Nollie vind ikzelf nogal kut.. Met fakie ollie kan ik al wel wat tricks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:12 schreef Goofup het volgende:
probeer die fakie 360 shove-it ook eens nollie. Is hetzelfde, maar dan switch, zeg maar.
Moh dat valt reuze mee hoor, de late flips en late shove-its en andere vergelijkbare tricks (bijv. underflip variaties en zelfs combinaties van tricks die hun oorsprong vinden in de freestyle met grinds en slides op handrails) zie je tegenwoordig steeds vaker terug in video's. En denk ook maar eens aan de talloze flip/manual combinaties die ook in bijna iedere moderne video terug te vinden zijn. Tech is allesbehalve dood, alleen richt men zich meer op het combineren van tech- en pure-lef-tricks, denk ik. En je ziet ook héél goed dat de tech-tricks van nu een enorme vooruitgang zijn qua moeilijkheidsgraad in vergelijking met vroeger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef Goofup het volgende:
Het streetskateboarden van tegenwoordig heeft veel te danken aan de creativiteit in de freestyle van vroeger (Rodney Mullen).
In de jaren negentig waren naar mijn mening de broeken op hun wijdst, de wieltjes op hun kleinst en de truken het meest technisch. Late flips, late shove-it's, pressureflips, etc. Daarna kwamen de lange handrails en leap of deaths en leken de pressure flips en late shove-its taboe geworden.
Tegenwoordig zie ik ze weer langzaam een beetje opkomen en zie ik dat het creatief skaten ook weer terugkomt. Bijvoorbeeld PJ Ladd in "Wonderfull Horrible Life Of PJ Ladd" en Chris Haslam in "Almost A Skateboardvideo"
Een video die naar mijn mening goed past bij het beeld dat ik heb van creatieviteit toepassen op 'andere' skatespots is "Static II - The invisibles", waarin op plekken geskate wordt waar jij en ik dagelijks langslopen en er nooit over nagedacht hebben dat daar best iets mee gedaan kan worden.
Of het komt door de skatestoppers dat het technische weer terugkomt, lijkt mij niet het geval idd. Ik denk dat een skater zich niet uit het veld laat slaan door een pinnetje of een stopbordje.
hey welke school zit jij? en spots, vraag bij brainwash en joey'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef ikJur het volgende:
hahaha geweldig die foto![]()
![]()
Maar ik heb even een vraagje.
zal eerst even beetje mijn skateverleden vertellen.
ik heb eerst zo'n 3 jaar ge-inlined, meestal op een rampje later in een park (Gouda!)
Toen ben ik door een vriend begonnen met skateboarden ik heb het toen ook zo'n 3 jaar gedaan denk ik. was echt een hele leuke tijd, en toen vertroebelde het een beetje, je kent het wel winter regen kortom kutweer. Maar mijn liefde voor skateboarden was er nog wel.
maar toen gebeurde het ergste ik verhuistte naar het platteland naar de achterhoek welteverstaan in een klein kut dorp waar je een halve meter de grond in zakt als je een ollie popt omdat er alleen maar weiland is. Ik zat toen in een stadje hier in de buurt op school waar ik vrij vaak kwam maar door gebrek aan relaxte skate lui (er was wel een cheap parkje maar spots ho maar) heb het skaten in dit stadje vrij snel opgegeven, toch kwam ik er achter dat boarden nog steeds mijn ding is.
Nu zit ik dus in arnhem op school en volgens mij kan je daar best relaxed skaten dus ik wil het weer een beetje op gaan pakken, want ik kan het nog steeds, heb net ff geprobeerd en ik pop m'n flipjes nog als vanouds.
maar weet iemand waar in arnhem je een beetje relaxed kan skaten met name de parkjes dan komen de spots vanzelf wel van horen zeggen
mzzls jur
ja, zijn allebei skatewinkels in Arnhem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef ikJur het volgende:
brainwash en joey's zijn winkels zeker?
of draai een half rondje mee...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:12 schreef Goofup het volgende:
probeer die fakie 360 shove-it ook eens nollie. Is hetzelfde, maar dan switch, zeg maar.
Anders mail je skateland of burnside.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef floydvisser het volgende:
oke...ehmm waar ga ik beginnen, ik krijg zeer waarschijnlijk de kans om een indoor skateboardbaan
te beginnen.. ergens in zuid holland.
ik vroeg me af..
wat willen de skaters van nederland, hebben jullie ideeen wat wel wat niet..
en wie heeft er ervaring met het beginnen van een park?
bij veel reacties begin ik wel een topic maar denk begin hier!
nou maar hopen op veel goede reacties
groetjes, floyd![]()
Deze skater wil graag een miniramp indoor (kidney shaped pooltje is ook goed hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:35 schreef floydvisser het volgende:
oke...ehmm waar ga ik beginnen, ik krijg zeer waarschijnlijk de kans om een indoor skateboardbaan
te beginnen.. ergens in zuid holland.
ik vroeg me af..
wat willen de skaters van nederland, hebben jullie ideeen wat wel wat niet..
en wie heeft er ervaring met het beginnen van een park?
bij veel reacties begin ik wel een topic maar denk begin hier!
nou maar hopen op veel goede reacties
groetjes, floyd![]()
yep, Den Haag...maar van skaten komt er weinig de laatste tijd. Ben vooral fan van pools, en als de winter invalt is dat gewoon niet skatebaar, ook al schijnt de zon. Ze blijven gewoon nat en vol met zand, bladeren etc. Vandaar dat 1 overdekte mini of pool in Den Haag een uitkomst zou zijn. Maar zo te zien heb jij het meer op street? Het hangt natuurlijk ook een beetje van de locatie af. Als het meer richting rotterdam is, heb je natuurlijk al Skateland waar je vooral moet proberen een aanvulling op te zijn (iets anders dan ze daar te bieden hebben). In Den Haag is er nog niets indoor en heb je de kans om alle soorten skaters een plezier te doen. Ben overigens blij dat ik niet in je schoenen sta, want het lijkt me ongelooflijk lastig om voor iedereen wat tofs te bedenken. In ieder geval veel succes ermee!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:01 schreef floydvisser het volgende:
yo hee jij komt dus uit deze regio? den haag enzo...?
ok, thanksquote:O ja de locatie moet ik nog ff voor me houden, maar ik hou je op de hoogte!
Is ook wel zo, maar 's winters heb je daar geen bal aan helaas...maar dat geldt natuurlijk ook voor veel streetspotsquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef floydvisser het volgende:
...
't is alleen dat er in den haag al zoveel pools zijn..
goed planquote:maar ja als alles in 1 park zou passen doe ik dat natuurlijk!
ja! kijk! dat bedoelde ik nou met mijn vorige post!quote:Op donderdag 24 november 2005 08:45 schreef Goofup het volgende:
best een ouwe lullen (en kutten) topic hier eigenlijk. Ik dacht dat skateboarden iets jongs en dynamisch was
Wij zijn toch allemaal heel jong en dynamisch?quote:Ik dacht dat skateboarden iets jongs en dynamisch was
Ja, moet je nieuw schroefdraad tappen. Ze hebben waarschijnlijk wel zo'n ding bij de skateshop in de buurt.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef ikJur het volgende:
hoe kan ik dit maken meot ik dan nieuw schroefdraad tappen ofzo of kan er ook een nieuwe staaf in?
Fok!: Het forum voor hangouderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal heel jong en dynamisch?![]()
Misschien heeft het jonge en dynamische skatevolk een andere hang-out op internet (boardstyle.nl maybe?) Of zijn ze gewoon te druk met skateb![]()
hmmquote:
yup, dat is het nadeel van kerst/winter....quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:22 schreef luciferist het volgende:
ik zit nu uit verveling skatefilms te kijken, als ik nu bv de nieuwste "hit" baker 3 zie, kijk ik toch veel liever naar mijn rodney mullen filmpjes
trouwens ik ben nu 18 en ben dit jaar begonnen met skaten en ik voelde me al een oude lul
ikwas 17 toen ik begon, ik heb vorig jaar aangezien school zo saai en makkelijk werd te veel gespijbeld om te gaan skateboarden
maar het 2de jaar is anders ik zit nu vaak tot 's middags 3/4 uur op school, moet daarna tot 11 uur 's nachts werken (2x in de week) en heb daarnaast ook nog eens een vriendin waar ik heen ga. ik ben nu van plan om vanaf morgen weer volop te gaan oefenen. ik kon net geeneens een rechte ollie meer... stilstaand,
hopelijk heb ik hem morgen weer terug.
ik baal zo erg van dit weer
die baker video, ik trek die muziek echt niet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:22 schreef luciferist het volgende:
ik zit nu uit verveling skatefilms te kijken, als ik nu bv de nieuwste "hit" baker 3 zie, kijk ik toch veel liever naar mijn rodney mullen filmpjes
erg van dit weer
wat voor trucks heb je?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef ikJur het volgende:
nou ik dus alle schroefen eraf gedraaid hop nieuwe wieltjes erop kom ik bij het laatste wieltje krijg ik gvd () het schroefje er niet meer op omdat het schroefdraad naar de klote was aan het begin, dus ik dacht laat ik er een stukje afvijlen, gedaan, wil ik die schroef er weer op draaien maar hij ging een beetje scheef, ik stug doordraaien en nou kan de schroef niet meer vaster terwijl er nog max. een halve cm speling in zit ik kan me wieltje zo horizontaal bewegen :S:S:S
hoe kan ik dit maken meot ik dan nieuw schroefdraad tappen ofzo of kan er ook een nieuwe staaf in?
met je snowboard van een drempel afglijden is ook niet allesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef Bakksteen het volgende:
[..]
yup, dat is het nadeel van kerst/winter....![]()
ach, binnenkort lekker snowboarden!en dan vergeet ik snel mijn haat voor dit weer!
![]()
Normaal haal ik het ook bij de skateshop maar het prijsverschil was zo groot (30 euro) dat is echt absurd maar die trucks had ik al heel lang en ooit bij Left gehaald. Maar ik laat ze wel effe maken..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
wat voor trucks heb je?
draad tappen kan je lokale skateshop, nieuw moertje...
dat probleem van je as, een nieuwe staaf gaat niet werken..
als de ene kant wel werkt misschien de as een klein beetje naar de andere kant meppen..
en die kant aandraaien!
het beste dus gewoon naar de shop, daar ff laten fixen.
als je iets besteld over de telefoon of internet is het misschien goedkoper, maar weinig service qua monteren en retourneren.. daarom ga ik altijd gewoon naar een skateshop, en dan zie ik ook meteen goed wat ik koop en kan ik eventueel advies vragen bij problemen!
![]()
28 januari vertrek ik daarom ook naar Frankrijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:20 schreef Goofup het volgende:
[..]
met je snowboard van een drempel afglijden is ook niet alles. Sneeuw mag wat mij betreft in het buitenland vallen, maar hier heeft het alleen nut om sneeuwballen te gooien (spierpijn van afgelopen weekend is net over). Voor de rest mag het wegblijven wat mij betreft
Das wel een lekker truucjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:34 schreef Goofup het volgende:
gisteravond weer even geskate in een parkeergarage.. Ging wel lekker. Zelfs nog iets (half)nieuws erbij geleerd: backside 5-0 frontside 180 out. Lekker in de knoop zitten met je lichaam...
Precies zolang je de grote jongens (zoals mijquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef luciferist het volgende:
[..]
boeie dat is juist wat ik ook dacht, maar iedereen is zo begonnen.
in enschede kwam er 1 naar mij toe en vroeg: zou ik jou wat leren?
skaterz ijn relax![]()
Ik zou wel willen maar kan helaas niet, heb echt teri@#$ veel zin om te rollen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef Goofup het volgende:
morgenavond nog iemand in 'the yard"? (indoor)
jep met het lange haar, vandaar dat je me redelijk bekent voor kwam..quote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef Goofup het volgende:
Haha, ik ben daar afgelopen jaar nog langsgeweest samen met Wouter met Traffic plankjes. Stond jij er toen ook toevallig?
playstation veslaafd inderdaad! maar ja heb al die skateboard games al gehad en uitgespeeld, dus dan maar ff fokken..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef Goofup het volgende:
haha, dan weet ik het al. Je bent dus niet alleen X-box verslaafd, maar ook Fok! verslaafde
vet!!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef Goofup het volgende:
Ging overigens weer lekker gisteren. nollie heelflip tailslide de blauwe curb, backside 5-0 frontside 180 out de lage curb en nollie 180 heelflip to switch manual op het wheelie-plateau.
Alleen nu een beetje stijve nek + schouders, omdat ik in mijn t-shirt rondreed
thanx!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:10 schreef Goofup het volgende:
hmmm... dat is minder.. succes ermee in ieder geval
thanx, ff uitzitten en dan kunnen we er weer tegenaan!!!quote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef Bakksteen het volgende:
klinkt zwaar klote floyd! succes!
Bijna iedereen toch...?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef FB-aight het volgende:
Ja ik woon in apeldoorn, is wel leuk skaten, maar prefereer toch op straat skaten.
We hebben eerst zelf wat shit gebouwd..toen we de ruimte tot onze beschikking kregen. Nu staan er ook dingetjes van burnside... en die gast van burnside bouwt zelf nog wat bij..quote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Bijna iedereen toch...?
maar ja met dit weer is het toch handig om af en toe binnen te kunnen skaten.
maar je vind het parkje wel vet of...?
cheers!
Vond ik een beetje tegenvallen, zeker in vergelijking met Second To None. Alleen Dill's en (uiteraard) Song's stukjes zijn geweldig. Black Out van Blacklabel is trouwens ook echt supervet, old skool shit rulesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
die baker video, ik trek die muziek echt niet!
het skaten is vet maar kan door die slechte hiphop troep er niet lang naar kijken..
skate more van dvs draai ik plat..
heb je goed gekeken.. mike taylor, jeremy rogers.. veel vette tricks! bijna iedereen heeft wel een redelijk goede part..quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef koston het volgende:
[..]
Vond ik een beetje tegenvallen, zeker in vergelijking met Second To None. Alleen Dill's en (uiteraard) Song's stukjes zijn geweldig. Black Out van Blacklabel is trouwens ook echt supervet, old skool shit rules
Hopelijk kan ik binnenkort Man Down van Tilt Mode Army ergens vinden, beste skatevid allertijden
inderdaad, dat bedoelde ik..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef FB-aight het volgende:
Baker 3 vond ik wel dope![]()
maja andere muzieksmaak mischien
Hokus Pokus heb ik nog thuisliggen (op VHS)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb je goed gekeken.. mike taylor, jeremy rogers.. veel vette tricks! bijna iedereen heeft wel een redelijk goede part..
ach ja smaken verschillen,vond dill niet zo goed maar wel lachuh!!
hokus pokus(h-street) en the questionable video(plan b) volgens mij de beste allertijden..
![]()
Rogers vond ik eigenlijk ronduit tegenvallen, zeker na z'n geweldige part in PJ Ladd's Wonderful Horrible Life (quote:Op woensdag 21 december 2005 14:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb je goed gekeken.. mike taylor, jeremy rogers..
![]()
bootleg.. volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef Goofup het volgende:
[..]
(ben alleen de naam kwijt. This Is Not The New H-Street Video ofzo? kan dat?)
rogers blijft een goede skater..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:45 schreef koston het volgende:
[..]
Rogers vond ik eigenlijk ronduit tegenvallen, zeker na z'n geweldige part in PJ Ladd's Wonderful Horrible Life ()
Maar 'standaard' parts vind ik niet zo vet, de meeste trucjes en spots heb ik al honderd keer gezien. Daarom vind ik Song en Dill's stukken zo geweldig, die gasten doen echt unieke shit
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef koston het volgende:
Als we het toch over klassiekers hebben, kent iemand Rubbish Heap? Op Blind Video Days na de beste ouwe skatevid allertijden
static 2..vet heb hem ook liggen, paul shier is idd heel vet, vind em ook wel goed in lost andfoundquote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Goofup het volgende:
kent iemand Static II - the invisibles?
Die heb ik thuisliggen en vind dat dé video om in de mood te komen. Gaat niet zozeer om de vetste grootste en techste truken, maar meer om het gevoel van een spot te vinden en daar je dingen op/over/omheen te doen. Paul Sheers part vind ik de beste
ja idd... jeremy klein focust rodney's freestyle dekkie..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef Goofup het volgende:
[..]
Is dat niet die video dat ze Rodney ovrehalen street te gaan skaten? (en die anti reclame voor World Industries door iedere keer hun board door te stampen)
weet ikquote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef floydvisser het volgende:
[..]
static 2..vet heb hem ook liggen
HUH?quote:
die valt idd beetje tegen er word wel relaxed geskate enzo maar ik vind die handtekeningen shit echt nix hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef vinge het volgende:
Net als die nieuwe adio promo, rock adio ofzo, wtf man, britney spears!?
dat board klopt hij's vet.. zijn diverse winkels in nl waar die te krijgen is..quote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef koston het volgende:
Hoe zit het trouwens met Eindhovens trots Wieger van Wageningen? Ik hoorde dat ie ondertussen pro is, en dat er binnenkort een Nike schoen uitkomt? Weet iemand daar meer van?
ik zou die arcade gewoon laten grippen, randjes van het board eerst ff een beetje opschuren...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef morgane het volgende:
*kick*
tijd voor Linda's Grote Skateboard Dilemma. Ik heb 1 board (Ja, een Bart Smit board maar wel de duurste) en dat is deze:
[afbeelding]
verder heb ik nog een chipped Arcade deck (overgekocht voor 5 euro om een beetje 'droog' mee te oefenen) en dat is deze:
[afbeelding]
de Grote Vraag is nu: moet ik dat Arcade deck laten grippen en er dan op zetten of moet ik het zo laten? Een nieuw deck/board is waarschijnlijk geen optie, m'n ouders vinden boards boven de ong. 50 euro al te duur. *zucht*![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb op zich nog wel een Minilogo complete liggen mocht je geinteresseerd zijn.
Geïnteresseerd? Dat altijd!! Probleempje: ik mag pas een nieuw board/deck als ik weer beter ben (kheb al een tijdje iets vaags maar ze weten niet wat) en het kan óf over een maand ofzo over zijn, óf over een jaar óf iets er tussenin, dus ik vrees dat er niet echt iets te regelen valt! ben sowieso wel erg benieuwd hoeveel je ervoor wilt hebben ongeveerquote:
s niet leuk he, niet kunnen gaan skaten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Geïnteresseerd? Dat altijd!! Probleempje: ik mag pas een nieuw board/deck als ik weer beter ben (kheb al een tijdje iets vaags maar ze weten niet wat) en het kan óf over een maand ofzo over zijn, óf over een jaar óf iets er tussenin, dus ik vrees dat er niet echt iets te regelen valt! ben sowieso wel erg benieuwd hoeveel je ervoor wilt hebben ongeveer![]()
@ floydvisser: danku!![]()
ziet er goed uit, mooie deal!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:07 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Wieltjes zijn wat smerig van een middagje Area 51 vorige week (een vriend die even zonder zat had m toen van me geleend) Deck van Minilogo, trucks van Gullwing, merk wielen en lagers weet ik niet meer.
moet je vragen of ze nog oude modellen hebben liggen die voor minder weg kunnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef morgane het volgende:
thanks iedereen! Ik ga binnenkort eens hier bij 24seven kijken of ze nog een leuk ATM deckje hebben en totdat ik m'n ouders overtuigd heb (ong. een half jaar) board ik wel op m'n Arcade deck, eerst maar ff laten grippen dan! Ben benieuwd of ik voor 40/50 iets kan vinden, 24seven is op zich nog vrij duur...maarja, ik merk het vanzelf wel! Iig bedankt
Gewoon rondrijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef morgane het volgende:
wat is cruisen eigenlijk?(ik heb m'n ma trouwens al bijna overtuigd, nu m'n pa nog :p)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nou, er moet niet teveel alcohol in mn lichaam zitten want dan kom ik op een skateboard echt niet ver.
nah...!quote:
toch verplaatst naar de zomer... maar dan wel volle week.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:49 schreef Goofup het volgende:
22 jan vertrek vliegtuig + aankomst, 24 jan. vertrek vliegtuig en terugkomst.
http://www.skatebarcelona.com voor de voorpret.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Goofup het volgende:
[..]
toch verplaatst naar de zomer... maar dan wel volle week.
die woont trouwens toch niet meer in Dt, dacht ik?quote:
alleen als het verschil groot is. Dan wordt ie een beetje wankelquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
En is het op een of andere manier nadelig als je deck breder is dan je trucks?
nee hij zit op kamers in enschede dacht ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Goofup het volgende:
[..]
die woont trouwens toch niet meer in Dt, dacht ik?
vet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuwe wielen aangeschaft, 70mm Kryptonics. Moesten helaas nog risers bij, maar dit ding rijdt nu bijna overal.
[afbeelding]
Next on the list: Nieuw deck.
euro..59,95..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel kost die Consolidated trouwens? En welke print?
Als het enkel om cruisen gaat maken dingen als pop en concave niet zo heel erg veel uit, dus kun je eventueel nog een beetje kijken naar een print.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Goofup het volgende:
koop nooit een board voor de print
proost...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef thaWarhead het volgende:
Props voor die Heinekens Floyd!
nee is in Ulft, daar hebben ze nu een klein indoor parkje gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Goofup het volgende:
nice, is dat niet in Arnhem (A'damseweg)?
doesburg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef ikJur het volgende:
tot 3 jaar geleden woonde ik in gouda nu in een kutdorp vlak bij doetinchem en ik ga in arnhem naar school
sorry niet in de my active t gekekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef luciferist het volgende:
ik zie een blauw plusje dus ik wacht
ik ook niet in mijn active topics gekijktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
sorry niet in de my active t gekeken
maarre ik denk dat je de verkeerde voor je hebtben nooit in doesburg geweest
ken je trouwens andere skater uit lichtenvoorde. ik ken ehm luuk heet ie volgens mij. hij word sinds kort gesponsord door joey's of brainwash en hij had de wedstrijd op sk8fest gewonnen. En frank heet ie geloof ik. komt ook uit lichtenvoorde.
kom je trouwens wel eens in Ulft?
zo, Luc is ook al 05-01-1970 geboren! (bug op de site)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik ook niet in mijn active topics gekijkt
dan is het een andere, ja hen-c (frank) skate volgens mij wel veel in ulft, en luuk word nu gesponserd door brainwash jadie 2 zijn ook vet goed
zo tijdje computer pauze genomen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:46 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem nog nooit gezien, wassie goed?
R.I.P
Ja frank vind ik niet supergoed maar die luuk is wel sick manquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik ook niet in mijn active topics gekijkt
dan is het een andere, ja hen-c (frank) skate volgens mij wel veel in ulft, en luuk word nu gesponserd door brainwash jadie 2 zijn ook vet goed
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:20 schreef Goofup het volgende:
[..]
zo, Luc is ook al 05-01-1970 geboren! (bug op de site)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef floydvisser het volgende:
[..]
We bestaan 2 jaar! www.outlawz.nl
![]()
S.K.A.T.Equote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef thaWarhead het volgende:
Ik las erover Floyd, tof initiatief man. Jammer genoeg op zaterdag dus kom ik vanwege kosten niet even langs om te kijken. Zijn er trouwens ook nog ergens hi-quality versies van het Outlawz logo te vinden? Ik wil wel even kijken of ik er wat van kan knutselen voor die t-shirt shit.
hoiquote:Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef FB-aight het volgende:
Weet iemand ergens de part van dinges te vinden... uit show me the way met betrekking op die FS flip .... tre flip heb ik dankzij die video ook geleerd....
Heb em net zitten kijken echt supervetquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef floydvisser het volgende:
vond deze wel vet, cool dattie re helemaal opstaat...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7331593700502987559&q=pj
pj! de vetste!
ik eigenlijk ook maar ja, F#$% it.. 't zal van de week toch wel weer regenen.quote:
Kon op die mini in blender echt niet uit de voeten, te langzaam of zo..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Goofup het volgende:
Inderdaad lekkere mini. Lekker breed en lekker snel. Alleen de mini in Burnside vind ik nog beter. Verder heb je in Blender (Venlo) tegenwoordig ook een mini staan. Ook erg goed!
in de mini ramp is 70mm en super zacht niet echt lekker, tussen de 50 en 60 mmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil me op zich wel aan de mini gaan wagen al zijn mijn eerdere ervaringen er niet zo goed mee (al was dat meer een midiramp voor mijn gevoel). Al vraag ik me af of ik dan niet mijn wielen even moet vervangen, sta je met 70mm niet te hoog van de grond om goed uit de voeten te kunnen op de mini? En welk park heeft een goede (lage) miniramp om op te beginnen?
Zouden ze Lance hebben aangenomen om de aankondigingen te doen voor de nieuwe film, of om te skaten? (knipoog naar 411)quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:05 schreef floydvisser het volgende:
uit mijn mailbox vanmorgen..
[afbeelding]
blijft niet veel over van Wieger zijn firma zo..![]()
wat voor werk doen je dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef Goofup het volgende:
het is hier al prima skateweer hoor. beetje een zonnetje, niet te koud, maar wel lekker fris en... droog! Maarja, ik zit hier achter een bureau gekluisterd
Ik woon in Apeldoorn. Ga er regelmatig héén...zit ook in skate-workgroup daar... beetje ideeen verzinnen en shitquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:53 schreef Goofup het volgende:
kantoorbaantje hè.
Wie van hier gaat er trouwens weleens naar Real-X in Apeldoorn? Ik hoorde dat ze een nieuwe mini hebben.
Gisteren weer in everland in de mini geskate, was weer lekker, de nr1 mini ramp van nederland als je t mij vraagt..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:53 schreef Goofup het volgende:
kantoorbaantje hè.
Wie van hier gaat er trouwens weleens naar Real-X in Apeldoorn? Ik hoorde dat ze een nieuwe mini hebben.
quote:
Ja idd zoietsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Goofup het volgende:
[..]
kruisje 2x pijltje links vierkantje?
Als één beweging?
ik scheer me tegenwoordig iets beter...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Goofup het volgende:
*op de site checkt*
Volgens mij heb ik jou wel eens in een skatevideo gezien ooit![]()
[afbeelding]
cool he?... had het ook niet verwacht!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:38 schreef thaWarhead het volgende:
Dope coverage op de Es site!
Ola!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:05 schreef thaWarhead het volgende:
Misschien niet de beste plaats om dit te vragen, maar Floyd heb je toevallig nog wat Nikes (maat 12/13) in de aanbieding voor rond de 50 euro? Krijg een klein bedragje binnen deze week en heb ff een schoenenfix nodig.
lekker...!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:56 schreef Goofup het volgende:
anders ging ik gisteravond even ouderwets door mijn enkel heen
(en ik trap bijna in de 1 april grap "je bent gebanned mail naar... om de rede")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |