abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30173361
hier was het gister ook leuk.. we hebben een afvoerpunt in oude pekelas en nieuwe pekela zitten. daarvoor zijn aparte containers, 1 voor tassden, en 1 voor bakken.. Nu had ik de mijne op de goede kar gezet, en werd dus normaal afgevoerd.. Wat bleek later, had de chauffeur gekeken naar een labeltje die per ongeluk nog aan de tas zat, en dacht dus dat er een dienst voor Oude Pekela in zat. ondertussen kregen wij telefoon dat die dienst niet in Nieuwe Pekela was.. en dat klopte dus ook..

en we hadden iemand in het team die vrij nieuw was.. Ze werd gevraagd om een bepaalde dienst in te pakken en op de kar te zetten.. Nu dachten wij dat ze dat ook gedaan had (kast was leeg), en we dachten er niet verder aan.. later werd er gebeld, waar die dienst bleef.. Wij dachten dat ie dus misshcien wel op de verkeerde container zat.. Ondertussen was de dienst aan het inpakken die er naast gezet werd, en ontdekte dat ik een straat miste.. bleek dus dat ze die bij die andere dienst had ingedaan.. dus werd de nood nog groter om die dienst te vinden.. Bleek hij gewoon nog vlakbij de kast te staan, op een tafeltje...
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_30174098
inkrimping
the best is yet to come undone
pi_30174204
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Klonk het volgende:
sinds wanneer kunnen kinderen hun boeken niet meer op school ophalen, had vandaag meer dan 50 van die loeizware takke pakjes
sinds de schoolleidingen te lui zijn om zelf een boekenfonds op te zetten en te het uitbesteden aan van dijk boeken "-_-
pi_30178476
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik heb geen idee
Hey! Voor dat soort dingen ben ik hier
Maar inderdaad, als het pakketje retour gaat (dus zonder geopend te zijn), kan je het gewoon afgeven. Mocht je niet te snel weer weggelopen zijn, krijg je nog een leuk verzendbewijsje met stempel mee.
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hier krijgt men veertig minuten per honderd stuks.
Wij twintig geloof ik Hier staat nog een half containertje met die boeken. Niemand weet waar ze voor zijn geloof ik, de rolcontainer staat heel de week al op dezelfde plek
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
Dergelijke zaken zijn mij ook meermalen gebeurd. Eerst inplannen en vervolgens vragen of je kunt komen werken om vervolgens verontwaardigd te zijn als je zegt dat je andere plannen hebt en dat ze dus maar een ander moeten zoeken.
Zoiets had ik afgelopen zaterdag ook met zakjes. Ik loop weer eens vrolijk binnen een rondje en iemand uit een ander team vraagt of ik twee zakjes naar een onderbus wil brengen (de zakken had ze bijna klaar). Ik vind het niet erg om wat extra te rijden, dus haal alvast een karretje voor die zakken. Kom ik vervolgens bij de rolcontainer van m'n eigen team, zie ik daar gewoon 4 zakken van een ander team tussen liggen bij het inladen. "Oja, of je die ook even wil wegbrengen"

Vandaag kwam er een klant bij het Business Point met zo'n 60 pakketten van 1 x 1 x 1 meter groot Er passen maar 2 tot 3 van die pakketten op een rolcontainer, en er kunnen maar zes rolcontainers in een Sprinter Toch maar even gebeld met het sorteercentrum of ze een grote vrachtwagen deze kant op wilde sturen (altijd handig, als dat zowat je buren zijn )

Zo, dat was mijn bijdrage weer voor vandaag
pi_30178722
Ik zit van half 9 tot 5 op kantoor nu van ma t/m vr IK WIL BUSLICHTEN
† The 3 Kings †
  vrijdag 2 september 2005 @ 22:27:32 #206
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_30215971
Deze week elke dag die f*cking HAH gehad .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_30216071
quote:
Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef Bensel het volgende:
knip
Oude Pekela! Krijg je de post aangeleverd uit Veendam of Winschoten? Ik weet niet meer of wij Oude/Nieuwe of beide in Veendam deden.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_30216630
Morgen weer klote samenvoegen.
3e keer, ik wil de zethark terug!!!!!
En alles zit door elkaar.
Ik moet allemaal dingen en vakjes apart houden om ergens later tussen te stoppen er klopt echt geen reet van!!!!! STERF TPG MET JE FUCKING SAMMY V!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:45:32 #209
110777 Adsum
Is present!
pi_30224444
Hmm, ik dacht dat ik vandaag nog moest werken... Blijkt dat mijn contract op 31 augustus al is afgelopen, en ik derhalve zonder werk zit nu... Wel fijn dat ze dat pas zeggen als ik op de vestiging ben
Ever higher. Ever better.
pi_30224768
Zeg TPG medewerkers...
afgelopen zaterdag is er een pakketje muziek naar mij toegestuurd vanuit USA...wanneer kan ik die zo ongeveer verwachten?

Reden dat ik is dat iemand uit Canada me wel eens een pakketje (beide even groot) heeft gestuurd op een dinsdag en dat kwam al aan op zaterdag hier
  FOK!fotograaf zaterdag 3 september 2005 @ 11:23:12 #211
73911 ultra_ivo
pi_30225099
Dat hangt niet van de TPG af, maar van de douane.
pi_30225589
Thanks om te weten...want ik koop veel via eBay...
Er komt natuurlijk een heleboel binnen vanuit America dus vandaar dat het natuurlijk even duurt,,,
pi_30226287
hier ook de hele week HAH!
deze week flink gesolliciteerd,
dinsdag avond vergedaring over kwaliteit en bezorging en toekomst post bezorgsters.
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_30226414
Gelukkig was het vandaag minder druk dan afgelopen zaterdag. Toch was er nog redelijk wat post om te vossen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_30232679
Ja, het was gelukkig veel minder 2e wijk weer met de Berlingo gedaan, en gratis naar t winkelcentrum gegaan, ff wat verjaardagcadeau's gekocht voor een maat (bij ons winkelcentrum moet je betaald parkeren ) + het was lekker weer dus een geslaagd daagje!
† The 3 Kings †
pi_30233286
't was hier drukker dan vorige week...

Qua post was het vandaag vergelijkbaar met vorige week vrijdag, toen we de kampioen čn de caravan-editie van de kampioen hadden voor zowel de even als de oneven nummers.
Oorzaak was het geweldige blad "eigen huis", wat bijna iedereen in mijn wijk krijgt. En één-of-andere enquęte (enveloppen van A4-formaat... met 'n potloodje, want de mensen die 't ding moeten invullen zijn 'n stelletje arme sloebers die zich geen potloodje kunnen veroorloven. )
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30238242
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef Jordy-B het volgende:
't was hier drukker dan vorige week...

Qua post was het vandaag vergelijkbaar met vorige week vrijdag, toen we de kampioen čn de caravan-editie van de kampioen hadden voor zowel de even als de oneven nummers.
Oorzaak was het geweldige blad "eigen huis", wat bijna iedereen in mijn wijk krijgt. En één-of-andere enquęte (enveloppen van A4-formaat... met 'n potloodje, want de mensen die 't ding moeten invullen zijn 'n stelletje arme sloebers die zich geen potloodje kunnen veroorloven. )
Hier vielen die potloden om de haverklap uit de envelop.. en soms was het niet te traceren waar ie nou vaandaan kwam.. dus maar gewoon zonder potloodje gedaan
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:23:40 #218
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_30244645
ff snel vraagje tussendoor: Brief retour afzender sturen naar Zwitserland, hoe pak ik dat aan?
FCT
pi_30244763
Adres, postcode en KIX code (verticale steepjes) doorstrepen en er duidelijk 'retour afzender' op zetten. Gewoon in de rode brievenbus en TPG handelt de rest af...
  zondag 4 september 2005 @ 06:48:59 #220
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_30251397
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef MadGuy het volgende:
Adres, postcode en KIX code (verticale steepjes) doorstrepen en er duidelijk 'retour afzender' op zetten. Gewoon in de rode brievenbus en TPG handelt de rest af...
Geweldig van jullie, bedankt!
FCT
pi_30261553
Ik mag zo weer bussenlichten
Straks even wat eten en dan op naar kantoor!
Heerlijk zonnetje erbij... ik vermaak me wel
pi_30261895
Nou ik heb ook weer om me over op te winden. Ik ben dus na 3 jaar dienstverband op 1 februari bij TPG vertrokken door dat masterplan gedoe. Het was uitgesloten dat ik na 3 maanden terug zou kunnen komen. Dit zou voor iedereen gelden en niet voor alleen voor mij. Dat zou ook wel naaierig zijn aangezien ik altijd klaar stond voor ze en een prima verstandhouding had. Elke keer als ze belden en met een wijkje zaten was ik bereid om hem te lopen.

Nu was ik dan ook verbaasd dat ik van de week voor de 3e keer een jongen (die ik even P. noem) in een TPG auto met TPG kleding zag rijden die er 1 maand, dus per 1 maart uit moest. Ik dacht meteen van: "het zou toch niet zo zijn dat hij wel terug mocht komen en ik niet?" Die jongen en ik zijn tegelijk bij TPG begonen en hij ging er 1 maand later uit. We hebben zelfs nog samen een trainig gehad in Groningen toen we net begonnen waren.

Navraag bij iemand die nu nog bij TPG werkt heeft geresulteerd tot het feit dat P. er per eind juli weer werkt nadat hij er dus 5 maand uit is geweest. Nu is er nog een jongen genaamd R. die ook binnenkort bij TPG terug mag komen na een afwezigheid van enkele maanden. Op zo'n moment als deze voel ik me gewoon genaaid. Waarom mogen P en R wel terug komen bij TPG al zaterdagmedewerkers en ik niet? Dat is toch ronduit vreemd te noemen? Ik zit er over te denken om binnenkort eens bij kantoor langs te gaan en aan de leidinggevende die ik altijd heb gehad, eens navraag te doen en te vragen of ik mijn oude zaterdagbaantje niet terug kan krijgen.

Of ben ik nou stom?
pi_30261992
dubbel.
  zondag 4 september 2005 @ 16:59:28 #224
110777 Adsum
Is present!
pi_30262033
Hmm, ik hoop niet dat dat bij mij ook zo gaat; ik ben per 31 augustus weg bij de TPG, maar na 3-4 maanden mag ik weer solliciteren. Ook ik ben altijd bereid geweest iets extra's te doen, en dat wist de teamcoach ook, ze 'zou een goed woordje voor me doen'. Ach ja, ik zie wel waar het schip strandt.
pi_30262155
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef Adsum het volgende:
Hmm, ik hoop niet dat dat bij mij ook zo gaat; ik ben per 31 augustus weg bij de TPG, maar na 3-4 maanden mag ik weer solliciteren. Ook ik ben altijd bereid geweest iets extra's te doen, en dat wist de teamcoach ook, ze 'zou een goed woordje voor me doen'. Ach ja, ik zie wel waar het schip strandt.
Tsja, maar op deze manier klopt er dus wel helemaal niets van het masterplan he? Daarin was het juist de bedoeling dat zaterdagkrachten niet meer dan 3 contracten kregen en dat er postbezorgers voor in de plaats zouden komen. Op deze manier heeft het hele masterplan natuurlijk geen zin.
  zondag 4 september 2005 @ 17:05:03 #226
110777 Adsum
Is present!
pi_30262225
Heeft het masterplan ooit zin gehad dan ?
En ik wil geen postbezorger worden, voor die ¤ 2,63 kom ik mijn bed niet uit
pi_30262277
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Adsum het volgende:
Heeft het masterplan ooit zin gehad dan ?
En ik wil geen postbezorger worden, voor die ¤ 2,63 kom ik mijn bed niet uit
Je verdient toch wel meer dan 2,63 + 1,50 = 4,13 per uur als 18 jarige? Ik zat op 5,50 ofzo.
  zondag 4 september 2005 @ 17:09:11 #228
110777 Adsum
Is present!
pi_30262378
Laats verdiend ¤ 5,92...
Ex-klasgenote van mij is postbezorgster voor ¤ 2,63 per uur.
pi_30262431
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef Adsum het volgende:
Laats verdiend ¤ 5,92...
Ex-klasgenote van mij is postbezorgster voor ¤ 2,63 per uur.
Wat een verschrikkelijk salaris! Is die ook 18?
  zondag 4 september 2005 @ 17:13:14 #230
110777 Adsum
Is present!
pi_30262517
Ehm, nu wel geloof ik...
Ik zat echt goed daar besef ik me nu, vakantiegeld, winstuitkering, goed uurloon... hmm
pi_30262598
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef Adsum het volgende:
Ehm, nu wel geloof ik...
Ik zat echt goed daar besef ik me nu, vakantiegeld, winstuitkering, goed uurloon... hmm
Oh ja zeker. Winstuitkering krijg je helaas alleen als je in het nieuwe jaar minimaal 6 maanden hebt gewerkt. Bespottelijke regel. Ik heb hier zelfs nog TPG sokken, pet en sjaal.
  zondag 4 september 2005 @ 17:22:57 #232
110777 Adsum
Is present!
pi_30262856
Ik heb allemaal die zooi ingeleverd, wtf moet ik met die meuk
pi_30262902
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Adsum het volgende:
Ik zat tot gister er nog over na te denken om de boel in te lijsten.
pi_30263966
quote:
Ik heb de regenbroek gehouden. De eerste ging kapot, toen kreeg ik een hele goede nieuwe, maar dat is nooit opgeschreven. Die heb ik dus maar gehouden en de ouwe kapotte weer ingeleverd

Bedenk me alleen nu dat dat ding nog in m'n oude huis ligt. Binnenkort maar eens ophalen.
A mind with a heart of it's own
pi_30270174
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[...]
Of ben ik nou stom?
Nee.
Je kan altijd verhaal gaan halen bij je (voormalig) teamcoach. Je toont in ieder geval interesse en dat kan alleen maar in je voordeel werken.
Mocht de teamcoach onverwacht toch grof tegen je uitvallen: jammer dan, je ziet m toch nooit meer
En in dat laatste geval ben je inderdaad behoorlijk genaaid.
quote:
Die regenbroek en regenjas zijn erg goed moet ik zeggen
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Je verdient toch wel meer dan 2,63 + 1,50 = 4,13 per uur als 18 jarige? Ik zat op 5,50 ofzo.
Vanwaar die 1,50? Toeslagen voor de zaterdag en zondag krijgt een zaterdagmedewerker niet. Postbezorgers verdienen iets meer dan minimumloon. Zaterdagmedewerkers worden echt niet slecht betaald!
pi_30276313
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Tsja, maar op deze manier klopt er dus wel helemaal niets van het masterplan he? Daarin was het juist de bedoeling dat zaterdagkrachten niet meer dan 3 contracten kregen en dat er postbezorgers voor in de plaats zouden komen. Op deze manier heeft het hele masterplan natuurlijk geen zin.
Bij onze vestiging zijn die postbezorgers er juist ter vervanging van VUTtende fulltimers, niet ter vervanging van zaterdagkrachten. Daar valt ook niet echt de grootste besparing te behalen, de gemiddelde 18-jarige zaterdagkracht is per uur niet (veel) goedkoper dan een typische postbezorger (m/v) van tussen de 30-50 jaar. Er worden hier ook nog steeds zaterdagwerkers aangenomen (voor bepaalde tijd, dat wel).

Toen ik bij de TPG in dienst kwam als zaterdagbesteller kreeg ik ook een contract voor bepaalde tijd (vanwege Briefpost 2000 ), maar dat is later toch in een vast contract omgezet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_30276609
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Carport het volgende:

Vanwaar die 1,50? Toeslagen voor de zaterdag en zondag krijgt een zaterdagmedewerker niet. Postbezorgers verdienen iets meer dan minimumloon. Zaterdagmedewerkers worden echt niet slecht betaald!
Met die 1,50 doel ik op wat een postbezorger minder zou verdienen. Ik sprak een collega vorig jaar en die moest er ook uit. Ze was zaterdagpostbode en liep ook regelmatig doordeweeks. TPG had haar aangeboden om als postbezorger te gaan werken waardoor ze (uiteraard) minder uren zou krijgen en 1,50 per uur minder aan salaris.
quote:
Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij onze vestiging zijn die postbezorgers er juist ter vervanging van VUTtende fulltimers, niet ter vervanging van zaterdagkrachten. Daar valt ook niet echt de grootste besparing te behalen, de gemiddelde 18-jarige zaterdagkracht is per uur niet (veel) goedkoper dan een typische postbezorger (m/v) van tussen de 30-50 jaar. Er worden hier ook nog steeds zaterdagwerkers aangenomen (voor bepaalde tijd, dat wel).

Toen ik bij de TPG in dienst kwam als zaterdagbesteller kreeg ik ook een contract voor bepaalde tijd (vanwege Briefpost 2000 ), maar dat is later toch in een vast contract omgezet.
Dan heb je toch nog dikke mazzel gehad. Als ik 1,5 maand eerder was aangenomen dus ergens eind 2001, dan hadden ze mijn 3e contract ook voor onbepaalde tijd moeten maken aangezien onze vestigingsleider gezegd had dat iedereen die in 2002 of later was aangenomen, maximaal 3 contracten waarvan ook de 3e voor bepaalde tijd, kon krijgen.

Het slaat werkelijk waar nergens op en ik zit er ook over na te denken om binnenkort, op een nette manier, even "verhaal" te halen.
pi_30277939
De vestiging in mijn eigen buurt heeft een briefje op de deur hangen.
Gezocht: Mannelijke postbezorgers tussen de 25 en 35 jaar, voor 9 uur per week.

Waarom geen vrouwen? Waarom die leeftijd?
En 9 uur per week...lijkt me moelijk om zo iemand te vinden toch?
pi_30277981
Ik haat hsm en de manager, al 3 weken lang lopen alle vakjes door elkaar en die vent doet er niks aan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_30288662
Zit nu op stage,ein-de-lijk internet , dus dat dood weer wat tijd
† The 3 Kings †
pi_30288700
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:42 schreef Troeta het volgende:
De vestiging in mijn eigen buurt heeft een briefje op de deur hangen.
Gezocht: Mannelijke postbezorgers tussen de 25 en 35 jaar, voor 9 uur per week.

Waarom geen vrouwen? Waarom die leeftijd?
En 9 uur per week...lijkt me moelijk om zo iemand te vinden toch?
Wel in die leeftijdscategorie. Wat is dat toch voor leeftijdsdiscriminatie?
pi_30290937
weet dat ze bij ons op de vestigng ook mensen zochten toen in er solliiteerde, waren mannen en vrouwen wel boven de 25 en tussen 5 en 1 uur per week.
werken nu idd ook mannen als post bezorger. zelf werk ik zo'n 8 uur maar per week.
de meeste andere ook rond de 8
pi_30291167
Bij ons hangt er wel een briefje van Zaterdag medewerkers gezocht,maar geen specifiek geslacht/leeftijd
† The 3 Kings †
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:43:25 #244
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_30320768
Een tip: voor je post in bussen bij een flat gaat doen moet je kijken of je wel de goede flat hebt.
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:53:00 #245
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_30321036
Wie bezorgt hier pakjes in Breda?

Die mag z'n verhaal hier eens doen hoe ik mijn pakjes niet krijg en het ook niet te horen krijg waar het pakje dan WEL afgeleverd is
pi_30321084
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef Hooghoudt het volgende:
Een tip: voor je post in bussen bij een flat gaat doen moet je kijken of je wel de goede flat hebt.
tjsa vond het ook al raar ,dacht al dat ik enige was
pi_30331429
Zijn er hier ook mensen die op het postkantoor werken? Ik wil namelijk erg graag weten wat jullie met de oude ov-kaart doen als iemand 'm komt omwisselen. Gaat die de prullenbak in of wordt die opgestuurd naar de IB-Groep? Ik heb namelijk mijn kaart omgewisseld zonder de oude in te leveren, en ik weet dat het niet hoort en niet netjes is, maar twee ov's is toch wel een erg relaxed idee!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_30331687
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:22 schreef Naamah het volgende:
Zijn er hier ook mensen die op het postkantoor werken? Ik wil namelijk erg graag weten wat jullie met de oude ov-kaart doen als iemand 'm komt omwisselen. Gaat die de prullenbak in of wordt die opgestuurd naar de IB-Groep? Ik heb namelijk mijn kaart omgewisseld zonder de oude in te leveren, en ik weet dat het niet hoort en niet netjes is, maar twee ov's is toch wel een erg relaxed idee!
Je oude moet je inleveren, de IBG krijgt vanzelf van het postkantoor een bericht of de oude is ingeleverd. Zo is mij eens verteld.
pi_30332134
quote:
Op maandag 5 september 2005 01:44 schreef Beach het volgende:
Ik haat hsm en de manager, al 3 weken lang lopen alle vakjes door elkaar en die vent doet er niks aan
Hoe bedoel je dat alle vakjes door elkaar lopen?

De volgorde van de vakjes, of echt dat de machine'vakjes' niet overeenkomen met de vakken in de kast qua huisnummers?

Als het de volgorde van de vakjes is, is de oplossing natuurlijk simpel: gewoon de machinepost met de gele kaart ertussen op de handgesorteerde post in de vakjes leggen voordat je begint te zetten... Vervolgens dus alle vakjes zetten (dit kan dan gewoon van linksboven naar rechtsonder, ofzo... kan je volledig op de automatische piloot doen) En als alles gezet is ga je het gewoon bundelen volgens het loopbriefje (of uit je hoofd)
Voordeel van deze methode is dat je na het zetten van de wijk nog makkelijk de hersortering tussen de post kan zetten, voordat je hem opbundelt. En je hebt niet dat rooie bakje naast je staan/hangen.

Bij mij werkt deze methode het snelst en het makkelijkst. Het is ook de makkelijkste methode als je met meerdere mensen een wijkje moet zetten.

Als ik een vakje zet, zet ik trouwens eerst de grove post op volgorde en daarna voeg ik het pas samen met de machinepost... Deze extra stap lijkt meer werk, maar deze methode werkt voor mij een stuk vlotter dan het direct samenvoegen van ongesorteerde grove post met de machinepost.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30335398
nou net een werkbespreking gehad met zo;n 25 postbezorgers, we moesten er vanuit gaan dat als het contract afloopt op 6 mensen na iedereen eruit gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit sloeg toch nog hard in bij velen.
wat ik zelf geen stijl vind is,we hebben toen we begonnen met werken, gezegd gekregen dat we post voor 12 uur hadden ,maar vanaf 17 okt, de dag dat machine gaat draaien is dat pas vanaf 14.00 uur!!
ik snap best dat het niet anders kan ,maar ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen met 2 kinderen,die om 3 uur school uit hebben.
kreeg wel te horen maar even afwachten of dat ook klopt dat ik per 17 okt een ort ontslag krijg wegens reorganisatie,zodat ik zelf niet ontslag hoef te nemen.maar wil nog zien of het zo werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')