ja! kijk! dat bedoelde ik nou met mijn vorige post!quote:Op donderdag 24 november 2005 08:45 schreef Goofup het volgende:
best een ouwe lullen (en kutten) topic hier eigenlijk. Ik dacht dat skateboarden iets jongs en dynamisch was
Wij zijn toch allemaal heel jong en dynamisch?quote:Ik dacht dat skateboarden iets jongs en dynamisch was
Ja, moet je nieuw schroefdraad tappen. Ze hebben waarschijnlijk wel zo'n ding bij de skateshop in de buurt.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef ikJur het volgende:
hoe kan ik dit maken meot ik dan nieuw schroefdraad tappen ofzo of kan er ook een nieuwe staaf in?
Fok!: Het forum voor hangouderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef Cat_Byte het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal heel jong en dynamisch?![]()
Misschien heeft het jonge en dynamische skatevolk een andere hang-out op internet (boardstyle.nl maybe?) Of zijn ze gewoon te druk met skateb![]()
hmmquote:
yup, dat is het nadeel van kerst/winter....quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:22 schreef luciferist het volgende:
ik zit nu uit verveling skatefilms te kijken, als ik nu bv de nieuwste "hit" baker 3 zie, kijk ik toch veel liever naar mijn rodney mullen filmpjes
trouwens ik ben nu 18 en ben dit jaar begonnen met skaten en ik voelde me al een oude lul
ikwas 17 toen ik begon, ik heb vorig jaar aangezien school zo saai en makkelijk werd te veel gespijbeld om te gaan skateboarden
maar het 2de jaar is anders ik zit nu vaak tot 's middags 3/4 uur op school, moet daarna tot 11 uur 's nachts werken (2x in de week) en heb daarnaast ook nog eens een vriendin waar ik heen ga. ik ben nu van plan om vanaf morgen weer volop te gaan oefenen. ik kon net geeneens een rechte ollie meer... stilstaand,
hopelijk heb ik hem morgen weer terug.
ik baal zo erg van dit weer
die baker video, ik trek die muziek echt niet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:22 schreef luciferist het volgende:
ik zit nu uit verveling skatefilms te kijken, als ik nu bv de nieuwste "hit" baker 3 zie, kijk ik toch veel liever naar mijn rodney mullen filmpjes
erg van dit weer
wat voor trucks heb je?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef ikJur het volgende:
nou ik dus alle schroefen eraf gedraaid hop nieuwe wieltjes erop kom ik bij het laatste wieltje krijg ik gvd () het schroefje er niet meer op omdat het schroefdraad naar de klote was aan het begin, dus ik dacht laat ik er een stukje afvijlen, gedaan, wil ik die schroef er weer op draaien maar hij ging een beetje scheef, ik stug doordraaien en nou kan de schroef niet meer vaster terwijl er nog max. een halve cm speling in zit ik kan me wieltje zo horizontaal bewegen :S:S:S
hoe kan ik dit maken meot ik dan nieuw schroefdraad tappen ofzo of kan er ook een nieuwe staaf in?
met je snowboard van een drempel afglijden is ook niet allesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef Bakksteen het volgende:
[..]
yup, dat is het nadeel van kerst/winter....![]()
ach, binnenkort lekker snowboarden!en dan vergeet ik snel mijn haat voor dit weer!
![]()
Normaal haal ik het ook bij de skateshop maar het prijsverschil was zo groot (30 euro) dat is echt absurd maar die trucks had ik al heel lang en ooit bij Left gehaald. Maar ik laat ze wel effe maken..quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
wat voor trucks heb je?
draad tappen kan je lokale skateshop, nieuw moertje...
dat probleem van je as, een nieuwe staaf gaat niet werken..
als de ene kant wel werkt misschien de as een klein beetje naar de andere kant meppen..
en die kant aandraaien!
het beste dus gewoon naar de shop, daar ff laten fixen.
als je iets besteld over de telefoon of internet is het misschien goedkoper, maar weinig service qua monteren en retourneren.. daarom ga ik altijd gewoon naar een skateshop, en dan zie ik ook meteen goed wat ik koop en kan ik eventueel advies vragen bij problemen!
![]()
28 januari vertrek ik daarom ook naar Frankrijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:20 schreef Goofup het volgende:
[..]
met je snowboard van een drempel afglijden is ook niet alles. Sneeuw mag wat mij betreft in het buitenland vallen, maar hier heeft het alleen nut om sneeuwballen te gooien (spierpijn van afgelopen weekend is net over). Voor de rest mag het wegblijven wat mij betreft
Das wel een lekker truucjequote:Op donderdag 1 december 2005 12:34 schreef Goofup het volgende:
gisteravond weer even geskate in een parkeergarage.. Ging wel lekker. Zelfs nog iets (half)nieuws erbij geleerd: backside 5-0 frontside 180 out. Lekker in de knoop zitten met je lichaam...
Precies zolang je de grote jongens (zoals mijquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef luciferist het volgende:
[..]
boeie dat is juist wat ik ook dacht, maar iedereen is zo begonnen.
in enschede kwam er 1 naar mij toe en vroeg: zou ik jou wat leren?
skaterz ijn relax![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |