heh zullen we het nu niet over Radiohead hebben maar proberen de openstaande vraag te raden?quote:
Die ?? zijn nergens voor nodig, dit is inderdaad Samaelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Samael ??
ja die had ik beter even tot wat later kunnen bewarenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Had zelf ooit nog 'ns de hoes van 'Passage' gevraagd, maar pas bij de Zwitserse hint daagde 't pas bij me...
Wie ging hier dood??
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef peaceman het volgende:
Jimi Hendrix
de datum deed t mquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
peaceman +1
Hoewel 'Inhalation of vomit' ook bij Bon Scott had kunnen passen![]()
* Sack_Blabbath gaat weer door met inpakken voor Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
het is indie/britpop
vergeet je blikopener nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath gaat weer door met inpakken voor Lowlands
* Sack_Blabbath noteertquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef _dirkjan_ het volgende:
eerste keer dat ik met de trivia meedoe, maar bluetones?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef _dirkjan_ het volgende:
ff denke hoor ;-) mag ik ook een klein stukje van een cdcover als foto plaatsen en dan mensen laten raden welk album het is?
blikopener voor je bierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
vergeet je blikopener niet![]()
die vergeten de meeste mensen vandaar...
knakworstjes en dat soort dingen en tja misschien ook voor hun bier als je maar dronken of stoned genoeg bent zou ik willen zeggenquote:
Nee, meer in de zin van.....diner als je terug bent van het festivalterrein. En ook als ontbijt/brunch werkt het heel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef ranja het volgende:pannekoeken, shoarma, frites, pizza = festival diner. Je gaat toch niet naar je tent om te eten als er tig bands spelen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:51 schreef ranja het volgende:
jij gaat om half 5 's nachts nog koken?
In een genre indelen vind ik altijd moeilijk, maar je kunt het indelen in alternatieve rock, maar de band komt uit de verenigde staten als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:59 schreef wyccie het volgende:
Om 4 uur spelen er geen bands meer......
Ik was vaak om 2 uur al wel terug.
On topic: ook een indie/britpop band?
Is de vragensteller er nog????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |