abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:16:59 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30135188
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Bensel het volgende:
Hmm, als ik jou was, zou ik toch voor een second opinion gaan.. stel je voor dat er WEL wat mis is.. een hernia is redelijk gevaarlijk..m'n pa heeft zelfs verlammingsverschijnselen ervan gehad..
Maar het enige wat bij mij overeenkomt met een hernia, zijn de pijnklachten. Dus van die pijnscheuten door bil naar (boven)been. En dan heb ik het ook nog eens aan beide benen, terwijl het bij een hernia eigenlijk altijd aan één kant is. Verder geen slapende of tintelende voeten/benen, of gevoelloze delen, geen pijn enzow bij niezen en hoesten, geen problemen met ontlasting, etc. Echt niets verder wat kenmerkend is voor een hernia. En die pijn kan dus ook andere oorzaken hebben.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30136782
Tja, het sortern binnen lijkt me ook nie geweldig hoor, maar de combinatie zou toch wat leuker en afwiselender zijn.
En ik kan ook pas om 12 uur beginnen, dus heel m'n dag eigenlijk vergriept.
Nouja..het is gewoon niet het baantje wat bij mij past denk ik.
Ik merk ook dat ik steeds langzamer word, vooral omdat ik alleen loop, dan ben je niet zo gemotiveerd om snel te doen.

Maar Tex, dat het geen hernia is betekent toch niet dat het dan niks is?
Die pijn zit er..maakt niet uit wat het dan is toch.
Je vind het gelukkig zelf wel ok, dus niks aan de hand, maar tis wel vreemd van de bedrijfsarts toch?

Nu ga ik even mysteryshoppen, dat is m'n bijbaantje
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:10:41 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_30137171
Ja Troeta, het is "gewoon rugpijn" aldus de bedrijfsarts. Moet nu dus oefeningen doen waardoor de klachten over zouden moeten gaan. Ik vind het wel okay omdat de afgelopen weken het alleen maar lastiger werd voor mij, en intussen de klachten niet minder zijn geworden. Nou dan kan het net zo goed bij het oude blijven dus... Loop nu al een jaar met deze klachten en het werd niet steeds erger, dus denk niet dat het erg snel uit de hand loopt. Ik hoop gewoon dat die oefeningen gaan helpen en dat ik snel een ander baantje vind
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30144122
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:55 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou ik heb nu ook een paar weken binnen gewerkt (en tijdens m'n zwangerschap ook even) en ik moet zeggen dat ik dat nog erger vind Er werken vooral veel oudere mannen, en mjah ze zijn best aardig ofzow hoor, maar ik heb daar gewoon niks mee En verder, het gevoel voor humor van de mensen die daar rondlopen... Een vriendin van mij werkt ook bij de TPG (ik in Utrecht, zij in Amsterdam) en gelukkig kunnen we er samen altijd wel om lachen
Maar gelukkig werk ik ook vrijwel nooit binnen Ik rijd voornamelijk in de auto's en af en toe loop ik een wijk doordeweeks. Binnenkort komt daar ook de winkel bij Er hangt inderdaad veel van je collega's af, hebben zij niet dezelfde interesses of humor als jij, kan dat behoorlijk ergerend werken.

Sterkte met je rugpijn nog, ik hoop niet dat je er straks ineens toch veel last van krijgt.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:04 schreef MadGuy het volgende:

[..]

LOL!

Toch ben ik benieuwd. Ik heb op zaterdag de meeste wijken in mijn team. Nu lopen er een paar mensen rond waarvan ik liever niet wil dat ze mij helpen, omdat ik dan eerst bezig ben met de post uit te sorteren en op de goede volgorde te zetten.

Kan ik die nu ook wegkicken van het samenvoegen? Alstjeblieft?
Het hele probleem met het samenvoegen is dat niemand meer vaste wijken zet. Er zijn een aantal samenvoegwerkplekken (tafels) en er staat een rij karretjes met ingegooide post. Het is dan de bedoeling dat je de wijk pakt die als eerste klaar moet staan (alhoewel dat ook niet helemaal klopt, maar dat is te uitgebreid ), alle wijken hebben namelijk een bepaalde eindtijd waarop ze klaar moeten staan. Als blijkt dat deze eindtijd niet gehaald wordt kan er besloten worden om meer mensen te laten samenvoegen om zodoende toch de eindtijd te halen.
Hoe dat bij ons in de praktijk gaat, de verhalen van de sfeer binnen en ons personeelstekort (en de gevolgen daarvan) zal ik je besparen
Het is inderdaad zeer vervelend dat allerlei verschillende mensen je wijk samenvoegen. Zelf heb ik op zaterdag een vrij lastige wijk om te lopen (een winkelstraat) en op straat loop ik dan ook nog wel eens te vloeken op het gepruts van mijn collega's binnen.
Maargoed, je zou je collega's wel weg kunnen kicken van een wijk als je dat echt wil, maar dan moet wel zelf ook binnen werken.

Vandaag tijdens m'n haalrit en buslichting ook weer het nodige meegemaakt. De A12 was afgesloten als gevolg van een (dodelijk) ongeval, met als gevolg dat iedereen binnendoor moest rijden (de A4 en A13 stonden ook helemaal vast). Ik heb dus ook lekker achteraan mogen aansluiten en de haalrit en buslichting op een slakke tempo mogen rijden
Nadat mijn dienst erop zat heb ik nog even een deel van de rit van een collega overgenomen, omdat hij het anders wel heel erg laat zou maken
pi_30144466
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Carport het volgende:

[..]

Maar gelukkig werk ik ook vrijwel nooit binnen Ik rijd voornamelijk in de auto's en af en toe loop ik een wijk doordeweeks. Binnenkort komt daar ook de winkel bij Er hangt inderdaad veel van je collega's af, hebben zij niet dezelfde interesses of humor als jij, kan dat behoorlijk ergerend werken.

Sterkte met je rugpijn nog, ik hoop niet dat je er straks ineens toch veel last van krijgt.
[..]

Het hele probleem met het samenvoegen is dat niemand meer vaste wijken zet. Er zijn een aantal samenvoegwerkplekken (tafels) en er staat een rij karretjes met ingegooide post. Het is dan de bedoeling dat je de wijk pakt die als eerste klaar moet staan (alhoewel dat ook niet helemaal klopt, maar dat is te uitgebreid ), alle wijken hebben namelijk een bepaalde eindtijd waarop ze klaar moeten staan. Als blijkt dat deze eindtijd niet gehaald wordt kan er besloten worden om meer mensen te laten samenvoegen om zodoende toch de eindtijd te halen.
Hoe dat bij ons in de praktijk gaat, de verhalen van de sfeer binnen en ons personeelstekort (en de gevolgen daarvan) zal ik je besparen
Het is inderdaad zeer vervelend dat allerlei verschillende mensen je wijk samenvoegen. Zelf heb ik op zaterdag een vrij lastige wijk om te lopen (een winkelstraat) en op straat loop ik dan ook nog wel eens te vloeken op het gepruts van mijn collega's binnen.
Maargoed, je zou je collega's wel weg kunnen kicken van een wijk als je dat echt wil, maar dan moet wel zelf ook binnen werken.

Vandaag tijdens m'n haalrit en buslichting ook weer het nodige meegemaakt. De A12 was afgesloten als gevolg van een (dodelijk) ongeval, met als gevolg dat iedereen binnendoor moest rijden (de A4 en A13 stonden ook helemaal vast). Ik heb dus ook lekker achteraan mogen aansluiten en de haalrit en buslichting op een slakke tempo mogen rijden
Nadat mijn dienst erop zat heb ik nog even een deel van de rit van een collega overgenomen, omdat hij het anders wel heel erg laat zou maken
Mja, vroegah... (dwz voor de komst van de HSM) werd hier op 1 tijdstip alle diensten weggehaald. Als er dus nog iemand bezig was die wat achter op schema lag, was het dus gewoon diegene helpen, desnoods met de hele ploeg.. )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_30144679
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Bensel het volgende:

[..]

Mja, vroegah... (dwz voor de komst van de HSM) werd hier op 1 tijdstip alle diensten weggehaald. Als er dus nog iemand bezig was die wat achter op schema lag, was het dus gewoon diegene helpen, desnoods met de hele ploeg.. )
Klopt, bij ons ook, binnen vijf minuten een hele wijk gezet Alleen het met-z'n-allen-een-vakje-pakken-en-zetten gaat nu niet meer op, helaas
pi_30145613
Dat doen ze bij ons ook .... "Ja die moet vroeg weg,is voor de postbezorgster" ...iedereen bij die kast...5 mins en je bent klaar...maar oh nee hoor, niet dat ze het even bij iedereen doen...als ze t nou bij iedereen doen, ben je allemaal voor half 10 de deur uit :S
† The 3 Kings †
  FOK!fotograaf woensdag 31 augustus 2005 @ 21:47:48 #183
73911 ultra_ivo
pi_30146038
Het hangt er ook van af hoe goed de dienst gemaakt is. We hebben een paar diensten die gemaakt zijn door een linkshandige...
pi_30150375
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef texelonia het volgende:
Ja Troeta, het is "gewoon rugpijn" aldus de bedrijfsarts. Moet nu dus oefeningen doen waardoor de klachten over zouden moeten gaan. Ik vind het wel okay omdat de afgelopen weken het alleen maar lastiger werd voor mij, en intussen de klachten niet minder zijn geworden. Nou dan kan het net zo goed bij het oude blijven dus... Loop nu al een jaar met deze klachten en het werd niet steeds erger, dus denk niet dat het erg snel uit de hand loopt. Ik hoop gewoon dat die oefeningen gaan helpen en dat ik snel een ander baantje vind
O, hoop ook voor je dat die oefeningen helpen.
Rugpijn is zo lastig, op een stoel kan je soms wel meer rugpijn oplopen.
En nu geen rare postbodes meer om je heen
pi_30151580
D'r was vanmorgen wat onenigheid tussen de chauffeurs... D'r is een setje chauffeurs ter ondersteuning van de posbodes en er is een setje chauffeurs voor de postbezorgers.
Mijn wijk voor vandaag was een ochtendwijk. De nabrengzakken hiervoor gaan om half tien met de chauffeur weg...
De wijk wordt normaalgesproken door een postbezorger weggebracht, maar vandaag dus net even niet...

Uiteindelijk kwam het er op neer dat de postbode-chauffeur de postbezorger-chauffer verweet dat hij iedere dag de post voor de postbezorgers wegbrengt, en het standaard is dat hij dan ook de nabrengzakken voor dat codegebied meeneemt... Waar 'ie gelijk aan heeft.
En de postbezorger-chauffeur zei daarop tegen de postbode-chauffeur dat strikt gesproken de nabrengzakken niet zijn taak zijn en hij ze dus niet hoeft mee te nemen als er geen wijk voor een postbezorger moet worden weggebracht... Waar 'ie dus ook gelijk aan heeft.

Uiteindelijke slachtoffer?
Ikke, die na 'n halfuur op de zakken gewacht te hebben, behoorlijk chagrijnig terug naar het postkantoor fietste en daar aangekomen de nabrengzakken nog net zo zag liggen als ze 's ochtends waren achtergelaten.

Thuis aangekomen (pas om tien voor vijf ) werd ik trouwens binnen een half uur gebeld dat ik moest werken... Expeditieo...
Bleek dat een of meerdere klojo's mij vrolijk op expeditie hebben gezet, zonder dat even te zeggen. Of beter, zonder het aan mij te vragen of ik het daar wel mee eens was...
Ik ben zaterdagwerker... Het is dus onzin dat ik 's avonds in de expeditie te vinden ben... da's juist voor postbodes die niet aan hun uren komen, toch?

En dan is het ook nog 't vervelendste werk wat ik me kan indenken... Gelukkig een leuke vrouwelijke collega tegenover me, maar toch... Ik ga nog liever 'n hele dag HAH zetten... Als het dan toch geestdodend werk moet zijn, laat het dan wel werk zijn waar je je geest helemaal niet voor nodig hebt.

oExpeditie is het voorbereiden van de opgehaalde post voor het sorteercentrum (Zwolle)... Grofwerg moet je de post op zo'n manier in rode en blauwe bakken doen, dat de machine het makkelijk kan inlezen. En de post met postzegels hier van scheiden. (in omgekeerde volgorde, natuurlijk)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 1 september 2005 @ 14:03:11 #186
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30165334
voor die IKEA boeken, krijg je daar ook nog extra voor betaald?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30165473
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef 9christensen het volgende:
bonuspunten toch?
pi_30165666
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:

Thuis aangekomen (pas om tien voor vijf ) werd ik trouwens binnen een half uur gebeld dat ik moest werken... Expeditieo...
Bleek dat een of meerdere klojo's mij vrolijk op expeditie hebben gezet, zonder dat even te zeggen. Of beter, zonder het aan mij te vragen of ik het daar wel mee eens was...
Ik ben zaterdagwerker... Het is dus onzin dat ik 's avonds in de expeditie te vinden ben... da's juist voor postbodes die niet aan hun uren komen, toch?
Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
Dergelijke zaken zijn mij ook meermalen gebeurd. Eerst inplannen en vervolgens vragen of je kunt komen werken om vervolgens verontwaardigd te zijn als je zegt dat je andere plannen hebt en dat ze dus maar een ander moeten zoeken.
A mind with a heart of it's own
pi_30165794
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
'k ben niet echt iemand die doodleuk niet komt omdat 'ie geen zin heeft, eigenlijk...

Gister had ik natuurlijk wel thuis kunnen blijven, maar dan hadden de andere mensen op de expeditie dubbel werk gehad, dan had de chauffeur zware vertraging gehad, dan wordt de post in Zwolle te laat aangeleverd, etc, etc...

'k ben dus gewoon gaan werken en zaterdag geef ik persoonlijk de roostermaker/groepsleider op z'n sodemieter.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 01-09-2005 14:26:25 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30165824
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef 9christensen het volgende:
hier krijgt men veertig minuten per honderd stuks.
pi_30166950
boh wat een geklungel met de HAH, hadden fitniss blaadje en quelle, die waren zo handig om een losse bestelkaart er tussenin te voegen, dus die viel iedere keer eruit!!!!
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  donderdag 1 september 2005 @ 15:17:45 #192
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30167578
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:08 schreef Elusive het volgende:

[..]

bonuspunten toch?
owja volgens mij ik ook
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30169064
Ik heb niet zoveel ervaring met het versturen van pakketjes dus ik dacht laat ik het aan jullie vragen.
Ik wil een pakketje retour sturen, moet ik dan een pakketzegel erop plakken of hoeft dat niet?
En als ik een pakketzegel erop moet plakken, welke moet ik dan gebruiken, AVG of AVP en wat is het verschil?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30169093
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb niet zoveel ervaring met het versturen van pakketjes dus ik dacht laat ik het aan jullie vragen.
Ik wil een pakketje retour sturen, moet ik dan een pakketzegel erop plakken of hoeft dat niet?
En als ik een pakketzegel erop moet plakken, welke moet ik dan gebruiken, AVG of AVP en wat is het verschil?
ik heb geen idee
Twitch.tv/bensel15
pi_30169187
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik heb geen idee
Het is ook gericht aan TPG-medewerkers.
pi_30169607
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het is ook gericht aan TPG-medewerkers.
ik ben ook TPG medewerker
Twitch.tv/bensel15
pi_30169658
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik ben ook TPG medewerker
Reageer dan alleen wanneer je iets nuttigs te zeggen hebt.
Aan een reactie als 'Geen idee' heb ik namelijk ook niets.
pi_30169764
Als je een pakketje retour afzender wil sturen, dan is het toch niet zo moeilijk? aangezien er al betaald is.. Je kunt het gewoon afleveren bij een postkantoor geloof ik (die zetten er dan een leuk stickertje op, en hij gaat terug naar afzender..)
Twitch.tv/bensel15
pi_30169803
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Bensel het volgende:
Als je een pakketje retour afzender wil sturen, dan is het toch niet zo moeilijk? aangezien er al betaald is.. Je kunt het gewoon afleveren bij een postkantoor geloof ik (die zetten er dan een leuk stickertje op, en hij gaat terug naar afzender..)
Dus ik hoef geen pakketzegel te gebruiken, enkel afgeven en dat was het?
Oke bedankt. Ik ga nu even naar de Business Point.
pi_30170682
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:
D'r was vanmorgen wat onenigheid tussen de chauffeurs... D'r is een setje chauffeurs ter ondersteuning van de posbodes en er is een setje chauffeurs voor de postbezorgers.
Mijn wijk voor vandaag was een ochtendwijk. De nabrengzakken hiervoor gaan om half tien met de chauffeur weg...
De wijk wordt normaalgesproken door een postbezorger weggebracht, maar vandaag dus net even niet...

Uiteindelijk kwam het er op neer dat de postbode-chauffeur de postbezorger-chauffer verweet dat hij iedere dag de post voor de postbezorgers wegbrengt, en het standaard is dat hij dan ook de nabrengzakken voor dat codegebied meeneemt... Waar 'ie gelijk aan heeft.
En de postbezorger-chauffeur zei daarop tegen de postbode-chauffeur dat strikt gesproken de nabrengzakken niet zijn taak zijn en hij ze dus niet hoeft mee te nemen als er geen wijk voor een postbezorger moet worden weggebracht... Waar 'ie dus ook gelijk aan heeft.
hihi, ze zouden een real life show over de post moeten maken, net zoals bij de parkeerwachters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')