Maar het enige wat bij mij overeenkomt met een hernia, zijn de pijnklachten. Dus van die pijnscheuten door bil naar (boven)been. En dan heb ik het ook nog eens aan beide benen, terwijl het bij een hernia eigenlijk altijd aan één kant is. Verder geen slapende of tintelende voeten/benen, of gevoelloze delen, geen pijn enzow bij niezen en hoesten, geen problemen met ontlasting, etc. Echt niets verder wat kenmerkend is voor een hernia. En die pijn kan dus ook andere oorzaken hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef Bensel het volgende:
Hmm, als ik jou was, zou ik toch voor een second opinion gaan.. stel je voor dat er WEL wat mis is.. een hernia is redelijk gevaarlijk..m'n pa heeft zelfs verlammingsverschijnselen ervan gehad..
Maar gelukkig werk ik ook vrijwel nooit binnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou ik heb nu ook een paar weken binnen gewerkt (en tijdens m'n zwangerschap ook even) en ik moet zeggen dat ik dat nog erger vindEr werken vooral veel oudere mannen, en mjah ze zijn best aardig ofzow hoor, maar ik heb daar gewoon niks mee
En verder, het gevoel voor humor van de mensen die daar rondlopen...
Een vriendin van mij werkt ook bij de TPG (ik in Utrecht, zij in Amsterdam) en gelukkig kunnen we er samen altijd wel om lachen
![]()
Het hele probleem met het samenvoegen is dat niemand meer vaste wijken zet. Er zijn een aantal samenvoegwerkplekken (tafels) en er staat een rij karretjes met ingegooide post. Het is dan de bedoeling dat je de wijk pakt die als eerste klaar moet staan (alhoewel dat ook niet helemaal klopt, maar dat is te uitgebreidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
LOL!
Toch ben ik benieuwd. Ik heb op zaterdag de meeste wijken in mijn team. Nu lopen er een paar mensen rond waarvan ik liever niet wil dat ze mij helpen, omdat ik dan eerst bezig ben met de post uit te sorteren en op de goede volgorde te zetten.
Kan ik die nu ook wegkicken van het samenvoegen?Alstjeblieft?
Mja, vroegah... (dwz voor de komst van de HSM) werd hier op 1 tijdstip alle diensten weggehaald. Als er dus nog iemand bezig was die wat achter op schema lag, was het dus gewoon diegene helpen, desnoods met de hele ploeg.. )quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Carport het volgende:
[..]
Maar gelukkig werk ik ook vrijwel nooit binnenIk rijd voornamelijk in de auto's en af en toe loop ik een wijk doordeweeks. Binnenkort komt daar ook de winkel bij
Er hangt inderdaad veel van je collega's af, hebben zij niet dezelfde interesses of humor als jij, kan dat behoorlijk ergerend werken.
Sterkte met je rugpijn nog, ik hoop niet dat je er straks ineens toch veel last van krijgt.
[..]
Het hele probleem met het samenvoegen is dat niemand meer vaste wijken zet. Er zijn een aantal samenvoegwerkplekken (tafels) en er staat een rij karretjes met ingegooide post. Het is dan de bedoeling dat je de wijk pakt die als eerste klaar moet staan (alhoewel dat ook niet helemaal klopt, maar dat is te uitgebreid), alle wijken hebben namelijk een bepaalde eindtijd waarop ze klaar moeten staan. Als blijkt dat deze eindtijd niet gehaald wordt kan er besloten worden om meer mensen te laten samenvoegen om zodoende toch de eindtijd te halen.
Hoe dat bij ons in de praktijk gaat, de verhalen van de sfeer binnen en ons personeelstekort (en de gevolgen daarvan) zal ik je besparen
Het is inderdaad zeer vervelend dat allerlei verschillende mensen je wijk samenvoegen. Zelf heb ik op zaterdag een vrij lastige wijk om te lopen (een winkelstraat) en op straat loop ik dan ook nog wel eens te vloeken op het gepruts van mijn collega's binnen.
Maargoed, je zou je collega's wel weg kunnen kicken van een wijk als je dat echt wil, maar dan moet wel zelf ook binnen werken.
Vandaag tijdens m'n haalrit en buslichting ook weer het nodige meegemaakt. De A12 was afgesloten als gevolg van een (dodelijk) ongeval, met als gevolg dat iedereen binnendoor moest rijden (de A4 en A13 stonden ook helemaal vast). Ik heb dus ook lekker achteraan mogen aansluiten en de haalrit en buslichting op een slakke tempo mogen rijden![]()
Nadat mijn dienst erop zat heb ik nog even een deel van de rit van een collega overgenomen, omdat hij het anders wel heel erg laat zou maken![]()
Klopt, bij ons ook, binnen vijf minuten een hele wijk gezetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mja, vroegah... (dwz voor de komst van de HSM) werd hier op 1 tijdstip alle diensten weggehaald. Als er dus nog iemand bezig was die wat achter op schema lag, was het dus gewoon diegene helpen, desnoods met de hele ploeg.. )
O, hoop ook voor je dat die oefeningen helpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:10 schreef texelonia het volgende:
Ja Troeta, het is "gewoon rugpijn" aldus de bedrijfsarts. Moet nu dus oefeningen doen waardoor de klachten over zouden moeten gaan. Ik vind het wel okay omdat de afgelopen weken het alleen maar lastiger werd voor mij, en intussen de klachten niet minder zijn geworden. Nou dan kan het net zo goed bij het oude blijven dus... Loop nu al een jaar met deze klachten en het werd niet steeds erger, dus denk niet dat het erg snel uit de hand loopt. Ik hoop gewoon dat die oefeningen gaan helpen en dat ik snel een ander baantje vind
bonuspunten toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef 9christensen het volgende:
voor die IKEA boeken, krijg je daar ook nog extra voor betaald?
Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:
Thuis aangekomen (pas om tien voor vijf) werd ik trouwens binnen een half uur gebeld dat ik moest werken... Expeditieo...
Bleek dat een of meerdere klojo's mij vrolijk op expeditie hebben gezet, zonder dat even te zeggen. Of beter, zonder het aan mij te vragen of ik het daar wel mee eens was...
Ik ben zaterdagwerker... Het is dus onzin dat ik 's avonds in de expeditie te vinden ben... da's juist voor postbodes die niet aan hun uren komen, toch?
'k ben niet echt iemand die doodleuk niet komt omdat 'ie geen zin heeft, eigenlijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je er geen zin aan hebt, doe het dan niet. Als dit niet tot jouw werkzaamheden behoort omdat je zaterdagwerker bent en ze hebben het je niet gevraagd, dan doe je het toch niet als je er geen zin in hebt?
hier krijgt men veertig minuten per honderd stuks.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef 9christensen het volgende:
voor die IKEA boeken, krijg je daar ook nog extra voor betaald?
owja volgens mij ik ookquote:
ik heb geen ideequote:Op donderdag 1 september 2005 16:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb niet zoveel ervaring met het versturen van pakketjes dus ik dacht laat ik het aan jullie vragen.
Ik wil een pakketje retour sturen, moet ik dan een pakketzegel erop plakken of hoeft dat niet?
En als ik een pakketzegel erop moet plakken, welke moet ik dan gebruiken, AVG of AVP en wat is het verschil?
Het is ook gericht aan TPG-medewerkers.quote:
ik ben ook TPG medewerkerquote:Op donderdag 1 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is ook gericht aan TPG-medewerkers.![]()
Reageer dan alleen wanneer je iets nuttigs te zeggen hebt.quote:
Dus ik hoef geen pakketzegel te gebruiken, enkel afgeven en dat was het?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Bensel het volgende:
Als je een pakketje retour afzender wil sturen, dan is het toch niet zo moeilijk? aangezien er al betaald is.. Je kunt het gewoon afleveren bij een postkantoor geloof ik (die zetten er dan een leuk stickertje op, en hij gaat terug naar afzender..)
hihi, ze zouden een real life show over de post moeten maken, net zoals bij de parkeerwachters.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:09 schreef Jordy-B het volgende:
D'r was vanmorgen wat onenigheid tussen de chauffeurs... D'r is een setje chauffeurs ter ondersteuning van de posbodes en er is een setje chauffeurs voor de postbezorgers.
Mijn wijk voor vandaag was een ochtendwijk. De nabrengzakken hiervoor gaan om half tien met de chauffeur weg...
De wijk wordt normaalgesproken door een postbezorger weggebracht, maar vandaag dus net even niet...
Uiteindelijk kwam het er op neer dat de postbode-chauffeur de postbezorger-chauffer verweet dat hij iedere dag de post voor de postbezorgers wegbrengt, en het standaard is dat hij dan ook de nabrengzakken voor dat codegebied meeneemt... Waar 'ie gelijk aan heeft.
En de postbezorger-chauffeur zei daarop tegen de postbode-chauffeur dat strikt gesproken de nabrengzakken niet zijn taak zijn en hij ze dus niet hoeft mee te nemen als er geen wijk voor een postbezorger moet worden weggebracht... Waar 'ie dus ook gelijk aan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |