Juist daarom zal Makaay door minstens 3 man worden gedekt. Op die manier krijgt hij geen millimeter ruimte en zal hij wellicht weer een slechte wedstrijd spelen voor Oranje. Gewoon met Ruud beginnen dus en Makaay pas in de tweede helft inbrengen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:23 schreef golfer het volgende:
Al Van Basten Makaay opstelt staan we al meteen met 1-0 voor, want die Duitsers zijn als de dood voor Das Phantom.
Niet alleen de moffen, een heleboel Nederlanders ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
Die moffen zullen er niks van begrijpen als Makaay op de bank begint.
Kuyt eruit, Makaay erin. verder laten zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef MasterM26 het volgende:
Vermoedelijke opstelling oranje:
Van der Sar; Kromkamp, Boulahrouz, Opdam, De Cler; Landzaat, Maduro, Cocu; Kuijt, Van Nistelrooy, Robben
Wie van Basten ook selecteert, hij maakt tot nu toe altijd de juiste beslissingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Kuyt eruit, Makaay erin. verder laten zo
Kuipquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Waar wordt ie eigenlijk gespeeld ? Eindhoven ?
De Kuip, en ik ben erbijquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Waar wordt ie eigenlijk gespeeld ? Eindhoven ?
Andersom, dan winnen we vastquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nu plots Ruud afkraken ? Eerst is er jaren geroepen om van Nistelrooij. Nu staat ie erin en presteert goed is er weer een ander die wordt genoemed die hem moet vervangen. Beiden zijn geweldige spitsen. We heben er nu eenmaal veel van. Laten we daar blij mee zijn. Laat Ruud maar starten en als de moffen moe zijn Roy erin om het af te maken.
Mag van mij ook hoor. Maar laten we nu niet gaan doen alsof van Nistelrooij tweede keus is.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Juist daarom zal Makaay door minstens 3 man worden gedekt. Op die manier krijgt hij geen millimeter ruimte en zal hij wellicht weer een slechte wedstrijd spelen voor Oranje. Gewoon met Ruud beginnen dus en Makaay pas in de tweede helft inbrengen.
Dus jij hebt Pi-air eerder als niet volwaardig beschouwd ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag van mij ook hoor. Maar laten we nu niet gaan doen alsof van Nistelrooij tweede keus is.
Nederland moet overigens wel in staat zijn om te winnen van de Duitsers.quote:Politie Rotterdam in hoogste staat van paraatheid
15-08-2005 om 23:22 | Gewijzigd: 16-08-2005 00:24 | Door: pieter
Rotterdam maakt zich op voor de de vriendschappelijke wedstrijd van Nederland tegen Duitsland, die woensdag doorgaat in het stadion van Feyenoord. De wedstrijd staat bij de ordediensten aangeschreven als een risicowedstrijd. De politie vreest dan ook voor rellen in de stad.
De politie van Rotterdam is in hoogste staat van paraatheid voor de oefeninterland van Nederland tegen Duitsland. De politie vreest immers voor rellen in de stad. Om dit te voorkomen werden enkele maatregelen genomen.
Alcoholverbod
Zo zal er een alcoholverbod zijn in de binnenstad en rond het stadion van Feyenoord. De ordediensten krijgen ook toestemming om iedereen te controleren die in de stad is. Verder zal de politie ook nog eens aandachtig de video bekijken van april. Ook toen waren er opstoten in Rotterdam. Feyenoord-fans gingen er toen op de vuist met fans van Ajax.
Hoeden zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd hoe van Basten op het WK gaat presteren. Ben het vaak niet eens met z'n opstelling..![]()
Gelukkig heeft hij d'r wel verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd hoe van Basten op het WK gaat presteren. Ben het vaak niet eens met z'n opstelling..![]()
Idd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet alleen de moffen, een heleboel Nederlanders ook niet
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik blijf erbij dat VAN BOMMEL in de basis moet!!!!! Kom op Van Basten, niet zo kinderachtig!!!!
Ohja, Heitinga moet uit de selectie. Die is namelijk al 2 jaar uit vorm!!
je haalt me de woorden uit de mond. aleee up hoep hoellandquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Vriendschappelijk, tegen Duitsers bestaat niet. Niks vriendschappelijk!
Dat is 1 van de wissels die ik zou maken. En Edgar dan straks als ie weer speelt.. pfftt die moet altijd spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik blijf erbij dat VAN BOMMEL in de basis moet!!!!! Kom op Van Basten, niet zo kinderachtig!!!!
Ohja, Heitinga moet uit de selectie. Die is namelijk al 2 jaar uit vorm!!
Verrassende keuze van iemand met die usernaam.quote:
Als kraay maar niet gaat vragen aan een van de duitsers of ze nog eine kopfrolle gemacht habenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Om 20.00 uur start morgen de uitzending op SBS, met de briljante journalist Hans Kraaij J.R. op het veld om de spelers en trainer te interviewen.
Ik reken op een overwinning met een doelpunt of drie verschil.
Respect voor je; ik bedoel als Feyenoorder aangeven dat het middenveld van Feyenoord niet kan tippen aan dat van Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik vind het gewoon een hele goede speler en ik denk niet zo gekleurd als de meeste Ajax-supportersWie zou ik dan op het middenveld moeten zetten? Paauwe en Schreuder?
Das mooi op tijd, wij vertrekken om 1700 uur uit Nijmegenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben er overigens ook bij. Vanaf 18.00 in de Kuip te vinden.
Ik vertrek ca 16.30 uit Hoofddorp/Schiphol eten wat bij BK op station Rotterdam CS. En dan met de tram of pendel. Dus ca. 18.00 aanwezig. Er zou vertier en amusement zijn in het stadion vanaf 17.00 heb ik gelezen dus ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Das mooi op tijd, wij vertrekken om 1700 uur uit NijmegenDan een hap eten in R'dam en dan om 1930 in de Kuip of zo
Seedorf en Kluivert mogen van mij wegblijven maar Davids moet terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb ook het idee dat ie Bommel niet meeneemt omdat een te grote mond kan hebben. Zo heeft ie Seedorf, Kluivert en Davids toch redelijk stilletjes eruitgewerkt.
Noem dan eens 2 spelers op met zijn kwaliteit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:18 schreef TeazNutz het volgende:
Omdat Davids een grote bek heeft, en niemand behalve zijn eigen moeder (ook hier nog mijn twijfels) op een normale manier te woord kan en wil staan.
En hij niet doet wat de trainer vraagt.
TIs een vervelende kerel waarvoor en nog zeker 2 spelers zijn met dezelfde kwaliteit
ik denk als davids straks weer regelmatig speelt dat ie er zeker bij zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:28 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Seedorf en Kluivert mogen van mij wegblijven maar Davids moet terug(wordt volgens mij niet geselecteerd omdat ie te weinig speelt), aan hem weet je wel wat je hebt daarom snap ik niet waarom hij er niet bij zit
![]()
Precies, en Robben kan goed op links half uit de voeten in een 4-4-2 systeem, en vd Vaart kan dat zijn vorm laten zien achter de spitsen.....Cocu verdedigend en Maduro eventueel op rechts.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:53 schreef tha_dark het volgende:
Waarom 4-3-3 blijven spelen zonder een echte rechtsbuiten? Kuyt en ook Makaay zijn spitsen, dus moeten ze in de spits. Staat er daar al 1, dan jammer maar op de bank. Ga dan met een echte rechtsbuiten spelen of ga 4-4-2 spelen, maar dit ziet er altijd zo knullig uit. Kuyt die kan zich wel staande houden als rechtsbuiten i.v.m. met zijn werklust maar echt goed komt hij er niet uit de verf.
Waarom zou Babel niet daar kunnen pelen? Hij heeft de snelheid en zal met rechts een betere voorzet kunnen geven dan die slappe balletjes die hij bij Ajax vanaf links produceert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij vindt kennelijk dat de 2e en 3e rechtsbuiten toch niet zo vele rendement oplevert als een Kuyt. Wie zijn de vervangers op rechts ? van Persie (is geen rechtsbuiten maar wel een optie) ? Castelen (geblesseerd en anders toch gepasseerd zoals in juni ook al) ? Meerdink (geblesseerd) ? Mandy (komt niet in het boekje voor van Bassie) ? Quincy (moet eerst eens zorgen dat ie bij Arsenal invalt) ? Jong Oranje kandidaten Vincken of de Ridder (spelen te weinig of geblesseerd). Nog iemand vergeten ? ohja, Yilderim en Denneboom lijken afgetest.
Nee dan vind ik op zich ook Kuyt de betere optie. Qua werklust voorin zorgt ie voor power en pressie-meters. En als Ruud weer eens faalt kan die gewisseld worden en Kuyt centraal spelen met van Persie als rechter zwerfspits.
Ik zie liever van Persie dan spelen, die heeft klasse.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij vindt kennelijk dat de 2e en 3e rechtsbuiten toch niet zo vele rendement oplevert als een Kuyt. Wie zijn de vervangers op rechts ? van Persie (is geen rechtsbuiten maar wel een optie) ? Castelen (geblesseerd en anders toch gepasseerd zoals in juni ook al) ? Meerdink (geblesseerd) ? Mandy (komt niet in het boekje voor van Bassie) ? Quincy (moet eerst eens zorgen dat ie bij Arsenal invalt) ? Jong Oranje kandidaten Vincken of de Ridder (spelen te weinig of geblesseerd). Nog iemand vergeten ? ohja, Yilderim en Denneboom lijken afgetest.
Nee dan vind ik op zich ook Kuyt de betere optie. Qua werklust voorin zorgt ie voor power en pressie-meters. En als Ruud weer eens faalt kan die gewisseld worden en Kuyt centraal spelen met van Persie als rechter zwerfspits.
gelukkig heeft Makaay nooit gefaald in Oranje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
En als Ruud wederom faalt moet Makaay op zijn plaats (Makaay zou eigenlijk gewoon in de basis moeten staan, maar dat terzijde), niet Kuyt.
Helemaal terecht overigens. Spelers met hun grote ego's zoals kluivert en seedorf zorgen alleen maar voor onrust. alhoewel ik wel Davids liever weer bij de selectie zie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb ook het idee dat ie Bommel niet meeneemt omdat een te grote mond kan hebben. Zo heeft ie Seedorf, Kluivert en Davids toch redelijk stilletjes eruitgewerkt.
Dan moet je begin van de avond op de coolsingel zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil bloed zien
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik heb het gevoel dat angst een belangerijke factor is bij het selectiebeleid van Marco.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
Of ik ga de grens over met een oranje shirt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan moet je begin van de avond op de coolsingel zijn.
Mja, het idee bij hem is volgens mij dat ie ala Overmars vanaf links steeds naar binnen trekt en met rechts uithaalt. Zijn linkerbeen is tevens niet zo slecht dat ie als ie eens buitenom gaat geen goeie voorzet kan leveren. Maar op zich zou hij ook kunnen op rechts. Die dude zit alleen een beetje tussen wal en schip en verkeerd in indititeitsproblemen naar eigen zeggen. Hij vind zichzelf nl geen Ajax-spits, maar een echte Ajax-linksbuiten is het ook niet. Is eigenlijk een speler die 4-4-2 met vrijheid moet spelen denk ik, beetje in de Henry rol.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef yurko het volgende:
[..]
Waarom zou Babel niet daar kunnen pelen? Hij heeft de snelheid en zal met rechts een betere voorzet kunnen geven dan die slappe balletjes die hij bij Ajax vanaf links produceert.
Van Persie heeft meer klasse maar maakt minder meters en pressie, en is geen aanjager. Het accent lijkt bij ex-klasse-speler Bassie frappant genoeg voordurend meer op mentaliteit en drive te liggen dan op klasse wat de voorhoede splers aangaat. Hence Ruud en niet Kluif, hence Kuyt en niet direct Robin.quote:Ik zie liever van Persie dan spelen, die heeft klasse.
Er zit een heel verschil tussen kunnen en willen ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind het zo jammer dat we niet 2 van zulke topspitsen samen in het veld kunnen gebruiken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Oh, en wie er speelt interesseert me geen reet. Ook stelt ie het hele Veendam elftal op.
Nee pekel, hij zei geen Emmenquote:
Echt niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nee pekel, hij zei geen Emmen
Op de rechtsbuitenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:37 schreef Skwish het volgende:
[..]
gelukkig heeft Makaay nooit gefaald in Oranje.![]()
Aan je spelling te zien ben je inderdaad een Duitser ofzo...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
zoals ik al zij, het word vandaag 0-5
edit, toch niet het word 2-3
Tuurlijk, dit zijn de leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Suijk het volgende:
Gezelligheid alom.
Schandalig!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
zoals ik al zei, het wordt vandaag 0-5
edit, toch niet het wordt 2-3
Ja, ik ga natuurlijk niet voor tweeenenhalfuur werken hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
nou en, het begint pas om half 9
tenzij je dan nog steeds moet werken natuurlijk
Wat dacht je van geen van beiden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef mordradead het volgende:
Overigens vind ik dat hij niet Snijder maar Afellay had moeten selecteren.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:07 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen van beiden?
Afellayquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef mordradead het volgende:
Overigens vind ik dat hij niet Snijder maar Afellay had moeten selecteren.
maar Maduro word over een aantal jaren bondscoach, San Maduroquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef komrad het volgende:
wat wel mooi is, is dat de mannetjes met de grote mond (sneijder, vd vaart en de jong) lekker op de bank zitten terwijl Maduro wel mee mag doen
Wilden ze gezellig een pilsje gaan pakken met onze vrienden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
De echte Oranje-supporter opzoek naar de Duitse aanhang
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef i-spy24 het volgende:
Even iets heel anders:
Rotterdam schijnt nog niet echt warm te lopen voor die interland in de binnenstad ondanks
dat De Kuip stijf uitverkocht is.
Ik kreeg wat impressie-beelden toegezonden die vanmiddag zijn geschoten.
[afbeelding]
Het centrum
[afbeelding]
De belangrijkste cafe's naast elkaar
[afbeelding]
De die-hards drinken zich alvast in
[afbeelding]
[afbeelding]
De Politie is al vroeg terplaatse
Even iets heel anders...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:40 schreef i-spy24 het volgende:
Even iets heel anders:
Rotterdam schijnt nog niet echt warm te lopen voor die interland in de binnenstad ondanks
dat De Kuip stijf uitverkocht is.
Ik kreeg wat impressie-beelden toegezonden die vanmiddag zijn geschoten.
[afbeelding]
Het centrum
[afbeelding]
De belangrijkste cafe's naast elkaar
[afbeelding]
De die-hards drinken zich alvast in
[afbeelding]
[afbeelding]
De Politie is al vroeg terplaatse
tuurlijk als je glas goed hard op iemand zijn hoofd slaat komt dat goed aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Wilden ze gezellig een pilsje gaan pakken met onze vrienden?
Duitsers komen niet in de stad, die moeten hun kaartje omwisselen bij Ahoy en gaan vanaf daar met pendelbussen naar het stadion.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:33 schreef Cart_man het volgende:
Dat zijn dezelfde beelden als net.
Ga eens rellenfoto's maken in de stad.
20.30 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
Hoe laat is de aftrap precies? 8 uur, 20.15, .30 .45?
Dank je. Grappig detail overigens dat in geen enkel nieuwsbericht over deze wedstrijd de zender en uitzendtijd staat.quote:
Juist wel, allochtonen zijn dol op Duitsers.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef Ixnay het volgende:
In Rotterdam zijn de Duitsers niet zo populair, vooral bij de ouderen zijn ze niet zo geliefd...
Kankeren ze een keertje ergens anders op dan allochtonen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik bedoel de autochtone ouderen he.
Bij de meeste jeugd en jonge volwassenen ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef Ixnay het volgende:
In Rotterdam zijn de Duitsers niet zo populair, vooral bij de ouderen zijn ze niet zo geliefd...
En dan huilend voor de camera's komt melden dat 'ie afscheid neemt, want 8 goals heeft 'ie nog nooit tegen gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zie Kahn graag scheldend de bal uit het net halen.
De ultieme natte droom.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan huilend voor de camera's komt melden dat 'ie afscheid neemt, want 8 goals heeft 'ie nog nooit tegen gehad.
Radio 1 toch gewoon?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand mij voorzien van een link naar een goed radio station die verslag geeft van de match?
BvD.
Radio 1: Langs de Lijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand mij voorzien van een link naar een goed radio station die verslag geeft van de match?
BvD.
Waarom Jan(tje) Smit..? WAAROM? (zit die er ook echt (ik hoorde hem alleen) en gaat hij ook het volkslied zingen zoals SBS heeft ingesteld...?)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef pekel het volgende:
En de spanning is weer aanwezig. Dit keer gaan we ze pakken. Kahn gaat 3 keer vissen vanavond.
Langs de Lijn met Jackquote:
Inderdaad, zong hij voor de moffen of voor de Nederlanders?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef DrDentz het volgende:
laat jantje smit maar voor de duitsers zingen![]()
ARD Das Erste met Sportschau Live met ... (weetikveel), Nederlands op een Duitse zender is altijd leukquote:
Daar zap ik altijd heen als ze achterstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Verfokker het volgende:
[..]
ARD Das Erste met Sportschau Live met ... (weetikveel), Nederlands op een Duitse zender is altijd leuk
Ja, beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Verfokker het volgende:
ARD Das Erste met Sportschau Live met ... (weetikveel), Nederlands op een Duitse zender is altijd leuk
die hollandse mafkees is in duitsland geboren en opgegroeitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Tactisch hoor, die Hollandse mafkees het Duitse volkslied laten zingen.
Wat een lelijk volkslied trouwens.
I second thatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Knaller het volgende:
Ik ben er voor om volksliederen alleen instrumentaal uit te voeren.
Veel mooier inderdaad. Laat het publiek het maar zingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Knaller het volgende:
Ik ben er voor om volksliederen alleen instrumentaal uit te voeren.
Ik denk dat er meer nederlanders floten naar Jan Smitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde veel mensen fluiten tijdens het Nl's volkslied... zitten er zoveel moffen in die kuip?
Na 1 minuut en 40 seconden voor het eerst een Duitser aan de bal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Knaller het volgende:
Nog 100% balbezit.
Die raphael doet het geloof ik wel goed in duitsland he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat Van Basten na de rust Makaay en Van Der Vaart erin brengt, moet je eens zien hoe snel die Duitsers in hun broek schijten.
Idd we zijn neutraal begrepen ze 50 jaar geleden ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef RijstNatie het volgende:
wat zijn die moffen stil.. het is stil aan de overkant... dat zullen ze echt verstaan
Toen werd er toch alsnog verlorenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
En na 2:50 minuuut zit ie er in. 1974 memories.
Zijn we er dan toch ingetuind?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
En na 2:50 minuuut zit ie er in. 1974 memories.
Muahahahahaha!!!!!!!!1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef i-spy24 het volgende:
Schakele naar ARD(Duitsland 1) want de Duitse commentatoren zijn helemaal van slag na dit snelle doelpunt!!!
Wass ist loss mit unsere manschafft!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd we zijn neutraal begrepen ze 50 jaar geleden ook niet.
Nederland was ook erg neutraal natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd we zijn neutraal begrepen ze 50 jaar geleden ook niet.
WK finalist op het laatste wk en er staan nog 8 spelers van het elftal in dat teamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
Maar hoe sterk is het team van de Moffen eigenlijk? Das niet meer wat het was he?
Blijf daar maar, Nederland speelt daar naar links en het commentaar is nog beter ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef i-spy24 het volgende:
Schakele naar ARD(Duitsland 1) want de Duitse commentatoren zijn helemaal van slag na dit snelle doelpunt!!!
Wass ist loss mit unsere manschafft!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, met hakken op de krant zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK finalist op het laatste wk en er staan nog 8 spelers van het elftal in dat team
Prachtig !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:40 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
schakel nou naar het ARD want het is daar totaal paniek bij de commentatoren.
" Sind die Hollander so gut??" Das kann nicht sein!!!! Komm Deutschland!! "![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:40 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
" Sind die Hollander so gut??" Das kann nicht sein!!!! Komm Deutschland!! "![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan wat er gebeurd zou zijn als wij op dat WK waren geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK finalist op het laatste wk en er staan nog 8 spelers van het elftal in dat team
quote:
tegen de Duitsers is het nooit vriendschappelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:41 schreef Drimzef het volgende:
Gelukkig is het vriendschappelijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
Gister iemand die docu gezien op nl1 (netwerk)
ging over Celtic vs Rangers
Ik zie 't jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef erikh het volgende:
wel apart dat ze op ard de andere kant oplopen
De Duitsers hebben hun eigen camera's opgesteld aan de andere lange zijde van het veld. Logisch toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef erikh het volgende:
wel apart dat ze op ard de andere kant oplopen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:40 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer voor ze dat IK dat wel begrijpquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij begrijpen de Duitsers ook niet waarom Kluivert, Seedorf, van Bommel en Davids niet eens opgeroepen zijn.
Je ziet 't niet vaak. Normaal zelfde beeld met eigen commentaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Duitsers hebben hun eigen camera's opgesteld aan de andere lange zijde van het veld. Logisch toch?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
ARD commentatoren net bij die opstoot:
Jetzt geht loss hier in Der Kuip, Jetzt lasst die manschafft an die Hollander sehen wie unsere manschafft wirklicht ist und ist der Holle loss "![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |