abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 18:50:00 #51
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32543964
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:45 schreef Goofup het volgende:
best een ouwe lullen (en kutten) topic hier eigenlijk. Ik dacht dat skateboarden iets jongs en dynamisch was
ja! kijk! dat bedoelde ik nou met mijn vorige post!

2 jaar geleden heb ik dus een knieblessure gehad, door een lullig potje basketbal ik ben 2 keer geopereerd aan m'n linkerknie, en ik mocht van de arts niet meer ernstig actief bewegen, maar ik snowboarde gewoon nog wel door, omdat dat toch maar 2 keer per jaar 10 dagen was. En nu begin ik dus ook weer met skaten!

trouwens he, ik geniet het meeste van skaten met muziek op mn oren, en ik vroeg me af naar wat voor muziek jullie nou het meest luisteren tijdens of na of voor het skaten!
you can call me Susan if it makes you happy
pi_32546298
heel soms luister ik muziek tijdens het skaten maar vaak als ik dan nieuwe tricks ga proberen heb ik volle concentratie nodig en dan doe ik de muziek ff uit m'n oor. En wat voor muziek? eigenlijk alles wel van jimi hendrix tot coldplay en ga zo maar door oude offspring albums is ook lekkere skatemuziek of audio bullys

edit.
Trouwens kan iemand mij hierbij helpen. Ik had dus tijdje geleden nieuwe lagers en wieltjes besteld en die waren vandaag binnen gekomen, nou ik dus meteen op m'n trucks zetten, maar je kent t wel dat die schroefen op de zijkant echt flink zijn afgesleten, nou ik dus alle schroefen eraf gedraaid hop nieuwe wieltjes erop kom ik bij het laatste wieltje krijg ik gvd ( ) het schroefje er niet meer op omdat het schroefdraad naar de klote was aan het begin, dus ik dacht laat ik er een stukje afvijlen, gedaan, wil ik die schroef er weer op draaien maar hij ging een beetje scheef, ik stug doordraaien en nou kan de schroef niet meer vaster terwijl er nog max. een halve cm speling in zit ik kan me wieltje zo horizontaal bewegen :S:S:S
hoe kan ik dit maken meot ik dan nieuw schroefdraad tappen ofzo of kan er ook een nieuwe staaf in?

[ Bericht 54% gewijzigd door ikJur op 24-11-2005 20:18:42 (moest nog een verhaalje bij :P) ]
0023
pi_32547270
quote:
Ik dacht dat skateboarden iets jongs en dynamisch was
Wij zijn toch allemaal heel jong en dynamisch?

Misschien heeft het jonge en dynamische skatevolk een andere hang-out op internet (boardstyle.nl maybe?) Of zijn ze gewoon te druk met skateb
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:44:26 #54
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32563576
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef ikJur het volgende:

hoe kan ik dit maken meot ik dan nieuw schroefdraad tappen ofzo of kan er ook een nieuwe staaf in?
Ja, moet je nieuw schroefdraad tappen. Ze hebben waarschijnlijk wel zo'n ding bij de skateshop in de buurt.

Muziek tijdens het skaten? Ik luister eigenlijk nooit muziek tijdens het skaten; ja, als ze in het skatepark muziek draaien natuurlijk, maar niet met oordopjes ofzo, dat vind ik drie keer niks.

Maar thuis luister ik naar vanalles eigenlijk.
Ik heb zelf een aardige platencollectie van drum&bass, dat mix ik graag. helaas is mijn mengpaneel naar de kl#te. Maar mijn smaak is heel breed.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:46:52 #55
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32563633
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef Cat_Byte het volgende:

[..]

Wij zijn toch allemaal heel jong en dynamisch?

Misschien heeft het jonge en dynamische skatevolk een andere hang-out op internet (boardstyle.nl maybe?) Of zijn ze gewoon te druk met skateb
Fok!: Het forum voor hangouderen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:09:54 #56
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32602307
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Goofup het volgende:

[..]

Fok!: Het forum voor hangouderen.
hmm
is dit niet DE hangplek voor de internet generatie?
of vallen wij daar dan toch net weer wel onder?

argh..door het klote weer kon ik niet boarden na t werk..
best kut, ik zit er best wel weer aardig "in" al moet ik binnenkort toch eraan geloven, en een geheel nieuwe set kopen. mn deck zit vol met vocht, mn trucks zijn nogal veroest, en mn wiletjes komen niet vooruit door mn lagers
  dinsdag 29 november 2005 @ 02:22:28 #57
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_32662746
ik zit nu uit verveling skatefilms te kijken, als ik nu bv de nieuwste "hit" baker 3 zie, kijk ik toch veel liever naar mijn rodney mullen filmpjes

trouwens ik ben nu 18 en ben dit jaar begonnen met skaten en ik voelde me al een oude lul
ikwas 17 toen ik begon, ik heb vorig jaar aangezien school zo saai en makkelijk werd te veel gespijbeld om te gaan skateboarden

maar het 2de jaar is anders ik zit nu vaak tot 's middags 3/4 uur op school, moet daarna tot 11 uur 's nachts werken (2x in de week) en heb daarnaast ook nog eens een vriendin waar ik heen ga. ik ben nu van plan om vanaf morgen weer volop te gaan oefenen. ik kon net geeneens een rechte ollie meer... stilstaand,
hopelijk heb ik hem morgen weer terug.
ik baal zo erg van dit weer
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:45:08 #58
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32673206
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 02:22 schreef luciferist het volgende:
ik zit nu uit verveling skatefilms te kijken, als ik nu bv de nieuwste "hit" baker 3 zie, kijk ik toch veel liever naar mijn rodney mullen filmpjes

trouwens ik ben nu 18 en ben dit jaar begonnen met skaten en ik voelde me al een oude lul
ikwas 17 toen ik begon, ik heb vorig jaar aangezien school zo saai en makkelijk werd te veel gespijbeld om te gaan skateboarden

maar het 2de jaar is anders ik zit nu vaak tot 's middags 3/4 uur op school, moet daarna tot 11 uur 's nachts werken (2x in de week) en heb daarnaast ook nog eens een vriendin waar ik heen ga. ik ben nu van plan om vanaf morgen weer volop te gaan oefenen. ik kon net geeneens een rechte ollie meer... stilstaand,
hopelijk heb ik hem morgen weer terug.
ik baal zo erg van dit weer
yup, dat is het nadeel van kerst/winter....
ach, binnenkort lekker snowboarden! en dan vergeet ik snel mijn haat voor dit weer!
pi_32674301
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 02:22 schreef luciferist het volgende:
erg van dit weer
die baker video, ik trek die muziek echt niet!
het skaten is vet maar kan door die slechte hiphop troep er niet lang naar kijken..
skate more van dvs draai ik plat..
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_32674869
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef ikJur het volgende:
nou ik dus alle schroefen eraf gedraaid hop nieuwe wieltjes erop kom ik bij het laatste wieltje krijg ik gvd ( ) het schroefje er niet meer op omdat het schroefdraad naar de klote was aan het begin, dus ik dacht laat ik er een stukje afvijlen, gedaan, wil ik die schroef er weer op draaien maar hij ging een beetje scheef, ik stug doordraaien en nou kan de schroef niet meer vaster terwijl er nog max. een halve cm speling in zit ik kan me wieltje zo horizontaal bewegen :S:S:S
wat voor trucks heb je?
draad tappen kan je lokale skateshop, nieuw moertje...
dat probleem van je as, een nieuwe staaf gaat niet werken..
als de ene kant wel werkt misschien de as een klein beetje naar de andere kant meppen..
en die kant aandraaien!
het beste dus gewoon naar de shop, daar ff laten fixen.

als je iets besteld over de telefoon of internet is het misschien goedkoper, maar weinig service qua monteren en retourneren.. daarom ga ik altijd gewoon naar een skateshop, en dan zie ik ook meteen goed wat ik koop en kan ik eventueel advies vragen bij problemen!
going no where fast.
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:20:37 #61
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32675416
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef Bakksteen het volgende:

[..]

yup, dat is het nadeel van kerst/winter....
ach, binnenkort lekker snowboarden! en dan vergeet ik snel mijn haat voor dit weer!
met je snowboard van een drempel afglijden is ook niet alles . Sneeuw mag wat mij betreft in het buitenland vallen, maar hier heeft het alleen nut om sneeuwballen te gooien (spierpijn van afgelopen weekend is net over). Voor de rest mag het wegblijven wat mij betreft
pi_32675669
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef floydvisser het volgende:

[..]

wat voor trucks heb je?
draad tappen kan je lokale skateshop, nieuw moertje...
dat probleem van je as, een nieuwe staaf gaat niet werken..
als de ene kant wel werkt misschien de as een klein beetje naar de andere kant meppen..
en die kant aandraaien!
het beste dus gewoon naar de shop, daar ff laten fixen.

als je iets besteld over de telefoon of internet is het misschien goedkoper, maar weinig service qua monteren en retourneren.. daarom ga ik altijd gewoon naar een skateshop, en dan zie ik ook meteen goed wat ik koop en kan ik eventueel advies vragen bij problemen!
Normaal haal ik het ook bij de skateshop maar het prijsverschil was zo groot (30 euro) dat is echt absurd maar die trucks had ik al heel lang en ooit bij Left gehaald. Maar ik laat ze wel effe maken..
0023
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:51:07 #63
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32680186
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:20 schreef Goofup het volgende:

[..]

met je snowboard van een drempel afglijden is ook niet alles . Sneeuw mag wat mij betreft in het buitenland vallen, maar hier heeft het alleen nut om sneeuwballen te gooien (spierpijn van afgelopen weekend is net over). Voor de rest mag het wegblijven wat mij betreft
28 januari vertrek ik daarom ook naar Frankrijk
  donderdag 1 december 2005 @ 12:34:54 #64
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32723328
gisteravond weer even geskate in een parkeergarage.. Ging wel lekker. Zelfs nog iets (half)nieuws erbij geleerd: backside 5-0 frontside 180 out. Lekker in de knoop zitten met je lichaam...
pi_32726615
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:34 schreef Goofup het volgende:
gisteravond weer even geskate in een parkeergarage.. Ging wel lekker. Zelfs nog iets (half)nieuws erbij geleerd: backside 5-0 frontside 180 out. Lekker in de knoop zitten met je lichaam...
Das wel een lekker truucje
Ik zit laatste tijd beetje binnen in huis te skaten want het is echt kutweer zodoende heb ik er een nieuw flipje bij geleerd: fakie varial heelflip erg relaxed om die lekker hoog al te catchen

Heb sinds kort ook een nieuwe setup:

Blueprint Cursive series deck 7.5x31.5

Accel Skatepark series 52mm

Thunder Trucks, ik kon het exacte plaatje niet vinden maar hier lijken ze wel op
Deze had ik overigens al de rest is wel nieuw

Rockstarbearings

chill toch
0023
  donderdag 1 december 2005 @ 17:08:49 #66
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32730335
accels zweer ik bij. Blueprint ben ik niet zo over te spreken. Superfijne shapes, maar ik heb er twee gehad en dat zijn inmiddels vier delen
breken te gauw
pi_32730651
ik had hiervoor ook een blueprint, superfijn ding tegen een zacht prijsje, maar dat komt gewoon omdat blueprint niet zoveel advertenties in al die skatebladen heeft, wat kwaliteit betreft zijn ze net zo hoogstaand als toy machine oid

[ Bericht 1% gewijzigd door ikJur op 01-12-2005 17:33:55 ]
0023
  donderdag 1 december 2005 @ 17:22:37 #68
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32730710
ben ik het niet mee eens. Bij mij brak de ene de eerste dag dat ik ging skaten, de andere de derde dag
pi_32731007
Ja dat is domme pech dan he ben je er niet mee terug gegaan dan? soms is het een fabrieksfout. Heb ik ook wel eens gehad brak me deck in de lengte :/ toen was ik teruggegaan kreeg ik een nieuwe omdat het een fabriesfout was
0023
  donderdag 1 december 2005 @ 22:48:23 #70
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_32740801
zoals ik al zei ik oefen nu elke dag op mijn kamer ongeveer 1.5 uur.
nu is dit door ruimte en hoogte gebrek freestyle geworden, en hier het resultaat:
http://image.badongo.com/(...)121d620eec715d3b.avi
ben er zelf best wel trots op
ik wil aan het eind van de winter mijn kickflip onder de knie hebben zodat ik remo/primo slide's kan oefenen in de zomer <3

ik wil ooit de casper slide nog kunnen die tricks zijn heilig voor mij
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:02:54 #71
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32747674
Die plank die ik in 1 dag brak was ook wel met een truuk waar ie snel door breekt, maar die andere was te simpel gebroken met 'normaal' skaten. Geen fabrieksfout. Dan moet ie niet goed gelijmd zijn of iets dergelijks. breken in de breedte is tough luck
pi_32763645
elke keer als ik ga skateboarden stop ik uit schaamte, ik kan alleen de ollie
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:35:24 #73
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_32767374
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:12 schreef vinge het volgende:
elke keer als ik ga skateboarden stop ik uit schaamte, ik kan alleen de ollie
boeie dat is juist wat ik ook dacht, maar iedereen is zo begonnen.
in enschede kwam er 1 naar mij toe en vroeg: zou ik jou wat leren?

skaterz ijn relax
pi_32783714
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef luciferist het volgende:

[..]

boeie dat is juist wat ik ook dacht, maar iedereen is zo begonnen.
in enschede kwam er 1 naar mij toe en vroeg: zou ik jou wat leren?

skaterz ijn relax
Precies zolang je de grote jongens (zoals mij ) niet in de weg rijd maakt het mij niet uit of je nou alleen een ollie kan
0023
  maandag 5 december 2005 @ 13:11:40 #75
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32832953
juist. Skaten is gewoon je ding doen. Of je het nou goed kan of niet, dat maakt niet uit. Als je maar lol hebt toch?
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:35:34 #76
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32861055
morgenavond nog iemand in 'the yard"? (indoor)
pi_32885116
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:35 schreef Goofup het volgende:
morgenavond nog iemand in 'the yard"? (indoor)
Ik zou wel willen maar kan helaas niet, heb echt teri@#$ veel zin om te rollen..
hopelijk heb ik volgend jaar weer wat meer tijd, veel plezier!
al op de nieuwe dingen daar geskate? laat ff weten hoe het was.
cheers
going no where fast.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:12:11 #78
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32887342
ja, er is een nieuw groot bank/platform-ding. Een redelijk stijle bank, sie je als launch kunt gebruiken... een soort wembley-gap zonder wembley gap . Het lpatform is in de breedte erg lang en loopt uit op een ledge en handrail naar beneden. De ledge heeft een houten hoek, misschien hebben ze daar inmiddels een strip op gedaan, maar de handrail is een leuke hoogte. Niet hoog en redelijk flauw.. een mooie om je angst te overwinnen om je eerste redelijke handrail te doen.

Leuk parkje om rond te hangen als het buiten weer zulk hollands weer is, maar boven vind ik het toch leuker
pi_32887575
klinkt goed! zal zeker weer eens een kijkie nemen daar als het weer eens kan, de laatste keer was met de game of skate..te koud gewoon!
boven is het altijd nat als ik er ben... ach ja maar weer wachten op de zomer!
cheers! skate je al lang trouwens..misschien ken ik je dan wel ergens van, ik kwam vroeger nog wel eens bij central park, jammer dat die weg is..groetjes
going no where fast.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:37:56 #80
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32887931
haha, da's al een tijdje terug... Central park, Central Park II, Empire Skate Building.. ja, toen rolde ik ook al rond. Ik skate al zo'n 16 of 17 jaar ondertussen.
Jouw naam zegt me eerlijk ook wel iets, maar kan er niet echt een gezicht bij tevoorschijn halen. Heb je krullen?

Hier kun je wat fotootjes en filmpjes van mij bekijken, misschien herken je me dan.
pi_32888702
het was moelijk om te zien maar heb je vast al wel eens eerder gezien, kwam je vroeger vaak skaten in scheveningen?
was daar echt niet weg te slaan! skate ook al ongeveer zo lang..
ik zie je wel een keertje in de jard ofzo. of bij een wedstrijd, moet vaak met het team op stap!.
fotootje van ikke

is een oude tijd geen foto's gemaakt!
going no where fast.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:11:50 #82
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32888812
hmmm, die foto is niet erg duidelijk. Scheveningen ben ik niet echt vaak geweest. Welke winkel rij je voor, als ik vragen mag?
Ik rij overigens voor Brainwash, Arnhem (heb vroeger voor Frosty, Zeist, gereden)
pi_32888993
heb een winkeltje in delft...

Outlawz.. tijdje geleden begonnen, maar ga nu vaak met het team:
woody hoogendijk, billy hoogendijk, mark peter kooistra, leander geelhoed.etc..
naar contests enzo, best leuk hoef zelf niet mee te doen!
we zijn bij het nk en bij de shopbattle geweest, was gezellig!
kon nergens een foto van me hoofd vinden..
going no where fast.
  woensdag 7 december 2005 @ 13:30:11 #84
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32889338
Haha, ik ben daar afgelopen jaar nog langsgeweest samen met Wouter met Traffic plankjes. Stond jij er toen ook toevallig?
pi_32889629
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef Goofup het volgende:
Haha, ik ben daar afgelopen jaar nog langsgeweest samen met Wouter met Traffic plankjes. Stond jij er toen ook toevallig?
jep met het lange haar, vandaar dat je me redelijk bekent voor kwam..
cool!
going no where fast.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:26:40 #86
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32892701
haha, dan weet ik het al. Je bent dus niet alleen X-box verslaafd, maar ook Fok! verslaafde
pi_32894421
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:26 schreef Goofup het volgende:
haha, dan weet ik het al. Je bent dus niet alleen X-box verslaafd, maar ook Fok! verslaafde
playstation veslaafd inderdaad! maar ja heb al die skateboard games al gehad en uitgespeeld, dus dan maar ff fokken..
net de laaste traffic verkocht, ook toeval, cheers..
going no where fast.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:14:23 #88
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32895727
klein wereldje toch weer..
  donderdag 8 december 2005 @ 13:00:12 #89
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32916080
Ging overigens weer lekker gisteren. nollie heelflip tailslide de blauwe curb, backside 5-0 frontside 180 out de lage curb en nollie 180 heelflip to switch manual op het wheelie-plateau.
Alleen nu een beetje stijve nek + schouders, omdat ik in mijn t-shirt rondreed
pi_32917574
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef Goofup het volgende:
Ging overigens weer lekker gisteren. nollie heelflip tailslide de blauwe curb, backside 5-0 frontside 180 out de lage curb en nollie 180 heelflip to switch manual op het wheelie-plateau.
Alleen nu een beetje stijve nek + schouders, omdat ik in mijn t-shirt rondreed
vet!!
was dat in de jard of een locale spot?
jesus ik moet nog tot half februari wachten en misschien nog langer..
going no where fast.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:08:42 #91
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32917815
in de yard (indoor)
tot februari? hoezo?
pi_32918036
een paar weekies terug heeft mijn beste vriend en mede eigenaar...
enorme psychische problemen gekregen, hij had die blijkbaar al jaren, aangezien ik de enige ben die full time kan werken hier kan ik het niet maken om ziek te worden, benen te breken, te laat komen etc.., als ik er niet ben is de zaak dicht, da's geen optie!
dus moet ff wachten tot hij weer bij zinnen is, naar schatting is dat feb.
helaas, maar ja daarna ga ik zekers los, ff barca bezoeken, snowboarden...

maar voorlopig ff niet dus!
going no where fast.
  donderdag 8 december 2005 @ 15:10:28 #93
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_32919256
hmmm... dat is minder.. succes ermee in ieder geval
pi_32922479
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:10 schreef Goofup het volgende:
hmmm... dat is minder.. succes ermee in ieder geval
thanx!
going no where fast.
  maandag 12 december 2005 @ 17:24:54 #95
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_33019281
klinkt zwaar klote floyd! succes!
pi_33043741
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef Bakksteen het volgende:
klinkt zwaar klote floyd! succes!
thanx, ff uitzitten en dan kunnen we er weer tegenaan!!!
maar goed dat het winter is...
going no where fast.
  donderdag 15 december 2005 @ 09:10:50 #97
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_33094940
gisteravond even in Apeldoorn geweest. Die hebben een nieuwe locatie: Real-x; een grote hal. Er staan al een aantal obstakels: een kleine mini, een trapje met handrailtje, een wembleygapje, curbs hoog/laag en lage/hoge flatrails. Er gaat sowieso nog een grotere mini gebouwd worden; die er nu staat is erg klein, maar wel leuk om in te pielen

het is allemaal nog pril, maar er is genoeg ruimte om er iets moois van te kunnen maken
pi_33105497
wow weer een parkje!
vet gaat de goede kant op zo!!
van de lente maar weer ff toeren
going no where fast.
pi_33158666
Ja ik woon in apeldoorn, is wel leuk skaten, maar prefereer toch op straat skaten.
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33190704
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:03 schreef FB-aight het volgende:
Ja ik woon in apeldoorn, is wel leuk skaten, maar prefereer toch op straat skaten.
Bijna iedereen toch...?
maar ja met dit weer is het toch handig om af en toe binnen te kunnen skaten.
maar je vind het parkje wel vet of...?
cheers!
going no where fast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')