Wat dacht je van geen van beiden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef mordradead het volgende:
Overigens vind ik dat hij niet Snijder maar Afellay had moeten selecteren.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:07 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen van beiden?
Afellayquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef mordradead het volgende:
Overigens vind ik dat hij niet Snijder maar Afellay had moeten selecteren.
maar Maduro word over een aantal jaren bondscoach, San Maduroquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef komrad het volgende:
wat wel mooi is, is dat de mannetjes met de grote mond (sneijder, vd vaart en de jong) lekker op de bank zitten terwijl Maduro wel mee mag doen
Wilden ze gezellig een pilsje gaan pakken met onze vrienden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
De echte Oranje-supporter opzoek naar de Duitse aanhang
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef i-spy24 het volgende:
Even iets heel anders:
Rotterdam schijnt nog niet echt warm te lopen voor die interland in de binnenstad ondanks
dat De Kuip stijf uitverkocht is.
Ik kreeg wat impressie-beelden toegezonden die vanmiddag zijn geschoten.
[afbeelding]
Het centrum
[afbeelding]
De belangrijkste cafe's naast elkaar
[afbeelding]
De die-hards drinken zich alvast in
[afbeelding]
[afbeelding]
De Politie is al vroeg terplaatse
Even iets heel anders...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:40 schreef i-spy24 het volgende:
Even iets heel anders:
Rotterdam schijnt nog niet echt warm te lopen voor die interland in de binnenstad ondanks
dat De Kuip stijf uitverkocht is.
Ik kreeg wat impressie-beelden toegezonden die vanmiddag zijn geschoten.
[afbeelding]
Het centrum
[afbeelding]
De belangrijkste cafe's naast elkaar
[afbeelding]
De die-hards drinken zich alvast in
[afbeelding]
[afbeelding]
De Politie is al vroeg terplaatse
tuurlijk als je glas goed hard op iemand zijn hoofd slaat komt dat goed aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:35 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Wilden ze gezellig een pilsje gaan pakken met onze vrienden?
Duitsers komen niet in de stad, die moeten hun kaartje omwisselen bij Ahoy en gaan vanaf daar met pendelbussen naar het stadion.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:33 schreef Cart_man het volgende:
Dat zijn dezelfde beelden als net.
Ga eens rellenfoto's maken in de stad.
20.30 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:53 schreef pberends het volgende:
Hoe laat is de aftrap precies? 8 uur, 20.15, .30 .45?
Dank je. Grappig detail overigens dat in geen enkel nieuwsbericht over deze wedstrijd de zender en uitzendtijd staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |