Dat wist ik zelfs niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
die muts van het detacheringsbureau vroeg of ik nog 2 maanden wou blijven werken(op andere vestigingen) wist niet dat ik weer naar school moet
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs niet.
Nee joh gekkerd!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:24 schreef Semisane het volgende:
Hey waxje!![]()
Kom je even snel het topic vol posten?
Een wildwaterbaan!!! Hóp!! D'r in!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef Weemz het volgende:
Hoi!
Jammer.quote:
Kijk maar in dat topic. Ik denk zo over iets meer dan een week.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:56 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh die New York-trip!! Wanneer gaan de gozers ook alweer??
Idd, 29 aug. Fok! HomoMeet - zomer 2005 - New York!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
29 augustus d8 ik ;p
heb zo mn afscheid hier.. en ze doen altijd iets akeligs bij stagiaires
ziet er wel goddelijk uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:31 schreef Cybart het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat spul waar ik me dus gisteren mee vol heb lopen gieten had een alcoholpercentage van 40%....
en dan moest je ze ook nog door een rietje drinken![]()
![]()
![]()
![]()
wat zit dr allemaal wel niet door?quote:
Ah...het standaard drankje in Cafe Cuba op de nieuwmarkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:39 schreef Cybart het volgende:
Limoenpartjes, daar (riet)suiker overheen, wat crushed ice erover en dan je glas vullen met Cachaca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |