Is speciaalquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:mijn eerste naamtopic
een beetje een overdreven titel maar toch...mijn eerste naamtopic
![]()
daar straks was het nog 9 uur..... ik draai me nog een keer om dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef anne1982 het volgende:
ze zijn hier een beetje gestoord allemaal...![]()
vertrekken morgen om 8u naar het strand...
ik zit nog niet zo lang als jou op het forum en ik had er al eeder een [HOMO] # 1317 Keizerdinges zijn eerste topic! joeppiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef creno het volgende:mijn eerste naamtopic
een beetje een overdreven titel maar toch...mijn eerste naamtopic
![]()
star stripperquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
Creno beroemd?
Wil ik weten waarmee?
Perez toch?quote:
Geloof het wel, maar hij moet in gala kledingquote:
ik ben uitgenodigt om mee te doen aan de videoclip: Dime van Belle Perezquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef beaverhausen het volgende:
Creno beroemd?
Wil ik weten waarmee?
Ik heb nog een rokkostuum liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Geloof het wel, maar hij moet in gala kleding.. en dat heeft hij niet
Ik zou het ook wel KUNNEN. Willen is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
ik zou haar wel kunnen neuken oeps![]()
you you wondererquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel KUNNEN. Willen is een heel ander verhaal.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef anne1982 het volgende:
veel te vroeg dag morgen...
dus truste allen
![]()
Die slang ken ik niet...quote:
elkaars slakken spoor over elkaar gummenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Wat is gummen??
Das toch met een motor heel veel rook maken en je banden verneuken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef wonderer het volgende:
Wat is gummen??
nee das spinnen toch!? ja weet ik veel ben ook maar heaumeauquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das toch met een motor heel veel rook maken en je banden verneuken?![]()
Devil's advocate toevallig?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou nou...die Jack Bauer zit me in een parketZelfs Jessica van ATWT duikt dr op ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |