Elke gitarist kent in ieder geval zijn naam......(maar jij ook wel, denk ik)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef peaceman het volgende:
tja ik kan wel dom wat gaan roepen, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling...
(heb je t trouwens gelezen van KT?)
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij lijkt op mijn neef Gert-Jan, maar die zal het wel niet zijn
en jij hebt nog wel zulke goede ogen....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, dus er is een gitaar naar 'm vernoemd? Nou, dan weet ik het al helemáál niet...
Die had ik al eens eerder gevraagd, die ziet er anders uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Freddy Fender!!
we voegen hem toe aan de opsom en discografie vragenquote:
Ik vroeg geen gitaar type, maar een gitarist, waarnaar toevallig zo'n beetje DE gitaar vernoemd isquote:
Ook mijn idee, Les Paulquote:
Een gitaartype-achtige vraag goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
overheen gelezen....de man was dus Les Paul
peaceman +1
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:27 schreef Mark het volgende:
Ik, ik vlieg de 28e naar Zuid-Afrika
Youssou n'Dour ???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:26 schreef peaceman het volgende:
Wie gaat er op de Afrikaanse toer?
Een kennerquote:
Vind ik dat ie ook gelijk op moet houden met etenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
frans bauer gaat naar Afrika?
Emigreren? Ja? Ja?
Hoop nou niet teveel:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
frans bauer gaat naar Afrika?
Emigreren? Ja? Ja?
Cafca +1 nogquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:25 schreef cafca het volgende:
[..]
June Lodge - Someone loves you honey?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoop nou niet teveel:
Frans Bauer op de Afrikaanse toer
Gepubliceerd op woensdag 17 augustus 2005
ZALTBOMMEL (ANP) - Goed nieuws voor de fans van Frans Bauer, want eind oktober verschijnt nieuw werk van de volkszanger. Het gaat om een cd met de titel Om van te dromen, zo vertelde Bauer woensdag. Ook komt er een dvd uit, waarvoor de artiest vorige maand opnames maakte in Zuid-Afrika.
Op de cd zijn Afrikaanse invloeden te horen. Bauer zingt op de dvd een liedje met een Afrikaans koor bestaande uit horecapersoneel. De eerste single van het album heet Hé lekker ding en verschijnt half september.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Emma Shapplin ???
En toch is ze het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Haar gezicht doet me denken aan Celine Dion, maar die zie ik niet in zo'n pakkie staan eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |