Ik zag dat jij eerder was met een nieuw topicquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik zag dat TSE Semisonic vroeg
Is dat hier een hit geweest dan??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bij mij moest Fok! Muziek Trivia deel DVII er nog tussen zie ik nu![]()
Verder zie ik nu dat gehaaste spoed ontaardt in chaos![]()
Closing Time !!
En je moet de OP aanpassen. Het is 509, niet 507...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bij mij moest Fok! Muziek Trivia deel DVII er nog tussen zie ik nu![]()
...is niet meer te wijzigen natuurlijk...
Verder zie ik nu dat gehaaste spoed ontaardt in chaos![]()
Closing Time !!
chemistry misschien....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:55 schreef peaceman het volgende:
Echt waar? Semisonic? Tjeez die heb ik nog eens gezien op Pinkpop, dat was trouwens in 2001 dacht ik, dus welk hitje je bedoelt, is me een raadsel.
behalve dat nrs 507 en 508 ontbrakenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mijn topic was overigens wel helemaal goed...![]()
Ach, wie kijkt daar nou naar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
behalve dat nrs 507 en 508 ontbraken![]()
ranja +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef ranja het volgende:
Smiths - Panic (in the streets of london)
Ride - Chelsea girl
Ralph McTell - Streets of London
Wendy James - London's brilliant
Pet shop boys - King's cross
dat is een leuke, behalve dat Bad moon rising alleen een gelijke titel is en verder niks qua samenwerking inhoudt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Queen - David Bowie (under pressure)
David Bowie - Tina Turner (tonight)
Tina Turner (+ ike) - CCR (proud mary)
CCR - Sonic youth ( bad moon rising)
Die vind ik nog verder gezocht eigenlijk..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef Z het volgende:
Niewbie, misschien kan je nog iets doen met SST, en dat Ginn liefhebber was van CCR ...
Ik was hiet nooit op gekomen ...
Gokje op Nirvana.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke band maakte ooit een nummer For the singer of REM?
Probeer alleen maar te helpenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vind ik nog verder gezocht eigenlijk..
Ehhm..nee. Andersom deden ze dat wel ( Let me in van REM over Kurt Cobain)quote:
ach de metro valt wel mee behalve dat het lawaaig en warm is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Closing Time is niet echt een hit geweest, maar heb 'm idd vaak genoeg gehoord voordat ik lam naar buiten werd geveegd![]()
Omdat ik net terug ben van een weekje Londen (alles was gezellig behalve de metro) graag vijf nummers (plus artiesten) over Londen. Je mag best creatief zijn![]()
Indeed. Ik vond het altijd wel een goeie imitatie van Michael Stipe. Lekker vage tekst ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:38 schreef DaisyDuke het volgende:
fIREHOSE
sack+1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bob Marley?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Conor Oberst ??
Wiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Johnny Greenwood dan ??
Bartrid + einsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef bartrid het volgende:
Alec Empire?
hij van radiohead...quote:
quote:
Brrrrrrrrrrrrrrrr............quote:
ten onrechtequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrr............
tip: mijn vragen over Radiohead bevatten altijd deze:smiley.
heh zullen we het nu niet over Radiohead hebben maar proberen de openstaande vraag te raden?quote:
Die ?? zijn nergens voor nodig, dit is inderdaad Samaelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Samael ??
ja die had ik beter even tot wat later kunnen bewarenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Had zelf ooit nog 'ns de hoes van 'Passage' gevraagd, maar pas bij de Zwitserse hint daagde 't pas bij me...
Wie ging hier dood??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef peaceman het volgende:
Jimi Hendrix
de datum deed t mquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
peaceman +1
Hoewel 'Inhalation of vomit' ook bij Bon Scott had kunnen passen![]()
* Sack_Blabbath gaat weer door met inpakken voor Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
het is indie/britpop
vergeet je blikopener nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath gaat weer door met inpakken voor Lowlands
* Sack_Blabbath noteertquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
eerste keer dat ik met de trivia meedoe, maar bluetones?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
ff denke hoor ;-) mag ik ook een klein stukje van een cdcover als foto plaatsen en dan mensen laten raden welk album het is?
blikopener voor je bierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
vergeet je blikopener niet![]()
die vergeten de meeste mensen vandaar...
knakworstjes en dat soort dingen en tja misschien ook voor hun bier als je maar dronken of stoned genoeg bent zou ik willen zeggenquote:
Nee, meer in de zin van.....diner als je terug bent van het festivalterrein. En ook als ontbijt/brunch werkt het heel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef ranja het volgende:pannekoeken, shoarma, frites, pizza = festival diner. Je gaat toch niet naar je tent om te eten als er tig bands spelen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:51 schreef ranja het volgende:
jij gaat om half 5 's nachts nog koken?
In een genre indelen vind ik altijd moeilijk, maar je kunt het indelen in alternatieve rock, maar de band komt uit de verenigde staten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:59 schreef wyccie het volgende:
Om 4 uur spelen er geen bands meer......
Ik was vaak om 2 uur al wel terug.
On topic: ook een indie/britpop band?
Is de vragensteller er nog????
tja en dat weet ik dus niet...die uit dit jaar wist ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
decemberists is idd de band, nu het album nog
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:58 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik ga wel door met hints geven dan
dan zou ik hinTs doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:58 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik ga wel door met hinds geven dan
Dan zou ik maJesty doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
mayesty?
majesty dan toch...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
mayesty?
Ergo:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef _dirkjan_ het volgende:
+ 1 punt voor Uzumaki_Naruto
June Lodge - Someone loves you honey?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef ranja het volgende:
Als je weet wie dit is weet je ook meteen van welke single het de hoes is. Noem dus de naam + titel maar.
[afbeelding]
Opgezocht en dat is goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:25 schreef cafca het volgende:
[..]
June Lodge - Someone loves you honey?
Ja. Wel een heeeel bekende naamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is het iets ouds?
Elke gitarist kent in ieder geval zijn naam......(maar jij ook wel, denk ik)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef peaceman het volgende:
tja ik kan wel dom wat gaan roepen, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling...
(heb je t trouwens gelezen van KT?)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij lijkt op mijn neef Gert-Jan, maar die zal het wel niet zijn
en jij hebt nog wel zulke goede ogen....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, dus er is een gitaar naar 'm vernoemd? Nou, dan weet ik het al helemáál niet...
Die had ik al eens eerder gevraagd, die ziet er anders uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Freddy Fender!!
we voegen hem toe aan de opsom en discografie vragenquote:
Ik vroeg geen gitaar type, maar een gitarist, waarnaar toevallig zo'n beetje DE gitaar vernoemd isquote:
Ook mijn idee, Les Paulquote:
Een gitaartype-achtige vraag goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
overheen gelezen....de man was dus Les Paul
peaceman +1
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:27 schreef Mark het volgende:
Ik, ik vlieg de 28e naar Zuid-Afrika
Youssou n'Dour ???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:26 schreef peaceman het volgende:
Wie gaat er op de Afrikaanse toer?
Een kennerquote:
Vind ik dat ie ook gelijk op moet houden met etenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
frans bauer gaat naar Afrika?
Emigreren? Ja? Ja?
Hoop nou niet teveel:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
frans bauer gaat naar Afrika?
Emigreren? Ja? Ja?
Cafca +1 nogquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:25 schreef cafca het volgende:
[..]
June Lodge - Someone loves you honey?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop nou niet teveel:
Frans Bauer op de Afrikaanse toer
Gepubliceerd op woensdag 17 augustus 2005
ZALTBOMMEL (ANP) - Goed nieuws voor de fans van Frans Bauer, want eind oktober verschijnt nieuw werk van de volkszanger. Het gaat om een cd met de titel Om van te dromen, zo vertelde Bauer woensdag. Ook komt er een dvd uit, waarvoor de artiest vorige maand opnames maakte in Zuid-Afrika.
Op de cd zijn Afrikaanse invloeden te horen. Bauer zingt op de dvd een liedje met een Afrikaans koor bestaande uit horecapersoneel. De eerste single van het album heet Hé lekker ding en verschijnt half september.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Emma Shapplin ???
En toch is ze het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Haar gezicht doet me denken aan Celine Dion, maar die zie ik niet in zo'n pakkie staan eigenlijk...
Volgens mij is die niet zo..ahum...slankquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of Miss Monica, da's er toch ook zo eentje?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
of korsakoff?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
iggy_in_the_gabber +1
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef ranja het volgende:
Crass
quote:The brittlest and most hard-line radical of the first wave of British punk bands, Crass issued a blitz of records that were ruthless in both their unrelenting sociopolitical screeds and their amelodic crash of noise. The horrors of war, the arbitrary nature of legal justice, sexism, media imagery, organized religion, the flaws of the punk movement itself — all were subjected to harsh critique. Like few other rock bands before or since, Crass took rock-as-agent-of-social-and-political-change seriously, and not just in their music. In addition to putting out their own fiercely independent records (though the majors were certainly not knocking at their door), they also formed an anarchist commune that worked with other artists and labels, and on the behalf of various political causes. But they were also afflicted by considerable tension between the medium and its message — not more than a few thousand people were exposed to Crass very broad social concerns, and their musical inflexibility guaranteed that the band would be preaching to the converted almost exclusively.
Achtergrondmuziekvragenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb toch zo'n leuk idee voor een jubileum-vraag! Waar de achtergrondmuziek van de Albert-Heijn toch al niet goed voor kan zijn!
Hmmmquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb toch zo'n leuk idee voor een jubileum-vraag! Waar de achtergrondmuziek van de Albert-Heijn toch al niet goed voor kan zijn!
Het heeft niets met achtergrondmuziek an sich te maken. Ik liep door de Appie en hoorde een liedje. Toen moest ik aan een bepaald kenmerk van de zangeres denken en dacht ik: Dáár kan ik wat mee!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hmmmachtergrondmuziek in de AH of van een reclame van de AH?
er staat een titel nummer opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zou van Blondie kunnen zijn, maar zou niet weten hoe het album moet heten
Nee, die cd heet toch niet zo? Die heet Plastic letters geloof ik, maar die kan dan weer niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denis?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:17 schreef _dirkjan_ het volgende:
gokje dan maar - is nummer vijf de titel song?
mjah klopt vergeten te typenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:36 schreef peaceman het volgende:
Dat van het album stond er eerst nog niet....![]()
Geef t hele punt dan maar aan TSE, maar je vraag editten is link!!!!!!!! Dan krijg je dit dus....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Peaceman: + 0,5 Voor raden band
TheSilent Enigma + 0,5 Voor raden album
Nieuwe vraag voor silent
Als dit waar is (zag de vraag vrij laat) dan is het punt en de vraag voor Peaceman.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:36 schreef peaceman het volgende:
Dat van het album stond er eerst nog niet....![]()
Nee, het punt is voor jou. Maar ach, iedereen maakt wel eens een foutje, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geef t hele punt dan maar aan TSE, maar je vraag editten is link!!!!!!!! Dan krijg je dit dus....
Is ook zo, kan gebeuren, maar geeft dus verwarring, dat bedoelde ik, staat er misschien wat 'zwaarder' dan de bedoeling was...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het punt is voor jou. Maar ach, iedereen maakt wel eens een foutje, toch?
Joh, je kunt tenminste gaan! Beter een Lowlands zonder Dresden Doll maar met Peaceman, dan een Lowlands met Dresden Dolls maar zonder Peaceman, toch? Lijkt me toch net een stukje frustrerender....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is ook zo, kan gebeuren, maar geeft dus verwarring, dat bedoelde ik, staat er misschien wat 'zwaarder' dan de bedoeling was...
Van the Dresden Dolls was bekend ja....![]()
Maakt niet uit joh. Peaceman heeft het punt gewoon eerlijk verdiend. En daarbij, ik wil toch niet geassocieerd worden met Krezip.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
hm sorry... hoe doen we het nu? hele punt voor peaceman?
Da vink lief van jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, je kunt tenminste gaan! Beter een Lowlands zonder Dresden Doll maar met Peaceman, dan een Lowlands met Dresden Dolls maar zonder Peaceman, toch? Lijkt me toch net een stukje frustrerender....
haha, tjah het was ons schoolbandje toen ze opeens een nummer 1 hit scoordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Peaceman heeft het punt gewoon eerlijk verdiend. En daarbij, ik wil toch niet geassocieerd worden met Krezip.
Ieder punt is een puntquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Peaceman heeft het punt gewoon eerlijk verdiend. En daarbij, ik wil toch niet geassocieerd worden met Krezip.
zie OP, maar is al lang niet meer bijgewerkt....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef _dirkjan_ het volgende:
is er ergens een tussenstand ofzo
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gegroet Trivia-ers
Tot maandag of dinsdag
have fun en gedraag je laat ook maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gegroet Trivia-ers
Tot maandag of dinsdag
Veel plezier! en misschien tot kijk daar! (hoe herken ik je?)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gegroet Trivia-ers
Tot maandag of dinsdag
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Athlete ??
Hoop je...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:10 schreef peaceman het volgende:
Ze komen op lowlands
Als het goed is zijn Diaan en Prep2Fight hard bezig met verhertellen en krijgen we komende week een complete tussenstand.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie OP, maar is al lang niet meer bijgewerkt....
die zijn beide op LL dit weekend, dus zal niet maandag wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Als het goed is zijn Diaan en Prep2Fight hard bezig met verhertellen en krijgen we komende week een complete tussenstand.
Is mij om het even hoor....quote:
Ikke nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is mij om het even hoor....![]()
Wie gaan er eigenlijk allemaal niet naar LL van de trivia-speler?
Meldt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben de enige geloof ik toch niet blijkbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik moet even wachten of mijn vriendinneke fit genoeg is, ging iig al tot het laatst wachten, maar waarschijnlijk blijf ik thuis. ben net terug van vakantie en volgende week moet ik weer wegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Idem.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Idem.
Is het een album van Basement Jaxx???
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
verzamelalbum "the singles"
Styles:quote:Notable for their pioneering synthesis of acoustic instruments and electronic textures, the British acid jazz triocomprised guitarist David Ayers, double bassist Ali Friend and drummer Richard Thair.
Da's niet zo bestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb een pvdt-ervaring van zo'n 20 minuten![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij in dit post-opkrik-topic zijn:
Wat luister je nu? Oude Stijl # 773
quote:Frozen inside without your touch,
Without your love, darling.
Only you are the life among the dead.
Hmm. Die is dan toch makkelijker dan gedacht...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:42 schreef peaceman het volgende:
Robin Gibb?
Pink Floyd??quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef peaceman het volgende:
Welke legendarisch groep heeft na het optreden op Live 8 weer de smaak te pakken om te gaan touren?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef bartrid het volgende:
The who?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |