Daar hebben we het nog wel even over meneertjequote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Jeetje, jammer hé. Dan moeten we maar eentje nemen die ik had uitgezocht.![]()
![]()
15 september weet ik meerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef DutchTrain het volgende:
Daar hebben we het nog wel even over meneertje![]()
Deze tip heb ik opgevolgd en ga daarom naar Parijs met Easyjet en zal terugkeren in Nederland per Thalysquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Litman het volgende:
Lijkt me leuk als iedereen met z'n favoriete vervoermiddel komt: de lifters liftend, de treingekken met de trein, de all-inn toeristen met Onur Air etc.
prijs en ambiance is wel OK, ik twijfel nog even over de locatie... ik kom rond middernacht 22.00 aan op CdG, dus tegen middernacht op Gare du Nord... dan wil ik wel makkelijk bij hotel kunnen komen.quote:
Volgens mij kun je het desnoods in een kwartiertje lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
prijs en ambiance is wel OK, ik twijfel nog even over de locatie... ik kom rond middernacht 22.00 aan op CdG, dus tegen middernacht op Gare du Nord... dan wil ik wel makkelijk bij hotel kunnen komen.
Desnoods als in ' als er twintig Arabieren met slagersmessen achter je aan lopen' of desnoods als in: 'na drie flessen huiswijn'quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
Volgens mij kun je het desnoods in een kwartiertje lopen.
OK aan het boeken geboektquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef k_man het volgende:
De naam Art Hotel kan ik niet zo plaatsen als ik de foto's zie, maar verder lijkt het wel ok.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:54 schreef k_man het volgende:
Is dat eigenlijk incl ontbijt en excl Cyril?
quote:Kamertype: Single Room (1 persoon)
Faciliteiten: Douche, Telefoon, Haardroger, Badkamer benodigheden, Ventilator, WC, Badkamer, Satelliet TV , Blender, X-box, DVD speler en Electrische tandenborstel
Kamerinformatie: Ontbijt inbegrepen, Belastingen inbegrepen
OK die heb ik er naar aanleiding van de HTL van vanmiddag bijverzonnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef k_man het volgende:
Huh?
quote:
Kom er net achter dat ze maar 2 single rooms hadden... bij bookings.nl dus nu ook niet meer beschikbaar... het werkt dus echt die dynamische boekingsites met actueel aanbodquote:
Mailtje net binnen...duurde wel lang, maar reservering was al meteen bevestigd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:13 schreef k_man het volgende:
Tot je morgen een mailtje ontvangt dat het geboekte helaas niet meer beschikbaar is...
Dat is me een keer gebeurd bij D-reizen. Vlucht geboekt via de site, die zou dus beschikbaar moeten zijn, maar de volgende ochtend bleek dat opeens toch niet zo te zijn.
Hallo hé, we hebben net vijf minuten geleden geboekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga mijn vakantievriendinnetje mailen, misschien kunnen jullie ook wel bij haar slapen.
Dank je, ik heb ook wel wat vrienden in Parijs, maar wil om verschillende redenen liever een hotelletje in dit geval.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga mijn vakantievriendinnetje mailen, misschien kunnen jullie ook wel bij haar slapen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:40 schreef SeLang het volgende:
We verwachten na deze meet natuurlijk wel een pics topic
Op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik wil jullie trouwens op een leuk restaurantje wijzen. Tussen de metro stops Pere Lachaise en Belleville zit een heel klein restaurantje, ik ken de naam helaas niet. Het is een zeer multiculturele wijk en je zou het hier absoluut niet verwachten, wanneer je het restaurantje ziet weet je meteen wat ik bedoel. Het heeft een piepklein terrasje van hout en het heeft een zeer klassieke uitstraling. Het restaurantje is zeer bekend onder beroemde mensen (ik heb het getekende gastenboek mogen zien). Deze man spreekt vele talen en wil graag met zijn gasten in contact zijn. Ik ben er verscheidene malen geweest. Ik kreeg op een gegeven moment mijn maaltijd gratis omdat ik verscheine mensen had meegnomen naar zijn restaurantje. Ik heb echt uren met die man kunnen praten (hij spreek minstens 6 talen).
Volgende keer wanneer ik er weer in de buurt ben zal ik eens een adres noteren dan kan ik hem jullie geven, echt ZEER de moeite waard ...
Ik dacht dat je per Thalys zou reizen zoals je in het begin vermeldde, of was dat voorlopig?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze tip heb ik opgevolgd en ga daarom naar Parijs met Easyjet en zal terugkeren in Nederland per Thalys
Nu nog even een hotel gaan zoeken...
Nee, daarvoor heb ik ook een ticket en dat was dus ook de bedoeling... maar vanwege een reisje voor m'n werk kom ik nu met een kleine omweg.quote:Op zondag 18 september 2005 11:52 schreef amr_diab het volgende:
Ik dacht dat je per Thalys zou reizen zoals je in het begin vermeldde, of was dat voorlopig?
Jammer, maar het doet niets af aan het feit dat ik zeker en vast nog even langs kom op de meeting.quote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik ook een ticket en dat was dus ook de bedoeling... maar vanwege een reisje voor m'n werk kom ik nu met een kleine omweg.
We zitten dus helaas niet in dezelfde trein op de heenweg.
Achteraf gezien was dat persoonlijke e-ticket dus niet zo'n goede oplossing; een normaal ticket had ik nog aan iemand anders kunnen geven.
Plaats 15 053 blijft dus onbezet... doe er je voordeel mee
Programma... programma? Daar zeg je zoiets!quote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef k_man het volgende:
OK, we zullen je dan wel ff zien. Maar hou vooral ook vast aan je eigen programma hoor.
Da's een must.quote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
- LA CINÉMATHÈQUE FRANCAISE
quote:Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef k_man het volgende:
Iets leuks, niet toeristisch, wat je zelf een heel mooi stukje Parijs vindt.
Tjeu... jij hebt er echt zin in!quote:Op zondag 18 september 2005 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
Het leukste wat ik tot nog toe in Parijs heb gezien is de trein terug naar Rotterdam![]()
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dus ik ben bereid deze stad een derde kans te geven om eens in te zien wat anderen nou zo bijzonder vinden aan Parijsquote:
nee nee, ligt aan de blauwe lijn nummer 2 van Porte Dauphine naar Nation ..quote:Op zondag 18 september 2005 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
En bovenstaande ligt dus aan de olijfgroene metrolijn
Ah, dank je, nu nog de naam ervan...quote:Op zondag 18 september 2005 20:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nee nee, ligt aan de blauwe lijn nummer 2 van Porte Dauphine naar Nation ..
quote:Ik wil jullie trouwens op een leuk restaurantje wijzen. Tussen de metro stops Pere Lachaise en Belleville zit een heel klein restaurantje, ik ken de naam helaas niet. Het is een zeer multiculturele wijk en je zou het hier absoluut niet verwachten, wanneer je het restaurantje ziet weet je meteen wat ik bedoel. Het heeft een piepklein terrasje van hout en het heeft een zeer klassieke uitstraling. Het restaurantje is zeer bekend onder beroemde mensen (ik heb het getekende gastenboek mogen zien). Deze man spreekt vele talen en wil graag met zijn gasten in contact zijn. Ik ben er verscheidene malen geweest. Ik kreeg op een gegeven moment mijn maaltijd gratis omdat ik verscheine mensen had meegnomen naar zijn restaurantje. Ik heb echt uren met die man kunnen praten (hij spreek minstens 6 talen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |