Als ik het zo zie valt er weinig te rukken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om als rukvoer te gaan dienen voor 14 jarige knulletjes? Nee dank je.
heeyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar is je mammie dan ook weer blij mee, hoeft ze minder vaak de lakens te wassen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik het zo zie valt er weinig te rukken.![]()
2 weken terug in de...?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
heey
ik ben 19 en vlarp is ouder ()
bovendien kan ik aan die body alleen niet zien of ik je herken van zaterdag 2 weken terug in die... : X
Leuk dat je er rekening meehoudt dat mijn moeder onlangs overleden is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar is je mammie dan ook weer blij mee, hoeft ze minder vaak de lakens te wassen.
wat was er nou niet afgelopen zat maar die daar voor in je stad?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
2 weken terug in de...?
de wasmachine dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leuk dat je er rekening meehoudt dat mijn moeder onlangs overleden is.
leuk dat je er vanuit gaat dat mensen rekening houden met je als je bepaalde info nog niet hebt gegevenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leuk dat je er rekening meehoudt dat mijn moeder onlangs overleden is.
Je vindt het best een geil idee.. geef toe..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, we hebben een grotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
kreeg je het deurtje wel dicht? :
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vindt het best een geil idee.. geef toe..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
kreeg je het deurtje wel dicht?
ik wou zeggen.. anders heb ik op mijn werk nog wel een grote die met een lopende band werkt.. zolang je je familie maar naast elkaar stapeld en achter elkaar legt kan er wel 15 man tegelijk inquote:
Handig...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wou zeggen.. anders heb ik op mijn werk nog wel een grote die met een lopende band werkt.. zolang je je familie maar naast elkaar stapeld en achter elkaar legt kan er wel 15 man tegelijk in
Ik wil hun levers graag gescheiden houden, maar dankje schat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wou zeggen.. anders heb ik op mijn werk nog wel een grote die met een lopende band werkt.. zolang je je familie maar naast elkaar stapeld en achter elkaar legt kan er wel 15 man tegelijk in
wie viel er ook alweer op jonger?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vindt het best een geil idee.. geef toe..
Niet op 14quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie viel er ook alweer op jonger?
Woah, echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie viel er ook alweer op jonger?
hoezo? die kunnen gelijk de leverworst in.. merkt niemandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil hun levers graag gescheiden houden, maar dankje schat.
wat een snelle en felle reachtiequote:
Je hebt een babyfacequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, ik ben langer.
Juni.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat een snelle en felle reachtie
heb ik ene gevoelige snaar geraakt?
( rocky wanneer ben je jarig? )
Jij bent 19 heh?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat een snelle en felle reachtie
heb ik ene gevoelige snaar geraakt?
( rocky wanneer ben je jarig? )
Ach, als zijn mond maar ver genoeg open kan.quote:
jij kan d'r toch niks instekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, als zijn mond maar ver genoeg open kan.
Ik had het ook niet over rocky..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah en?
ik val niet op meer dan 2 jaar jonger hoor
Zijn er nog meer mensen met een babyface?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
he's not the only onepas op je begeeft je op glad ijs met meer mensen tegenover je
Thanks for reminding mequote:
Over de babyface?quote:
dat had ik wel doorquote:
Omdat dit soort foto's gaan rondzweven op internet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Over de babyface?waarom hang je er een camera voor?
Misschien wel, daarom issie zo chagrijnigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat had ik wel door
maar doelde hij op zichzelf of op saj?
en vlarp is nu al dagen zo geil he? zal ie droog staan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat had ik wel door
maar doelde hij op zichzelf of op saj?
en vlarp is nu al dagen zo geil he? zal ie droog staan?
Post dan gewoon een foto van je kop zonder naaktheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat dit soort foto's gaan rondzweven op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |