Nee, die cd heet toch niet zo? Die heet Plastic letters geloof ik, maar die kan dan weer niet...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denis?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:17 schreef _dirkjan_ het volgende:
gokje dan maar - is nummer vijf de titel song?
mjah klopt vergeten te typenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:36 schreef peaceman het volgende:
Dat van het album stond er eerst nog niet....![]()
Geef t hele punt dan maar aan TSE, maar je vraag editten is link!!!!!!!! Dan krijg je dit dus....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Peaceman: + 0,5 Voor raden band
TheSilent Enigma + 0,5 Voor raden album
Nieuwe vraag voor silent
Als dit waar is (zag de vraag vrij laat) dan is het punt en de vraag voor Peaceman.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:36 schreef peaceman het volgende:
Dat van het album stond er eerst nog niet....![]()
Nee, het punt is voor jou. Maar ach, iedereen maakt wel eens een foutje, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geef t hele punt dan maar aan TSE, maar je vraag editten is link!!!!!!!! Dan krijg je dit dus....
Is ook zo, kan gebeuren, maar geeft dus verwarring, dat bedoelde ik, staat er misschien wat 'zwaarder' dan de bedoeling was...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het punt is voor jou. Maar ach, iedereen maakt wel eens een foutje, toch?
Joh, je kunt tenminste gaan! Beter een Lowlands zonder Dresden Doll maar met Peaceman, dan een Lowlands met Dresden Dolls maar zonder Peaceman, toch? Lijkt me toch net een stukje frustrerender....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is ook zo, kan gebeuren, maar geeft dus verwarring, dat bedoelde ik, staat er misschien wat 'zwaarder' dan de bedoeling was...
Van the Dresden Dolls was bekend ja....![]()
Maakt niet uit joh. Peaceman heeft het punt gewoon eerlijk verdiend. En daarbij, ik wil toch niet geassocieerd worden met Krezip.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
hm sorry... hoe doen we het nu? hele punt voor peaceman?
Da vink lief van jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, je kunt tenminste gaan! Beter een Lowlands zonder Dresden Doll maar met Peaceman, dan een Lowlands met Dresden Dolls maar zonder Peaceman, toch? Lijkt me toch net een stukje frustrerender....
haha, tjah het was ons schoolbandje toen ze opeens een nummer 1 hit scoordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Peaceman heeft het punt gewoon eerlijk verdiend. En daarbij, ik wil toch niet geassocieerd worden met Krezip.
Ieder punt is een puntquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh. Peaceman heeft het punt gewoon eerlijk verdiend. En daarbij, ik wil toch niet geassocieerd worden met Krezip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |