Die vind ik nog verder gezocht eigenlijk..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef Z het volgende:
Niewbie, misschien kan je nog iets doen met SST, en dat Ginn liefhebber was van CCR ...
Ik was hiet nooit op gekomen ...
Gokje op Nirvana.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke band maakte ooit een nummer For the singer of REM?
Probeer alleen maar te helpenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vind ik nog verder gezocht eigenlijk..
Ehhm..nee. Andersom deden ze dat wel ( Let me in van REM over Kurt Cobain)quote:
ach de metro valt wel mee behalve dat het lawaaig en warm is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Closing Time is niet echt een hit geweest, maar heb 'm idd vaak genoeg gehoord voordat ik lam naar buiten werd geveegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ik net terug ben van een weekje Londen (alles was gezellig behalve de metro) graag vijf nummers (plus artiesten) over Londen. Je mag best creatief zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Indeed. Ik vond het altijd wel een goeie imitatie van Michael Stipe. Lekker vage tekst ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:38 schreef DaisyDuke het volgende:
fIREHOSE
sack+1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bob Marley?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Conor Oberst ??
Wiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Johnny Greenwood dan ??
Bartrid + einsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef bartrid het volgende:
Alec Empire?
hij van radiohead...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dus
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, dus
Brrrrrrrrrrrrrrrr............quote:
ten onrechtequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrr............
tip: mijn vragen over Radiohead bevatten altijd deze:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.smiley.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop