Een XJ220 bv; uitstekende keuzequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef Speedski het volgende:
Ik denk dat ik me in een mooie jaquar zal schuiven![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat een complete A8 toch wel de keus zou zijn.
Tja een jaguar zou ik me ook niet kopen, ik ben nog jong en een jaguar is toch meer wat voor 50 +'ersquote:
Hmm, een A8 en deze dan eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef sebaz het volgende:
[afbeelding]
Porsche Carrera GT
Motorisch:
Motorinhoud - 5.7 liter
Aantal cilinders - 10
Vermogen - 612 pk @ 8.000 tpm
Koppel - 590 Nm @ 5.750 tpm
Prestaties
Acceleratie 0-100 km/h - 3,9 sec.
Topsnelheid - 330 km/h
Mja; mooi speelgoed dunkt mequote:Performance
Acceleration: 0-100 km/h (0–62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (242+ mph)
Standing quartermile: 9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31 m (100–0 km/h)
Lateral g-force: 1.3 g
Fuel consumption: Highway travel: 13 l/100 km
Combined: 17 l/100 km
Dit is niet de duurste auto die je kan kopen, en al helemaal niet de bestequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik zou die Saleen kopen enkel omdat het de duurste van de wereld is.
http://www.staatsloterij.nl/miljonairs/milj_top1022.shtml
Ik googlede op duurste auto ter wereld en kwam hier uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef sebaz het volgende:
[..]
Dit is niet de duurste auto die je kan kopen, en al helemaal niet de beste![]()
Ik zou me anders ook best kunnen vermaken met een XJ220 hoor. En ja dan rij je iets dat vele malen exclusiever en bijzonderder is dan laten we zeggen en Murcielagoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Alienator het volgende:
[..]
Tja een jaguar zou ik me ook niet kopen, ik ben nog jong en een jaguar is toch meer wat voor 50 +'ers![]()
nee idd dat is waar, er bestaan auto's van ongeveer 1 miljoen euro zoals de Bugatti Veyron met 1001 PK!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef sebaz het volgende:
[..]
Dit is niet de duurste auto die je kan kopen, en al helemaal niet de beste![]()
Duurste auto moet je toch zoeken richtig Ferrari Enzo of Bugatti!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik googlede op duurste auto ter wereld en kwam hier uit![]()
Juist! dat zei ik ook al!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef Leijooo het volgende:
[..]
Duurste auto moet je toch zoeken richtig Ferrari Enzo of Bugatti!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij word anders stront voor zn ogen gereden door die Koenigsegg CCR.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Monocultuur het volgende:
doe mij die dodge viper maar. de overlord auto!
Nee, dat is die Mercedes CL 6.5L V12 en 2 turbos met 612 PK...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij word anders stront voor zn ogen gereden door die Koenigsegg CCR.
Volgens mij is dát de snelste productieauto op dit moment of zie ik er 1 over het hoofd?
jaah dat is de cl 63 amg.. dat is het grote broertje van wat die waar ik mee was begonnen!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef sebaz het volgende:
[..]
Nee, dat is die Mercedes met 600 whatever PK...
Maar PKs zegt gewoon niet meer zoveel tegenwoordig...
Zo heeft die ene Bugatti wel 1001 PK maar wordt door van alles en nog wat om zijn oren gereden omdat dat ding gewoon niet op de weg blijft, de remmen niet goed zijn en ze geen bandenfabrikant hebben gevonden die banden maken die met zulk vermogen om kunnen gaan etc. Gewoon een kut auto dus, maar 1001 klinkt wel indrukwekkend in de oren bij sommige mensen![]()
En hebben we daar ook wat specs van?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Alienator het volgende:
[..]
jaah dat is de cl 63 amg.. dat is het grote broertje van wat die waar ik mee was begonnen!!![]()
Lekker praktischquote:
Ik doelde meer op de 0-60 en kwart mijl en topsnelheid enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef sebaz het volgende:
[..]
Mercedes CL 6.5L V12 en 2 turbos met 612 PK![]()
De Italiaanse politie had toch zo'n vette bak voor de snelweg? Welke auto was dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is dát de snelste productieauto op dit moment of zie ik er 1 over het hoofd?
Tis een AMG .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 0-60 en kwart mijl en topsnelheid enzo
En word die wagen zo door Mercedes afgeleverd; of is dat eentje die bij Brabus ofzo is langsgeweest. Want dan zou het eik al geen standaard productiewagen meer zijn of wel?
Was de Pagani Zonda niet sneller?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Lamborghini Murciélago geloof ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Dirman het volgende:
[..]
De Italiaanse politie had toch zo'n vette bak voor de snelweg? Welke auto was dat?
Mijn achterbuurman heeft er eentjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef sebaz het volgende:
[..]
Mercedes CL 6.5L V12 en 2 turbos met 612 PK![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Dirman het volgende:
[..]
De Italiaanse politie had toch zo'n vette bak voor de snelweg? Welke auto was dat?
hier heb je al wat meer info!:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 0-60 en kwart mijl en topsnelheid enzo
En word die wagen zo door Mercedes afgeleverd; of is dat eentje die bij Brabus ofzo is langsgeweest. Want dan zou het eik al geen standaard productiewagen meer zijn of wel?
In watvoor rijk dorp woon jij dan?? Bij mij in de stad komt hij toch niet zo vaak langsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mijn achterbuurman heeft er eentjeMooi ding, maar ik zou die Koenigsegg CCR er ook wel bij willen (voor zover dat in het budget van 1 miljoen past
)
Owja, da's waar ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Alienator het volgende:
jah ok, maar die auto komt wel pas next jaar uit he. en eigenlijk wijken we een beetje van t thema af he, we zouden onder de 1 miljoen blijven
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef wadgem het volgende:
McMerc SLR
Shelby Cobra Mustang GT 500 '67
Bugatti Veyron
Aston Martin Vanquish.
Rijnsburg, Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef Alienator het volgende:
[..]
In watvoor rijk dorp woon jij dan?? Bij mij in de stad komt hij toch niet zo vaak langs
Grapjas haha. maar wel slim bedacht hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rijnsburg, Zuid-HollandNiet zo heel rijk, maar zit wel een leuke autodealer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Alienator het volgende:
[..]
Grapjas haha. maar wel slim bedacht haha
jaah, er had beslist bijna niemand er aanged8 dat jij naast een auto dealer ofzo zou wonen he. daarom. dat slim bedacht is een beetje raar omschreven sorryquote:
Daar woon ik ook niet naastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Alienator het volgende:
[..]
jaah, er had beslist bijna niemand er aanged8 dat jij naast een auto dealer ofzo zou wonen he. daarom. dat slim bedacht is een beetje raar omschreven sorry
ohzo haha, dan waren we beide een beetje wazigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar woon ik ook niet naastDie vent heeft m zelf geimporteerd uit Duitsland. Ook een beetje rare woordkeus vanaf mijn kant
Maar die auto staat niet bij die garage, zal morgen als ie er staat s een foto schieten
Ach ja: het is laat hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Alienator het volgende:
[..]
ohzo haha, dan waren we beide een beetje wazigno problem hehe
![]()
goede keus haha, zet mij er ook maar bij!! hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja: het is laat heZeker voor mij, want ben al vanaf 5:00 op, reminds me: moet morgen weer die tijd eruit..
![]()
Ik bedenk me trouwens: een getunede NSX is ook wel leukOf doe alvast maar een reservering op de opvolger daarvan
500 op FWD? Ha-ha.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Een V70R AWD en een 850 R sedan helemaal getuned tot 500 pk.
quote:
Het kost mij al moeite om m'n T5 niet te laten spinnen bij sprintjes. Dan wordt het nog monnikenwerk om met 500 FWHP fatsoenlijk te optrekkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
In Nederland is een jongen van de club nu bezig een custom build 500 Pk Volvo 850 aan het bouwen. In Zweden rijden ze al zelfs met ~700 Pk rond.
True, aanzetten moet je rustig doen, maar eenmaal op snelheid![]()
Ja, daar is ie ook nog over aan het nadenken... Heb je nog een T5?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef juup het volgende:
[..]
Het kost mij al moeite om m'n T5 niet te laten spinnen bij sprintjes. Dan wordt het nog monnikenwerk om met 500 FWHP fatsoenlijk te optrekken.
Mijne ook. Echt een prachtige autoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
helemaal mee eens.. M1 is ook leuk of de oude 6 serie exoticquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:56 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard de BMW M3 of M5 of M6, misschien wel alle drie, kan dat nog onder een miljoen?
[afbeelding]
BMW M1 zou ook leuk zijn, in ieder geval voor een miljoen, 1 of 2 exotische BMW` s
Nee, ik heb maar eentje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, daar is ie ook nog over aan het nadenken... Heb je nog een T5?
Ophoeren, smerige taalverkrachter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Alienator het volgende:
t5?? help info please
shit man, great minds think alike, zeggen ze wel eensquote:
eindelijk iemand die ELISE zegtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:36 schreef Wolter het volgende:
Ik zou of voor een Lotus Elise gaan of voor een fiat 600. Al zou ik meer waarde hechten aan een mooi stukje grond (buiten de stad) en daar een leuk huisje op bouwen.
ook mooie auto inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef DemonRage het volgende:
Mitsubishi Outlander Turbo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik bescherm me liever tegen de terroristen
[afbeelding]
Lijkt me zeker wel wat
Even onderbouwenquote:
Omdat je als je een miljoen hebt, genoeg geld hebt voor een dikke patserbakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef Yabadab het volgende:
waarom niet 'gewoon' een golfje type III?
http://www.carpignano.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik dus al als eerste jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Even onderbouwen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Obviously!
De standaard Double 12 is voorzien van een 4,2-liter V8 met 405 pk die afkomstig is van Audi. De C12 Spyder zal zijn voorzien van de 6,0-liter Audi W12; die in de Spyker 500 pk en een maximum koppel van 600 Nm zal leveren. Daarmee haalt de Double 12 Spyder een topsnelheid van 325 km/h en sprint hij in minder dan 4 seconden van 0 naar 100. De nieuwe Spyker heeft een gewicht van 1.400 kg.
Voor potentiële kopers geeft Spyker voor de Double 12 Spyder een prijs op van 290.000 euro exclusief belastingen. Wanneer de auto in Nederland op kenteken wordt gezet, zal de prijs rond de 475.000 euro liggen.
Overkill.. alles voor spyker
Jij hebt het fimpje niet bekeken hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:34 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Omdat je als je een miljoen hebt, genoeg geld hebt voor een dikke patserbak
Gaaf autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef Yabadab het volgende:
waarom niet 'gewoon' een golfje type III?
http://www.carpignano.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv
![]()
![]()
![]()
Aston Martinquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die golf wil ik nu niet direct een dikke patserbak noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef Yabadab het volgende:
[..]
Jij hebt het fimpje niet bekeken hè?![]()
Als je er een porsche 911 GT3, subaru impreza of BMW m3 uit rijdt, wie is er dan de patser ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die golf wil ik nu niet direct een dikke patserbak noemen
Dat wel, maar als jij in je golfje op de snelweg rijdt heeft iedereen ook weer zoiets van:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Yabadab het volgende:
[..]
Als je er een porsche 911 GT3, subaru impreza of BMW m3 uit rijdt, wie is er dan de patser ?![]()
Ik zou er wel spinners op zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef j.chirac het volgende:
Ik ga toch wel voor deze prachtige Lada die ik in St. Petersburg zag:
[afbeelding]
Ga dan voor de Exige.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:49 schreef Giem het volgende:
En misschien als speeltje er een opgefokte Lotus Elise of Speedster (is uit productie genomen![]()
) bij...
dat is niet de normale exige. dat is de verbouwde versie die een v6 onder de kap had. daarbij ook nog eens een verlengde achterkantquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga dan voor de Exige.
[afbeelding]
Ik ga voor hetzelfde als Vosss. wat een bak is dat toch
Und?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:00 schreef Party_P het volgende:
[..]
dat is niet de normale exige. dat is de verbouwde versie die een v6 onder de kap had. daarbij ook nog eens een verlengde achterkant
Die was ook al genoemd hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
I PRESENT YOU HOLLANDERS: Bugatti Veyron 2006
[afbeelding]
wat hoorde ik hier allemaal? een porsche die van 0-100 gaat in 2.6s?een koenigsegg die 380 gaat?
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Jongen.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wat hoorde ik hier allemaal? een porsche die van 0-100 gaat in 2.6s?een koenigsegg die 380 gaat?
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Impressive, most impressive.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef IJsmuts het volgende:
deze wagen en een vette zonnebril![]()
[afbeelding]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Ook een goed punt jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:13 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoen
Dat ding heeft alleen het nadeel dat het nog lelijker is dan het interieur van een woonwagenkampbewoner met een voorliefde voor porceleinen huisdieren, veel kant en schilderijen van biljartende of kaartende huisdieren. Het is een altaar aan de wansmaak en een belediging voor ieder ontwikkeld mens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:quote:
Oh! Dus zo kan het ook!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:50 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:
[afbeelding]
Maar het gaat vooral om de prestaties1001 PK, 2,8 seconden naar 100 en in 14 seconden naar 300!
eindelijk, wat een klassequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Saabmobiel het volgende:
1 miljoen? Voor dat geld kocht ik een beetje stijl en klasse: De BMW 507. De "moeder" van de huidige Z-serie. Slechts 150 van gemaakt. Prijzen rond de ¤ 350.000,- tot ¤ 400.000,-
[afbeelding]
Hou ik nog wat geld over om 'm op de weg te houden.
Die neem ik d'r ook maar bij, mooi dashquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef BoJo het volgende:
Maserati GranSport![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan in het zwart met zwart/grijs tinten interieur. Smoke velgen met gele remklauwen.![]()
dat is de auto van bruce in bruce almightyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik zou die Saleen kopen enkel omdat het de duurste van de wereld is.
http://www.staatsloterij.nl/miljonairs/milj_top1022.shtml
komt nog. Met een 5 liter V10 met 550pkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:04 schreef piet_pelle het volgende:
Terugkomend op de discussie op de eerste pagina. De duurste productie auto is toch de Maybach? Anyway hier zou ik niet in gereden willen worden. Ik wil wel zelf achter het stuur, en een Mercedes S600 is me toch nog wat te protserig, dus de familliebak wordt de
[afbeelding]
A8 W12 quattro met een geraffineerd spoiler kitje. Jammer dat er geen S8 van is.
grapje zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Googolplexian het volgende:
Volkswagen Phaeton W12 (begrenzer eruit gesloopt).
[afbeelding]
Ultiem rijplezier, snel ZAT, geld over
- ultiem rijplezier, ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef mx_player het volgende:
[..]
grapje zeker![]()
![]()
![]()
ow ja, het plezier wat na de begrenser komt heb je ook niet echt veel aan.
kortom: miskoop![]()
(als je m echt zou kopuh he)
Haha, dies niet zo duur hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:38 schreef Xlarge het volgende:
Toen ik van de zomer op vakantie was zag ik een aantal van deze wagens rondrijden
[afbeelding]
Een Chrysler 300 bleek het te zijn , vraag me niet om de spec enz. ervan , daar weet ik allemaal niets van.
Ik weet wel dat dat de wagen zou zijn die ik zou kopen met genoeg geld
Wie heeft het hier over multi-miljonair? TT = 1 miljoen. edit: beter lezen Googolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:39 schreef rockstah het volgende:
De auto waar het allemaal mee begon natuurlijk
plaatje
Wat mijn ultime droom zou zijn? Een echte race auto uit de le mans of JGTC series op de kop zien te tikken en dan een circuitje aanleggenMaar dat lijkt me niet echt realistisch, dus vandaar.
Wat ik alleen niet snap is hoe je als multimiljonair genoegen zou kunnen nemen met een simpele duitse sport sedan á M5, a8? Voor erbij misschien, maar als je een miljoen te besteden hebt alleen al aan een auto...
een orginele ford cobraquote:
Wat moet dat nou nog kosten dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:48 schreef Fonzarelli het volgende:
[afbeelding]
Een austin martin DB4/5...
Als je 1 miljoen hebt, dan koop je zo'n auto ook erbij... je koopt natuurlijk ook een leuke andere bolidequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Mastroianni het volgende:
Wel grappig dat echt de meest onpraktische auto's langs komen. Zo'n sportwagen is echt alleen maar leuk voor 'erbij'.
Doe mij maar iets met alle ruimte, luxe en betrouwbaarheid voor een 'daily driver'.
Golfquote:
Ja, maar zo'n Lambo of Carrera GT ofzo lijkt me serieus niet leuk om te bezitten. In Nederland dan. Je kunt toch echt nérgens z'n potentieel benutten. Constant gezeik met drempels, flitspalen, jaloerse mensen etc. etc. Echt comfortabel zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen hebt, dan koop je zo'n auto ook erbij... je koopt natuurlijk ook een leuke andere bolide(zoals de nog uit te komen Golf R36
)
ga je toch vlakbij duitsland wonen... of wat vaker naar zandvoort of dergelijkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n Lambo of Carrera GT ofzo lijkt me serieus niet leuk om te bezitten. In Nederland dan. Je kunt toch echt nérgens z'n potentieel benutten. Constant gezeik met drempels, flitspalen, jaloerse mensen etc. etc. Echt comfortabel zijn ze ook weer niet.
Zou wat anders zijn als je in een land met lagere flitspaaldichtheid zou wonen zeg maar
dude, stel je doet wild, en je geeft 3 ton uit aan een auto...kun je een leuke bolide voor aanschaffen denk ik... geef dan nog effe een klein beetje meer uit voor een garage-box in duitsland en je bent klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n Lambo of Carrera GT ofzo lijkt me serieus niet leuk om te bezitten. In Nederland dan. Je kunt toch echt nérgens z'n potentieel benutten. Constant gezeik met drempels, flitspalen, jaloerse mensen etc. etc. Echt comfortabel zijn ze ook weer niet.
Zou wat anders zijn als je in een land met lagere flitspaaldichtheid zou wonen zeg maar
Het zijn geen praktische auto's maar:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dat valt me in verhouding eigenlijk best mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef Fonzarelli het volgende:
Las als ie in goede staat is tussen de 75 en 100 duizend euro....
- Voor elke drempel eventjes je auto om hoog gooien, handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het zijn geen praktische auto's maar:
- drempels: Meeste supercars van tegenwoordig zijn in hoogte verstelbaar juist voor de drempels.
- jaloerse mensen: Dan kan je in geen enkel land genieten van zo'n auto.
- potentieel: van 0 - maximaal toegtane snelheid maak je toch wel dagelijks gebruik van het potentieel, lijkt me.
- comfort: Dan moet je voor een Phaeton gaan
- flitspaal: Je hoeft niet hard te rijden als je je maar in stijl verplaatst.
boeieh? als je zo'n auto kunt betalen, dan kun je ook de boetes betalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
- flitspaal: Je hoeft niet hard te rijden als je je maar in stijl verplaatst.
Waarom dan geen Audi A8 W12?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
- ultiem rijplezier, ja.
- zonder begrenzer ver over de 300 km/h
[afbeelding]
In iedere kleur 1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Haha, dies niet zo duur hoor48.600,- om precies te zijn. Kun je er net 20 van kopen als je ooit een miljoen wint
omdat die RS6 veel gruiziger isquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:42 schreef ivetje het volgende:
Ik kan er een hele hoop kopen met 1 miljoen...
[afbeelding]
Idd, ik heb 2 mooie zien staan op de site http://images.forbes.com/images/2002/07/01/bus_415x229.jpgquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef kroegtijger het volgende:
[..]een orginele T1 spijlenbus
![]()
die dingen zijn nog best duur in goede staat..... 15.000 ben je dr zo voor kwijt als ie er nog goed uit ziet....maar wel de ultieme surf-bus
man, die ga je toch niet tweedehands kopen. voor dat geld heb je bijna een nieuwe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:35 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
omdat die RS6 veel gruiziger is[sub]zag er laatst eentje te koop staan.... was nog gechipped ook.... jaartje oud, 30.000 op de teller en sléchts ¤110.000
[/sub[
leek mij ook...voor 110.000 blinkende euro'tjes koop ik liever een andere, maar nieuwe bolide. Maar goed, t is wel gruizig...een gechipte RS6quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
man, die ga je toch niet tweedehands kopen. voor dat geld heb je bijna een nieuwe.
tsja... één in goede staat kopen is leuk, maar een oud barrel helemaal weer in goede staat krijgen is nog leukerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Idd, ik heb 2 mooie zien staan op de site http://images.forbes.com/images/2002/07/01/bus_415x229.jpg
Die bordeaux rode is niet eens zo duur...alleen de bodem is kut. De bruine T2a is duurder maar wel nieuwe moter, uitlaat etc...goede staat dus
Maar eerst maar eens mijn rijbewijs halen
Ja, ik wil ook eigenlijk een echte T1 spijlenbus...met omhoog-klappende voorruitjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
tsja... één in goede staat kopen is leuk, maar een oud barrel helemaal weer in goede staat krijgen is nog leuker
T1 vind ik trouwens nog gaver dan de T2...maar ook met een T2 lach ik je niet uit hoor
Ja, T2 is ook veel makkelijker te krijgen... maar bij zelf opknappen gaat er toch flink wat werk in zitten...en kunnen lassen e.d. is toch wel een kleine eis als je aan zoiets wilt gaan beginnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook eigenlijk een echte T1 spijlenbus...met omhoog-klappende voorruitjesMaar een T2 is gewoon goedkoper...
En zelf opknappen...ik denk niet dat me dat zou lukken, heb zelf weinig verstand van auto's enzo
Overigens zit VW erover te denken om hem opnieuw te gaan produceren, omdat ze nog zo in trek zijn. Gaan tussen de 30-40.000 euro kosten
Ja idd, heb je ineens een bus met crousecontrol en electrische raampjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:04 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ja, T2 is ook veel makkelijker te krijgen... maar bij zelf opknappen gaat er toch flink wat werk in zitten...en kunnen lassen e.d. is toch wel een kleine eis als je aan zoiets wilt gaan beginnen.
schandalig idd dat VW em weer wil produceren. Hij zou dan hetzelfde uiterlijk krijgen, maar met compleet nieuwe techniek erin.... moeten ze niet doen...hooguit die retro-bus die ze ontworpen hadden uitbrengen, maar laat het orgineel gewoon het orgineel en breng em niet opnieuw uit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja idd, heb je ineens een bus met crousecontrol en electrische raampjes
Of ze moeten hem gewoon uitbrengen met alle oude meuk erinEn het liefst wil ik er 1 met hawiï-bloemen erop, maar dat wordt wel erg moeilijk. Er komen iig wel bloembakken voor de raampjes binnenin en bloemen-gordijntjes...heerlijk hippie
![]()
Neem dan een Exige, wel rijlessen nemen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef von_manstein het volgende:
Tweede keus: Lotus Elise
Die RR Phantoms rijden als een dwijl.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef Repeat het volgende:
je ziet me wel aan de linkerkant voorbijflitsen in mn Phantom dan!![]()
Goed opletten, want ik ben ook zo weer aan de horizon verdwenen
t is toch een hippie-bus?? wat is er dan mis met die plantjes??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef ivetje het volgende:
Nee, niet zulke plantjesEn ook geen westfalia, een gewone eventueel met bagagerek bovenop
Wel een bed achterin...hihi, lekker met de bus naar het zuiden op vakantie
Ik denk dat ik snel aan de kant sta met die plantjes voor het raamquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
t is toch een hippie-bus?? wat is er dan mis met die plantjes??
de westfalia is wel heel fout...daarom juist
bagagerek bovenop is ook een leuke optie...kan je nog een tapijtje meenemen
alsof je daarmee hard bochten mee wilt scheuren. Ik weet zeker dat die dingen ideaal zijn om op de snelweg mee te cruisen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die RR Phantoms rijden als een dwijl.Voor sommige mensen is geld niet goed, die kopen er alleen maar foute auto's van.
![]()
zolang je in NL blijft moet het kunnen toch, die plantjes??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snel aan de kant sta met die plantjes voor het raamEn de westfalia vind ik gewoon neit zo kewl...TE fout gewoon
Tapijtje...ik ben geen Turk
overigens gaat dit erg offtopic...misschien een topic openen over VW busjes
gewoon in de bijlmer op een klein flatje op 8 hoog ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:48 schreef rockstah het volgende:
We hebben natuurlijk ook zoiets als circuits hier in europa waar je wel gewoon lekker door mag scheuren
En verder heeft zo'n supercar natuurlijk veel meer sex appeal dan een sedan.
Maar ik ging er vanuit dat als je een miljoen te besteden hebt alleen al aan je auto je wel een multimiljonair moet zijn. Want als je maar één miljoen hebt en je koopt zo'n auto, waar moet je dan gaan wonen?
Tja, gewoon een mooie auto hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
maar waarom nou weer zo'n aston martin? die kiezen de meesten al...
Nope, een Countach.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
@Knarf: is die laatste een Diablo?
Die jeep is toch ook een Lambo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:01 schreef Knarf het volgende:
[afbeelding]
F*ck you hummer.
[afbeelding]
Maar dan met nederlandse kleuren.
Klopt, maar je komt ongeveer 900km op 1 tank (2*140 liter, benzine), geloof ik. Hmmmm aandeeltjes Shell ook maar aanschaffen van het overgebleven geld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Die jeep is toch ook een Lambo?
Rijd toch iets van 1 op 2?![]()
Dus als het een lambo is kan het geen Jeep zijn. Jeep is een merk remember?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Die jeep is toch ook een Lambo?
Rijd toch iets van 1 op 2?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Of de eerdergenoemde Dodge Charger
Dan krijg je toch een miljoen toequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Of de eerdergenoemde Dodge Charger
Je moet niet zo zeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dus als het een lambo is kan het geen Jeep zijn. Jeep is een merk remember?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef Saabmobiel het volgende:
Oh ja, ik kocht nog een stapeltje van deze.
[afbeelding]
Om ze daarna bij Daimler Chrysler op de oprit te dumpen en ze ritueel in brand te steken.![]()
zeer mooi die bovenste bakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:25 schreef Antal het volgende:
Peugeot 907
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarnaast een 206 RC![]()
[afbeelding]
De rest op de bank voor rente + benzine kosten![]()
Triest figuur ben je maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
En al die mongolen die aankomen zetten met: en de rest lekker op de bank...........tief op.
Je krijgt 1 miljoen om auto's te kopen, niet om je spaarbank vol te gooien.
dude, het gaat toch allemaal nergens overquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
En al die mongolen die aankomen zetten met: en de rest lekker op de bank...........tief op.
En jij hebt nu ook nog dik 3 ton over, sukkel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mja als er burgelijke types komen aanzetten met een Fiat Panda en dan zeggen "de rest hou ik lekker op de bank" dan kan je er net zo goed een Wat zou je doen met 1 miljoen topic van maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
dude, het gaat toch allemaal nergens overalsof iemand echt die miljoen gaat uitgeven aan een auto, maak je niet zo druk man
Je kan er maar 1 rijden, heaumeax.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
En jij hebt nu ook nog dik 3 ton over, sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |