abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30077657
Hm vaag

Vandaag mn rembours pakketje binnengekregen
† The 3 Kings †
pi_30079089
Ik wil het sowieso even gaan navragen, dus wie weet zit er nog een extraatje in
pi_30079906
Ik duim voor je
† The 3 Kings †
pi_30087565
vorige week gesprek gehad met bazen ,ondanks invoering machines in okt kan ik blijven ,maar weet niet of ik dat wel wil, ben nu 4 dagen maar een paar uur aant werk voor een klein loon,, 8.68!!!!!! vinhd echt niet normaal! en werk liever twee volle dagen .
hoop dat ik voor jan iets anders heb dan loopt mijn contract af.
mis ook het in team verband werken,
vandaag wee volle lading ,gamma, karwei,ah en veronica gids, beeeeehhhhh
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_30089189
Vrijdag een presentatie 'Ander Organiseren'. Ben benieuwd.
pi_30098979
nouja zeg , idd drie HAH, pus veronica plus hele dikke boekem nog dikker dan ikea voor veel bedrijven en ik heb er zo' stuk of 25 bedrijven ,dus heb het even gehad vandaag
de hele week verder ook 2 HAH
jullie??/
pi_30099593
vandaag 1 HAH, voor de rest ERG weinig post.. Maar dat hadden we de afgelopen dagen wel genoeg gehad, dus dat mocht ook wel een keer.. morgen komen hier de veronica gidsen ed
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:35:30 #158
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_30099976
Hier ook 3 HAH, Veronica en veel post . Dag begon al niet gezellig met 4 bakken en hij is niet veel leuker geworden... Omvallende fiets, bundels naast de tassen, bundels uit je handen laten vallen, dat soort gedoe .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_30100169
Hier ook drie soorten...

De AH, Gamma en de Karwei... Die laatste moesten we er zelfs zelf tussenzetten...
Vage rotmachine die ze nu gebruiken om de HAH te zetten... Prutsding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30119741
Leuk was de Veronica he, vooral handig bij smalle brievenbussen
Wij hadden blokker en gamma...en de AH moest los mee.
Blijkbaar gaan ze bij ons dus ook moeilijk doen, dus ik zit mijn contact uit en dan ga ik weg.

Tex...ik was benieuwd of je die baan had gekregen??
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:19:33 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30122046
Nee Troeta, helaas... Ze hebben toch voor die ander gekozen. Better luck next time.
Ben gisteren ook bij de bedrijfsarts geweest, en volgens hem heb ik helemaal geen hernia. Komende 2 weken dus weer opbouwen naar 100% werken en verder oefeningen doen waardoor m'n klachten over moeten gaan. Ben wel blij, want het binnenwerken beviel me niks, en vooral qua werktijden maakte het alles alleen maar lastiger. En nu kan ik makkelijker op zoek naar een andere baan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30122752
zal me benieuwen hoelaat ik vandaag post krijg, de afspraak nomaal is tussen 10 en 12 ,gister was het half 2 toen ze het wlde brengen, maar de post was om half 1 laar maar zelf gaan halen dus.
baal er steeds meer vn.
nog meer mesnen uit landgraaf hier???
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:13:07 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_30122773
Lang niet geweest hier! Nog steeds ARK medewerker bij TPG Pakketservice Wateringen. Af en toe chauffeur ik ook nog wel eens. Omdat ik moet afstuderen alleen nog maar op zaterdag, maar in de vakantie was ik 6 dagen per week en minimaal 12 uur per dag aanwezig een echte bikkel (lees: iemand die ergens voor wou sparen).

Kan niet wachten op 19 september, samenvoeging met leidschendam!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_30125591
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 22:31 schreef TheSorrow het volgende:
Ik duim voor je
Het heeft geholpen
Officieel krijgt een zaterdagmedewerker geen toeslag op zondag, maar m'n VM zou wat voor me regelen
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Lang niet geweest hier! Nog steeds ARK medewerker bij TPG Pakketservice Wateringen. Af en toe chauffeur ik ook nog wel eens. Omdat ik moet afstuderen alleen nog maar op zaterdag, maar in de vakantie was ik 6 dagen per week en minimaal 12 uur per dag aanwezig een echte bikkel (lees: iemand die ergens voor wou sparen).

Kan niet wachten op 19 september, samenvoeging met leidschendam!
Kom ik je straks nog een keer tegen ook...
Hoe gaan jullie samenvoegen? Heel jullie vestiging naar het Forepark?

Troeta & texelonia:
Hoe worden jullie dan 'behandeld' dat jullie weg willen gaan? Te zwaar werk voor te weinig geld?

[ Bericht 3% gewijzigd door Carport op 31-08-2005 11:23:34 ]
pi_30125995
ooo jammer zeg tex!!
Maar de bedrijfsarts bepaalt ff dat je geen hernia hebt? wat een raar gedoe
Maar kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt om binnen te zitten met die tijden.

Nou Carport, ik word op zich wel goed behandeld hoor, haha, maar ik vind het gewoon saai worden.
Ik haal mijn post op en dan is het altijd wel ff gezellig, maar ja dat is 5 minuten en dan loop ik toch 4 uur alleen.
Dat heb ik wel ff lekker gevonden, maar nu niet meer.
En ik krijg 3,5 uur uitbetaald, maar ik doe er altijd langer over.
Kan dat ik gewoon wat langzamer ben dan de postbodes...maar ja, ik ben toch elke dag langer bezig terwijl ik er niks voor krijg.
Vooral als de reclame er niet tussen word gezet.
Heel handig dat de postbodes dan sneller klaar zijn, maar als postbezorger doe je er dan weer langer over en dat schijnt niet uit te maken.

En ik moet ook een andere baan zoeken, want ik heb meer geld nodig
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:43:40 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30126335
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Carport het volgende:
Troeta & texelonia:
Hoe worden jullie dan 'behandeld' dat jullie weg willen gaan? Te zwaar werk voor te weinig geld?
Hoe ik behandeld wordt valt wel mee. De postbode+ is zeer okay en die probeert zo'n beetje alles voor je! Hij heeft ook en opleiding tot manager of zoiets gedaan, maar uiteindelijk onden de managers hem te 'lief' voor die functie
Het enige is dat ik als postbezorger gewoon helemaal onderaan de ladder sta, en zo word ik ook min of meer behadeld. Voor jou 10 anderen enzow.

Maar de voornaamste reden dat ik weg wil is dat ik meer uren wil kunnen werken en daarmee ook meer verdienen. Ik kom nu nét rond, of eigenlijk net niet, elke maand. Op salarisverhoging hoef ik niet te rekenen bij de TPG En meer uren werken zit er ook niet in, dus tja dan maar wat anders En ik ben net als Troeta het werk gewoon een beetje zat, echt boeiend werk is het natuurlijk niet, dus het wordt gewoon saai. En m'n rugklachten maken het er ook niet beter op. En het weer vond ik eerst nooit zo erg, maar ik zie nu alweer op tegen de winter, regen, sneeuw, etc

Het is dus alles bij elkaar dat ik iets anders wil
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:44:18 #167
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_30126360
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:18 schreef Carport het volgende:

[..]

Het heeft geholpen
Officieel krijgt een zaterdagmedewerker geen toeslag op zondag, maar m'n VM zou wat voor me regelen
[..]

Kom ik je straks nog een keer tegen ook...
Hoe gaan jullie samenvoegen? Heel jullie vestiging naar het Forepark?

Troeta & texelonia:
Ben jij TPG-er in Leidschendam? Chauffeur? Ik was diegene die jullie bus in de prak heeft gereden

En over die samenvoeging: Leidschendam Forepark is een te dure locatie dus ze gaan zich splitsen. Het deel wat Scheveningen, benoordenhout en bezuidenhout rijdt gaat naar locatie Katwijk, het andere deel (Zoetermeer, leidschendam etc.) komt naar ons toe in Wateringen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_30127516
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ben jij TPG-er in Leidschendam? Chauffeur? Ik was diegene die jullie bus in de prak heeft gereden

En over die samenvoeging: Leidschendam Forepark is een te dure locatie dus ze gaan zich splitsen. Het deel wat Scheveningen, benoordenhout en bezuidenhout rijdt gaat naar locatie Katwijk, het andere deel (Zoetermeer, leidschendam etc.) komt naar ons toe in Wateringen
Ja, zit idd in Leidschendam, niet bij pakketservice, maar op die andere vestiging. Een aantal kennen me overigens wel bij pakketservice
Dat Forepark te duur is kan ik enigzins wel begrijpen: er zitten hier maar liefst 5 vestigingen van de TPG
Wel jammer dat ze weg gaan, overal waar je keek zag je hier TPG wagens
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Troeta het volgende:
[...]
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:43 schreef texelonia het volgende:
[...]
Aha, ik kan het inderdaad wel begrijpen dat het werk een beetje saai gaat worden. Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als je alleen maar loopt. Zelf heb ik dat ook een tijdje moeten doen, maar ik ben blij dat ik nu wat andere dingen mag doen.
Bij ons zijn alle postbezorgers van een team weggebonjourd... ze waren niet meer nodig oid

[ Bericht 1% gewijzigd door Carport op 31-08-2005 12:33:41 ]
pi_30128389
Net de nieuwe Mail! binnengekregen en op de achterkant staat een verhaaltje over de Operationele Formule. Vestiging Nunspeet is de tweede vestiging (wij zijn de eerste) die de pilot Operationele Formule moeten testen. Dat laatste stukje bij "Hoe gaat het nu?" Bij ons is de siutatie zo'n beetje tegenovergesteld
pi_30130037
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:31 schreef Troeta het volgende:

Nou Carport, ik word op zich wel goed behandeld hoor, haha, maar ik vind het gewoon saai worden.
Ik haal mijn post op en dan is het altijd wel ff gezellig, maar ja dat is 5 minuten en dan loop ik toch 4 uur alleen.
Dat heb ik wel ff lekker gevonden, maar nu niet meer.
En ik krijg 3,5 uur uitbetaald, maar ik doe er altijd langer over.
Kan dat ik gewoon wat langzamer ben dan de postbodes...maar ja, ik ben toch elke dag langer bezig terwijl ik er niks voor krijg.
Vooral als de reclame er niet tussen word gezet.
Heel handig dat de postbodes dan sneller klaar zijn, maar als postbezorger doe je er dan weer langer over en dat schijnt niet uit te maken.

En ik moet ook een andere baan zoeken, want ik heb meer geld nodig
ik heb hetzelfde, op kantoor die paar minuten heel gezellig maar loop toch daarna alleen, en steeds hetzelfde.
als je nu steeds andere klanten zou hebben enz in een andere functie ,is dat afwisselend,maar ja het zijn geen levende dingen die brievenbussen ,zo saaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wil ook graag weg ,met de dag meer, en krijg er ook niks k voor ,alles gaat naar de bijstand, maar ontslag nemen kan ook niet ,krijg ik geen bijstand voor..
maar de gedachte dat ik tot jan daar zit, beeeehhhhh
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:55:35 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30134472
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:23 schreef Carport het volgende:

Aha, ik kan het inderdaad wel begrijpen dat het werk een beetje saai gaat worden. Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als je alleen maar loopt. Zelf heb ik dat ook een tijdje moeten doen, maar ik ben blij dat ik nu wat andere dingen mag doen.
Bij ons zijn alle postbezorgers van een team weggebonjourd... ze waren niet meer nodig oid
Nou ik heb nu ook een paar weken binnen gewerkt (en tijdens m'n zwangerschap ook even) en ik moet zeggen dat ik dat nog erger vind Er werken vooral veel oudere mannen, en mjah ze zijn best aardig ofzow hoor, maar ik heb daar gewoon niks mee En verder, het gevoel voor humor van de mensen die daar rondlopen... Een vriendin van mij werkt ook bij de TPG (ik in Utrecht, zij in Amsterdam) en gelukkig kunnen we er samen altijd wel om lachen
©Dumbo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:56:57 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30134517
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:47 schreef candygirl het volgende:
ik heb hetzelfde, op kantoor die paar minuten heel gezellig maar loop toch daarna alleen, en steeds hetzelfde.
als je nu steeds andere klanten zou hebben enz in een andere functie ,is dat afwisselend,maar ja het zijn geen levende dingen die brievenbussen ,zo saaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wil ook graag weg ,met de dag meer, en krijg er ook niks k voor ,alles gaat naar de bijstand, maar ontslag nemen kan ook niet ,krijg ik geen bijstand voor..
maar de gedachte dat ik tot jan daar zit, beeeehhhhh
Zoals je eerder in dit topic hebt kunnen lezen, als je de post achterhoudt ipv te bezorgen, word je op staande voet ontslagen
©Dumbo
pi_30134747
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:54 schreef Carport het volgende:
Net de nieuwe Mail! binnengekregen en op de achterkant staat een verhaaltje over de Operationele Formule. Vestiging Nunspeet is de tweede vestiging (wij zijn de eerste) die de pilot Operationele Formule moeten testen. Dat laatste stukje bij "Hoe gaat het nu?" Bij ons is de siutatie zo'n beetje tegenovergesteld
LOL!

Toch ben ik benieuwd. Ik heb op zaterdag de meeste wijken in mijn team. Nu lopen er een paar mensen rond waarvan ik liever niet wil dat ze mij helpen, omdat ik dan eerst bezig ben met de post uit te sorteren en op de goede volgorde te zetten.

Kan ik die nu ook wegkicken van het samenvoegen? Alstjeblieft?
pi_30134905
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef texelonia het volgende:

[..]

Zoals je eerder in dit topic hebt kunnen lezen, als je de post achterhoudt ipv te bezorgen, word je op staande voet ontslagen
ook nog andere manieren!!! heb ze zelf gesaild die van die postbode ,dus laat maar hahah
pi_30134969
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:19 schreef texelonia het volgende:
Nee Troeta, helaas... Ze hebben toch voor die ander gekozen. Better luck next time.
Ben gisteren ook bij de bedrijfsarts geweest, en volgens hem heb ik helemaal geen hernia. Komende 2 weken dus weer opbouwen naar 100% werken en verder oefeningen doen waardoor m'n klachten over moeten gaan. Ben wel blij, want het binnenwerken beviel me niks, en vooral qua werktijden maakte het alles alleen maar lastiger. En nu kan ik makkelijker op zoek naar een andere baan
Hmm, als ik jou was, zou ik toch voor een second opinion gaan.. stel je voor dat er WEL wat mis is.. een hernia is redelijk gevaarlijk..m'n pa heeft zelfs verlammingsverschijnselen ervan gehad..
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:16:59 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30135188
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Bensel het volgende:
Hmm, als ik jou was, zou ik toch voor een second opinion gaan.. stel je voor dat er WEL wat mis is.. een hernia is redelijk gevaarlijk..m'n pa heeft zelfs verlammingsverschijnselen ervan gehad..
Maar het enige wat bij mij overeenkomt met een hernia, zijn de pijnklachten. Dus van die pijnscheuten door bil naar (boven)been. En dan heb ik het ook nog eens aan beide benen, terwijl het bij een hernia eigenlijk altijd aan één kant is. Verder geen slapende of tintelende voeten/benen, of gevoelloze delen, geen pijn enzow bij niezen en hoesten, geen problemen met ontlasting, etc. Echt niets verder wat kenmerkend is voor een hernia. En die pijn kan dus ook andere oorzaken hebben.
©Dumbo
pi_30136782
Tja, het sortern binnen lijkt me ook nie geweldig hoor, maar de combinatie zou toch wat leuker en afwiselender zijn.
En ik kan ook pas om 12 uur beginnen, dus heel m'n dag eigenlijk vergriept.
Nouja..het is gewoon niet het baantje wat bij mij past denk ik.
Ik merk ook dat ik steeds langzamer word, vooral omdat ik alleen loop, dan ben je niet zo gemotiveerd om snel te doen.

Maar Tex, dat het geen hernia is betekent toch niet dat het dan niks is?
Die pijn zit er..maakt niet uit wat het dan is toch.
Je vind het gelukkig zelf wel ok, dus niks aan de hand, maar tis wel vreemd van de bedrijfsarts toch?

Nu ga ik even mysteryshoppen, dat is m'n bijbaantje
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:10:41 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30137171
Ja Troeta, het is "gewoon rugpijn" aldus de bedrijfsarts. Moet nu dus oefeningen doen waardoor de klachten over zouden moeten gaan. Ik vind het wel okay omdat de afgelopen weken het alleen maar lastiger werd voor mij, en intussen de klachten niet minder zijn geworden. Nou dan kan het net zo goed bij het oude blijven dus... Loop nu al een jaar met deze klachten en het werd niet steeds erger, dus denk niet dat het erg snel uit de hand loopt. Ik hoop gewoon dat die oefeningen gaan helpen en dat ik snel een ander baantje vind
©Dumbo
pi_30144122
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:55 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou ik heb nu ook een paar weken binnen gewerkt (en tijdens m'n zwangerschap ook even) en ik moet zeggen dat ik dat nog erger vind Er werken vooral veel oudere mannen, en mjah ze zijn best aardig ofzow hoor, maar ik heb daar gewoon niks mee En verder, het gevoel voor humor van de mensen die daar rondlopen... Een vriendin van mij werkt ook bij de TPG (ik in Utrecht, zij in Amsterdam) en gelukkig kunnen we er samen altijd wel om lachen
Maar gelukkig werk ik ook vrijwel nooit binnen Ik rijd voornamelijk in de auto's en af en toe loop ik een wijk doordeweeks. Binnenkort komt daar ook de winkel bij Er hangt inderdaad veel van je collega's af, hebben zij niet dezelfde interesses of humor als jij, kan dat behoorlijk ergerend werken.

Sterkte met je rugpijn nog, ik hoop niet dat je er straks ineens toch veel last van krijgt.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:04 schreef MadGuy het volgende:

[..]

LOL!

Toch ben ik benieuwd. Ik heb op zaterdag de meeste wijken in mijn team. Nu lopen er een paar mensen rond waarvan ik liever niet wil dat ze mij helpen, omdat ik dan eerst bezig ben met de post uit te sorteren en op de goede volgorde te zetten.

Kan ik die nu ook wegkicken van het samenvoegen? Alstjeblieft?
Het hele probleem met het samenvoegen is dat niemand meer vaste wijken zet. Er zijn een aantal samenvoegwerkplekken (tafels) en er staat een rij karretjes met ingegooide post. Het is dan de bedoeling dat je de wijk pakt die als eerste klaar moet staan (alhoewel dat ook niet helemaal klopt, maar dat is te uitgebreid ), alle wijken hebben namelijk een bepaalde eindtijd waarop ze klaar moeten staan. Als blijkt dat deze eindtijd niet gehaald wordt kan er besloten worden om meer mensen te laten samenvoegen om zodoende toch de eindtijd te halen.
Hoe dat bij ons in de praktijk gaat, de verhalen van de sfeer binnen en ons personeelstekort (en de gevolgen daarvan) zal ik je besparen
Het is inderdaad zeer vervelend dat allerlei verschillende mensen je wijk samenvoegen. Zelf heb ik op zaterdag een vrij lastige wijk om te lopen (een winkelstraat) en op straat loop ik dan ook nog wel eens te vloeken op het gepruts van mijn collega's binnen.
Maargoed, je zou je collega's wel weg kunnen kicken van een wijk als je dat echt wil, maar dan moet wel zelf ook binnen werken.

Vandaag tijdens m'n haalrit en buslichting ook weer het nodige meegemaakt. De A12 was afgesloten als gevolg van een (dodelijk) ongeval, met als gevolg dat iedereen binnendoor moest rijden (de A4 en A13 stonden ook helemaal vast). Ik heb dus ook lekker achteraan mogen aansluiten en de haalrit en buslichting op een slakke tempo mogen rijden
Nadat mijn dienst erop zat heb ik nog even een deel van de rit van een collega overgenomen, omdat hij het anders wel heel erg laat zou maken
pi_30144466
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Carport het volgende:

[..]

Maar gelukkig werk ik ook vrijwel nooit binnen Ik rijd voornamelijk in de auto's en af en toe loop ik een wijk doordeweeks. Binnenkort komt daar ook de winkel bij Er hangt inderdaad veel van je collega's af, hebben zij niet dezelfde interesses of humor als jij, kan dat behoorlijk ergerend werken.

Sterkte met je rugpijn nog, ik hoop niet dat je er straks ineens toch veel last van krijgt.
[..]

Het hele probleem met het samenvoegen is dat niemand meer vaste wijken zet. Er zijn een aantal samenvoegwerkplekken (tafels) en er staat een rij karretjes met ingegooide post. Het is dan de bedoeling dat je de wijk pakt die als eerste klaar moet staan (alhoewel dat ook niet helemaal klopt, maar dat is te uitgebreid ), alle wijken hebben namelijk een bepaalde eindtijd waarop ze klaar moeten staan. Als blijkt dat deze eindtijd niet gehaald wordt kan er besloten worden om meer mensen te laten samenvoegen om zodoende toch de eindtijd te halen.
Hoe dat bij ons in de praktijk gaat, de verhalen van de sfeer binnen en ons personeelstekort (en de gevolgen daarvan) zal ik je besparen
Het is inderdaad zeer vervelend dat allerlei verschillende mensen je wijk samenvoegen. Zelf heb ik op zaterdag een vrij lastige wijk om te lopen (een winkelstraat) en op straat loop ik dan ook nog wel eens te vloeken op het gepruts van mijn collega's binnen.
Maargoed, je zou je collega's wel weg kunnen kicken van een wijk als je dat echt wil, maar dan moet wel zelf ook binnen werken.

Vandaag tijdens m'n haalrit en buslichting ook weer het nodige meegemaakt. De A12 was afgesloten als gevolg van een (dodelijk) ongeval, met als gevolg dat iedereen binnendoor moest rijden (de A4 en A13 stonden ook helemaal vast). Ik heb dus ook lekker achteraan mogen aansluiten en de haalrit en buslichting op een slakke tempo mogen rijden
Nadat mijn dienst erop zat heb ik nog even een deel van de rit van een collega overgenomen, omdat hij het anders wel heel erg laat zou maken
Mja, vroegah... (dwz voor de komst van de HSM) werd hier op 1 tijdstip alle diensten weggehaald. Als er dus nog iemand bezig was die wat achter op schema lag, was het dus gewoon diegene helpen, desnoods met de hele ploeg.. )
Twitch.tv/bensel15
pi_30144679
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Bensel het volgende:

[..]

Mja, vroegah... (dwz voor de komst van de HSM) werd hier op 1 tijdstip alle diensten weggehaald. Als er dus nog iemand bezig was die wat achter op schema lag, was het dus gewoon diegene helpen, desnoods met de hele ploeg.. )
Klopt, bij ons ook, binnen vijf minuten een hele wijk gezet Alleen het met-z'n-allen-een-vakje-pakken-en-zetten gaat nu niet meer op, helaas
pi_30145613
Dat doen ze bij ons ook .... "Ja die moet vroeg weg,is voor de postbezorgster" ...iedereen bij die kast...5 mins en je bent klaar...maar oh nee hoor, niet dat ze het even bij iedereen doen...als ze t nou bij iedereen doen, ben je allemaal voor half 10 de deur uit :S
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf woensdag 31 augustus 2005 @ 21:47:48 #183
73911 ultra_ivo
pi_30146038
Het hangt er ook van af hoe goed de dienst gemaakt is. We hebben een paar diensten die gemaakt zijn door een linkshandige...
pi_30150375
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef texelonia het volgende:
Ja Troeta, het is "gewoon rugpijn" aldus de bedrijfsarts. Moet nu dus oefeningen doen waardoor de klachten over zouden moeten gaan. Ik vind het wel okay omdat de afgelopen weken het alleen maar lastiger werd voor mij, en intussen de klachten niet minder zijn geworden. Nou dan kan het net zo goed bij het oude blijven dus... Loop nu al een jaar met deze klachten en het werd niet steeds erger, dus denk niet dat het erg snel uit de hand loopt. Ik hoop gewoon dat die oefeningen gaan helpen en dat ik snel een ander baantje vind
O, hoop ook voor je dat die oefeningen helpen.
Rugpijn is zo lastig, op een stoel kan je soms wel meer rugpijn oplopen.
En nu geen rare postbodes meer om je heen
pi_30151580
D'r was vanmorgen wat onenigheid tussen de chauffeurs... D'r is een setje chauffeurs ter ondersteuning van de posbodes en er is een setje chauffeurs voor de postbezorgers.
Mijn wijk voor vandaag was een ochtendwijk. De nabrengzakken hiervoor gaan om half tien met de chauffeur weg...
De wijk wordt normaalgesproken door een postbezorger weggebracht, maar vandaag dus net even niet...

Uiteindelijk kwam het er op neer dat de postbode-chauffeur de postbezorger-chauffer verweet dat hij iedere dag de post voor de postbezorgers wegbrengt, en het standaard is dat hij dan ook de nabrengzakken voor dat codegebied meeneemt... Waar 'ie gelijk aan heeft.
En de postbezorger-chauffeur zei daarop tegen de postbode-chauffeur dat strikt gesproken de nabrengzakken niet zijn taak zijn en hij ze dus niet hoeft mee te nemen als er geen wijk voor een postbezorger moet worden weggebracht... Waar 'ie dus ook gelijk aan heeft.

Uiteindelijke slachtoffer?
Ikke, die na 'n halfuur op de zakken gewacht te hebben, behoorlijk chagrijnig terug naar het postkantoor fietste en daar aangekomen de nabrengzakken nog net zo zag liggen als ze 's ochtends waren achtergelaten.

Thuis aangekomen (pas om tien voor vijf ) werd ik trouwens binnen een half uur gebeld dat ik moest werken... Expeditieo...
Bleek dat een of meerdere klojo's mij vrolijk op expeditie hebben gezet, zonder dat even te zeggen. Of beter, zonder het aan mij te vragen of ik het daar wel mee eens was...
Ik ben zaterdagwerker... Het is dus onzin dat ik 's avonds in de expeditie te vinden ben... da's juist voor postbodes die niet aan hun uren komen, toch?

En dan is het ook nog 't vervelendste werk wat ik me kan indenken... Gelukkig een leuke vrouwelijke collega tegenover me, maar toch... Ik ga nog liever 'n hele dag HAH zetten... Als het dan toch geestdodend werk moet zijn, laat het dan wel werk zijn waar je je geest helemaal niet voor nodig hebt.

oExpeditie is het voorbereiden van de opgehaalde post voor het sorteercentrum (Zwolle)... Grofwerg moet je de post op zo'n manier in rode en blauwe bakken doen, dat de machine het makkelijk kan inlezen. En de post met postzegels hier van scheiden. (in omgekeerde volgorde, natuurlijk)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 1 september 2005 @ 14:03:11 #186
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30165334
voor die IKEA boeken, krijg je daar ook nog extra voor betaald?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30165473
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef 9christensen het volgende:
bonuspunten toch?
pi_30165666
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:

Thuis aangekomen (pas om tien voor vijf ) werd ik trouwens binnen een half uur gebeld dat ik moest werken... Expeditieo...
Bleek dat een of meerdere klojo's mij vrolijk op expeditie hebben gezet, zonder dat even te zeggen. Of beter, zonder het aan mij te vragen of ik het daar wel mee eens was...
Ik ben zaterdagwerker... Het is dus onzin dat ik 's avonds in de expeditie te vinden ben... da's juist voor postbodes die niet aan hun uren komen, toch?
Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
Dergelijke zaken zijn mij ook meermalen gebeurd. Eerst inplannen en vervolgens vragen of je kunt komen werken om vervolgens verontwaardigd te zijn als je zegt dat je andere plannen hebt en dat ze dus maar een ander moeten zoeken.
A mind with a heart of it's own
pi_30165794
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
'k ben niet echt iemand die doodleuk niet komt omdat 'ie geen zin heeft, eigenlijk...

Gister had ik natuurlijk wel thuis kunnen blijven, maar dan hadden de andere mensen op de expeditie dubbel werk gehad, dan had de chauffeur zware vertraging gehad, dan wordt de post in Zwolle te laat aangeleverd, etc, etc...

'k ben dus gewoon gaan werken en zaterdag geef ik persoonlijk de roostermaker/groepsleider op z'n sodemieter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 01-09-2005 14:26:25 ]
pi_30165824
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef 9christensen het volgende:
hier krijgt men veertig minuten per honderd stuks.
pi_30166950
boh wat een geklungel met de HAH, hadden fitniss blaadje en quelle, die waren zo handig om een losse bestelkaart er tussenin te voegen, dus die viel iedere keer eruit!!!!
  donderdag 1 september 2005 @ 15:17:45 #192
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30167578
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:08 schreef Elusive het volgende:

[..]

bonuspunten toch?
owja volgens mij ik ook
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30169064
Ik heb niet zoveel ervaring met het versturen van pakketjes dus ik dacht laat ik het aan jullie vragen.
Ik wil een pakketje retour sturen, moet ik dan een pakketzegel erop plakken of hoeft dat niet?
En als ik een pakketzegel erop moet plakken, welke moet ik dan gebruiken, AVG of AVP en wat is het verschil?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30169093
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb niet zoveel ervaring met het versturen van pakketjes dus ik dacht laat ik het aan jullie vragen.
Ik wil een pakketje retour sturen, moet ik dan een pakketzegel erop plakken of hoeft dat niet?
En als ik een pakketzegel erop moet plakken, welke moet ik dan gebruiken, AVG of AVP en wat is het verschil?
ik heb geen idee
Twitch.tv/bensel15
pi_30169187
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik heb geen idee
Het is ook gericht aan TPG-medewerkers.
pi_30169607
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het is ook gericht aan TPG-medewerkers.
ik ben ook TPG medewerker
Twitch.tv/bensel15
pi_30169658
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik ben ook TPG medewerker
Reageer dan alleen wanneer je iets nuttigs te zeggen hebt.
Aan een reactie als 'Geen idee' heb ik namelijk ook niets.
pi_30169764
Als je een pakketje retour afzender wil sturen, dan is het toch niet zo moeilijk? aangezien er al betaald is.. Je kunt het gewoon afleveren bij een postkantoor geloof ik (die zetten er dan een leuk stickertje op, en hij gaat terug naar afzender..)
Twitch.tv/bensel15
pi_30169803
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Bensel het volgende:
Als je een pakketje retour afzender wil sturen, dan is het toch niet zo moeilijk? aangezien er al betaald is.. Je kunt het gewoon afleveren bij een postkantoor geloof ik (die zetten er dan een leuk stickertje op, en hij gaat terug naar afzender..)
Dus ik hoef geen pakketzegel te gebruiken, enkel afgeven en dat was het?
Oke bedankt. Ik ga nu even naar de Business Point.
pi_30170682
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:
D'r was vanmorgen wat onenigheid tussen de chauffeurs... D'r is een setje chauffeurs ter ondersteuning van de posbodes en er is een setje chauffeurs voor de postbezorgers.
Mijn wijk voor vandaag was een ochtendwijk. De nabrengzakken hiervoor gaan om half tien met de chauffeur weg...
De wijk wordt normaalgesproken door een postbezorger weggebracht, maar vandaag dus net even niet...

Uiteindelijk kwam het er op neer dat de postbode-chauffeur de postbezorger-chauffer verweet dat hij iedere dag de post voor de postbezorgers wegbrengt, en het standaard is dat hij dan ook de nabrengzakken voor dat codegebied meeneemt... Waar 'ie gelijk aan heeft.
En de postbezorger-chauffeur zei daarop tegen de postbode-chauffeur dat strikt gesproken de nabrengzakken niet zijn taak zijn en hij ze dus niet hoeft mee te nemen als er geen wijk voor een postbezorger moet worden weggebracht... Waar 'ie dus ook gelijk aan heeft.
hihi, ze zouden een real life show over de post moeten maken, net zoals bij de parkeerwachters.
pi_30173361
hier was het gister ook leuk.. we hebben een afvoerpunt in oude pekelas en nieuwe pekela zitten. daarvoor zijn aparte containers, 1 voor tassden, en 1 voor bakken.. Nu had ik de mijne op de goede kar gezet, en werd dus normaal afgevoerd.. Wat bleek later, had de chauffeur gekeken naar een labeltje die per ongeluk nog aan de tas zat, en dacht dus dat er een dienst voor Oude Pekela in zat. ondertussen kregen wij telefoon dat die dienst niet in Nieuwe Pekela was.. en dat klopte dus ook..

en we hadden iemand in het team die vrij nieuw was.. Ze werd gevraagd om een bepaalde dienst in te pakken en op de kar te zetten.. Nu dachten wij dat ze dat ook gedaan had (kast was leeg), en we dachten er niet verder aan.. later werd er gebeld, waar die dienst bleef.. Wij dachten dat ie dus misshcien wel op de verkeerde container zat.. Ondertussen was de dienst aan het inpakken die er naast gezet werd, en ontdekte dat ik een straat miste.. bleek dus dat ze die bij die andere dienst had ingedaan.. dus werd de nood nog groter om die dienst te vinden.. Bleek hij gewoon nog vlakbij de kast te staan, op een tafeltje...
Twitch.tv/bensel15
pi_30174098
inkrimping
the best is yet to come undone
pi_30174204
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Klonk het volgende:
sinds wanneer kunnen kinderen hun boeken niet meer op school ophalen, had vandaag meer dan 50 van die loeizware takke pakjes
sinds de schoolleidingen te lui zijn om zelf een boekenfonds op te zetten en te het uitbesteden aan van dijk boeken "-_-
pi_30178476
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik heb geen idee
Hey! Voor dat soort dingen ben ik hier
Maar inderdaad, als het pakketje retour gaat (dus zonder geopend te zijn), kan je het gewoon afgeven. Mocht je niet te snel weer weggelopen zijn, krijg je nog een leuk verzendbewijsje met stempel mee.
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hier krijgt men veertig minuten per honderd stuks.
Wij twintig geloof ik Hier staat nog een half containertje met die boeken. Niemand weet waar ze voor zijn geloof ik, de rolcontainer staat heel de week al op dezelfde plek
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dergelijke zaken zijn mij ook meermalen gebeurd. Eerst inplannen en vervolgens vragen of je kunt komen werken om vervolgens verontwaardigd te zijn als je zegt dat je andere plannen hebt en dat ze dus maar een ander moeten zoeken.
Zoiets had ik afgelopen zaterdag ook met zakjes. Ik loop weer eens vrolijk binnen een rondje en iemand uit een ander team vraagt of ik twee zakjes naar een onderbus wil brengen (de zakken had ze bijna klaar). Ik vind het niet erg om wat extra te rijden, dus haal alvast een karretje voor die zakken. Kom ik vervolgens bij de rolcontainer van m'n eigen team, zie ik daar gewoon 4 zakken van een ander team tussen liggen bij het inladen. "Oja, of je die ook even wil wegbrengen"

Vandaag kwam er een klant bij het Business Point met zo'n 60 pakketten van 1 x 1 x 1 meter groot Er passen maar 2 tot 3 van die pakketten op een rolcontainer, en er kunnen maar zes rolcontainers in een Sprinter Toch maar even gebeld met het sorteercentrum of ze een grote vrachtwagen deze kant op wilde sturen (altijd handig, als dat zowat je buren zijn )

Zo, dat was mijn bijdrage weer voor vandaag
pi_30178722
Ik zit van half 9 tot 5 op kantoor nu van ma t/m vr IK WIL BUSLICHTEN
† The 3 Kings †
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:27:32 #206
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_30215971
Deze week elke dag die f*cking HAH gehad .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_30216071
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef Bensel het volgende:
knip
Oude Pekela! Krijg je de post aangeleverd uit Veendam of Winschoten? Ik weet niet meer of wij Oude/Nieuwe of beide in Veendam deden.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30216630
Morgen weer klote samenvoegen.
3e keer, ik wil de zethark terug!!!!!
En alles zit door elkaar.
Ik moet allemaal dingen en vakjes apart houden om ergens later tussen te stoppen er klopt echt geen reet van!!!!! STERF TPG MET JE FUCKING SAMMY V!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:45:32 #209
110777 Adsum
Is present!
pi_30224444
Hmm, ik dacht dat ik vandaag nog moest werken... Blijkt dat mijn contract op 31 augustus al is afgelopen, en ik derhalve zonder werk zit nu... Wel fijn dat ze dat pas zeggen als ik op de vestiging ben
Ever higher. Ever better.
pi_30224768
Zeg TPG medewerkers...
afgelopen zaterdag is er een pakketje muziek naar mij toegestuurd vanuit USA...wanneer kan ik die zo ongeveer verwachten?

Reden dat ik is dat iemand uit Canada me wel eens een pakketje (beide even groot) heeft gestuurd op een dinsdag en dat kwam al aan op zaterdag hier
  FOK!fotograaf zaterdag 3 september 2005 @ 11:23:12 #211
73911 ultra_ivo
pi_30225099
Dat hangt niet van de TPG af, maar van de douane.
pi_30225589
Thanks om te weten...want ik koop veel via eBay...
Er komt natuurlijk een heleboel binnen vanuit America dus vandaar dat het natuurlijk even duurt,,,
pi_30226287
hier ook de hele week HAH!
deze week flink gesolliciteerd,
dinsdag avond vergedaring over kwaliteit en bezorging en toekomst post bezorgsters.
pi_30226414
Gelukkig was het vandaag minder druk dan afgelopen zaterdag. Toch was er nog redelijk wat post om te vossen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_30232679
Ja, het was gelukkig veel minder 2e wijk weer met de Berlingo gedaan, en gratis naar t winkelcentrum gegaan, ff wat verjaardagcadeau's gekocht voor een maat (bij ons winkelcentrum moet je betaald parkeren ) + het was lekker weer dus een geslaagd daagje!
† The 3 Kings †
pi_30233286
't was hier drukker dan vorige week...

Qua post was het vandaag vergelijkbaar met vorige week vrijdag, toen we de kampioen èn de caravan-editie van de kampioen hadden voor zowel de even als de oneven nummers.
Oorzaak was het geweldige blad "eigen huis", wat bijna iedereen in mijn wijk krijgt. En één-of-andere enquête (enveloppen van A4-formaat... met 'n potloodje, want de mensen die 't ding moeten invullen zijn 'n stelletje arme sloebers die zich geen potloodje kunnen veroorloven. )
pi_30238242
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef Jordy-B het volgende:
't was hier drukker dan vorige week...

Qua post was het vandaag vergelijkbaar met vorige week vrijdag, toen we de kampioen èn de caravan-editie van de kampioen hadden voor zowel de even als de oneven nummers.
Oorzaak was het geweldige blad "eigen huis", wat bijna iedereen in mijn wijk krijgt. En één-of-andere enquête (enveloppen van A4-formaat... met 'n potloodje, want de mensen die 't ding moeten invullen zijn 'n stelletje arme sloebers die zich geen potloodje kunnen veroorloven. )
Hier vielen die potloden om de haverklap uit de envelop.. en soms was het niet te traceren waar ie nou vaandaan kwam.. dus maar gewoon zonder potloodje gedaan
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:23:40 #218
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_30244645
ff snel vraagje tussendoor: Brief retour afzender sturen naar Zwitserland, hoe pak ik dat aan?
FCT
pi_30244763
Adres, postcode en KIX code (verticale steepjes) doorstrepen en er duidelijk 'retour afzender' op zetten. Gewoon in de rode brievenbus en TPG handelt de rest af...
  zondag 4 september 2005 @ 06:48:59 #220
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_30251397
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef MadGuy het volgende:
Adres, postcode en KIX code (verticale steepjes) doorstrepen en er duidelijk 'retour afzender' op zetten. Gewoon in de rode brievenbus en TPG handelt de rest af...
Geweldig van jullie, bedankt!
FCT
pi_30261553
Ik mag zo weer bussenlichten
Straks even wat eten en dan op naar kantoor!
Heerlijk zonnetje erbij... ik vermaak me wel
pi_30261895
Nou ik heb ook weer om me over op te winden. Ik ben dus na 3 jaar dienstverband op 1 februari bij TPG vertrokken door dat masterplan gedoe. Het was uitgesloten dat ik na 3 maanden terug zou kunnen komen. Dit zou voor iedereen gelden en niet voor alleen voor mij. Dat zou ook wel naaierig zijn aangezien ik altijd klaar stond voor ze en een prima verstandhouding had. Elke keer als ze belden en met een wijkje zaten was ik bereid om hem te lopen.

Nu was ik dan ook verbaasd dat ik van de week voor de 3e keer een jongen (die ik even P. noem) in een TPG auto met TPG kleding zag rijden die er 1 maand, dus per 1 maart uit moest. Ik dacht meteen van: "het zou toch niet zo zijn dat hij wel terug mocht komen en ik niet?" Die jongen en ik zijn tegelijk bij TPG begonen en hij ging er 1 maand later uit. We hebben zelfs nog samen een trainig gehad in Groningen toen we net begonnen waren.

Navraag bij iemand die nu nog bij TPG werkt heeft geresulteerd tot het feit dat P. er per eind juli weer werkt nadat hij er dus 5 maand uit is geweest. Nu is er nog een jongen genaamd R. die ook binnenkort bij TPG terug mag komen na een afwezigheid van enkele maanden. Op zo'n moment als deze voel ik me gewoon genaaid. Waarom mogen P en R wel terug komen bij TPG al zaterdagmedewerkers en ik niet? Dat is toch ronduit vreemd te noemen? Ik zit er over te denken om binnenkort eens bij kantoor langs te gaan en aan de leidinggevende die ik altijd heb gehad, eens navraag te doen en te vragen of ik mijn oude zaterdagbaantje niet terug kan krijgen.

Of ben ik nou stom?
pi_30261992
dubbel.
  zondag 4 september 2005 @ 16:59:28 #224
110777 Adsum
Is present!
pi_30262033
Hmm, ik hoop niet dat dat bij mij ook zo gaat; ik ben per 31 augustus weg bij de TPG, maar na 3-4 maanden mag ik weer solliciteren. Ook ik ben altijd bereid geweest iets extra's te doen, en dat wist de teamcoach ook, ze 'zou een goed woordje voor me doen'. Ach ja, ik zie wel waar het schip strandt.
pi_30262155
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef Adsum het volgende:
Hmm, ik hoop niet dat dat bij mij ook zo gaat; ik ben per 31 augustus weg bij de TPG, maar na 3-4 maanden mag ik weer solliciteren. Ook ik ben altijd bereid geweest iets extra's te doen, en dat wist de teamcoach ook, ze 'zou een goed woordje voor me doen'. Ach ja, ik zie wel waar het schip strandt.
Tsja, maar op deze manier klopt er dus wel helemaal niets van het masterplan he? Daarin was het juist de bedoeling dat zaterdagkrachten niet meer dan 3 contracten kregen en dat er postbezorgers voor in de plaats zouden komen. Op deze manier heeft het hele masterplan natuurlijk geen zin.
  zondag 4 september 2005 @ 17:05:03 #226
110777 Adsum
Is present!
pi_30262225
Heeft het masterplan ooit zin gehad dan ?
En ik wil geen postbezorger worden, voor die ¤ 2,63 kom ik mijn bed niet uit
pi_30262277
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Adsum het volgende:
Heeft het masterplan ooit zin gehad dan ?
En ik wil geen postbezorger worden, voor die ¤ 2,63 kom ik mijn bed niet uit
Je verdient toch wel meer dan 2,63 + 1,50 = 4,13 per uur als 18 jarige? Ik zat op 5,50 ofzo.
  zondag 4 september 2005 @ 17:09:11 #228
110777 Adsum
Is present!
pi_30262378
Laats verdiend ¤ 5,92...
Ex-klasgenote van mij is postbezorgster voor ¤ 2,63 per uur.
pi_30262431
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef Adsum het volgende:
Laats verdiend ¤ 5,92...
Ex-klasgenote van mij is postbezorgster voor ¤ 2,63 per uur.
Wat een verschrikkelijk salaris! Is die ook 18?
  zondag 4 september 2005 @ 17:13:14 #230
110777 Adsum
Is present!
pi_30262517
Ehm, nu wel geloof ik...
Ik zat echt goed daar besef ik me nu, vakantiegeld, winstuitkering, goed uurloon... hmm
pi_30262598
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef Adsum het volgende:
Ehm, nu wel geloof ik...
Ik zat echt goed daar besef ik me nu, vakantiegeld, winstuitkering, goed uurloon... hmm
Oh ja zeker. Winstuitkering krijg je helaas alleen als je in het nieuwe jaar minimaal 6 maanden hebt gewerkt. Bespottelijke regel. Ik heb hier zelfs nog TPG sokken, pet en sjaal.
  zondag 4 september 2005 @ 17:22:57 #232
110777 Adsum
Is present!
pi_30262856
Ik heb allemaal die zooi ingeleverd, wtf moet ik met die meuk
pi_30262902
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Adsum het volgende:
Ik zat tot gister er nog over na te denken om de boel in te lijsten.
pi_30263966
quote:
Ik heb de regenbroek gehouden. De eerste ging kapot, toen kreeg ik een hele goede nieuwe, maar dat is nooit opgeschreven. Die heb ik dus maar gehouden en de ouwe kapotte weer ingeleverd

Bedenk me alleen nu dat dat ding nog in m'n oude huis ligt. Binnenkort maar eens ophalen.
A mind with a heart of it's own
pi_30270174
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[...]
Of ben ik nou stom?
Nee.
Je kan altijd verhaal gaan halen bij je (voormalig) teamcoach. Je toont in ieder geval interesse en dat kan alleen maar in je voordeel werken.
Mocht de teamcoach onverwacht toch grof tegen je uitvallen: jammer dan, je ziet m toch nooit meer
En in dat laatste geval ben je inderdaad behoorlijk genaaid.
quote:
Die regenbroek en regenjas zijn erg goed moet ik zeggen
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Je verdient toch wel meer dan 2,63 + 1,50 = 4,13 per uur als 18 jarige? Ik zat op 5,50 ofzo.
Vanwaar die 1,50? Toeslagen voor de zaterdag en zondag krijgt een zaterdagmedewerker niet. Postbezorgers verdienen iets meer dan minimumloon. Zaterdagmedewerkers worden echt niet slecht betaald!
pi_30276313
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Tsja, maar op deze manier klopt er dus wel helemaal niets van het masterplan he? Daarin was het juist de bedoeling dat zaterdagkrachten niet meer dan 3 contracten kregen en dat er postbezorgers voor in de plaats zouden komen. Op deze manier heeft het hele masterplan natuurlijk geen zin.
Bij onze vestiging zijn die postbezorgers er juist ter vervanging van VUTtende fulltimers, niet ter vervanging van zaterdagkrachten. Daar valt ook niet echt de grootste besparing te behalen, de gemiddelde 18-jarige zaterdagkracht is per uur niet (veel) goedkoper dan een typische postbezorger (m/v) van tussen de 30-50 jaar. Er worden hier ook nog steeds zaterdagwerkers aangenomen (voor bepaalde tijd, dat wel).

Toen ik bij de TPG in dienst kwam als zaterdagbesteller kreeg ik ook een contract voor bepaalde tijd (vanwege Briefpost 2000 ), maar dat is later toch in een vast contract omgezet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_30276609
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Carport het volgende:

Vanwaar die 1,50? Toeslagen voor de zaterdag en zondag krijgt een zaterdagmedewerker niet. Postbezorgers verdienen iets meer dan minimumloon. Zaterdagmedewerkers worden echt niet slecht betaald!
Met die 1,50 doel ik op wat een postbezorger minder zou verdienen. Ik sprak een collega vorig jaar en die moest er ook uit. Ze was zaterdagpostbode en liep ook regelmatig doordeweeks. TPG had haar aangeboden om als postbezorger te gaan werken waardoor ze (uiteraard) minder uren zou krijgen en 1,50 per uur minder aan salaris.
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij onze vestiging zijn die postbezorgers er juist ter vervanging van VUTtende fulltimers, niet ter vervanging van zaterdagkrachten. Daar valt ook niet echt de grootste besparing te behalen, de gemiddelde 18-jarige zaterdagkracht is per uur niet (veel) goedkoper dan een typische postbezorger (m/v) van tussen de 30-50 jaar. Er worden hier ook nog steeds zaterdagwerkers aangenomen (voor bepaalde tijd, dat wel).

Toen ik bij de TPG in dienst kwam als zaterdagbesteller kreeg ik ook een contract voor bepaalde tijd (vanwege Briefpost 2000 ), maar dat is later toch in een vast contract omgezet.
Dan heb je toch nog dikke mazzel gehad. Als ik 1,5 maand eerder was aangenomen dus ergens eind 2001, dan hadden ze mijn 3e contract ook voor onbepaalde tijd moeten maken aangezien onze vestigingsleider gezegd had dat iedereen die in 2002 of later was aangenomen, maximaal 3 contracten waarvan ook de 3e voor bepaalde tijd, kon krijgen.

Het slaat werkelijk waar nergens op en ik zit er ook over na te denken om binnenkort, op een nette manier, even "verhaal" te halen.
pi_30277939
De vestiging in mijn eigen buurt heeft een briefje op de deur hangen.
Gezocht: Mannelijke postbezorgers tussen de 25 en 35 jaar, voor 9 uur per week.

Waarom geen vrouwen? Waarom die leeftijd?
En 9 uur per week...lijkt me moelijk om zo iemand te vinden toch?
pi_30277981
Ik haat hsm en de manager, al 3 weken lang lopen alle vakjes door elkaar en die vent doet er niks aan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_30288662
Zit nu op stage,ein-de-lijk internet , dus dat dood weer wat tijd
† The 3 Kings †
pi_30288700
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:42 schreef Troeta het volgende:
De vestiging in mijn eigen buurt heeft een briefje op de deur hangen.
Gezocht: Mannelijke postbezorgers tussen de 25 en 35 jaar, voor 9 uur per week.

Waarom geen vrouwen? Waarom die leeftijd?
En 9 uur per week...lijkt me moelijk om zo iemand te vinden toch?
Wel in die leeftijdscategorie. Wat is dat toch voor leeftijdsdiscriminatie?
pi_30290937
weet dat ze bij ons op de vestigng ook mensen zochten toen in er solliiteerde, waren mannen en vrouwen wel boven de 25 en tussen 5 en 1 uur per week.
werken nu idd ook mannen als post bezorger. zelf werk ik zo'n 8 uur maar per week.
de meeste andere ook rond de 8
pi_30291167
Bij ons hangt er wel een briefje van Zaterdag medewerkers gezocht,maar geen specifiek geslacht/leeftijd
† The 3 Kings †
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:43:25 #244
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_30320768
Een tip: voor je post in bussen bij een flat gaat doen moet je kijken of je wel de goede flat hebt.
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:53:00 #245
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_30321036
Wie bezorgt hier pakjes in Breda?

Die mag z'n verhaal hier eens doen hoe ik mijn pakjes niet krijg en het ook niet te horen krijg waar het pakje dan WEL afgeleverd is
pi_30321084
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Hooghoudt het volgende:
Een tip: voor je post in bussen bij een flat gaat doen moet je kijken of je wel de goede flat hebt.
tjsa vond het ook al raar ,dacht al dat ik enige was
pi_30331429
Zijn er hier ook mensen die op het postkantoor werken? Ik wil namelijk erg graag weten wat jullie met de oude ov-kaart doen als iemand 'm komt omwisselen. Gaat die de prullenbak in of wordt die opgestuurd naar de IB-Groep? Ik heb namelijk mijn kaart omgewisseld zonder de oude in te leveren, en ik weet dat het niet hoort en niet netjes is, maar twee ov's is toch wel een erg relaxed idee!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_30331687
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef Naamah het volgende:
Zijn er hier ook mensen die op het postkantoor werken? Ik wil namelijk erg graag weten wat jullie met de oude ov-kaart doen als iemand 'm komt omwisselen. Gaat die de prullenbak in of wordt die opgestuurd naar de IB-Groep? Ik heb namelijk mijn kaart omgewisseld zonder de oude in te leveren, en ik weet dat het niet hoort en niet netjes is, maar twee ov's is toch wel een erg relaxed idee!
Je oude moet je inleveren, de IBG krijgt vanzelf van het postkantoor een bericht of de oude is ingeleverd. Zo is mij eens verteld.
pi_30332134
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:44 schreef Beach het volgende:
Ik haat hsm en de manager, al 3 weken lang lopen alle vakjes door elkaar en die vent doet er niks aan
Hoe bedoel je dat alle vakjes door elkaar lopen?

De volgorde van de vakjes, of echt dat de machine'vakjes' niet overeenkomen met de vakken in de kast qua huisnummers?

Als het de volgorde van de vakjes is, is de oplossing natuurlijk simpel: gewoon de machinepost met de gele kaart ertussen op de handgesorteerde post in de vakjes leggen voordat je begint te zetten... Vervolgens dus alle vakjes zetten (dit kan dan gewoon van linksboven naar rechtsonder, ofzo... kan je volledig op de automatische piloot doen) En als alles gezet is ga je het gewoon bundelen volgens het loopbriefje (of uit je hoofd)
Voordeel van deze methode is dat je na het zetten van de wijk nog makkelijk de hersortering tussen de post kan zetten, voordat je hem opbundelt. En je hebt niet dat rooie bakje naast je staan/hangen.

Bij mij werkt deze methode het snelst en het makkelijkst. Het is ook de makkelijkste methode als je met meerdere mensen een wijkje moet zetten.

Als ik een vakje zet, zet ik trouwens eerst de grove post op volgorde en daarna voeg ik het pas samen met de machinepost... Deze extra stap lijkt meer werk, maar deze methode werkt voor mij een stuk vlotter dan het direct samenvoegen van ongesorteerde grove post met de machinepost.
pi_30335398
nou net een werkbespreking gehad met zo;n 25 postbezorgers, we moesten er vanuit gaan dat als het contract afloopt op 6 mensen na iedereen eruit gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit sloeg toch nog hard in bij velen.
wat ik zelf geen stijl vind is,we hebben toen we begonnen met werken, gezegd gekregen dat we post voor 12 uur hadden ,maar vanaf 17 okt, de dag dat machine gaat draaien is dat pas vanaf 14.00 uur!!
ik snap best dat het niet anders kan ,maar ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen met 2 kinderen,die om 3 uur school uit hebben.
kreeg wel te horen maar even afwachten of dat ook klopt dat ik per 17 okt een ort ontslag krijg wegens reorganisatie,zodat ik zelf niet ontslag hoef te nemen.maar wil nog zien of het zo werkt.
pi_30335716
Balen Candygirl.
Hoeveel zou je moeten werken op een dag? Als je je post pas krijgt om 14 uur terwijl je met kinderen zit, gaat dat niet echt werken. En dat terwijl de TPG juist de aandacht vestigt op moeders met kinderen als postbezorger, 'want die zijn dan weer op tijd thuis voor de kinderen'.
pi_30336253
Duidelijk dus weer veel gepruts bij de TPG Ik vrees nu al voor zaterdag
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2005 @ 22:42:21 #253
73911 ultra_ivo
pi_30336727
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Jordy-B het volgende:

Als ik een vakje zet, zet ik trouwens eerst de grove post op volgorde en daarna voeg ik het pas samen met de machinepost... Deze extra stap lijkt meer werk, maar deze methode werkt voor mij een stuk vlotter dan het direct samenvoegen van ongesorteerde grove post met de machinepost.
Dat doe ik ook. Moet je wel de wijk goed kennen, of continu nakijken hoe een straat loopt. Mijn vaste wijken had ik 8=9 jaar geleden ook al, dus bij mij geen probleem met de kennis.
pi_30336904
Grove post sorteren doe ik alleen als de bakjes er nog niet zijn, anders doe je het 2 x, vind ik zelf redelijk a waste of time
† The 3 Kings †
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:50:28 #255
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_30337027
Beste TPG medewerkers, even een vraagje tussendoor....

Vandaag vond ik het volgende in mijn brievenbus:

"
Geachte bewoner,

TPG post wil het beste postbedrijf zijn en blijven. Daarbij streven wij naar een continue kwaliteitsverbetering van onze dienstverlening. Het correct bezorgen van uw poststukken staat hierbij centraal."

En dan nog wat meer, maar dat wil ik niet overtypen en ik verwacht dat jullie wel weten over wat voor een kaartje het gaat

Wat is het? En waarom krijg ik het
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_30337073
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef Herkauwer het volgende:

"
Geachte bewoner,

TPG post wil het beste postbedrijf zijn en blijven. Daarbij streven wij naar een continue kwaliteitsverbetering van onze dienstverlening. Het correct bezorgen van uw poststukken staat hierbij centraal."

En dan nog wat meer, maar dat wil ik niet overtypen en ik verwacht dat jullie wel weten over wat voor een kaartje het gaat

Reclame
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2005 @ 22:51:49 #257
73911 ultra_ivo
pi_30337076
Niks 2x. Je hoeft niet als een idioot te bladeren en de post staat netjes voor als je loopt, grote post achter, kleine post voor. Hoef je niet zo te zoeken voor de deur. En je hebt alle HSM-post al doorgekeken, de fouten heb je er op kantoor al uitgehaald. Loop jij maar eens een loop die voorbereid is volgens de regels, grove post simpel tussen de HSM-post gekwakt, alle sorteerfouten van de HSM er nog in. Dat werkt pas slecht.
  FOK!fotograaf dinsdag 6 september 2005 @ 22:52:59 #258
73911 ultra_ivo
pi_30337126
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef Herkauwer het volgende:

"
Geachte bewoner,

Ziet uit als de text van een kaartje van de 'Rotterdamse methode' Wordt gebruikt om de postbode te controleren en eventueel op z'n donder te geven.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:54:27 #259
47047 Herkauwer
pi_30337189
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Ziet uit als de text van een kaartje van de 'Rotterdamse methode' Wordt gebruikt om de postbode te controleren en eventueel op z'n donder te geven.
ja maar..... Hoe werkt het dan? Want nu ligt het bij mij in de bus..... die bezorger kan het toch ook gewoon weggooien...? Ik snap niet hoe het werkt
pi_30337236
Yep, dat zijn controlekaartjes. Die horen ze er tussenuit te vissen en mee terug te nemen. De postbode in kwestie heeft dat dus niet gedaan

Ivo, ik zet mn wijk op zaterdag toch zelf,dus da's geen probleem En iedereen weet hoe ik het gezet wil hebben mocht ik door de weeks ook werken,dus dat is ook geen probleem!
† The 3 Kings †
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:58:25 #261
47047 Herkauwer
pi_30337335
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:55 schreef TheSorrow het volgende:
Yep, dat zijn controlekaartjes. Die horen ze er tussenuit te vissen en mee terug te nemen. De postbode in kwestie heeft dat dus niet gedaan

Ivo, ik zet mn wijk op zaterdag toch zelf,dus da's geen probleem En iedereen weet hoe ik het gezet wil hebben mocht ik door de weeks ook werken,dus dat is ook geen probleem!
Dank je Nu snap ik het helemaal! Zal ik dan dit kaartje aan mijn deur hangen voor morgen dan
pi_30337433
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Dank je Nu snap ik het helemaal! Zal ik dan dit kaartje aan mijn deur hangen voor morgen dan
Met een briefje erbij met bovenstaande uitleg.
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:02:44 #263
47047 Herkauwer
pi_30337533
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Met een briefje erbij met bovenstaande uitleg.
hmm, ja maar.... ontvang ik daarna nog wel post dan of ben ik dan de sjaak? Ik verwacht namelijk nog 2 pakketjes
pi_30337699
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

hmm, ja maar.... ontvang ik daarna nog wel post dan of ben ik dan de sjaak? Ik verwacht namelijk nog 2 pakketjes
Dat ligt er maar net aan hoe die postbode het op vat he?
pi_30337965
Herkauwer...als je dat kaartje nou nog een keer leest, zie je staan dat je dat kaartje weg mag gooien

Jeetje candygirl...wat een raar gedoe daar.
Ze mogen je post niet later geven hoor, geloof dat er na half 5 niet eens gelopen mag worden, dus dat red je zowiezo al niet.
Maar je werktijden veranderen mag niet, misschien staat er wat in het CAOboekje.

Het lijkt er trouwens op dat ze al die "huisvrouwen" en ouderen toch maar niet meer willen.
Tja, lastig he, werknemers die niet al te graag meewerken met dit soort veranderingen voor zo'n salaris..
Wij hebben deze week ook een bespreking, op m'n vrije dag, maar ik ga toch maar ff.
Gaat voornamelijk over het losse HAH wat w enu op proef hebben..

Correctie...wat de postbezorgers op proef hebben, de postbodes doen het voor hun zelf wel er tussen..
pi_30338073
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Troeta het volgende:
Herkauwer...als je dat kaartje nou nog een keer leest, zie je staan dat je dat kaartje weg mag gooien

Jeetje candygirl...wat een raar gedoe daar.
Ze mogen je post niet later geven hoor, geloof dat er na half 5 niet eens gelopen mag worden, dus dat red je zowiezo al niet.
Maar je werktijden veranderen mag niet, misschien staat er wat in het CAOboekje.

Het lijkt er trouwens op dat ze al die "huisvrouwen" en ouderen toch maar niet meer willen.
Tja, lastig he, werknemers die niet al te graag meewerken met dit soort veranderingen voor zo'n salaris..
Wij hebben deze week ook een bespreking, op m'n vrije dag, maar ik ga toch maar ff.
Gaat voornamelijk over het losse HAH wat w enu op proef hebben..

Correctie...wat de postbezorgers op proef hebben, de postbodes doen het voor hun zelf wel er tussen..
Wij hebben 19.30 hier wel eens meegemaakt...
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:16:16 #267
47047 Herkauwer
pi_30338098
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Troeta het volgende:
Klopt, maar er staat op dat dit een kwaliteitscontrole is... wilde eigenlijk meer weten waarom en hoe het werkt
pi_30338100
Hehe, dat blaadje is inderdaad iets wat de postbode liever niet bij je in de brievenbus had willen stoppen
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Als je dat bij mij had gedaan, zou ik je zeer dankbaar zijn en kom ik je pakjes graag brengen
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:17:55 #269
47047 Herkauwer
pi_30338172
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Carport het volgende:
Hehe, dat blaadje is inderdaad iets wat de postbode liever niet bij je in de brievenbus had willen stoppen
[..]

Als je dat bij mij had gedaan, zou ik je zeer dankbaar zijn en kom ik je pakjes graag brengen
Het heeft dus nog wel nut een dag later?
pi_30338184
Geachte bewoner,

De juiste postbezorging wordt door ons op verschillende manieren getoetst.
Deze kwaliteitscontrolekaart is één van de middelen die wij hiervoor gebruiken.
U kunt deze kwaliteitscontrolekaart gewoon weggooien.

Voor het eventueel ondervonden ongemak, bied ik u mijn verontschuldigingen aan.

Hoogachtend,

Rayonmanager
pi_30338228
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Het heeft dus nog wel nut een dag later?
Als het dezelfde postbode die wijk loopt wel. Ik zou het briefje dan inleveren onder het mom van: Deze zat nog in m'n borstzakje, ben ik gisteren vergeten eruit te halen
pi_30338280
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Klopt, maar er staat op dat dit een kwaliteitscontrole is... wilde eigenlijk meer weten waarom en hoe het werkt
rechtsboven staat een nummer, daarmee kunnen ze het controleren.
Weet niet hoe ze daar zijn, maar het is hier geen ramp als je er 1 niet hebt.
En een dag later heeft niet veel zin, want dan zijn ze al gecontroleerd.

Ik heb er hier trouwens nog 5 liggen, haha, vergeten om in m'n vakje te doen..
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:20:38 #273
47047 Herkauwer
pi_30338285
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef Carport het volgende:

[..]

Als het dezelfde postbode die wijk loopt wel. Ik zou het briefje dan inleveren onder het mom van: Deze zat nog in m'n borstzakje, ben ik gisteren vergeten eruit te halen
Ach, ik ga het gewoon doen, plak dat ding wel op mijn deur.... Moet ik of de buurman wel post krijgen morgen
pi_30338301
Troeta, hoe komt het dat jij die tekst letterlijk kan posten?
Blablabla, we posten te snel hierzo
pi_30338396
Jaquarized, half 8?? pfff
Maar officieel mag het toch niet??

Zie boven je carport

*We zijn geen slowchat helden
pi_30338638
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef Troeta het volgende:

[..]

rechtsboven staat een nummer, daarmee kunnen ze het controleren.
Weet niet hoe ze daar zijn, maar het is hier geen ramp als je er 1 niet hebt.
En een dag later heeft niet veel zin, want dan zijn ze al gecontroleerd.

Ik heb er hier trouwens nog 5 liggen, haha, vergeten om in m'n vakje te doen..
Bij ons wordt er zeker wel op gelet. Als je een keer wat te weinig van die briefjes hebt ingeleverd wordt er gevraagd of je thuis even goed wil zoeken, maar als het te vaak gebeurt krijg je toch echt wel een gesprek...
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Ach, ik ga het gewoon doen, plak dat ding wel op mijn deur.... Moet ik of de buurman wel post krijgen morgen
Volgens mij moet je morgen HAH krijgen dus dan moet de postbode sowieso naar de brievenbus lopen, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. Het lijkt me trouwens wel grappig om zo'n briefje op een deur geplakt tegen te komen
pi_30338814
Ik heb trouwens de openingspost een beetje veranderd. Aangezien we nu ook concurrentie hebben van de AH-medewerkers met hun eigen topic, kunnen wij ons niet laten kennen natuurlijk
pi_30338944
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Troeta het volgende:
Jaquarized, half 8?? pfff
Maar officieel mag het toch niet??

Zie boven je carport

*We zijn geen slowchat helden
Nee mag ook niet maar het was zo'n vergeten dienstje waarvoor ze nog een aantal mensen hadden opgetrommeld. Er stond nog een steunzak....

@Carport: OP aangepast?
pi_30339455
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
@Carport: OP aangepast?
Niet de OP van dit topic, maar heb in een tekstbestandje wat dingetjes aangepast
pi_30339471
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef Carport het volgende:

[..]

Niet de OP van dit topic, maar heb in een tekstbestandje wat dingetjes aangepast
Van...?
pi_30339566
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Van...?
Staat op m'n computer, maar ik zal het hier even posten als voorproefje Op- en aanmerkingen zijn welkom

--------------

Hét klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TPG Post & TNT.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TPG'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Laatste 3 delen:
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 11
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13

Handige linkjes voor klanten:
TPG voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiften

TPG Business

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HSM = HuisNummerSorteermachine
VOS = Vroege Ochtend Sorteering
Lola = Los en Laad ruimte

Overige linkjes:
Over TPG
TPG en Vlaaien
TPG en klagen
TPG wordt TNT

Intranet TPG'ers
TPG Spaarpuntenprogramma

Én, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:

En Alexxxxx: Ik ben zo vrij geweest om één van jouw foto's te gebruiken, mocht je dat liever niet willen moet je het maar even laten weten
pi_30339624
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef Carport het volgende:

[..]

Staat op m'n computer, maar ik zal het hier even posten als voorproefje Op- en aanmerkingen zijn welkom

--------------

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Hét klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TPG Post & TNT.
Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TPG'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

[afbeelding]
Laatste 3 delen:
[afbeelding] [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 11
[afbeelding] [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 12
[afbeelding] [Centraal] TPG Medewerkers-topic Deeltje 13

Handige linkjes voor klanten:
[afbeelding] TPG voor Thuis
[afbeelding] Posttarieven
[afbeelding] Juist adresseren
[afbeelding] Verhuisservice
[afbeelding] Bewaarservice
[afbeelding] Postzegeluitgiften[afbeelding]

[afbeelding] TPG Business

Veel gebruikte afkortingen en termen:
[afbeelding] HSM = HuisNummerSorteermachine
[afbeelding] VOS = Vroege Ochtend Sorteering
[afbeelding] Lola = Los en Laad ruimte

Overige linkjes:
[afbeelding] Over TPG
[afbeelding] TPG en Vlaaien
[afbeelding] TPG en klagen
[afbeelding] TPG wordt TNT

[afbeelding] Intranet TPG'ers
[afbeelding] TPG Spaarpuntenprogramma

Én, ook niet geheel onbelangrijk voor onze postbodes, de weersvoorspelling:

[afbeelding]

En Alexxxxx: Ik ben zo vrij geweest om één van jouw foto's te gebruiken, mocht je dat liever niet willen moet je het maar even laten weten
Ziet er leuk uit. Kan je me de txt er van ff mailen? Heb ik hem ook ff, kan jij deel 14 doen.
pi_30340054
Mooie OP!!
En dat AH-topic kan toch niet aan ons tippen!
pi_30340189
HAH is ook wel een veelgebruikte afkorting...
pi_30340204
Dan moeten we dit topic nog wel ff vollullen of ligt Carport al op 1 oor?
pi_30340229
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Heb m toegevoegd
pi_30340240
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zet hem er ff bij.
pi_30340252
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Dan moeten we dit topic nog wel ff vollullen of ligt Carport al op 1 oor?
Zo heel veel hoeven we niet meer hè, dan blijf ik nog even wakker
pi_30340300
Wanneer gaan we meeten
Volgens mij woont echt iedereen in een andere uithoek van 't land
pi_30340352
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:13 schreef Carport het volgende:

[..]

Zo heel veel hoeven we niet meer hè, dan blijf ik nog even wakker
Nog een post of 15 ofzo? Zet jij hem er maar ff bij en mail hem dan maar weer ff anders hebben we straks 2 versies.
pi_30340390
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Nog een post of 15 ofzo? Zet jij hem er maar ff bij en mail hem dan maar weer ff anders hebben we straks 2 versies.
Ja, is goed. Kan iemand die OP anders op een host ofzo gooien, dan kan iedereen m openen.
pi_30340413
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:18 schreef Carport het volgende:

[..]

Ja, is goed. Kan iemand die OP anders op een host ofzo gooien, dan kan iedereen m openen.
www.putfile.com
pi_30340443
Oh die doet geen txt zie ik.
pi_30340458
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

www.putfile.com
Thanks!
pi_30340462
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Oh die doet geen txt zie ik.
Ja, ik zie t ook
pi_30340493
Ik moet vrijdag waarschijnlijk weer werken
pi_30340506
Wiki een idee?
pi_30340536
Een hele wiki gaan maken voor de TPG, is dat niet een beetje te veel van t goede?
pi_30340558
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Carport het volgende:
Een hele wiki gaan maken voor de TPG, is dat niet een beetje te veel van t goede?
Heb al een pagina aangemaakt. Moet alleen ff de nieuwe code hebben.
pi_30340568
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Heb al een pagina aangemaakt. Moet alleen ff de nieuwe code hebben.
Die mail ik je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')