En daar was je heel opgewonden over?quote:Op zondag 6 november 2005 21:27 schreef DutchTrain het volgende:
Uiteraard had ik voor mezelf de grootste hotelkamer geregeld
[afbeelding]
Ik had exact dezelfde kamer, maar dan een verdieping hoger: beter uitzicht dus.quote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef Douwe het volgende:
Een echte DeLongi fohn!
En k_man, je bent gewoon jaloers
zoals:quote:Op zondag 6 november 2005 22:20 schreef k_man het volgende:
Je zou ook eens met mij naar Parijs moeten Douwe. Je ziet de raarste dingen.
Voor je het weet wil iedereen K_man z'n plekje zienquote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Douwe het volgende:
'Jouw' plekje ziet er wel leuk uit. Wanneer is de volgende Parijs meet?
'Leuk' vind ik niet echt het woord voor die plek eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Douwe het volgende:
'Jouw' plekje ziet er wel leuk uit. Wanneer is de volgende Parijs meet?
eh, toch een verandering in het progamma dus?quote:
Volgens mij niet. Alleen klink de naam niet erg Frans en had ze langer haar, maar verder klopt 't wel.quote:Op zondag 6 november 2005 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
eh, toch een verandering in het progamma dus?
eens , die kerel wist het allemaal mooi te vertellen, maar echt geweldig was het niet inderdaad.. maar de muziek maakte dat wel meer dan goed vond ik! was het toetje nog wat trouwens??quote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef k_man het volgende:
Overigens vond ik het hoofdgerecht maar zo-zo. Kip met rijst en een champignonsausje.
Is dat nou k_man links in het zwart op die foto met die bol?quote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Foto's van BHFH
Yep, en dat zelfs zonder Douwe, Litman, UIO, ...., en jijquote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat nou k_man links in het zwart op die foto met die bol?
Erg leuke foto's DT en BHFH!Zo te zien hebben jullie het erg naar je zin gehad.
Wat deed BHFH in mijn hotelkamer?quote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets verhullende foto's van een slapende k_man![]()
Wat is het probleem ?quote:Op woensdag 9 november 2005 16:14 schreef DutchTrain het volgende:
Komt er net een collega langsgelopen... "hé zag ik jou niet in de Thalys van vijf voor vier uit Parijs afgelopen zondag? Heb je ook een romantisch weekendje met je vriendin gedaan?"
OK, dit was voor mij dus de druppel om nooit ende nimmer meer naar Parijs te gaan of in ieder geval te zeggen dát ik erheen ga. tenzij het natuurlijk voor een romantisch weekendje is![]()
Jij hebt niet gezien wie er naast hem in die trein zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat is het probleem ?
Laat hem maar in de waan dat je genueckt hebt
Daar zijn gelukkig geen foto's vanquote:Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef k_man het volgende:
Jij hebt niet gezien wie er naast hem in die trein zat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |