Toch nog goed nieuws vandaagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef SCH het volgende:
de hockey vrouwen hebben gelukkig wel gewonnen
Straks zegt ie nog dat ze de oorlog gewonnen hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
De Duitse interviewer verdraait de woorden van Van Der Vaart.
Duitsers geven nooit op vertaalt de Duitsers als Nederland speelden beide helften niet beter dan Duitsland.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Straks zegt ie nog dat ze de oorlog gewonnen hebben![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Straks zegt ie nog dat ze de oorlog gewonnen hebben![]()
Davidsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie wordt er de volgende wedstrijd opgeroepen i.p.v Heitinga denken jullie?
Een middenvelder van Ajax B2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Heitinga vrees ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Neej, dat vind ik niet... Davids en Seedorf moeten er weer bij. Kluivert is de laatste jaren geen schim van zichzelf...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:58 schreef 2Drix het volgende:
En wanneer mag Kluviert er nou wer bij![]()
Lijkt me niet, want anders kan Marco net zo goed openlijk toegeven dat ie Ajax-spelers meer krediet geeft dan bijv. van Bommel.quote:
Ach hij zal het op het systeem gooien. Maar Heitinga blijft gewoon hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want anders kan Marco net zo goed openlijk toegeven dat ie Ajax-spelers meer krediet geeft dan bijv. van Bommel.
Marco lult zich daar wel weer uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Lijkt me niet, want anders kan Marco net zo goed openlijk toegeven dat ie Ajax-spelers meer krediet geeft dan bijv. van Bommel.
Ga jij dat van Basten even vertellen danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef mordradead het volgende:
scheer je weg engerd
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Ricky_ het volgende:
We worden trouwens wel gewoon wereldkampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |