Juist wel, allochtonen zijn dol op Duitsers.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef Ixnay het volgende:
In Rotterdam zijn de Duitsers niet zo populair, vooral bij de ouderen zijn ze niet zo geliefd...
Kankeren ze een keertje ergens anders op dan allochtonen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik bedoel de autochtone ouderen he.
Bij de meeste jeugd en jonge volwassenen ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:56 schreef Ixnay het volgende:
In Rotterdam zijn de Duitsers niet zo populair, vooral bij de ouderen zijn ze niet zo geliefd...
En dan huilend voor de camera's komt melden dat 'ie afscheid neemt, want 8 goals heeft 'ie nog nooit tegen gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zie Kahn graag scheldend de bal uit het net halen.
De ultieme natte droom.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan huilend voor de camera's komt melden dat 'ie afscheid neemt, want 8 goals heeft 'ie nog nooit tegen gehad.
Radio 1 toch gewoon?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand mij voorzien van een link naar een goed radio station die verslag geeft van de match?
BvD.
Radio 1: Langs de Lijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand mij voorzien van een link naar een goed radio station die verslag geeft van de match?
BvD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |