quote:
Hey! Voor dat soort dingen ben ik hier
Maar inderdaad, als het pakketje retour gaat (dus zonder geopend te zijn), kan je het gewoon afgeven. Mocht je niet te snel weer weggelopen zijn, krijg je nog een leuk verzendbewijsje met stempel mee.
quote:
Wij twintig geloof ik
![]()
Hier staat nog een half containertje met die boeken. Niemand weet waar ze voor zijn geloof ik, de rolcontainer staat heel de week al op dezelfde plek
![]()
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:[..]
Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
Dergelijke zaken zijn mij ook meermalen gebeurd. Eerst inplannen en vervolgens vragen of je kunt komen werken om vervolgens verontwaardigd te zijn als je zegt dat je andere plannen hebt en dat ze dus maar een ander moeten zoeken.
Zoiets had ik afgelopen zaterdag ook met zakjes. Ik loop weer eens vrolijk binnen een rondje en iemand uit een ander team vraagt of ik twee zakjes naar een onderbus wil brengen (de zakken had ze bijna klaar). Ik vind het niet erg om wat extra te rijden, dus haal alvast een karretje voor die zakken. Kom ik vervolgens bij de rolcontainer van m'n eigen team, zie ik daar gewoon 4 zakken van een ander team tussen liggen bij het inladen. "Oja, of je die ook even wil wegbrengen"
Vandaag kwam er een klant bij het Business Point met zo'n 60 pakketten van 1 x 1 x 1 meter groot
![]()
Er passen maar 2 tot 3 van die pakketten op een rolcontainer, en er kunnen maar zes rolcontainers in een Sprinter
![]()
Toch maar even gebeld met het sorteercentrum of ze een grote vrachtwagen deze kant op wilde sturen (altijd handig, als dat zowat je buren zijn
![]()
)
Zo, dat was mijn bijdrage weer voor vandaag