Mja, het idee bij hem is volgens mij dat ie ala Overmars vanaf links steeds naar binnen trekt en met rechts uithaalt. Zijn linkerbeen is tevens niet zo slecht dat ie als ie eens buitenom gaat geen goeie voorzet kan leveren. Maar op zich zou hij ook kunnen op rechts. Die dude zit alleen een beetje tussen wal en schip en verkeerd in indititeitsproblemen naar eigen zeggen. Hij vind zichzelf nl geen Ajax-spits, maar een echte Ajax-linksbuiten is het ook niet. Is eigenlijk een speler die 4-4-2 met vrijheid moet spelen denk ik, beetje in de Henry rol.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef yurko het volgende:
[..]
Waarom zou Babel niet daar kunnen pelen? Hij heeft de snelheid en zal met rechts een betere voorzet kunnen geven dan die slappe balletjes die hij bij Ajax vanaf links produceert.
Van Persie heeft meer klasse maar maakt minder meters en pressie, en is geen aanjager. Het accent lijkt bij ex-klasse-speler Bassie frappant genoeg voordurend meer op mentaliteit en drive te liggen dan op klasse wat de voorhoede splers aangaat. Hence Ruud en niet Kluif, hence Kuyt en niet direct Robin.quote:Ik zie liever van Persie dan spelen, die heeft klasse.
Er zit een heel verschil tussen kunnen en willen ....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vind het zo jammer dat we niet 2 van zulke topspitsen samen in het veld kunnen gebruiken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:08 schreef Zwansen het volgende:
Oh, en wie er speelt interesseert me geen reet. Ook stelt ie het hele Veendam elftal op.
Nee pekel, hij zei geen Emmenquote:
Echt niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:58 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nee pekel, hij zei geen Emmen
Op de rechtsbuitenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:37 schreef Skwish het volgende:
[..]
gelukkig heeft Makaay nooit gefaald in Oranje.![]()
Aan je spelling te zien ben je inderdaad een Duitser ofzo...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
zoals ik al zij, het word vandaag 0-5
edit, toch niet het word 2-3
Tuurlijk, dit zijn de leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef Suijk het volgende:
Gezelligheid alom.
Schandalig!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef mordradead het volgende:
zoals ik al zei, het wordt vandaag 0-5
edit, toch niet het wordt 2-3
Ja, ik ga natuurlijk niet voor tweeenenhalfuur werken hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
nou en, het begint pas om half 9
tenzij je dan nog steeds moet werken natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |