Hoeden zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd hoe van Basten op het WK gaat presteren. Ben het vaak niet eens met z'n opstelling..![]()
Gelukkig heeft hij d'r wel verstand van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef jojomen4 het volgende:
Ben benieuwd hoe van Basten op het WK gaat presteren. Ben het vaak niet eens met z'n opstelling..![]()
Idd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Niet alleen de moffen, een heleboel Nederlanders ook niet
Ben ik het helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik blijf erbij dat VAN BOMMEL in de basis moet!!!!! Kom op Van Basten, niet zo kinderachtig!!!!
Ohja, Heitinga moet uit de selectie. Die is namelijk al 2 jaar uit vorm!!
je haalt me de woorden uit de mond. aleee up hoep hoellandquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Vriendschappelijk, tegen Duitsers bestaat niet. Niks vriendschappelijk!
Dat is 1 van de wissels die ik zou maken. En Edgar dan straks als ie weer speelt.. pfftt die moet altijd spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik blijf erbij dat VAN BOMMEL in de basis moet!!!!! Kom op Van Basten, niet zo kinderachtig!!!!
Ohja, Heitinga moet uit de selectie. Die is namelijk al 2 jaar uit vorm!!
Verrassende keuze van iemand met die usernaam.quote:
Als kraay maar niet gaat vragen aan een van de duitsers of ze nog eine kopfrolle gemacht habenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:06 schreef tong80 het volgende:
Om 20.00 uur start morgen de uitzending op SBS, met de briljante journalist Hans Kraaij J.R. op het veld om de spelers en trainer te interviewen.
Ik reken op een overwinning met een doelpunt of drie verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |