Met alle respect, maar ik ga geen nacht in hetzelfde bed als DT en jou doorbrengen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben.
Dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. Gebruikelijk is dat een 'double room, single use' is (wat je natuurlijk in sommigen gevallen wel eens wil omdraaien naar 'single room, double use'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
We kunnen ook gewoon 1 of 2 hotel kamers huren en met zn allen in die kamers slapen. 3 of 4 per kamer.
Ja, dat heb ik meerdere malen gedaan, geen probleem als je in het hotel alleen komt om te slapen na een avond/nacht drank en dans... dan slaap ik werkelijk overal op (ik herinner me ooit eens wakker geworden te zijn op een dun dekentje op een laminaatvloer, waar ik wonderwel zeer goed op geslapen had en uitgerust de dag kon beginnen).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat we met zn zessen bijvoorbeeld 2 kamers huren in een hotel van ¤100 per nacht, dan kom je uit op 33 per nacht per persoon.
Kom zeg, wat een ridicuul idee. Dit topic hoeft niet geBHFHd te wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die 2 persoonsbedden zijn zo ruim dat je er meestal makkelijk met 3 in kan liggen, zonder dat je er nou een raar gevoel over moet hebben (1.40+). dus: dame-heer-dame, of heer-dame-heer. zo is het voor niemand ongemakkelijk.
Voor mij niet in elk gevalquote:dus: dame-heer-dame
Met mijn vrienden, kennissen of familie doe ik het ook wel. Maar dat is niet het gevalquote:Ja, dat heb ik meerdere malen gedaan, geen probleem als je in het hotel alleen komt om te slapen na een avond/nacht drank en dans... dan slaap ik werkelijk overal op (ik herinner me ooit eens wakker geworden te zijn op een dun dekentje op een laminaatvloer, waar ik wonderwel zeer goed op geslapen had en uitgerust de dag kon beginnen).
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat Nederlanders al niet doen om een paar euro te besparen
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat Nederlanders al niet doen om een paar euro te besparen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor mij niet in elk geval
quote:
Ik zie dat er nog een optie ontbreekt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef knep het volgende:
[..]
Hm dan zou ik met de fiets moeten gaan![]()
Jij komt toch ook per trein?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:51 schreef amr_diab het volgende:
[..]
Ik zie dat er nog een optie ontbreekt.
Lekker lopen, de ouderwetse benenwagen
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doenquote:En hebben jullie ook inhoudelijk nog iets bij te dragen ?
Iets normaler reageren zou ook fijn zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doen
quote:Ontbijt: EUR 6 p.p.p.d.
Belastingen inbegrepen, Exclusief ontbijt, Servicekosten inbegrepen
quote:Cyril zal er voor zorgen dat u van uw verblijf zult genieten.
extra jammer dat je niet mee gaat gaatquote:Op maandag 22 augustus 2005 07:23 schreef YPPY het volgende:
Gaan jullie mee meeten dan? Gezellig!![]()
Ik ga helaas niet mee, dus ik zal jullie topic niet verder verstoren. Ik hoop dat het leuk wordt en snap niet dat jullie niet met BHFH in 1 bed willen.
Je quote verkeerdquote:Iets normaler reageren zou ook fijn zijn
Bij deze het laatste verzoek om gewoon normaal te reageren in TRV en niet te klooien. Je bent wederom bezig de sfeer hier te verpesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |