Dat niemand jou kan reddenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
Dat een neger de Duitsers moet redden.
Waar is de logica in dit verhaal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef cultheld het volgende:
En wat zeggen we dan? Zonder Robben is Van Basten helemaal niets. Van Basten denkt arrogant te kunnen doen, door 4 aanvallend ingestelde spelers op te stellen. Nu nog 2-3 en Van Bommel kan niet meer worden genegeerd.
Halve finalist van het WK toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
Van dit zooitje ongeregeld moet gewoon gewonnen worden.
Tja maar dan moet je wel een elftal hebben met wat echte vechters en daar ontbreekt het NL aan ben ik bang.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
quote:
is geen mazzel,is een kwaliteit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef klappernoot2000 het volgende:vuile mazzelschijters ook altijd..
Finalist zelfs.quote:
Wanneer nemen we dan afscheid van Heitinga?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Waar is de logica in dit verhaal?
Van Bommel speelde gewoon 2 klote wedstrijden in oranje, terecht dat van Basten hem neit meeneemt
Als je Robben in het doel zet, speelt ie ook een klotewedstrijd. Boulahrouz in de spits is ook geen succes. Dat begrijpt iedere voetballeek nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef erikh het volgende:
[..]
Waar is de logica in dit verhaal?
Van Bommel speelde gewoon 2 klote wedstrijden in oranje, terecht dat van Basten hem neit meeneemt
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef Elvislives het volgende:
ah, ik heb het goeie topic gevonden: scheisse!
Oh is die er ook nog? Je ziet hem bijna niet hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Geeft niks jongens. Makaay scoort zo de winnende goal in de laatste minuut.
die krijgen ze nog wel: de drol die ik in de pauze heb gedraaid stroomt nu richting Duitse grens...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef Elvislives het volgende:
ah, ik heb het goeie topic gevonden: scheisse!
Ik zeg het al maanden, dat zootje ongeregeld wordt volgend jaar gewoon nog eens "Weltmeister"...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..],stond idd al raar te kijken
Dat is de kracht van Makaay. De hele wedstrijd onzichtbaar en toch aan de lopende band scoren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef erikh het volgende:
[..]
Oh is die er ook nog? Je ziet hem bijna niet he![]()
Die vent op ARD is toch zalig ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
Kunnen we voortaan die Duitsers niet inhuren voor het commentaar op SBS? Of kunnen we die SMS-man voortaan niet Duits commentaar laten leveren?
waarom denk je dat ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Makaay. De hele wedstrijd onzichtbaar en toch aan de lopende band scoren.
Hij wordt niet voor niets Das Phantom genoemd. De Onzichtbare.
Hij is goed, maar in deze wedstrijd weer net iets te onzichtbaar naar mijn mening.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Makaay. De hele wedstrijd onzichtbaar en toch aan de lopende band scoren.
Nou, vooruit met de geit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
wat mij betreft mag hij helemaal onzichtbaar worden en er 2 inknikkerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou, vooruit met de geit.
Nog 2 minuten.
wil je nu eens ophouden met Fries te brabbelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
Tolles fussball speil uber weite strekken aber dass meist von die gastgeber
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator)
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator)
spuit elf komt ook es kijken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Liever bij deze wedstrijd dan bij eentje waar het erom gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef DeeBee het volgende:
wat een kutzooi dat je na zo'n wedstrijd op 2-2 staat![]()
Hij kan goed pijpen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Heitinga een PRUTSER zeg. Ik snap werkelijk niet waarom deze lamlul nog geselecteerd wordt voor oranje. Hij stapelt fout op fout. Ballen door het midden spelen, domme gele kaart pakken en schuldig aan de 2 -2, want HIJ wist niet waar zijn directe tegenstander zich bevond. Voegt werkelijk niks toe. Is niet goed genoeg voor de verdediging van Ajax, laat staan voor oranje.
Eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
hij was deze wedstrijd niet groots nee, om maar eens een understatement te gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Heitinga is inderdaad de zwakke schakel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel volledig mee eens, dan heb ik liever van Bommelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Ga jij es tienermeisjes versieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm, 2-2 Nederland zwijnt wel met deze uitslag zo te horen. De Mannshaft heeft te weinig gekregen tot nu toe (schakel net in, maar ik hoor dit net van de Duitse commentator aan de telefoon)
Ik wist het gisteren alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef Knaller het volgende:
[..]
Heitinga is inderdaad de zwakke schakel.
Maar goed, nu weet Marco dat hopelijk ook weer.
Couldn't agree more!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Spideyman het volgende:
Maduro mee? ben jij gek? Maduro speelde best goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dahaaag van de Vaart. Ga jij maar lekker van Bommel achterna, we kunnen je missen als kiespijnEn neem maduro en heijtinga ook maar mee. Van Persie is beter in bed met een hoer, dus die mag ook opzouten.
Ga jij dan het veld in ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dahaaag van de Vaart. Ga jij maar lekker van Bommel achterna, we kunnen je missen als kiespijnEn neem maduro en heijtinga ook maar mee. Van Persie is beter in bed met een hoer, dus die mag ook opzouten.
Daar kom je met dit elftal helaas nooit een keerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ok 2-2 maar een morele overwinning. Deze fout maken we niet meer in de finale van het WK 2006.
Maduro was gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
tja, je username zegt al genoeg...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je bent om?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft klasse gespeeld en mag alleen maar blij zijn met dit resultaat. Met een 5-1 ofzo waren we in de 7e hemel, nu staan we nog steeds met beide benen op de grond.
Zelfs dat regelt Marco perfect
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop toch zo dat die San Marco nog door de mand valt voordat het WK begint. Anders worden we vroegtijdig uitgeschakeld door de arrogantie van San en Sal (op de achtergrond).
Man ik ben zo flexibel - druk gewoon op het goede knopje: zo de wind waait, waait mijn broekjequote:
Nee dude, dat WK wordt een Ajaxfeestje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop toch zo dat die San Marco nog door de mand valt voordat het WK begint.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef SCH het volgende:
Man ik ben zo flexibel - druk gewoon op het goede knopje: zo de wind waait, waait mijn broekje
Niet overdrijven, Robben speelde bij vlagen idd fantastisch, maar hij moet wel vaker afspelen, dan zijn er meer doelpunten en wint NL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef erikh het volgende:
2-2 leuke demonstratie wedstrijd
Robben was fantastisch,
Heitinga, Jij bent de zwakste schakel, tot ziens
Dat missen van kansen is wel wat zorgwekkend. Winst is wel dat er erg veel kansen gecreeerd werden. Robben is natuurlijk een geweldige speler maar maakt het toch echt te vaak niet af en moet socialer spelen. Maar het was de beste wedstrijd onder Van Basten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef golfer het volgende:
Na 25 minuten had het al 3-0 moeten staan.
Je kreeg door de misplaatste euforie niet in de gaten dat Van Basten arrogant ging spelen na rust? 4 aanvallend ingestelde spelers en een reserve van Ajax met weinig wedstrijdritme als wissels. Als je een controlerende speler vervangt met een offensieve speler, dan wordt je middenveld overlopen.quote:
Halloquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:27 schreef feyenoord-dude het volgende:
Heitinga oprotten ermeeNet als Bouma
waarom hebben we toch zo weinig goede verdedigers?
Ach laat hem wat uitproberen, in dit soort oefenwedstrijden hoort dat gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kreeg door de misplaatste euforie niet in de gaten dat Van Basten arrogant ging spelen na rust? 4 aanvallend ingestelde spelers en een reserve van Ajax met weinig wedstrijdritme als wissels. Als je een controlerende speler vervangt met een offensieve speler, dan wordt je middenveld overlopen.
Ophangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
O M G wat een loser is die sms-kneus.
Eens met Golfer en SCHquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat missen van kansen is wel wat zorgwekkend. Winst is wel dat er erg veel kansen gecreeerd werden. Robben is natuurlijk een geweldige speler maar maakt het toch echt te vaak niet af en moet socialer spelen. Maar het was de beste wedstrijd onder Van Basten.
Ik blijf er bij dat Van Bommel dit Oranje sterker zou maken.
Niet overdrijven. De Cler en Opdam zou ik niet tot de wereldtop rekenen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo
Zet de hele verdediging van AZ 2004-2005 erin en je hebt de beste verdediging die er is.
Verder ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat missen van kansen is wel wat zorgwekkend. Winst is wel dat er erg veel kansen gecreeerd werden. Robben is natuurlijk een geweldige speler maar maakt het toch echt te vaak niet af en moet socialer spelen. Maar het was de beste wedstrijd onder Van Basten.
Ik blijf er bij dat Van Bommel Davids dit Oranje sterker zou maken.
NIET tegen Duitsland.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ach laat hem wat uitproberen, in dit soort oefenwedstrijden hoort dat gewoon.
Beter nu dan later ja. Dat wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ach laat hem wat uitproberen, in dit soort oefenwedstrijden hoort dat gewoon.
Tuurlijk wel... winnen doen ze maar in de finale van de WK.quote:
Maar hun collectieve prestatie wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Niet overdrijven. De Cler en Opdam zou ik niet tot de wereldtop rekenen.
Een verdediging is ook maar zo sterk als het aantal ballen der erop afkomen ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hallo
Zet de hele verdediging van AZ 2004-2005 erin en je hebt de beste verdediging die er is.
Ook tegen Duitsland, juist tegen Duitsland zelfs. Het blijft een onvoorspelbare ploeg en als je daartegen kunt eperimenteren moet je het zeker niet nalaten.quote:
Kut - blauwen mogen het niet met mij eens zijnquote:
ow... die zijn op. en m'n roze-oranje is stuk.quote:
Ja die gooide PSV-AC Milan op slot gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef RijstNatie het volgende:
Trieste shit, NL kan geen wedstrijd controleren
Van BOMMEL TRUG !!!!!!!
Humor is ook belangrijk blijkt maar weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Ik ervaar dit gelijkspel als een zeer pijnlijk verlies. Rampzalig gewoon. We krijgen 5 wereldkansen en 2 grote kansen en we kunnen maar 2 keer scoren. Duitsland krijgt 2 kleine kansen en scoort 2 keer. Het is vooral pech en wanprestaties van de mensen die het moeten doen.
Duitsland heeft ALTIJD geluk tegen Nederland en Nederland heeft ALTIJD pech tegen Duitsland, dat kan gewoon geen toeval zijn.
Maar ook bepaalde spelers gaan niet vrijuit
Cocu was aan het slapen en Ballack kon 2-1 maken. Voor de zoveelste keer Cocu, die mongool gaf een de 2-1 weg tegen Tsjechie op het EK. Nooit meer selecteren die kneus/
Makaay wilde duidelijk niet scoren tegen zijn keeper. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat een speler van zijn niveau in 45 minuten echt GEEN bal goed heeft geraakt. Letterlijk en figuurlijke geen bal.
Ook voor hem geldt NOOIT meer selecteren, ook al speelt hij bij Bayern de sterren van de hemel, iemand die het belangrijker vindt om niet te scoren tegen Kahn dan wel te scoren voor Nederland hoort niet in Oranje.
Het wordt tijd dat Robben gaat realiseren dat niet elke speler zo goed is als hij, het is schitterend hoe hij op links 3 spelers wegspeelt, vervolgens heeft hij 10 seconden lang de tijd om goed te kijken en een goede voorzet te geven, maar nee hoor, de bal vliegt weg over de zestien meter. Absolute onkunde, onbegrijpelijk van een speler van zijn niveau. Maar hem valt natuurlijk niets te verwijten, gezien zijn twee goals.
Netzer of all people zou toch moeten weten dat het nooit anders geweest is met het Duitse voetbal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Zo..als je nu naar het ARD luistert dan veegt Gunter Netzer de vloer aan met de commentaren
van de Duitse spelers die net voor de camera zeiden dat ze dankzij hun insteling het toch maar even geflikt hadden geheel in de Duitse traditie en gelijk gespeeld tegen Nederland.
Gunter Netzer:
" Wass???? Die deutsche spieler mussen sich shamen! Man hat hat selbts nur und nur! gluck gehabt das die Hollander kein tore mehr gemacht haben. Die Hollander ware super und wir waren wie scheisse "
Duitsland - Saoudi Arabie 8-0 wk2002..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Netzer of all people zou toch moeten weten dat het nooit anders geweest is met het Duitse voetbal?
Of kan iemand zich ergens uit het donkere verleden een Duitsland voor de geest halen dat de tegenstander weg kon spelen ?
Precies - de jongetjes met oranjeshirts worden verzocht met hun priklimonade naar de catacomben te gaan en krijgen daar nog een kleurplaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef tong80 het volgende:
Oh de azijnpissers komen weer tevoorschijn
Ik hoop het niet zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat de Duitse bladen Nedeland als nummer één favoriet voor de wereldtitel gaan bestempelen morgen.
Duitsland dat het EK won i n 1972 is één van de beste elftallen ooit. Met netzer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Netzer of all people zou toch moeten weten dat het nooit anders geweest is met het Duitse voetbal?
Of kan iemand zich ergens uit het donkere verleden een Duitsland voor de geest halen dat de tegenstander weg kon spelen ?
En terecht, maar wat hebben we er in godsnaam aan. De einstand is 2-2. En het is zeer frustrerend dat we het slechts daarmee moeten doen. Ondanks ons fantastische spel hebben we nogsteeds niet kunnen winnen van Duitsland. Als we zelfs nu niet kunnen winnen van hun, wanneer dan wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat de Duitse bladen Nedeland als nummer één favoriet voor de wereldtitel gaan bestempelen morgen.
Nope, ik vond het ook een gave pot om te zien en maak me echt niet druk om het WK nu. Nederland gaat zeker naar het WK als ik dit zo zie en ik denk dat we een hele goede kans hebben om de finale weer eens te halen. En dat van Basten experimenteerde vind ik niet meer dan logisch, het is een oefenwedstrijd tenslotte. Voor de Duitsers was het veel meer dan voor ons volgens mij omdat zij zich niet hoeven te kwalificerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef Suijk het volgende:
Ben ik de enige die het wel leuk vond? Die zich verbaasde dat ik niet in slaap viel bij een oefenwedstrijd? Die het machtig mooi vond dat Duitsland voor de eerste goal nog geen bal had aangeraakt? Dat de eerste helft echt voetbal te zien was?
Het is nog niet perfect, maar we moeten nu ook nog niet pieken, dat komt straks in Duitsland wel.
Experimenteren doe je om te leren, dus hopelijk begrijp Van Basten dat Makaay, Kuijt en Cocu nooit meer geselecteerd moeten worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef erikh het volgende:
[..]
Nope, ik vond het ook een gave pot om te zien en maak me echt niet druk om het WK nu. Nederland gaat zeker naar het WK als ik dit zo zie en ik denk dat we een hele goede kans hebben om de finale weer eens te halen. En dat van Basten experimenteerde vind ik niet meer dan logisch, het is een oefenwedstrijd tenslotte. Voor de Duitsers was het veel meer dan voor ons volgens mij omdat zij zich niet hoeven te kwalificeren
En zichzelf in een confortabele underdogpositie zetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Daar kunnen we niet voor oppassen, geluk heb je niet zelf in de hand. Geluk en pech is iets wat Nederland altijd dwars zit als het er echt op aan komt. Dat overkomt ons gewoon, daar kun je niet voor oppassen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef SCH het volgende:
Toch moeten we echt heel erg oppassen dat we tegen die Tsjechen niet de boot ingaan op een manier zoals vanavond.
Mag ik 3 keer raden naar je clubvoorkeur?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Experimenteren doe je om te leren, dus hopelijk begrijp Van Basten dat Makaay, Kuijt en Cocu nooit meer geselecteerd moeten worden.
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef Suijk het volgende:
Ben ik de enige die het wel leuk vond? Die zich verbaasde dat ik niet in slaap viel bij een oefenwedstrijd? Die het machtig mooi vond dat Duitsland voor de eerste goal nog geen bal had aangeraakt? Dat de eerste helft echt voetbal te zien was?
Het is nog niet perfect, maar we moeten nu ook nog niet pieken, dat komt straks in Duitsland wel.
Neuj, wij gaan voor de schoonheidsprijs, zoals altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Ricky_ het volgende:
We worden trouwens wel gewoon wereldkampioen
O nee, 1 keer is genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Mag ik 3 keer raden naar je clubvoorkeur?
gewoon niet op hem reageren. werkt het beste.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Mag ik 3 keer raden naar je clubvoorkeur?
Wat interesseert me die ranglijst nou. Ook al staan we onderaan en verliezen we of spelen we gelijk tegen San Marino, het maakt me geen bal uit, zolang we maar kunnen winnen van Duitsland. Tegen Duitsland MOETEN we altijd winnen, kosten wat het kost.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef Ricky_ het volgende:
Sweden 2 - 1 Czech Republic
Over onze plek op de ranglijst hoeven we ons geen zorgen te maken
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef dioretix het volgende:
[..]
Neuj, wij gaan voor de schoonheidsprijs, zoals altijd.![]()
Dank jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
gewoon niet op hem reageren. werkt het beste.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat interesseert me die ranglijst nou. Ook al staan we onderaan en verliezen we of spelen we gelijk tegen San Marino, het maakt me geen bal uit, zolang we maar kunnen winnen van Duitsland. Tegen Duitsland MOETEN we altijd winnen, kosten wat het kost.
Dat ben ik dan wel met je eens jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat interesseert me die ranglijst nou. Ook al staan we onderaan en verliezen we of spelen we gelijk tegen San Marino, het maakt me geen bal uit, zolang we maar kunnen winnen van Duitsland. Tegen Duitsland MOETEN we altijd winnen, kosten wat het kost.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef SCH het volgende:
de hockey vrouwen hebben gelukkig wel gewonnen
Toch nog goed nieuws vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef SCH het volgende:
de hockey vrouwen hebben gelukkig wel gewonnen
Straks zegt ie nog dat ze de oorlog gewonnen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
De Duitse interviewer verdraait de woorden van Van Der Vaart.
Duitsers geven nooit op vertaalt de Duitsers als Nederland speelden beide helften niet beter dan Duitsland.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Straks zegt ie nog dat ze de oorlog gewonnen hebben![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Straks zegt ie nog dat ze de oorlog gewonnen hebben![]()
Davidsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie wordt er de volgende wedstrijd opgeroepen i.p.v Heitinga denken jullie?
Een middenvelder van Ajax B2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Heitinga vrees ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Neej, dat vind ik niet... Davids en Seedorf moeten er weer bij. Kluivert is de laatste jaren geen schim van zichzelf...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef 2Drix het volgende:
En wanneer mag Kluviert er nou wer bij![]()
Lijkt me niet, want anders kan Marco net zo goed openlijk toegeven dat ie Ajax-spelers meer krediet geeft dan bijv. van Bommel.quote:
Ach hij zal het op het systeem gooien. Maar Heitinga blijft gewoon hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want anders kan Marco net zo goed openlijk toegeven dat ie Ajax-spelers meer krediet geeft dan bijv. van Bommel.
Marco lult zich daar wel weer uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want anders kan Marco net zo goed openlijk toegeven dat ie Ajax-spelers meer krediet geeft dan bijv. van Bommel.
Ga jij dat van Basten even vertellen danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef mordradead het volgende:
scheer je weg engerd
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Ricky_ het volgende:
We worden trouwens wel gewoon wereldkampioen
HAHAHAHAquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Gallorini het volgende:
Tuut tuut tuut, de groetjes van Huth![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Gallorini het volgende:
Tuut tuut tuut, de groetjes van Huth![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
En gaan we nu weer over naar de orde van de dag?
Hij had toch wel gelijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
Die van Gaal kan echt irritant communiceren, wat een dictator zeg
Deheer Van Gaal is toevallig wel een uiterst charismatisch man. U bent gewoon jaloerschhhchhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
Jij hebt geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:19 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer.
Nederland speelde natuurlijk weer een kansloze wedstrijd. Alleen de 1e 20 minuten waren aardig daarna was het op papier veel zwakkere Duistland de baas. Aan Nederlandse kant waren alleen Robben en Boula een voldoende waard, de rest zoog enorm.
En dan blijft die smerige van Basten maar van Bommel negeren..? Idioot ben je dan. van Bommel is een halve Duitser, die gaat er tenminste voor. Kan je van die omhoog gevallen pisnichten die nu op dat middenveld rondbanjeren niet zeggen imo.
Nee, die andere lamzakken van SBS6 brengen ook zo lekker veel. Wat een kutzender. Ik heb mooi op de ARD gekeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
oh ja op welke zender was dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van voetbal.
Nederland heeft een goede wedstrijd gespeeld.
FOUT! Jij hebt geen gevoel voor ZIJN humor. Hieruit blijkt dat JIJ eigenlijk de egocentrische zak bent en niet Van Gaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
Totaal geen gevoel voor Humor
SBS6 en de ARD.quote:
Als je nog beter kijktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Knaller het volgende:
[..]
SBS6 en de ARD.![]()
Beter in je tv-gids kijken, knul.
Ik kan ook niet echt positief zijn over het Nederlands elftal...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef RijstNatie het volgende:
Hoor die analyseeeeeeee van van gaal hahahahaha zo negatief....
Haha, grappenmaker. Een goeie wedstrijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nederland heeft een goede wedstrijd gespeeld.
Marco heeft wat ge-experimenteerd... moet kunnen in een oefenwedstrijd.
In je beperkte fantasiewereldje kan Nederland het volgens mij nooit goed doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Een goeie wedstrijd![]()
Marco expirimenteert al een jaar lang en ik heb nog geen fatsoenlijke pot voetbal op die groene mat gezien van het Nederlands elftal. Er is enkel gewonnen van "kleine" landen. Op Tsjechie na dan, maar die overwinning staat geheel op het conto van vd Sar.
Mja, we waren best wel goed hoor. Maar dat kwam ook misschien omdat Duitsland zo vreselijk slecht was. In de tweede helft waren er enkele spelers die toch wel erg slecht voetbalde, zeker als je kijkt naar hun prestaties bij hun club. Over die spelers, ik heb ze eerder al genoemd, mag je zeker wel negatief praten, want wat ze lieten zien tegen een tegenstander als Duitsland (waar inzet en passie juist extra belangrijk is) was buitengewoon slecht, echt triest gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef RijstNatie het volgende:
Hoor die analyseeeeeeee van van gaal hahahahaha zo negatief....
Je hebt inderdaad een hoop fantasie nodig om het wel goed te laten lijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
In je beperkte fantasiewereldje kan Nederland het volgens mij nooit goed doen.![]()
En in jouw fantasiewereldje nemen ze de wereldtitel meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
In je beperkte fantasiewereldje kan Nederland het volgens mij nooit goed doen.![]()
Check je ondertitel eens!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Marco expirimenteert al een jaar lang en ik heb nog geen fatsoenlijke pot voetbal op die groene mat gezien van het Nederlands elftal. Er is enkel gewonnen van "kleine" landen. Op Tsjechie na dan, maar die overwinning staat geheel op het conto van vd Sar.
Wel hoor. Alleen zolang van Basten alleen maar blijft selecteren met een 020 bril op, gaat dat idd niet helemaal goed komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
(Doodsverwensing -2)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef peksin het volgende:
Gallorini tief een eind op. Zelfs al ga je beweren dat NL waardeloos speelde, je kan nooit serieus beweren dat Duitsland wel goed was. Ik neem aan dat je van Duitse afkomst bent ofzo, zo niet, dan moeten ze je helemaal afknallen, want dan ben je gewoon een vervelend menneke.
"WIJ"?? Alsof jij iets toevoegt door met je luie reet op de bank aan een biertje lurkend naar een beeldbuis zit te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zei nog dat het een domme beslissing was om van Persie op te willen stellen.
Om Van Persie voor die Mannschaft worden
Dat weegt psychisch gewoon loodzwaar op zo'n gozer en dus op het Nederlands Elftal.
Ik KOTS op van Persie. Met mij KOTZEN vele Nederlanders op van Persie .
DOOR VERKRACHTERS IN ORANJE OP TE STELLEN SPELEN WIJ SLECHTER VOETBAL
Haha nou wordt tie helemaal mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef peksin het volgende:
Gallorini tief een eind op. Zelfs al ga je beweren dat NL waardeloos speelde, je kan nooit serieus beweren dat Duitsland wel goed was. Ik neem aan dat je van Duitse afkomst bent ofzo, zo niet, dan moeten ze je helemaal afknallen, want dan ben je gewoon een vervelend menneke.
Van Basten gaat nog wel door het ijs zakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor lul man. Het Nederlands 11-tal heeft toch een dertiende man.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef teh-Rammie het volgende:
"WIJ"
Dan kunnen ze zelfs met 13 man niet van Duitsland winnenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor lul man. Het Nederlands 11-tal heeft toch een dertiende man.
Wij is iedereen die Nederland een warm hart toedient. Ik, jij en iedere andere toeschouwer.
![]()
Nee Pascal, dankzij Robben heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:54 schreef pascalheister het volgende:
wat ik er op de radio van mee kreeg, had het met de rust al 2/3-0 moeten staan, goede start in de 2e helft, jammer dat het daarna inzakt. Maar verder weer leerzaam.
13..? zei er iemand 13..? DERTIEN bedoel je..?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zelfs met 13 man niet van Duitsland winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |