Wie niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt echt een hekel aan me CDP?
Je vergeet wat in de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef petre86 het volgende:
@G_E: maar het was wel leuk
en je kon tenmisnte zien dat ik me èrgens voor inzette ( al was het de verkeerde kant)
Nee dat nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt echt een hekel aan me CDP?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dat niet.. daar heb k Vlarp voor
Ahhhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dat niet.. daar heb k Vlarp voor
Liever hem dan jijquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
Hee hoi hallo.
En nu terug op neutraal.
Het is officieel: ben geen homo. Iemand anders mag mijn plaats innemen in de 'H'.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
Hee hoi hallo.
En nu terug op neutraal.
Het is officieel: ben geen homo. Iemand anders mag mijn plaats innemen in de 'H'.
Al kwam ie uit Portugaal..dan nogquote:
Daar woon ik niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al kwam ie uit Portugaal..dan nog![]()
D. ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar woon ik niet..
Woont wel een kennis van me trouwens
en hoe is zoiets officieel dan? krijg je een certificaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
Hee hoi hallo.
En nu terug op neutraal.
Ah dan issie weg daarquote:
Met een stempel op z'n voorhoofd...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef error het volgende:
[..]
en hoe is zoiets officieel dan? krijg je een certificaat?
Je bent sowieso bezet toch...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een naam hoog te houden.
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef error het volgende:
[..]
en hoe is zoiets officieel dan? krijg je een certificaat?
Ach.. je leven lang verbergen is ook zowat..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
ook een goeie:
meisje: hou op. straks maken jullie hem homo.
eerst een maaltijd koken, de vloer schrobben, de was doen en me een voetmassage geven jaquote:
Trust me, ik ben niet zo leuk om ernaast te doenquote:
Okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
eerst een maaltijd koken, de vloer schrobben, de was doen en me een voetmassage geven ja
*weer weg is
que?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trust me, ik ben niet zo leuk om ernaast te doen
Zelfkennisquote:
Niemand..het was ALSquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou ernaast wil doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |