Een XJ220 bv; uitstekende keuzequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef Speedski het volgende:
Ik denk dat ik me in een mooie jaquar zal schuiven![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat een complete A8 toch wel de keus zou zijn.
Tja een jaguar zou ik me ook niet kopen, ik ben nog jong en een jaguar is toch meer wat voor 50 +'ersquote:
Hmm, een A8 en deze dan eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef sebaz het volgende:
[afbeelding]
Porsche Carrera GT
Motorisch:
Motorinhoud - 5.7 liter
Aantal cilinders - 10
Vermogen - 612 pk @ 8.000 tpm
Koppel - 590 Nm @ 5.750 tpm
Prestaties
Acceleratie 0-100 km/h - 3,9 sec.
Topsnelheid - 330 km/h
Mja; mooi speelgoed dunkt mequote:Performance
Acceleration: 0-100 km/h (0–62 mph) 3.2 seconds
Top speed: 395+ km/h (242+ mph)
Standing quartermile: 9 seconds, end speed 235 km/h (146 mph)
Braking distance: 31 m (100–0 km/h)
Lateral g-force: 1.3 g
Fuel consumption: Highway travel: 13 l/100 km
Combined: 17 l/100 km
Dit is niet de duurste auto die je kan kopen, en al helemaal niet de bestequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik zou die Saleen kopen enkel omdat het de duurste van de wereld is.
http://www.staatsloterij.nl/miljonairs/milj_top1022.shtml
Ik googlede op duurste auto ter wereld en kwam hier uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef sebaz het volgende:
[..]
Dit is niet de duurste auto die je kan kopen, en al helemaal niet de beste![]()
Ik zou me anders ook best kunnen vermaken met een XJ220 hoor. En ja dan rij je iets dat vele malen exclusiever en bijzonderder is dan laten we zeggen en Murcielagoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Alienator het volgende:
[..]
Tja een jaguar zou ik me ook niet kopen, ik ben nog jong en een jaguar is toch meer wat voor 50 +'ers![]()
nee idd dat is waar, er bestaan auto's van ongeveer 1 miljoen euro zoals de Bugatti Veyron met 1001 PK!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef sebaz het volgende:
[..]
Dit is niet de duurste auto die je kan kopen, en al helemaal niet de beste![]()
Duurste auto moet je toch zoeken richtig Ferrari Enzo of Bugatti!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik googlede op duurste auto ter wereld en kwam hier uit![]()
Juist! dat zei ik ook al!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:52 schreef Leijooo het volgende:
[..]
Duurste auto moet je toch zoeken richtig Ferrari Enzo of Bugatti!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij word anders stront voor zn ogen gereden door die Koenigsegg CCR.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Monocultuur het volgende:
doe mij die dodge viper maar. de overlord auto!
Nee, dat is die Mercedes CL 6.5L V12 en 2 turbos met 612 PK...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij word anders stront voor zn ogen gereden door die Koenigsegg CCR.
Volgens mij is dát de snelste productieauto op dit moment of zie ik er 1 over het hoofd?
jaah dat is de cl 63 amg.. dat is het grote broertje van wat die waar ik mee was begonnen!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef sebaz het volgende:
[..]
Nee, dat is die Mercedes met 600 whatever PK...
Maar PKs zegt gewoon niet meer zoveel tegenwoordig...
Zo heeft die ene Bugatti wel 1001 PK maar wordt door van alles en nog wat om zijn oren gereden omdat dat ding gewoon niet op de weg blijft, de remmen niet goed zijn en ze geen bandenfabrikant hebben gevonden die banden maken die met zulk vermogen om kunnen gaan etc. Gewoon een kut auto dus, maar 1001 klinkt wel indrukwekkend in de oren bij sommige mensen![]()
En hebben we daar ook wat specs van?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Alienator het volgende:
[..]
jaah dat is de cl 63 amg.. dat is het grote broertje van wat die waar ik mee was begonnen!!![]()
Lekker praktischquote:
Ik doelde meer op de 0-60 en kwart mijl en topsnelheid enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef sebaz het volgende:
[..]
Mercedes CL 6.5L V12 en 2 turbos met 612 PK![]()
De Italiaanse politie had toch zo'n vette bak voor de snelweg? Welke auto was dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij is dát de snelste productieauto op dit moment of zie ik er 1 over het hoofd?
Tis een AMG .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 0-60 en kwart mijl en topsnelheid enzo
En word die wagen zo door Mercedes afgeleverd; of is dat eentje die bij Brabus ofzo is langsgeweest. Want dan zou het eik al geen standaard productiewagen meer zijn of wel?
Was de Pagani Zonda niet sneller?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Lamborghini Murciélago geloof ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Dirman het volgende:
[..]
De Italiaanse politie had toch zo'n vette bak voor de snelweg? Welke auto was dat?
Mijn achterbuurman heeft er eentjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef sebaz het volgende:
[..]
Mercedes CL 6.5L V12 en 2 turbos met 612 PK![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:25 schreef Dirman het volgende:
[..]
De Italiaanse politie had toch zo'n vette bak voor de snelweg? Welke auto was dat?
hier heb je al wat meer info!:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de 0-60 en kwart mijl en topsnelheid enzo
En word die wagen zo door Mercedes afgeleverd; of is dat eentje die bij Brabus ofzo is langsgeweest. Want dan zou het eik al geen standaard productiewagen meer zijn of wel?
In watvoor rijk dorp woon jij dan?? Bij mij in de stad komt hij toch niet zo vaak langsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mijn achterbuurman heeft er eentjeMooi ding, maar ik zou die Koenigsegg CCR er ook wel bij willen (voor zover dat in het budget van 1 miljoen past
)
Owja, da's waar ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:34 schreef Alienator het volgende:
jah ok, maar die auto komt wel pas next jaar uit he. en eigenlijk wijken we een beetje van t thema af he, we zouden onder de 1 miljoen blijven
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef wadgem het volgende:
McMerc SLR
Shelby Cobra Mustang GT 500 '67
Bugatti Veyron
Aston Martin Vanquish.
Rijnsburg, Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:36 schreef Alienator het volgende:
[..]
In watvoor rijk dorp woon jij dan?? Bij mij in de stad komt hij toch niet zo vaak langs
Grapjas haha. maar wel slim bedacht hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rijnsburg, Zuid-HollandNiet zo heel rijk, maar zit wel een leuke autodealer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Alienator het volgende:
[..]
Grapjas haha. maar wel slim bedacht haha
jaah, er had beslist bijna niemand er aanged8 dat jij naast een auto dealer ofzo zou wonen he. daarom. dat slim bedacht is een beetje raar omschreven sorryquote:
Daar woon ik ook niet naastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Alienator het volgende:
[..]
jaah, er had beslist bijna niemand er aanged8 dat jij naast een auto dealer ofzo zou wonen he. daarom. dat slim bedacht is een beetje raar omschreven sorry
ohzo haha, dan waren we beide een beetje wazigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar woon ik ook niet naastDie vent heeft m zelf geimporteerd uit Duitsland. Ook een beetje rare woordkeus vanaf mijn kant
Maar die auto staat niet bij die garage, zal morgen als ie er staat s een foto schieten
Ach ja: het is laat hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Alienator het volgende:
[..]
ohzo haha, dan waren we beide een beetje wazigno problem hehe
![]()
goede keus haha, zet mij er ook maar bij!! hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja: het is laat heZeker voor mij, want ben al vanaf 5:00 op, reminds me: moet morgen weer die tijd eruit..
![]()
Ik bedenk me trouwens: een getunede NSX is ook wel leukOf doe alvast maar een reservering op de opvolger daarvan
500 op FWD? Ha-ha.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Een V70R AWD en een 850 R sedan helemaal getuned tot 500 pk.
quote:
Het kost mij al moeite om m'n T5 niet te laten spinnen bij sprintjes. Dan wordt het nog monnikenwerk om met 500 FWHP fatsoenlijk te optrekkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
![]()
In Nederland is een jongen van de club nu bezig een custom build 500 Pk Volvo 850 aan het bouwen. In Zweden rijden ze al zelfs met ~700 Pk rond.
True, aanzetten moet je rustig doen, maar eenmaal op snelheid![]()
Ja, daar is ie ook nog over aan het nadenken... Heb je nog een T5?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef juup het volgende:
[..]
Het kost mij al moeite om m'n T5 niet te laten spinnen bij sprintjes. Dan wordt het nog monnikenwerk om met 500 FWHP fatsoenlijk te optrekken.
Mijne ook. Echt een prachtige autoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |