Ja idd, heb je ineens een bus met crousecontrol en electrische raampjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:04 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ja, T2 is ook veel makkelijker te krijgen... maar bij zelf opknappen gaat er toch flink wat werk in zitten...en kunnen lassen e.d. is toch wel een kleine eis als je aan zoiets wilt gaan beginnen.
schandalig idd dat VW em weer wil produceren. Hij zou dan hetzelfde uiterlijk krijgen, maar met compleet nieuwe techniek erin.... moeten ze niet doen...hooguit die retro-bus die ze ontworpen hadden uitbrengen, maar laat het orgineel gewoon het orgineel en breng em niet opnieuw uit
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja idd, heb je ineens een bus met crousecontrol en electrische raampjes
Of ze moeten hem gewoon uitbrengen met alle oude meuk erinEn het liefst wil ik er 1 met hawiï-bloemen erop, maar dat wordt wel erg moeilijk. Er komen iig wel bloembakken voor de raampjes binnenin en bloemen-gordijntjes...heerlijk hippie
![]()
Neem dan een Exige, wel rijlessen nemen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef von_manstein het volgende:
Tweede keus: Lotus Elise
Die RR Phantoms rijden als een dwijl.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:18 schreef Repeat het volgende:
je ziet me wel aan de linkerkant voorbijflitsen in mn Phantom dan!![]()
Goed opletten, want ik ben ook zo weer aan de horizon verdwenen
t is toch een hippie-bus?? wat is er dan mis met die plantjes??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:16 schreef ivetje het volgende:
Nee, niet zulke plantjesEn ook geen westfalia, een gewone eventueel met bagagerek bovenop
Wel een bed achterin...hihi, lekker met de bus naar het zuiden op vakantie
Ik denk dat ik snel aan de kant sta met die plantjes voor het raamquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
t is toch een hippie-bus?? wat is er dan mis met die plantjes??
de westfalia is wel heel fout...daarom juist
bagagerek bovenop is ook een leuke optie...kan je nog een tapijtje meenemen
alsof je daarmee hard bochten mee wilt scheuren. Ik weet zeker dat die dingen ideaal zijn om op de snelweg mee te cruisen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die RR Phantoms rijden als een dwijl.Voor sommige mensen is geld niet goed, die kopen er alleen maar foute auto's van.
![]()
zolang je in NL blijft moet het kunnen toch, die plantjes??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snel aan de kant sta met die plantjes voor het raamEn de westfalia vind ik gewoon neit zo kewl...TE fout gewoon
Tapijtje...ik ben geen Turk
overigens gaat dit erg offtopic...misschien een topic openen over VW busjes
gewoon in de bijlmer op een klein flatje op 8 hoog ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:48 schreef rockstah het volgende:
We hebben natuurlijk ook zoiets als circuits hier in europa waar je wel gewoon lekker door mag scheuren
En verder heeft zo'n supercar natuurlijk veel meer sex appeal dan een sedan.
Maar ik ging er vanuit dat als je een miljoen te besteden hebt alleen al aan je auto je wel een multimiljonair moet zijn. Want als je maar één miljoen hebt en je koopt zo'n auto, waar moet je dan gaan wonen?
Tja, gewoon een mooie auto hequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
maar waarom nou weer zo'n aston martin? die kiezen de meesten al...
Nope, een Countach.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
@Knarf: is die laatste een Diablo?
Die jeep is toch ook een Lambo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:01 schreef Knarf het volgende:
[afbeelding]
F*ck you hummer.
[afbeelding]
Maar dan met nederlandse kleuren.
Klopt, maar je komt ongeveer 900km op 1 tank (2*140 liter, benzine), geloof ik. Hmmmm aandeeltjes Shell ook maar aanschaffen van het overgebleven geld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Die jeep is toch ook een Lambo?
Rijd toch iets van 1 op 2?![]()
Dus als het een lambo is kan het geen Jeep zijn. Jeep is een merk remember?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Die jeep is toch ook een Lambo?
Rijd toch iets van 1 op 2?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Of de eerdergenoemde Dodge Charger
Dan krijg je toch een miljoen toequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:16 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Of de eerdergenoemde Dodge Charger
Je moet niet zo zeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dus als het een lambo is kan het geen Jeep zijn. Jeep is een merk remember?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef Saabmobiel het volgende:
Oh ja, ik kocht nog een stapeltje van deze.
[afbeelding]
Om ze daarna bij Daimler Chrysler op de oprit te dumpen en ze ritueel in brand te steken.![]()
zeer mooi die bovenste bakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:25 schreef Antal het volgende:
Peugeot 907
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarnaast een 206 RC![]()
[afbeelding]
De rest op de bank voor rente + benzine kosten![]()
Triest figuur ben je maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
En al die mongolen die aankomen zetten met: en de rest lekker op de bank...........tief op.
Je krijgt 1 miljoen om auto's te kopen, niet om je spaarbank vol te gooien.
dude, het gaat toch allemaal nergens overquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
En al die mongolen die aankomen zetten met: en de rest lekker op de bank...........tief op.
En jij hebt nu ook nog dik 3 ton over, sukkel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mja als er burgelijke types komen aanzetten met een Fiat Panda en dan zeggen "de rest hou ik lekker op de bank" dan kan je er net zo goed een Wat zou je doen met 1 miljoen topic van maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
dude, het gaat toch allemaal nergens overalsof iemand echt die miljoen gaat uitgeven aan een auto, maak je niet zo druk man
Je kan er maar 1 rijden, heaumeax.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
En jij hebt nu ook nog dik 3 ton over, sukkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |