Das wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 00:50 schreef Douwe het volgende:
Hmm, ik begin het ineens leuk te vinden, nu ik zie dat ik voor ¤120 retour incl. naar Parijs kan vliegen met Easyjet en Varig (en ja, dat is duurder dan die eerdere Thalys aanbieding, maar ook toffer). Alleen mis ik dan de Eiffeltoren-meet
![]()
quote:Als u tussen 3 en 16 oktober online boekt betaalt u voor een retourtje Parijs ons speciale webtarief van slechts 48 euro. U reist met Thalys in comfort 2. In slechts 3 uur bent u van Rotterdam snel, gemakkelijk en comfortabel in hartje Parijs.
Deze aanbieding geldt voor reizen in de periode 16 oktober 2005 t/m 16 januari 2006.
Als u als vertrekstation Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS of Rotterdam Centraal opgeeft tijdens de boeking, kunt u ervoor kiezen de tickets thuis printen. Dat is handig, snel en gemakkelijk.
Nog even de voorwaarden op een rijtje:
Niet omboekbaar, niet annuleerbaar
Boeken van 3 t/m 16 oktober
Reizen van 16 oktober t/m 16 januari 2006
Speciaal Webtarief vanaf Amsterdam Centraal, Schiphol, Den Haag HS en Rotterdam Centraal
Beperkte beschikbaarheid. Op=Op
De Thalys treinen zijn te boeken binnen 3 maanden voor vertrek. Wilt u bijvoorbeeld reizen op 10 januari 2006 november dan kunt u vanaf 10 oktober boeken.
Ik vond jouw opzetje wel ok hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:26 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand al enig idee hoe het programma er uit gaat zien?
quote:
Over 7 dagen om deze tijd is het al weer voorbijquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef k_man het volgende:
Komend weekend is het al zo ver. Hebben jullie er al een beetje zin an?
ja mail me maar (zie profiel) ... mijn ICQ werkt even niet en verder heb je niets om met je in contact te komen in je profiel staanquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb mn onderdak en parkeerplaats al geregeld, ik krijg zelfs de sleutel van haar huis.. ik denk verder dat de kans steeds groter wordt dat ik niet voortijdig weg word geroepen. zullen we verder og telefoonnummers uitwisselen ofzo, voor het geval je elkaar niet kan vinden?
Maar natuurlijk Jeroen.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
Gaan jullie mekaar nu ook bij de username noemen?
BHFH heeft de leukste foto's, dus daar zou je nog even op moeten wachten... maar een korte samenvatting:quote:Op zondag 6 november 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
En hoe was't?
Kan zijn, maar ik heb de mooiste.quote:Op zondag 6 november 2005 19:56 schreef DutchTrain het volgende:
BHFH heeft de leukste foto's,
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op zondag 6 november 2005 20:55 schreef k_man het volgende:
Comme des Garçons en Ricardo Bofill hebben geen indruk gemaakt op DT kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |