geen idee maar we passen er ruim met zijn twëen in hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, hoe groot is dat zwembad?
dudequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.thesuperficial(...)hives/jlaw_nude1.jpg
kijk en huiver?
Jude Lawquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dudewho the hell is that?!
![]()
je weet toch niet hoe die er uit ziet als hij stijf is?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
Jude Law's niet erg grote penis.
Groeiers en bloeiers ben ik wel bekendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef Semisane het volgende:
hmmmm hoezo foto op het slechste moment.Kan er niet echt van onder de indruk van raken....dan bedoel ik niet zijn penis. ff voor Rocky Penis in slappe toestand zegt nie zoveel hoor.
*Einde biologie-les 1*
Hij mag wel een beetje gaan grasmaaien vind ik dan.Beetje bij houden is wel zo netjes...
Ik had het ook niet over zn stijve penid, meer over z'n penis in slappe staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je weet toch niet hoe die er uit ziet als hij stijf is?
Heb een ex gehad die zijn broek naar beneden deed de eerste keer toen dacht ik....
[afbeelding] even mijn vergootglas pakken
maar toen hij uiteindelijk stijf was! [afbeelding]
Phoe...gelukkig maar...ik was al bang dat we je echt alles moesten gaan vertellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Groeiers en bloeiers ben ik wel bekend
Jaja!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
als het over penissen gaat, ben ik gauw weg
Ja brrr eng eng eng....snel maar weer naar wow toe.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
als het over penissen gaat, ben ik gauw weg
nee zo mijn afscheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja brrr eng eng eng....snel maar weer naar wow toe.
Afscheid van zijn werk.quote:
Ohw veel plezier dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee zo mijn afscheidmet chipjes en kaasjes enzo
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
van het leven.. scheermesje ligt klaar en het bad is bijna vol
Snij je wel een beetje op de juiste plek dan? En pas een beetje op anders wordt het zo'n bende....ook niet de bedoeling toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet hoe het moetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Snij je wel een beetje op de juiste plek dan? En pas een beetje op anders wordt het zo'n bende....ook niet de bedoeling toch?![]()
Toch nog iets om trots op te zijn....dat dan weer wel.quote:
zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Toch nog iets om trots op te zijn....dat dan weer wel.
ga je zelfmoordplegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
zet het op de film !! en laat het hier posten ben benieuwd hoe het er uit ziet!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zekerik geef ook workshops namelijk..
succesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:54 schreef petre86 het volgende:
niemand meer flauw gevallen sinds gisteravond?
moet ik me dan maar laten flauwvallen? ( ja kan heel makkelijk.. gewoon gaan zitten en hoofd ver achterover en weg ben ik)
maar goed, het is zonnig, ik woon aan een rivier met een oever waar je kan liggen... de hond wil uit.. ik wil in de zon liggen.. ik meld nu allemaal dingen die niemand iets interesseerd en toch doe ik het want de helft van de mensen in dit topic ( en dan vooral de nieuwere die er nog niet moe van zijn) die melden alles wat ze doen en gaan doen enzoen zo gaan we lekker snel door de topics heen op een stomme manier ( al nalezend geconcludeerd)
maar ik ga dus in de zon liggen aan de rivier![]()
dat was het eigenlijk
en nee, ik ben niet lui, ik heb vanaf 7 uur vanochtend gewerkten nee, niet met worsten vandaag
naja..
ik heb ze niet aangeraakt
en "uiterwaarden" ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
oever.. oever oever oever.. volgens mij heb ik dat woord nog nooit in mijn hele leven gebruikt
Ja wel dit mag, enkel bij het opstijgen en landen is dit niet toegestaan. zover ik weetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
mag je trouwens in het vliegtuig mp3 spelers gebruiken? (zit ook FM tuner op geen idee of dat iets verstoord)
*meld*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:54 schreef petre86 het volgende:
niemand meer flauw gevallen sinds gisteravond?
Ohw...jij bent zo'n figuur die zeker die zelfs de overbedden van een rivier "slootkant" noemt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
oever.. oever oever oever.. volgens mij heb ik dat woord nog nooit in mijn hele leven gebruikt
Als je om x uur komt AANrijden, dan kom je dus AAN op een bepaalde lokatie op dat tijdstip, dan vertrek je niet om naar die bepaalde lokatie te gaan rijden. lijkt me toch wel iets wat logisch hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
en mensen die 'aanrijden' gebruiken snap ik helemaal niet.. ik kom om 2 uur AANrijden.. vertrekt ie dan of komt ie me dan ophalen :S:S
nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
een collega noemde mij sarcastisch.. snappen jullie dat nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |