idee nog waar wat ligt, dus het is maar een idee, enige verfijning kan altijd aangebracht worden in de komende vier weken
Geef 'ns een indicatie?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik vind het zeer relax dat jullie mijn tip opvolgen, hou er rekening mee dat le troubadour niet super goedkoop is hé !
Ik woon zelf al twee jaar in Parijs dus over die betere plekken heb ik wel iets te melden.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
Op zaterdagavond ga ik nog even zorgen voor enkele Parijzenaars die ons de betere plekken van Parijs kunnen laten zien.
Geen probleem, we hebben immers bespaard op de hotelkosten... dat was dus ook de bedoeling.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Hier hebben ze het over 74 euro voor twee personen. Valt erg mee.
De clubs verschillen overal ter wereld niet zoveel en heb ik wel gezien. Persoonlijk zoek ik altijd meer de alternatieve art café's in leegstaande fabriekspanden de dan van binnen plotseling een mix van jong en hip stadsvolk blijkt te zijn... geen idee of zoiets bestaat in Parijs.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef bo-mec het volgende:
Ik woon zelf al twee jaar in Parijs dus over die betere plekken heb ik wel iets te melden.
Ben je op zoek naar een kroeg of naar een club? Vind je het niet erg om 20 euro entrée
te betalen? Neem je knappe vrouwen mee? ( (o.a.) i.v.m. 'door policy'.
Das wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 00:50 schreef Douwe het volgende:
Hmm, ik begin het ineens leuk te vinden, nu ik zie dat ik voor ¤120 retour incl. naar Parijs kan vliegen met Easyjet en Varig (en ja, dat is duurder dan die eerdere Thalys aanbieding, maar ook toffer). Alleen mis ik dan de Eiffeltoren-meet
![]()
quote:Als u tussen 3 en 16 oktober online boekt betaalt u voor een retourtje Parijs ons speciale webtarief van slechts 48 euro. U reist met Thalys in comfort 2. In slechts 3 uur bent u van Rotterdam snel, gemakkelijk en comfortabel in hartje Parijs.
Deze aanbieding geldt voor reizen in de periode 16 oktober 2005 t/m 16 januari 2006.
Als u als vertrekstation Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS of Rotterdam Centraal opgeeft tijdens de boeking, kunt u ervoor kiezen de tickets thuis printen. Dat is handig, snel en gemakkelijk.
Nog even de voorwaarden op een rijtje:
Niet omboekbaar, niet annuleerbaar
Boeken van 3 t/m 16 oktober
Reizen van 16 oktober t/m 16 januari 2006
Speciaal Webtarief vanaf Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS en Rotterdam Centraal
Beperkte beschikbaarheid. Op=Op
De Thalys treinen zijn te boeken binnen 3 maanden voor vertrek. Wilt u bijvoorbeeld reizen op 10 januari 2006 november dan kunt u vanaf 10 oktober boeken.
Ik vond jouw opzetje wel ok hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:26 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand al enig idee hoe het programma er uit gaat zien?
quote:
Over 7 dagen om deze tijd is het al weer voorbijquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef k_man het volgende:
Komend weekend is het al zo ver. Hebben jullie er al een beetje zin an?
ja mail me maar (zie profiel) ... mijn ICQ werkt even niet en verder heb je niets om met je in contact te komen in je profiel staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb mn onderdak en parkeerplaats al geregeld, ik krijg zelfs de sleutel van haar huis.. ik denk verder dat de kans steeds groter wordt dat ik niet voortijdig weg word geroepen. zullen we verder og telefoonnummers uitwisselen ofzo, voor het geval je elkaar niet kan vinden?
Maar natuurlijk Jeroen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan jullie mekaar nu ook bij de username noemen?
BHFH heeft de leukste foto's, dus daar zou je nog even op moeten wachten... maar een korte samenvatting:quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
En hoe was't?
Kan zijn, maar ik heb de mooiste.quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef DutchTrain het volgende:
BHFH heeft de leukste foto's,
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 6 november 2005 20:55 schreef k_man het volgende:
Comme des Garçons en Ricardo Bofill hebben geen indruk gemaakt op DT kennelijk.
En daar was je heel opgewonden over?quote:Op zondag 6 november 2005 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
Uiteraard had ik voor mezelf de grootste hotelkamer geregeld
[afbeelding]
Ik had exact dezelfde kamer, maar dan een verdieping hoger: beter uitzicht dus.quote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef Douwe het volgende:
Een echte DeLongi fohn!
En k_man, je bent gewoon jaloers
zoals:quote:Op zondag 6 november 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
Je zou ook eens met mij naar Parijs moeten Douwe. Je ziet de raarste dingen.
Voor je het weet wil iedereen K_man z'n plekje zienquote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Douwe het volgende:
'Jouw' plekje ziet er wel leuk uit. Wanneer is de volgende Parijs meet?
'Leuk' vind ik niet echt het woord voor die plek eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Douwe het volgende:
'Jouw' plekje ziet er wel leuk uit. Wanneer is de volgende Parijs meet?
eh, toch een verandering in het progamma dus?quote:
Volgens mij niet. Alleen klink de naam niet erg Frans en had ze langer haar, maar verder klopt 't wel.quote:Op zondag 6 november 2005 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
eh, toch een verandering in het progamma dus?
eens , die kerel wist het allemaal mooi te vertellen, maar echt geweldig was het niet inderdaad.. maar de muziek maakte dat wel meer dan goed vond ik! was het toetje nog wat trouwens??quote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef k_man het volgende:
Overigens vond ik het hoofdgerecht maar zo-zo. Kip met rijst en een champignonsausje.
Is dat nou k_man links in het zwart op die foto met die bol?quote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Foto's van BHFH
Yep, en dat zelfs zonder Douwe, Litman, UIO, ...., en jijquote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat nou k_man links in het zwart op die foto met die bol?
Erg leuke foto's DT en BHFH!Zo te zien hebben jullie het erg naar je zin gehad.
Wat deed BHFH in mijn hotelkamer?quote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets verhullende foto's van een slapende k_man![]()
Wat is het probleem ?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef DutchTrain het volgende:
Komt er net een collega langsgelopen... "hé zag ik jou niet in de Thalys van vijf voor vier uit Parijs afgelopen zondag? Heb je ook een romantisch weekendje met je vriendin gedaan?"
OK, dit was voor mij dus de druppel om nooit ende nimmer meer naar Parijs te gaan of in ieder geval te zeggen dát ik erheen ga. tenzij het natuurlijk voor een romantisch weekendje is![]()
Jij hebt niet gezien wie er naast hem in die trein zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat is het probleem ?
Laat hem maar in de waan dat je genueckt hebt
Daar zijn gelukkig geen foto's vanquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef k_man het volgende:
Jij hebt niet gezien wie er naast hem in die trein zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |