Waarom Jan(tje) Smit..? WAAROM? (zit die er ook echt (ik hoorde hem alleen) en gaat hij ook het volkslied zingen zoals SBS heeft ingesteld...?)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef pekel het volgende:
En de spanning is weer aanwezig. Dit keer gaan we ze pakken. Kahn gaat 3 keer vissen vanavond.
Langs de Lijn met Jackquote:
Inderdaad, zong hij voor de moffen of voor de Nederlanders?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef DrDentz het volgende:
laat jantje smit maar voor de duitsers zingen![]()
ARD Das Erste met Sportschau Live met ... (weetikveel), Nederlands op een Duitse zender is altijd leukquote:
Daar zap ik altijd heen als ze achterstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Verfokker het volgende:
[..]
ARD Das Erste met Sportschau Live met ... (weetikveel), Nederlands op een Duitse zender is altijd leuk
Ja, beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Verfokker het volgende:
ARD Das Erste met Sportschau Live met ... (weetikveel), Nederlands op een Duitse zender is altijd leuk
die hollandse mafkees is in duitsland geboren en opgegroeitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef pberends het volgende:
Tactisch hoor, die Hollandse mafkees het Duitse volkslied laten zingen.
Wat een lelijk volkslied trouwens.
I second thatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Knaller het volgende:
Ik ben er voor om volksliederen alleen instrumentaal uit te voeren.
Veel mooier inderdaad. Laat het publiek het maar zingen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Knaller het volgende:
Ik ben er voor om volksliederen alleen instrumentaal uit te voeren.
Ik denk dat er meer nederlanders floten naar Jan Smitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik hoorde veel mensen fluiten tijdens het Nl's volkslied... zitten er zoveel moffen in die kuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |