Impressive, most impressive.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef IJsmuts het volgende:
deze wagen en een vette zonnebril![]()
[afbeelding]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
I PRESENT YOU HOLLANDERS: Bugatti Veyron 2006
[afbeelding]
wat hoorde ik hier allemaal? een porsche die van 0-100 gaat in 2.6s?een koenigsegg die 380 gaat?
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Ook een goed punt jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:13 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoen
Dat ding heeft alleen het nadeel dat het nog lelijker is dan het interieur van een woonwagenkampbewoner met een voorliefde voor porceleinen huisdieren, veel kant en schilderijen van biljartende of kaartende huisdieren. Het is een altaar aan de wansmaak en een belediging voor ieder ontwikkeld mens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
I PRESENT YOU HOLLANDERS: Bugatti Veyron 2006
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:quote:
Oh! Dus zo kan het ook!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:50 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:
[afbeelding]
Maar het gaat vooral om de prestaties1001 PK, 2,8 seconden naar 100 en in 14 seconden naar 300!
eindelijk, wat een klassequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Saabmobiel het volgende:
1 miljoen? Voor dat geld kocht ik een beetje stijl en klasse: De BMW 507. De "moeder" van de huidige Z-serie. Slechts 150 van gemaakt. Prijzen rond de ¤ 350.000,- tot ¤ 400.000,-
[afbeelding]
Hou ik nog wat geld over om 'm op de weg te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |