24quote:
Spinnen doe je niet op asfalt maar in een berm, maakt een hoop zooi ook trouwensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee das spinnen toch!? ja weet ik veel ben ook maar heaumeau![]()
Kom ook naar het LL fok!-meet topic, daar bruist het van de gezelligheid. Loop nu ruzie te maken met me passagier over het feit dat ik nog niet in me nest ligquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Weg met de gay-scene, weg met de hetero-scene
.
Vanaf nu begeef ik me alleen nog maar in de G_E-scene..
Nee, dank je.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:55 schreef Camoth het volgende:
Goed, nou.
Wie heeft er zin in heftige seks?
Wat drinken met een vriendin en een nieuwe rekening openen voor mijn website. En eindelijk geld terugvragen aan Amicon. Hoop ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:57 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we dat onderwerp ook weer gehad.
Wat ga je morgen voor spannends uitspoken?![]()
Aha, waar ga je drinken en WAT ga je drinken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat drinken met een vriendin en een nieuwe rekening openen voor mijn website. En eindelijk geld terugvragen aan Amicon. Hoop ik.
Nu gaan we een feestje vieren.quote:
In Veenendaal ergens en waarschijnlijk water want ik ga EERST drinken en DAN geld terugvragenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Aha, waar ga je drinken en WAT ga je drinken?![]()
Nu, zolang de ander ook maar minderjarig is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nu gaan we een feestje vieren.
Wanneer kan ik legaal seks hebben?
Dat zuigt. Op mijn 16e ben ik toch meerderjarig of is dat alleen bij heteroseks?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu, zolang de ander ook maar minderjarig is.
18 schat, 18quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat zuigt. Op mijn 16e ben ik toch meerderjarig of is dat alleen bij heteroseks?
Hoe flauw. Niet dat er veel mensen van boven de 18 geinteresseerd zijn in iemand van 14/15. (behalve op de verkeerde manier)quote:
Nou ik lag op me twaalfde al gezellig te doen met bepaalde personen die volgens de wet al als volwassen beschouwt werden, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe flauw. Niet dat er veel mensen van boven de 18 geinteresseerd zijn in iemand van 14/15. (behalve op de verkeerde manier)
Hm, dat geeft nog wat hoop.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:24 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou ik lag op me twaalfde al gezellig te doen met bepaalde personen die volgens de wet al als volwassen beschouwt werden, dus dat valt wel mee![]()
Ik was even bezig met eenpersoons gummenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef TehRockstar het volgende:
Zijn we er nog?
Ik weet ook niet wat het betekent, een of andere sexuele handeling tussen vrouwen, vermoed ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef TehRockstar het volgende:
gummen?
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je een pot?
DROP AND GIVE ME FIFTY!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als jij werk voor me hebt wil ik best gaan werken hoor....
haj sajquote:
Dat wordt dus een extra lang knuffelen met BF.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef creno het volgende:
[..]
haj saj
ik moet vandaag tot 8 uur werkenen dan word het ook nog eens geweldig weer, en dan zul je zien in de week dat ik vrij ben (volgende week) dan is het weer regen en koud
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wordt dus een extra lang knuffelen met BF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |