Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
I PRESENT YOU HOLLANDERS: Bugatti Veyron 2006
[afbeelding]
wat hoorde ik hier allemaal? een porsche die van 0-100 gaat in 2.6s?een koenigsegg die 380 gaat?
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Ook een goed punt jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:13 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoen
Dat ding heeft alleen het nadeel dat het nog lelijker is dan het interieur van een woonwagenkampbewoner met een voorliefde voor porceleinen huisdieren, veel kant en schilderijen van biljartende of kaartende huisdieren. Het is een altaar aan de wansmaak en een belediging voor ieder ontwikkeld mens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
I PRESENT YOU HOLLANDERS: Bugatti Veyron 2006
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:quote:
Oh! Dus zo kan het ook!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:50 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:
[afbeelding]
Maar het gaat vooral om de prestaties1001 PK, 2,8 seconden naar 100 en in 14 seconden naar 300!
eindelijk, wat een klassequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Saabmobiel het volgende:
1 miljoen? Voor dat geld kocht ik een beetje stijl en klasse: De BMW 507. De "moeder" van de huidige Z-serie. Slechts 150 van gemaakt. Prijzen rond de ¤ 350.000,- tot ¤ 400.000,-
[afbeelding]
Hou ik nog wat geld over om 'm op de weg te houden.
Die neem ik d'r ook maar bij, mooi dashquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef BoJo het volgende:
Maserati GranSport![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan in het zwart met zwart/grijs tinten interieur. Smoke velgen met gele remklauwen.![]()
dat is de auto van bruce in bruce almightyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik zou die Saleen kopen enkel omdat het de duurste van de wereld is.
http://www.staatsloterij.nl/miljonairs/milj_top1022.shtml
komt nog. Met een 5 liter V10 met 550pkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:04 schreef piet_pelle het volgende:
Terugkomend op de discussie op de eerste pagina. De duurste productie auto is toch de Maybach? Anyway hier zou ik niet in gereden willen worden. Ik wil wel zelf achter het stuur, en een Mercedes S600 is me toch nog wat te protserig, dus de familliebak wordt de
[afbeelding]
A8 W12 quattro met een geraffineerd spoiler kitje. Jammer dat er geen S8 van is.
grapje zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Googolplexian het volgende:
Volkswagen Phaeton W12 (begrenzer eruit gesloopt).
[afbeelding]
Ultiem rijplezier, snel ZAT, geld over
- ultiem rijplezier, ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:32 schreef mx_player het volgende:
[..]
grapje zeker![]()
![]()
![]()
ow ja, het plezier wat na de begrenser komt heb je ook niet echt veel aan.
kortom: miskoop![]()
(als je m echt zou kopuh he)
Haha, dies niet zo duur hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:38 schreef Xlarge het volgende:
Toen ik van de zomer op vakantie was zag ik een aantal van deze wagens rondrijden
[afbeelding]
Een Chrysler 300 bleek het te zijn , vraag me niet om de spec enz. ervan , daar weet ik allemaal niets van.
Ik weet wel dat dat de wagen zou zijn die ik zou kopen met genoeg geld
Wie heeft het hier over multi-miljonair? TT = 1 miljoen. edit: beter lezen Googolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:39 schreef rockstah het volgende:
De auto waar het allemaal mee begon natuurlijk
plaatje
Wat mijn ultime droom zou zijn? Een echte race auto uit de le mans of JGTC series op de kop zien te tikken en dan een circuitje aanleggenMaar dat lijkt me niet echt realistisch, dus vandaar.
Wat ik alleen niet snap is hoe je als multimiljonair genoegen zou kunnen nemen met een simpele duitse sport sedan á M5, a8? Voor erbij misschien, maar als je een miljoen te besteden hebt alleen al aan een auto...
een orginele ford cobraquote:
Wat moet dat nou nog kosten dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:48 schreef Fonzarelli het volgende:
[afbeelding]
Een austin martin DB4/5...
Als je 1 miljoen hebt, dan koop je zo'n auto ook erbij... je koopt natuurlijk ook een leuke andere bolidequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Mastroianni het volgende:
Wel grappig dat echt de meest onpraktische auto's langs komen. Zo'n sportwagen is echt alleen maar leuk voor 'erbij'.
Doe mij maar iets met alle ruimte, luxe en betrouwbaarheid voor een 'daily driver'.
Golfquote:
Ja, maar zo'n Lambo of Carrera GT ofzo lijkt me serieus niet leuk om te bezitten. In Nederland dan. Je kunt toch echt nérgens z'n potentieel benutten. Constant gezeik met drempels, flitspalen, jaloerse mensen etc. etc. Echt comfortabel zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Als je 1 miljoen hebt, dan koop je zo'n auto ook erbij... je koopt natuurlijk ook een leuke andere bolide(zoals de nog uit te komen Golf R36
)
ga je toch vlakbij duitsland wonen... of wat vaker naar zandvoort of dergelijkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n Lambo of Carrera GT ofzo lijkt me serieus niet leuk om te bezitten. In Nederland dan. Je kunt toch echt nérgens z'n potentieel benutten. Constant gezeik met drempels, flitspalen, jaloerse mensen etc. etc. Echt comfortabel zijn ze ook weer niet.
Zou wat anders zijn als je in een land met lagere flitspaaldichtheid zou wonen zeg maar
dude, stel je doet wild, en je geeft 3 ton uit aan een auto...kun je een leuke bolide voor aanschaffen denk ik... geef dan nog effe een klein beetje meer uit voor een garage-box in duitsland en je bent klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n Lambo of Carrera GT ofzo lijkt me serieus niet leuk om te bezitten. In Nederland dan. Je kunt toch echt nérgens z'n potentieel benutten. Constant gezeik met drempels, flitspalen, jaloerse mensen etc. etc. Echt comfortabel zijn ze ook weer niet.
Zou wat anders zijn als je in een land met lagere flitspaaldichtheid zou wonen zeg maar
Het zijn geen praktische auto's maar:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dat valt me in verhouding eigenlijk best mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:23 schreef Fonzarelli het volgende:
Las als ie in goede staat is tussen de 75 en 100 duizend euro....
- Voor elke drempel eventjes je auto om hoog gooien, handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het zijn geen praktische auto's maar:
- drempels: Meeste supercars van tegenwoordig zijn in hoogte verstelbaar juist voor de drempels.
- jaloerse mensen: Dan kan je in geen enkel land genieten van zo'n auto.
- potentieel: van 0 - maximaal toegtane snelheid maak je toch wel dagelijks gebruik van het potentieel, lijkt me.
- comfort: Dan moet je voor een Phaeton gaan
- flitspaal: Je hoeft niet hard te rijden als je je maar in stijl verplaatst.
boeieh? als je zo'n auto kunt betalen, dan kun je ook de boetes betalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
- flitspaal: Je hoeft niet hard te rijden als je je maar in stijl verplaatst.
Waarom dan geen Audi A8 W12?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
- ultiem rijplezier, ja.
- zonder begrenzer ver over de 300 km/h
[afbeelding]
In iedere kleur 1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:24 schreef Geqxon het volgende:
Haha, dies niet zo duur hoor48.600,- om precies te zijn. Kun je er net 20 van kopen als je ooit een miljoen wint
omdat die RS6 veel gruiziger isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |