Respect voor je; ik bedoel als Feyenoorder aangeven dat het middenveld van Feyenoord niet kan tippen aan dat van Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:53 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik vind het gewoon een hele goede speler en ik denk niet zo gekleurd als de meeste Ajax-supportersWie zou ik dan op het middenveld moeten zetten? Paauwe en Schreuder?
Das mooi op tijd, wij vertrekken om 1700 uur uit Nijmegenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben er overigens ook bij. Vanaf 18.00 in de Kuip te vinden.
Ik vertrek ca 16.30 uit Hoofddorp/Schiphol eten wat bij BK op station Rotterdam CS. En dan met de tram of pendel. Dus ca. 18.00 aanwezig. Er zou vertier en amusement zijn in het stadion vanaf 17.00 heb ik gelezen dus ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Das mooi op tijd, wij vertrekken om 1700 uur uit NijmegenDan een hap eten in R'dam en dan om 1930 in de Kuip of zo
Seedorf en Kluivert mogen van mij wegblijven maar Davids moet terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb ook het idee dat ie Bommel niet meeneemt omdat een te grote mond kan hebben. Zo heeft ie Seedorf, Kluivert en Davids toch redelijk stilletjes eruitgewerkt.
Noem dan eens 2 spelers op met zijn kwaliteit?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:18 schreef TeazNutz het volgende:
Omdat Davids een grote bek heeft, en niemand behalve zijn eigen moeder (ook hier nog mijn twijfels) op een normale manier te woord kan en wil staan.
En hij niet doet wat de trainer vraagt.
TIs een vervelende kerel waarvoor en nog zeker 2 spelers zijn met dezelfde kwaliteit
ik denk als davids straks weer regelmatig speelt dat ie er zeker bij zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:28 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Seedorf en Kluivert mogen van mij wegblijven maar Davids moet terug(wordt volgens mij niet geselecteerd omdat ie te weinig speelt), aan hem weet je wel wat je hebt daarom snap ik niet waarom hij er niet bij zit
![]()
Precies, en Robben kan goed op links half uit de voeten in een 4-4-2 systeem, en vd Vaart kan dat zijn vorm laten zien achter de spitsen.....Cocu verdedigend en Maduro eventueel op rechts.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:53 schreef tha_dark het volgende:
Waarom 4-3-3 blijven spelen zonder een echte rechtsbuiten? Kuyt en ook Makaay zijn spitsen, dus moeten ze in de spits. Staat er daar al 1, dan jammer maar op de bank. Ga dan met een echte rechtsbuiten spelen of ga 4-4-2 spelen, maar dit ziet er altijd zo knullig uit. Kuyt die kan zich wel staande houden als rechtsbuiten i.v.m. met zijn werklust maar echt goed komt hij er niet uit de verf.
Waarom zou Babel niet daar kunnen pelen? Hij heeft de snelheid en zal met rechts een betere voorzet kunnen geven dan die slappe balletjes die hij bij Ajax vanaf links produceert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij vindt kennelijk dat de 2e en 3e rechtsbuiten toch niet zo vele rendement oplevert als een Kuyt. Wie zijn de vervangers op rechts ? van Persie (is geen rechtsbuiten maar wel een optie) ? Castelen (geblesseerd en anders toch gepasseerd zoals in juni ook al) ? Meerdink (geblesseerd) ? Mandy (komt niet in het boekje voor van Bassie) ? Quincy (moet eerst eens zorgen dat ie bij Arsenal invalt) ? Jong Oranje kandidaten Vincken of de Ridder (spelen te weinig of geblesseerd). Nog iemand vergeten ? ohja, Yilderim en Denneboom lijken afgetest.
Nee dan vind ik op zich ook Kuyt de betere optie. Qua werklust voorin zorgt ie voor power en pressie-meters. En als Ruud weer eens faalt kan die gewisseld worden en Kuyt centraal spelen met van Persie als rechter zwerfspits.
Ik zie liever van Persie dan spelen, die heeft klasse.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij vindt kennelijk dat de 2e en 3e rechtsbuiten toch niet zo vele rendement oplevert als een Kuyt. Wie zijn de vervangers op rechts ? van Persie (is geen rechtsbuiten maar wel een optie) ? Castelen (geblesseerd en anders toch gepasseerd zoals in juni ook al) ? Meerdink (geblesseerd) ? Mandy (komt niet in het boekje voor van Bassie) ? Quincy (moet eerst eens zorgen dat ie bij Arsenal invalt) ? Jong Oranje kandidaten Vincken of de Ridder (spelen te weinig of geblesseerd). Nog iemand vergeten ? ohja, Yilderim en Denneboom lijken afgetest.
Nee dan vind ik op zich ook Kuyt de betere optie. Qua werklust voorin zorgt ie voor power en pressie-meters. En als Ruud weer eens faalt kan die gewisseld worden en Kuyt centraal spelen met van Persie als rechter zwerfspits.
gelukkig heeft Makaay nooit gefaald in Oranje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
En als Ruud wederom faalt moet Makaay op zijn plaats (Makaay zou eigenlijk gewoon in de basis moeten staan, maar dat terzijde), niet Kuyt.
Helemaal terecht overigens. Spelers met hun grote ego's zoals kluivert en seedorf zorgen alleen maar voor onrust. alhoewel ik wel Davids liever weer bij de selectie zie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb ook het idee dat ie Bommel niet meeneemt omdat een te grote mond kan hebben. Zo heeft ie Seedorf, Kluivert en Davids toch redelijk stilletjes eruitgewerkt.
Dan moet je begin van de avond op de coolsingel zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil bloed zien
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik heb het gevoel dat angst een belangerijke factor is bij het selectiebeleid van Marco.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef jojomen4 het volgende:
Of ik ga de grens over met een oranje shirt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan moet je begin van de avond op de coolsingel zijn.
Mja, het idee bij hem is volgens mij dat ie ala Overmars vanaf links steeds naar binnen trekt en met rechts uithaalt. Zijn linkerbeen is tevens niet zo slecht dat ie als ie eens buitenom gaat geen goeie voorzet kan leveren. Maar op zich zou hij ook kunnen op rechts. Die dude zit alleen een beetje tussen wal en schip en verkeerd in indititeitsproblemen naar eigen zeggen. Hij vind zichzelf nl geen Ajax-spits, maar een echte Ajax-linksbuiten is het ook niet. Is eigenlijk een speler die 4-4-2 met vrijheid moet spelen denk ik, beetje in de Henry rol.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef yurko het volgende:
[..]
Waarom zou Babel niet daar kunnen pelen? Hij heeft de snelheid en zal met rechts een betere voorzet kunnen geven dan die slappe balletjes die hij bij Ajax vanaf links produceert.
Van Persie heeft meer klasse maar maakt minder meters en pressie, en is geen aanjager. Het accent lijkt bij ex-klasse-speler Bassie frappant genoeg voordurend meer op mentaliteit en drive te liggen dan op klasse wat de voorhoede splers aangaat. Hence Ruud en niet Kluif, hence Kuyt en niet direct Robin.quote:Ik zie liever van Persie dan spelen, die heeft klasse.
Er zit een heel verschil tussen kunnen en willen ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind het zo jammer dat we niet 2 van zulke topspitsen samen in het veld kunnen gebruiken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Oh, en wie er speelt interesseert me geen reet. Ook stelt ie het hele Veendam elftal op.
Nee pekel, hij zei geen Emmenquote:
Echt niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nee pekel, hij zei geen Emmen
Op de rechtsbuitenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:37 schreef Skwish het volgende:
[..]
gelukkig heeft Makaay nooit gefaald in Oranje.![]()
Aan je spelling te zien ben je inderdaad een Duitser ofzo...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
zoals ik al zij, het word vandaag 0-5
edit, toch niet het word 2-3
Tuurlijk, dit zijn de leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Suijk het volgende:
Gezelligheid alom.
Schandalig!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
zoals ik al zei, het wordt vandaag 0-5
edit, toch niet het wordt 2-3
Ja, ik ga natuurlijk niet voor tweeenenhalfuur werken hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
nou en, het begint pas om half 9
tenzij je dan nog steeds moet werken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |