Is speciaalquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:mijn eerste naamtopic
een beetje een overdreven titel maar toch...mijn eerste naamtopic
![]()
daar straks was het nog 9 uur..... ik draai me nog een keer om dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef anne1982 het volgende:
ze zijn hier een beetje gestoord allemaal...![]()
vertrekken morgen om 8u naar het strand...
ik zit nog niet zo lang als jou op het forum en ik had er al eeder een [HOMO] # 1317 Keizerdinges zijn eerste topic! joeppiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:mijn eerste naamtopic
een beetje een overdreven titel maar toch...mijn eerste naamtopic
![]()
star stripperquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
Creno beroemd?
Wil ik weten waarmee?
Perez toch?quote:
Geloof het wel, maar hij moet in gala kledingquote:
ik ben uitgenodigt om mee te doen aan de videoclip: Dime van Belle Perezquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
Creno beroemd?
Wil ik weten waarmee?
Ik heb nog een rokkostuum liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Geloof het wel, maar hij moet in gala kleding.. en dat heeft hij niet
Ik zou het ook wel KUNNEN. Willen is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ik zou haar wel kunnen neuken oeps![]()
you you wondererquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel KUNNEN. Willen is een heel ander verhaal.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef anne1982 het volgende:
veel te vroeg dag morgen...
dus truste allen
![]()
Die slang ken ik niet...quote:
elkaars slakken spoor over elkaar gummenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Wat is gummen??
Das toch met een motor heel veel rook maken en je banden verneuken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Wat is gummen??
nee das spinnen toch!? ja weet ik veel ben ook maar heaumeauquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das toch met een motor heel veel rook maken en je banden verneuken?![]()
Devil's advocate toevallig?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou nou...die Jack Bauer zit me in een parketZelfs Jessica van ATWT duikt dr op ..
24quote:
Spinnen doe je niet op asfalt maar in een berm, maakt een hoop zooi ook trouwensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee das spinnen toch!? ja weet ik veel ben ook maar heaumeau![]()
Kom ook naar het LL fok!-meet topic, daar bruist het van de gezelligheid. Loop nu ruzie te maken met me passagier over het feit dat ik nog niet in me nest ligquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Weg met de gay-scene, weg met de hetero-scene
.
Vanaf nu begeef ik me alleen nog maar in de G_E-scene..
Nee, dank je.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:55 schreef Camoth het volgende:
Goed, nou.
Wie heeft er zin in heftige seks?
Wat drinken met een vriendin en een nieuwe rekening openen voor mijn website. En eindelijk geld terugvragen aan Amicon. Hoop ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we dat onderwerp ook weer gehad.
Wat ga je morgen voor spannends uitspoken?![]()
Aha, waar ga je drinken en WAT ga je drinken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat drinken met een vriendin en een nieuwe rekening openen voor mijn website. En eindelijk geld terugvragen aan Amicon. Hoop ik.
Nu gaan we een feestje vieren.quote:
In Veenendaal ergens en waarschijnlijk water want ik ga EERST drinken en DAN geld terugvragenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Aha, waar ga je drinken en WAT ga je drinken?![]()
Nu, zolang de ander ook maar minderjarig is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nu gaan we een feestje vieren.
Wanneer kan ik legaal seks hebben?
Dat zuigt. Op mijn 16e ben ik toch meerderjarig of is dat alleen bij heteroseks?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu, zolang de ander ook maar minderjarig is.
18 schat, 18quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat zuigt. Op mijn 16e ben ik toch meerderjarig of is dat alleen bij heteroseks?
Hoe flauw. Niet dat er veel mensen van boven de 18 geinteresseerd zijn in iemand van 14/15. (behalve op de verkeerde manier)quote:
Nou ik lag op me twaalfde al gezellig te doen met bepaalde personen die volgens de wet al als volwassen beschouwt werden, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe flauw. Niet dat er veel mensen van boven de 18 geinteresseerd zijn in iemand van 14/15. (behalve op de verkeerde manier)
Hm, dat geeft nog wat hoop.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou ik lag op me twaalfde al gezellig te doen met bepaalde personen die volgens de wet al als volwassen beschouwt werden, dus dat valt wel mee![]()
Ik was even bezig met eenpersoons gummenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn we er nog?
Ik weet ook niet wat het betekent, een of andere sexuele handeling tussen vrouwen, vermoed ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef TehRockstar het volgende:
gummen?
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je een pot?
DROP AND GIVE ME FIFTY!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als jij werk voor me hebt wil ik best gaan werken hoor....
haj sajquote:
Dat wordt dus een extra lang knuffelen met BF.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef creno het volgende:
[..]
haj saj
ik moet vandaag tot 8 uur werkenen dan word het ook nog eens geweldig weer, en dan zul je zien in de week dat ik vrij ben (volgende week) dan is het weer regen en koud
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wordt dus een extra lang knuffelen met BF.
Dat wist ik zelfs niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
die muts van het detacheringsbureau vroeg of ik nog 2 maanden wou blijven werken(op andere vestigingen) wist niet dat ik weer naar school moet
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs niet.
Nee joh gekkerd!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:24 schreef Semisane het volgende:
Hey waxje!![]()
Kom je even snel het topic vol posten?
Een wildwaterbaan!!! Hóp!! D'r in!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef Weemz het volgende:
Hoi!
Jammer.quote:
Kijk maar in dat topic. Ik denk zo over iets meer dan een week.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh die New York-trip!! Wanneer gaan de gozers ook alweer??
Idd, 29 aug. Fok! HomoMeet - zomer 2005 - New York!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
29 augustus d8 ik ;p
heb zo mn afscheid hier.. en ze doen altijd iets akeligs bij stagiaires
ziet er wel goddelijk uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:31 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat spul waar ik me dus gisteren mee vol heb lopen gieten had een alcoholpercentage van 40%....
en dan moest je ze ook nog door een rietje drinken![]()
![]()
![]()
![]()
wat zit dr allemaal wel niet door?quote:
Ah...het standaard drankje in Cafe Cuba op de nieuwmarkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
Limoenpartjes, daar (riet)suiker overheen, wat crushed ice erover en dan je glas vullen met Cachaca
hahah wees maar niet bang.... dat doe ik alleen als ik te veel drank op heb en beroerd ben!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
Niet je vinger in je keel steken hoor
lol, die eerstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef keizerpinguin het volgende:
TOP TEN THINGS HETEROSEXUAL PEOPLE NEED TO KNOW ABOUT GAY PEOPLE
1. Not all gay guys are queens. Some are princesses.
2. We did NOT invent disco, stop blaming us.
3. We are not sure about Ricky Martin either.
4. We probably DID invent aged indigo denim, and we apologise.
5. We are glad Christina Aguilera is back on your side. She scares the shit out of us.
6. Our so-called "gaydar" does not get us more cable stations or better reception.
7. Kylie & Britney are ours; J-Lo & Celine are yours. Madonna is for sharing.
8. If your male friend uses more than 3 hair products at any time, yes, he is.
9. If your female friend wins Wimbledon 16 times, yes, she is.
10. Relax, we don`t recruit the unwilling.
vond dit op een site hahahahaaha![]()
Kotsenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah wees maar niet bang.... dat doe ik alleen als ik te veel drank op heb en beroerd ben!![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben jullie een zwembad? Verwend kreng
Ik heb een bad....met badeendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben jullie een zwembad? Verwend kreng
Ik kom bij jou op bezoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:00 schreef keizerpinguin het volgende:
haha heb ik het nog geen eens over onze boomgaard gehad, en onze 4 auto's voor de deur![]()
mmm dit komt wel heel bitchy over!!![]()
en illegaalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat dat een beetje ongepast is
want.......?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat dat een beetje ongepast is
geen idee maar we passen er ruim met zijn twëen in hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, hoe groot is dat zwembad?
dudequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.thesuperficial(...)hives/jlaw_nude1.jpg
kijk en huiver?
Jude Lawquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dudewho the hell is that?!
![]()
je weet toch niet hoe die er uit ziet als hij stijf is?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
Jude Law's niet erg grote penis.
Groeiers en bloeiers ben ik wel bekendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Semisane het volgende:
hmmmm hoezo foto op het slechste moment.Kan er niet echt van onder de indruk van raken....dan bedoel ik niet zijn penis. ff voor Rocky Penis in slappe toestand zegt nie zoveel hoor.
*Einde biologie-les 1*
Hij mag wel een beetje gaan grasmaaien vind ik dan.Beetje bij houden is wel zo netjes...
Ik had het ook niet over zn stijve penid, meer over z'n penis in slappe staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je weet toch niet hoe die er uit ziet als hij stijf is?
Heb een ex gehad die zijn broek naar beneden deed de eerste keer toen dacht ik....
[afbeelding] even mijn vergootglas pakken
maar toen hij uiteindelijk stijf was! [afbeelding]
Phoe...gelukkig maar...ik was al bang dat we je echt alles moesten gaan vertellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Groeiers en bloeiers ben ik wel bekend
Jaja!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
als het over penissen gaat, ben ik gauw weg
Ja brrr eng eng eng....snel maar weer naar wow toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
als het over penissen gaat, ben ik gauw weg
nee zo mijn afscheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja brrr eng eng eng....snel maar weer naar wow toe.
Afscheid van zijn werk.quote:
Ohw veel plezier dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee zo mijn afscheidmet chipjes en kaasjes enzo
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
van het leven.. scheermesje ligt klaar en het bad is bijna vol
Snij je wel een beetje op de juiste plek dan? En pas een beetje op anders wordt het zo'n bende....ook niet de bedoeling toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet hoe het moetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Snij je wel een beetje op de juiste plek dan? En pas een beetje op anders wordt het zo'n bende....ook niet de bedoeling toch?![]()
Toch nog iets om trots op te zijn....dat dan weer wel.quote:
zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Toch nog iets om trots op te zijn....dat dan weer wel.
ga je zelfmoordplegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
zet het op de film !! en laat het hier posten ben benieuwd hoe het er uit ziet!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zekerik geef ook workshops namelijk..
succesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:54 schreef petre86 het volgende:
niemand meer flauw gevallen sinds gisteravond?
moet ik me dan maar laten flauwvallen? ( ja kan heel makkelijk.. gewoon gaan zitten en hoofd ver achterover en weg ben ik)
maar goed, het is zonnig, ik woon aan een rivier met een oever waar je kan liggen... de hond wil uit.. ik wil in de zon liggen.. ik meld nu allemaal dingen die niemand iets interesseerd en toch doe ik het want de helft van de mensen in dit topic ( en dan vooral de nieuwere die er nog niet moe van zijn) die melden alles wat ze doen en gaan doen enzoen zo gaan we lekker snel door de topics heen op een stomme manier ( al nalezend geconcludeerd)
maar ik ga dus in de zon liggen aan de rivier![]()
dat was het eigenlijk
en nee, ik ben niet lui, ik heb vanaf 7 uur vanochtend gewerkten nee, niet met worsten vandaag
naja..
ik heb ze niet aangeraakt
en "uiterwaarden" ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
oever.. oever oever oever.. volgens mij heb ik dat woord nog nooit in mijn hele leven gebruikt
Ja wel dit mag, enkel bij het opstijgen en landen is dit niet toegestaan. zover ik weetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mag je trouwens in het vliegtuig mp3 spelers gebruiken? (zit ook FM tuner op geen idee of dat iets verstoord)
*meld*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:54 schreef petre86 het volgende:
niemand meer flauw gevallen sinds gisteravond?
Ohw...jij bent zo'n figuur die zeker die zelfs de overbedden van een rivier "slootkant" noemt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
oever.. oever oever oever.. volgens mij heb ik dat woord nog nooit in mijn hele leven gebruikt
Als je om x uur komt AANrijden, dan kom je dus AAN op een bepaalde lokatie op dat tijdstip, dan vertrek je niet om naar die bepaalde lokatie te gaan rijden. lijkt me toch wel iets wat logisch hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
en mensen die 'aanrijden' gebruiken snap ik helemaal niet.. ik kom om 2 uur AANrijden.. vertrekt ie dan of komt ie me dan ophalen :S:S
nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
een collega noemde mij sarcastisch.. snappen jullie dat nou
ja dan iemand bellen : "ik ben aangereden" ben vertrokkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
en mensen die 'aanrijden' gebruiken snap ik helemaal niet.. ik kom om 2 uur AANrijden.. vertrekt ie dan of komt ie me dan ophalen :S:S
hier ook.. maar morgen he.. morgen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
Hier is het prachtig we.er.
D. Ontbijtkoek is sowieso leuker dan Beau te Ram.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:40 schreef Cybart het volgende:
Daphne Ontbijtkoek is leuker dan Beau !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je idd wel gelijk in....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:42 schreef tech het volgende:
[..]
D. Ontbijtkoek is sowieso leuker dan Beau te Ram.
Nee, ik distantieer me dit jaar van gezamelijke vakantieplannenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:43 schreef Cybart het volgende:
daar heb je idd wel gelijk in....
ga je ook al naar frankrijk volgende week?
jij gaat ECHT tot rust komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:45 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, ik distantieer me dit jaar van gezamelijke vakantieplannen
Ik ben sowieso pas een week later vrij (voor drie weken)...
no stress!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:48 schreef tech het volgende:
[..]
Reken maar van yes...Voor de verandering
ik had er willen blijven...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:50 schreef tech het volgende:
[..]
Hoe is jouw vakantie eigenlijk geweest? Nog opgeladen genoeg? Of moet je alweer?
Dat is voor ons ook soms even flink aanpassen ja..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
My one regret in life is that I am not someone else.
Wat staat er in godsnaam op je usericon:?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
My one regret in life is that I am not someone else.
Wat doe je weer naar tegen me Vlarp.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is voor ons ook soms even flink aanpassen ja..
Een ontbloot bovenlijf dat je ook gespiegeld zietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat staat er in godsnaam op je usericon:?
Herken je dat hoofd niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat staat er in godsnaam op je usericon:?
Je kent mequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat doe je weer naar tegen me Vlarp.
Is het een vrouw?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Herken je dat hoofd niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Scheer je weg nep bi!
Je kent het onderscheid toch wel mag ik hopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar slaat dat opeensch op?
Nee, het is namelijk een vreselijk verwarrende foto en ik staar er al 10 minuten aan. Word ik ook nog uitgescholdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kent het onderscheid toch wel mag ik hopen?
Doe es de grote versie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Herken je dat hoofd niet?
Verwarrend?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het is namelijk een vreselijk verwarrende foto en ik staar er al 10 minuten aan. Word ik ook nog uitgescholden
een R?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die foto heeft me ook nog een keer een R opgeleverd.
Dat ben jij nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verwarrend?
Ik weet dat ik lekker ben, maar verwarrend...nee.
Doe dan een grote versiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verwarrend?
Ik weet dat ik lekker ben, maar verwarrend...nee.
O yeah.. absoluut..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ruik ik hier afgunst?:
Ruik ik hier een fake? Post die foto dan als jij het bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ruik ik hier afgunst?:
Succes met hem overtuigenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ruik ik hier een fake? Post die foto dan als jij het bent.
Om als rukvoer te gaan dienen voor 14 jarige knulletjes? Nee dank je.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ruik ik hier een fake? Post die foto dan als jij het bent.
Als ik het zo zie valt er weinig te rukken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om als rukvoer te gaan dienen voor 14 jarige knulletjes? Nee dank je.
heeyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar is je mammie dan ook weer blij mee, hoeft ze minder vaak de lakens te wassen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik het zo zie valt er weinig te rukken.![]()
2 weken terug in de...?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
heey
ik ben 19 en vlarp is ouder ()
bovendien kan ik aan die body alleen niet zien of ik je herken van zaterdag 2 weken terug in die... : X
Leuk dat je er rekening meehoudt dat mijn moeder onlangs overleden is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar is je mammie dan ook weer blij mee, hoeft ze minder vaak de lakens te wassen.
wat was er nou niet afgelopen zat maar die daar voor in je stad?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
2 weken terug in de...?
de wasmachine dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leuk dat je er rekening meehoudt dat mijn moeder onlangs overleden is.
leuk dat je er vanuit gaat dat mensen rekening houden met je als je bepaalde info nog niet hebt gegevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leuk dat je er rekening meehoudt dat mijn moeder onlangs overleden is.
Je vindt het best een geil idee.. geef toe..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, we hebben een grotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
kreeg je het deurtje wel dicht? :
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vindt het best een geil idee.. geef toe..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
kreeg je het deurtje wel dicht?
ik wou zeggen.. anders heb ik op mijn werk nog wel een grote die met een lopende band werkt.. zolang je je familie maar naast elkaar stapeld en achter elkaar legt kan er wel 15 man tegelijk inquote:
Handig...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wou zeggen.. anders heb ik op mijn werk nog wel een grote die met een lopende band werkt.. zolang je je familie maar naast elkaar stapeld en achter elkaar legt kan er wel 15 man tegelijk in
Ik wil hun levers graag gescheiden houden, maar dankje schat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wou zeggen.. anders heb ik op mijn werk nog wel een grote die met een lopende band werkt.. zolang je je familie maar naast elkaar stapeld en achter elkaar legt kan er wel 15 man tegelijk in
wie viel er ook alweer op jonger?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vindt het best een geil idee.. geef toe..
Niet op 14quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie viel er ook alweer op jonger?
Woah, echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie viel er ook alweer op jonger?
hoezo? die kunnen gelijk de leverworst in.. merkt niemandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil hun levers graag gescheiden houden, maar dankje schat.
wat een snelle en felle reachtiequote:
Je hebt een babyfacequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ik ben langer.
Juni.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat een snelle en felle reachtie
heb ik ene gevoelige snaar geraakt?
( rocky wanneer ben je jarig? )
Jij bent 19 heh?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat een snelle en felle reachtie
heb ik ene gevoelige snaar geraakt?
( rocky wanneer ben je jarig? )
Ach, als zijn mond maar ver genoeg open kan.quote:
jij kan d'r toch niks instekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, als zijn mond maar ver genoeg open kan.
Ik had het ook niet over rocky..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah en?
ik val niet op meer dan 2 jaar jonger hoor
Zijn er nog meer mensen met een babyface?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
he's not the only onepas op je begeeft je op glad ijs met meer mensen tegenover je
Thanks for reminding mequote:
Over de babyface?quote:
dat had ik wel doorquote:
Omdat dit soort foto's gaan rondzweven op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Over de babyface?waarom hang je er een camera voor?
Misschien wel, daarom issie zo chagrijnigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat had ik wel door
maar doelde hij op zichzelf of op saj?
en vlarp is nu al dagen zo geil he? zal ie droog staan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat had ik wel door
maar doelde hij op zichzelf of op saj?
en vlarp is nu al dagen zo geil he? zal ie droog staan?
Post dan gewoon een foto van je kop zonder naaktheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat dit soort foto's gaan rondzweven op internet.
Naaktheid?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Post dan gewoon een foto van je kop zonder naaktheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |