hahah wees maar niet bang.... dat doe ik alleen als ik te veel drank op heb en beroerd ben!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
Niet je vinger in je keel steken hoor
lol, die eerstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef keizerpinguin het volgende:
TOP TEN THINGS HETEROSEXUAL PEOPLE NEED TO KNOW ABOUT GAY PEOPLE
1. Not all gay guys are queens. Some are princesses.
2. We did NOT invent disco, stop blaming us.
3. We are not sure about Ricky Martin either.
4. We probably DID invent aged indigo denim, and we apologise.
5. We are glad Christina Aguilera is back on your side. She scares the shit out of us.
6. Our so-called "gaydar" does not get us more cable stations or better reception.
7. Kylie & Britney are ours; J-Lo & Celine are yours. Madonna is for sharing.
8. If your male friend uses more than 3 hair products at any time, yes, he is.
9. If your female friend wins Wimbledon 16 times, yes, she is.
10. Relax, we don`t recruit the unwilling.
vond dit op een site hahahahaaha![]()
Kotsenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah wees maar niet bang.... dat doe ik alleen als ik te veel drank op heb en beroerd ben!![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben jullie een zwembad? Verwend kreng
Ik heb een bad....met badeendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hebben jullie een zwembad? Verwend kreng
Ik kom bij jou op bezoek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:00 schreef keizerpinguin het volgende:
haha heb ik het nog geen eens over onze boomgaard gehad, en onze 4 auto's voor de deur![]()
mmm dit komt wel heel bitchy over!!![]()
en illegaalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat dat een beetje ongepast is
want.......?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik denk dat dat een beetje ongepast is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |