heh zullen we het nu niet over Radiohead hebben maar proberen de openstaande vraag te raden?quote:
Die ?? zijn nergens voor nodig, dit is inderdaad Samaelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Samael ??
ja die had ik beter even tot wat later kunnen bewarenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Had zelf ooit nog 'ns de hoes van 'Passage' gevraagd, maar pas bij de Zwitserse hint daagde 't pas bij me...
Wie ging hier dood??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef peaceman het volgende:
Jimi Hendrix
de datum deed t mquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
peaceman +1
Hoewel 'Inhalation of vomit' ook bij Bon Scott had kunnen passen![]()
* Sack_Blabbath gaat weer door met inpakken voor Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
het is indie/britpop
vergeet je blikopener nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath gaat weer door met inpakken voor Lowlands
* Sack_Blabbath noteertquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
eerste keer dat ik met de trivia meedoe, maar bluetones?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
ff denke hoor ;-) mag ik ook een klein stukje van een cdcover als foto plaatsen en dan mensen laten raden welk album het is?
blikopener voor je bierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
vergeet je blikopener niet![]()
die vergeten de meeste mensen vandaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |