Haha, grappenmaker. Een goeie wedstrijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nederland heeft een goede wedstrijd gespeeld.
Marco heeft wat ge-experimenteerd... moet kunnen in een oefenwedstrijd.
In je beperkte fantasiewereldje kan Nederland het volgens mij nooit goed doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Een goeie wedstrijd![]()
Marco expirimenteert al een jaar lang en ik heb nog geen fatsoenlijke pot voetbal op die groene mat gezien van het Nederlands elftal. Er is enkel gewonnen van "kleine" landen. Op Tsjechie na dan, maar die overwinning staat geheel op het conto van vd Sar.
Mja, we waren best wel goed hoor. Maar dat kwam ook misschien omdat Duitsland zo vreselijk slecht was. In de tweede helft waren er enkele spelers die toch wel erg slecht voetbalde, zeker als je kijkt naar hun prestaties bij hun club. Over die spelers, ik heb ze eerder al genoemd, mag je zeker wel negatief praten, want wat ze lieten zien tegen een tegenstander als Duitsland (waar inzet en passie juist extra belangrijk is) was buitengewoon slecht, echt triest gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef RijstNatie het volgende:
Hoor die analyseeeeeeee van van gaal hahahahaha zo negatief....
Je hebt inderdaad een hoop fantasie nodig om het wel goed te laten lijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
In je beperkte fantasiewereldje kan Nederland het volgens mij nooit goed doen.![]()
En in jouw fantasiewereldje nemen ze de wereldtitel meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
In je beperkte fantasiewereldje kan Nederland het volgens mij nooit goed doen.![]()
Check je ondertitel eens!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Marco expirimenteert al een jaar lang en ik heb nog geen fatsoenlijke pot voetbal op die groene mat gezien van het Nederlands elftal. Er is enkel gewonnen van "kleine" landen. Op Tsjechie na dan, maar die overwinning staat geheel op het conto van vd Sar.
Wel hoor. Alleen zolang van Basten alleen maar blijft selecteren met een 020 bril op, gaat dat idd niet helemaal goed komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Knaller het volgende:
[..]
(Doodsverwensing -2)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef peksin het volgende:
Gallorini tief een eind op. Zelfs al ga je beweren dat NL waardeloos speelde, je kan nooit serieus beweren dat Duitsland wel goed was. Ik neem aan dat je van Duitse afkomst bent ofzo, zo niet, dan moeten ze je helemaal afknallen, want dan ben je gewoon een vervelend menneke.
"WIJ"?? Alsof jij iets toevoegt door met je luie reet op de bank aan een biertje lurkend naar een beeldbuis zit te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zei nog dat het een domme beslissing was om van Persie op te willen stellen.
Om Van Persie voor die Mannschaft worden
Dat weegt psychisch gewoon loodzwaar op zo'n gozer en dus op het Nederlands Elftal.
Ik KOTS op van Persie. Met mij KOTZEN vele Nederlanders op van Persie .
DOOR VERKRACHTERS IN ORANJE OP TE STELLEN SPELEN WIJ SLECHTER VOETBAL
Haha nou wordt tie helemaal mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef peksin het volgende:
Gallorini tief een eind op. Zelfs al ga je beweren dat NL waardeloos speelde, je kan nooit serieus beweren dat Duitsland wel goed was. Ik neem aan dat je van Duitse afkomst bent ofzo, zo niet, dan moeten ze je helemaal afknallen, want dan ben je gewoon een vervelend menneke.
Van Basten gaat nog wel door het ijs zakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor lul man. Het Nederlands 11-tal heeft toch een dertiende man.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef teh-Rammie het volgende:
"WIJ"
Dan kunnen ze zelfs met 13 man niet van Duitsland winnenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor lul man. Het Nederlands 11-tal heeft toch een dertiende man.
Wij is iedereen die Nederland een warm hart toedient. Ik, jij en iedere andere toeschouwer.
![]()
Nee Pascal, dankzij Robben heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:54 schreef pascalheister het volgende:
wat ik er op de radio van mee kreeg, had het met de rust al 2/3-0 moeten staan, goede start in de 2e helft, jammer dat het daarna inzakt. Maar verder weer leerzaam.
13..? zei er iemand 13..? DERTIEN bedoel je..?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zelfs met 13 man niet van Duitsland winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |