ja dan iemand bellen : "ik ben aangereden" ben vertrokkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
en mensen die 'aanrijden' gebruiken snap ik helemaal niet.. ik kom om 2 uur AANrijden.. vertrekt ie dan of komt ie me dan ophalen :S:S
hier ook.. maar morgen he.. morgen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
Hier is het prachtig we.er.
D. Ontbijtkoek is sowieso leuker dan Beau te Ram.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:40 schreef Cybart het volgende:
Daphne Ontbijtkoek is leuker dan Beau !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb je idd wel gelijk in....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:42 schreef tech het volgende:
[..]
D. Ontbijtkoek is sowieso leuker dan Beau te Ram.
Nee, ik distantieer me dit jaar van gezamelijke vakantieplannenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:43 schreef Cybart het volgende:
daar heb je idd wel gelijk in....
ga je ook al naar frankrijk volgende week?
jij gaat ECHT tot rust komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:45 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, ik distantieer me dit jaar van gezamelijke vakantieplannen
Ik ben sowieso pas een week later vrij (voor drie weken)...
no stress!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:48 schreef tech het volgende:
[..]
Reken maar van yes...Voor de verandering
ik had er willen blijven...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:50 schreef tech het volgende:
[..]
Hoe is jouw vakantie eigenlijk geweest? Nog opgeladen genoeg? Of moet je alweer?
Dat is voor ons ook soms even flink aanpassen ja..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
My one regret in life is that I am not someone else.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |