helemaal mee eens.. M1 is ook leuk of de oude 6 serie exoticquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:56 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraard de BMW M3 of M5 of M6, misschien wel alle drie, kan dat nog onder een miljoen?
[afbeelding]
BMW M1 zou ook leuk zijn, in ieder geval voor een miljoen, 1 of 2 exotische BMW` s
Nee, ik heb maar eentje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ja, daar is ie ook nog over aan het nadenken... Heb je nog een T5?
Ophoeren, smerige taalverkrachter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:22 schreef Alienator het volgende:
t5?? help info please
shit man, great minds think alike, zeggen ze wel eensquote:
eindelijk iemand die ELISE zegtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:36 schreef Wolter het volgende:
Ik zou of voor een Lotus Elise gaan of voor een fiat 600. Al zou ik meer waarde hechten aan een mooi stukje grond (buiten de stad) en daar een leuk huisje op bouwen.
ook mooie auto inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:16 schreef DemonRage het volgende:
Mitsubishi Outlander Turbo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik bescherm me liever tegen de terroristen
[afbeelding]
Lijkt me zeker wel wat
Even onderbouwenquote:
Omdat je als je een miljoen hebt, genoeg geld hebt voor een dikke patserbakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef Yabadab het volgende:
waarom niet 'gewoon' een golfje type III?
http://www.carpignano.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik dus al als eerste jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:19 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Even onderbouwen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Obviously!
De standaard Double 12 is voorzien van een 4,2-liter V8 met 405 pk die afkomstig is van Audi. De C12 Spyder zal zijn voorzien van de 6,0-liter Audi W12; die in de Spyker 500 pk en een maximum koppel van 600 Nm zal leveren. Daarmee haalt de Double 12 Spyder een topsnelheid van 325 km/h en sprint hij in minder dan 4 seconden van 0 naar 100. De nieuwe Spyker heeft een gewicht van 1.400 kg.
Voor potentiële kopers geeft Spyker voor de Double 12 Spyder een prijs op van 290.000 euro exclusief belastingen. Wanneer de auto in Nederland op kenteken wordt gezet, zal de prijs rond de 475.000 euro liggen.
Overkill.. alles voor spyker
Jij hebt het fimpje niet bekeken hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:34 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Omdat je als je een miljoen hebt, genoeg geld hebt voor een dikke patserbak
Gaaf autoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:26 schreef Yabadab het volgende:
waarom niet 'gewoon' een golfje type III?
http://www.carpignano.ch/Video/red_devil_04_15mb.wmv
![]()
![]()
![]()
Aston Martinquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef Roellio het volgende:
Das niet moeilijk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die golf wil ik nu niet direct een dikke patserbak noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef Yabadab het volgende:
[..]
Jij hebt het fimpje niet bekeken hè?![]()
Als je er een porsche 911 GT3, subaru impreza of BMW m3 uit rijdt, wie is er dan de patser ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die golf wil ik nu niet direct een dikke patserbak noemen
Dat wel, maar als jij in je golfje op de snelweg rijdt heeft iedereen ook weer zoiets van:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef Yabadab het volgende:
[..]
Als je er een porsche 911 GT3, subaru impreza of BMW m3 uit rijdt, wie is er dan de patser ?![]()
Ik zou er wel spinners op zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef j.chirac het volgende:
Ik ga toch wel voor deze prachtige Lada die ik in St. Petersburg zag:
[afbeelding]
Ga dan voor de Exige.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:49 schreef Giem het volgende:
En misschien als speeltje er een opgefokte Lotus Elise of Speedster (is uit productie genomen![]()
) bij...
dat is niet de normale exige. dat is de verbouwde versie die een v6 onder de kap had. daarbij ook nog eens een verlengde achterkantquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga dan voor de Exige.
[afbeelding]
Ik ga voor hetzelfde als Vosss. wat een bak is dat toch
Und?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:00 schreef Party_P het volgende:
[..]
dat is niet de normale exige. dat is de verbouwde versie die een v6 onder de kap had. daarbij ook nog eens een verlengde achterkant
Die was ook al genoemd hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
I PRESENT YOU HOLLANDERS: Bugatti Veyron 2006
[afbeelding]
wat hoorde ik hier allemaal? een porsche die van 0-100 gaat in 2.6s?een koenigsegg die 380 gaat?
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Jongen.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
niemand gedacht aan een bugatti veyron?? wat een snel tevreden gestelde noobs![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wat hoorde ik hier allemaal? een porsche die van 0-100 gaat in 2.6s?een koenigsegg die 380 gaat?
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Impressive, most impressive.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:17 schreef IJsmuts het volgende:
deze wagen en een vette zonnebril![]()
[afbeelding]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wat een mietjes!
word wakker holland![]()
![]()
Ook een goed punt jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:13 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Die zou ik wel willen ja, alleen is hij meer dan een miljoen
Dat ding heeft alleen het nadeel dat het nog lelijker is dan het interieur van een woonwagenkampbewoner met een voorliefde voor porceleinen huisdieren, veel kant en schilderijen van biljartende of kaartende huisdieren. Het is een altaar aan de wansmaak en een belediging voor ieder ontwikkeld mens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:47 schreef Tommy__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:quote:
Oh! Dus zo kan het ook!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:50 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet super, maar op die foto is hij ook wel erg lelijk, hier al een stuk minder vind ik:
[afbeelding]
Maar het gaat vooral om de prestaties1001 PK, 2,8 seconden naar 100 en in 14 seconden naar 300!
eindelijk, wat een klassequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef Saabmobiel het volgende:
1 miljoen? Voor dat geld kocht ik een beetje stijl en klasse: De BMW 507. De "moeder" van de huidige Z-serie. Slechts 150 van gemaakt. Prijzen rond de ¤ 350.000,- tot ¤ 400.000,-
[afbeelding]
Hou ik nog wat geld over om 'm op de weg te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |