Die vind ik nog verder gezocht eigenlijk..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:39 schreef Z het volgende:
Niewbie, misschien kan je nog iets doen met SST, en dat Ginn liefhebber was van CCR ...
Ik was hiet nooit op gekomen ...
Gokje op Nirvana.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welke band maakte ooit een nummer For the singer of REM?
Probeer alleen maar te helpenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vind ik nog verder gezocht eigenlijk..
Ehhm..nee. Andersom deden ze dat wel ( Let me in van REM over Kurt Cobain)quote:
ach de metro valt wel mee behalve dat het lawaaig en warm is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Closing Time is niet echt een hit geweest, maar heb 'm idd vaak genoeg gehoord voordat ik lam naar buiten werd geveegd![]()
Omdat ik net terug ben van een weekje Londen (alles was gezellig behalve de metro) graag vijf nummers (plus artiesten) over Londen. Je mag best creatief zijn![]()
Indeed. Ik vond het altijd wel een goeie imitatie van Michael Stipe. Lekker vage tekst ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:38 schreef DaisyDuke het volgende:
fIREHOSE
sack+1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bob Marley?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Conor Oberst ??
Wiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Johnny Greenwood dan ??
Bartrid + einsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:03 schreef bartrid het volgende:
Alec Empire?
hij van radiohead...quote:
quote:
Brrrrrrrrrrrrrrrr............quote:
ten onrechtequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrr............
tip: mijn vragen over Radiohead bevatten altijd deze:smiley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |