'Een avondje uit met gelijkgestemden', had ik bijna willen typen. Maar dan lijkt het wel heel erg op een datingsitequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:32 schreef amr_diab het volgende:
Ik ben weleens met een Tweakers groepje naar een Ouija avond geweest.
Wat is globaal de strekking van zo'n FOK! meeting? Het concept is voor mij namelijk nieuw.
Lekkere vent ben jij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef DutchTrain het volgende:
Ik houd het op Hotel Eden Montmartre
En dit was diegene die je had moeten quotenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[..]
[..]
En hebben jullie ook inhoudelijk nog iets bij te dragen ?
![]()
Ik heb nog niets geboekt... en de redenen zijn dus dezelfde als die jij aanvoert...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef k_man het volgende:
Lekkere vent ben jij.Eerst zeggen dat we nog bepalen welk hotel het wordt, maar ondertussen heb jij al bepaald waar je gaat slapen.
Niet dat er op het eerste gezicht iets mis is met dat hotel. Het is van dezelfde prijs en ligt in dezelfde buurt als de hotelletjes die ik vond.
Ja baas.quote:
Hij heeft het niet zo met Parijsquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Parijs wat dat betreft erg overrated. Veel te groot en massaal
opvallend dat zelfs mensen die ik nog nooit IRL ontmoet heb, zo reagerenquote:
De zorgzame Cyril serveert geen ontbijt en is duurder, voor voor de rest ogenschijnlijk hetzelfde, dus scoort hij lager op prijskwaliteit verhoudingquote:Alleen zullen we de zorgzame Cyril zo niet ontmoeten.![]()
Ook niet zo met Fransen, maar dat weten we onderhand welquote:
Die vriend van jou heeft toch geld zat. Het is toch zeker een FA.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Blinky het volgende:
Oeh! Gezellig! De wil is er zeker. Nu even afstemmen met vriend en bankrekening om te kijken of het qua geld en tijd haalbaar is!
Wordt het een tweepersoonskamer met 2 losse bedden en een extra bijzetbedje voor BHFH?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:37 schreef k_man het volgende:
BHFH erbij zou zeker gezellig zijn ja.
Lees het topic eens...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt het een tweepersoonskamer met 2 losse bedden en een extra bijzetbedje voor BHFH?
Dat wordt nueckenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb in Aswan een heel leuk Frans meisje ontmoet die me heeft uitgenodogd om evt bij haar te slapen, of de auto neer te zetten in haar garage,( toen ik haar verteld van de meet) , dus ik denk dat ik wel bijna zeker met de auto ga
de lijst tot nu toe:quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
Is het nu alleen k_man en DT?
Eh, nee, meteen maar doen?quote:
Jeetje, jammer hé. Dan moeten we maar eentje nemen die ik had uitgezocht.quote:Op zondag 4 september 2005 18:49 schreef DutchTrain het volgende:
edit: ik zie nu dat het vol zit voor het eerdergenoemde tarief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |