abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:22:13 #51
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29817735
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben (1.40+). dus: dame-heer-dame, of heer-dame-heer. zo is het voor niemand ongemakkelijk.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29817774
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben.
Met alle respect, maar ik ga geen nacht in hetzelfde bed als DT en jou doorbrengen hoor.
pi_29817849
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
We kunnen ook gewoon 1 of 2 hotel kamers huren en met zn allen in die kamers slapen. 3 of 4 per kamer.
Dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. Gebruikelijk is dat een 'double room, single use' is (wat je natuurlijk in sommigen gevallen wel eens wil omdraaien naar 'single room, double use' )

Een single kost vaak maar een klein beetje minder als een double of twin of triple, ik houd het op een single room, maar deals maken in dit topic staat natuurlijk vrij.

Ik ga nog wel even zoeken naar een hotel dat kamers in de verschillende varianten en prijsklassen aanbiedt
pi_29818025
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we met zn zessen bijvoorbeeld 2 kamers huren in een hotel van ¤100 per nacht, dan kom je uit op 33 per nacht per persoon.
Ja, dat heb ik meerdere malen gedaan, geen probleem als je in het hotel alleen komt om te slapen na een avond/nacht drank en dans... dan slaap ik werkelijk overal op (ik herinner me ooit eens wakker geworden te zijn op een dun dekentje op een laminaatvloer, waar ik wonderwel zeer goed op geslapen had en uitgerust de dag kon beginnen).

Ieder zijn ding is toch altijd het uitgangspunt bij dit soort tripjes
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:53:23 #55
11102 knep
Mountainfreak
pi_29818524
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben (1.40+). dus: dame-heer-dame, of heer-dame-heer. zo is het voor niemand ongemakkelijk.
Kom zeg, wat een ridicuul idee. Dit topic hoeft niet geBHFHd te worden .
pi_29823914
quote:
dus: dame-heer-dame
Voor mij niet in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29823958
quote:
Ja, dat heb ik meerdere malen gedaan, geen probleem als je in het hotel alleen komt om te slapen na een avond/nacht drank en dans... dan slaap ik werkelijk overal op (ik herinner me ooit eens wakker geworden te zijn op een dun dekentje op een laminaatvloer, waar ik wonderwel zeer goed op geslapen had en uitgerust de dag kon beginnen).
Met mijn vrienden, kennissen of familie doe ik het ook wel. Maar dat is niet het geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 21 augustus 2005 @ 01:18:21 #58
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29829290
Wat Nederlanders al niet doen om een paar euro te besparen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29840928
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef HarigeKerel het volgende:
pi_29841354
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef HarigeKerel het volgende:
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor mij niet in elk geval
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:01 schreef kevin85 het volgende:
En hebben jullie ook inhoudelijk nog iets bij te dragen ?
pi_29841471
Een eerste rondje hotels zoeken leverde het volgende op:

Hotel Belfort
http://www.hostelworld.co(...)elBelfort-Paris-6114

Hotel de l'Europe
98 Boulevard de Magenta, 75010
http://www.hostelworld.co(...)delEurope-Paris-1653

Le Regent Montmartre
37, Boulevard Rochechouart, 75009
http://www.hostelworld.co(...)ontmartre-Paris-1657

Hotel Camelia International
3 Rue Darcet, 75017
http://www.hostelworld.co(...)rnational-Paris-1884

Hotel Regyn's Montmartre
18 place des Abbesses,
http://www.hostelworld.co(...)ntmartre-Paris-12310

Hotel Eden Montmartre

En anders Hotel Darcet
pi_29842444
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef knep het volgende:

[..]

Hm dan zou ik met de fiets moeten gaan
Ik zie dat er nog een optie ontbreekt.

Lekker lopen, de ouderwetse benenwagen
pi_29845460
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef amr_diab het volgende:

[..]

Ik zie dat er nog een optie ontbreekt.

Lekker lopen, de ouderwetse benenwagen
Jij komt toch ook per trein?
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:48:57 #64
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_29846032
Heu.... Ik vrees dat ik de Berlijn tickets geboekt heb . En imv op handen zijnde verhuizingen en een leuk edoch prijzig cursusje op de London University of Arts laat mijn schema en budget een Parijs niet meer toe....

Maar ik wens jullie alvast veel plezier en hopelijk niet al te veel perikelen bij het verdelen van de bedden!
Wellicht tot een meeting meer dichtbij!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_29850701
Helaas...
pi_29854299
quote:
En hebben jullie ook inhoudelijk nog iets bij te dragen ?
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doen
pi_29854402
Of gewoon een kartonnen doos meenemen en met z'n allen daar in overnachten. Dat is nog goedkoper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29859579
Gaan jullie mee meeten dan? Gezellig!

Ik ga helaas niet mee, dus ik zal jullie topic niet verder verstoren. Ik hoop dat het leuk wordt en snap niet dat jullie niet met BHFH in 1 bed willen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29861022
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een cursus begrijpend lezen zou je goed doen
Iets normaler reageren zou ook fijn zijn
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_29871435
Ik heb twee hotels gevonden die me wel ok lijken: Hotel Alane, maar vooral Hotel Beauséjour.

Ziet er leuk uit, ligt redelijk dicht bij Gare du Nord en bovendien in een behoorlijk ranzige levendige buurt. vlakbij de Moulin Rouge
pi_29873868
Vooral de opmerkingen bij de 2:
quote:
Ontbijt: EUR 6 p.p.p.d.
Belastingen inbegrepen, Exclusief ontbijt, Servicekosten inbegrepen
quote:
Cyril zal er voor zorgen dat u van uw verblijf zult genieten.

Ik houd het op Hotel Eden Montmartre 62 euro pppn in een single room incl ontbijt. Ook doubles en triples te krijgen voor redelijke prijzen.

Uiteraard staat iedereen vrij te kiezen waar hij/zij wil overnachten; in de buurt zijn vele goedkopere en duurdere hotelletjes en hostels
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:24:25 #72
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_29874036
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 07:23 schreef YPPY het volgende:
Gaan jullie mee meeten dan? Gezellig!

Ik ga helaas niet mee, dus ik zal jullie topic niet verder verstoren. Ik hoop dat het leuk wordt en snap niet dat jullie niet met BHFH in 1 bed willen.
extra jammer dat je niet mee gaat gaat
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_29874074
quote:
Iets normaler reageren zou ook fijn zijn
Je quote verkeerd
pi_29879243
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je quote verkeerd
Bij deze het laatste verzoek om gewoon normaal te reageren in TRV en niet te klooien. Je bent wederom bezig de sfeer hier te verpesten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_29879999
Ik ben weleens met een Tweakers groepje naar een Ouija avond geweest.

Wat is globaal de strekking van zo'n FOK! meeting? Het concept is voor mij namelijk nieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')