We hebben eerst zelf wat shit gebouwd..toen we de ruimte tot onze beschikking kregen. Nu staan er ook dingetjes van burnside... en die gast van burnside bouwt zelf nog wat bij..quote:Op zondag 18 december 2005 14:55 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Bijna iedereen toch...?
maar ja met dit weer is het toch handig om af en toe binnen te kunnen skaten.
maar je vind het parkje wel vet of...?
cheers!
Vond ik een beetje tegenvallen, zeker in vergelijking met Second To None. Alleen Dill's en (uiteraard) Song's stukjes zijn geweldig. Black Out van Blacklabel is trouwens ook echt supervet, old skool shit rulesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:30 schreef floydvisser het volgende:
[..]
die baker video, ik trek die muziek echt niet!
het skaten is vet maar kan door die slechte hiphop troep er niet lang naar kijken..
skate more van dvs draai ik plat..
heb je goed gekeken.. mike taylor, jeremy rogers.. veel vette tricks! bijna iedereen heeft wel een redelijk goede part..quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef koston het volgende:
[..]
Vond ik een beetje tegenvallen, zeker in vergelijking met Second To None. Alleen Dill's en (uiteraard) Song's stukjes zijn geweldig. Black Out van Blacklabel is trouwens ook echt supervet, old skool shit rules
Hopelijk kan ik binnenkort Man Down van Tilt Mode Army ergens vinden, beste skatevid allertijden
inderdaad, dat bedoelde ik..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef FB-aight het volgende:
Baker 3 vond ik wel dope![]()
maja andere muzieksmaak mischien
Hokus Pokus heb ik nog thuisliggen (op VHS)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb je goed gekeken.. mike taylor, jeremy rogers.. veel vette tricks! bijna iedereen heeft wel een redelijk goede part..
ach ja smaken verschillen,vond dill niet zo goed maar wel lachuh!!
hokus pokus(h-street) en the questionable video(plan b) volgens mij de beste allertijden..
![]()
Rogers vond ik eigenlijk ronduit tegenvallen, zeker na z'n geweldige part in PJ Ladd's Wonderful Horrible Life (quote:Op woensdag 21 december 2005 14:02 schreef floydvisser het volgende:
[..]
heb je goed gekeken.. mike taylor, jeremy rogers..
![]()
bootleg.. volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2005 17:25 schreef Goofup het volgende:
[..]
(ben alleen de naam kwijt. This Is Not The New H-Street Video ofzo? kan dat?)
rogers blijft een goede skater..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:45 schreef koston het volgende:
[..]
Rogers vond ik eigenlijk ronduit tegenvallen, zeker na z'n geweldige part in PJ Ladd's Wonderful Horrible Life ()
Maar 'standaard' parts vind ik niet zo vet, de meeste trucjes en spots heb ik al honderd keer gezien. Daarom vind ik Song en Dill's stukken zo geweldig, die gasten doen echt unieke shit
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef koston het volgende:
Als we het toch over klassiekers hebben, kent iemand Rubbish Heap? Op Blind Video Days na de beste ouwe skatevid allertijden
static 2..vet heb hem ook liggen, paul shier is idd heel vet, vind em ook wel goed in lost andfoundquote:Op donderdag 22 december 2005 13:11 schreef Goofup het volgende:
kent iemand Static II - the invisibles?
Die heb ik thuisliggen en vind dat dé video om in de mood te komen. Gaat niet zozeer om de vetste grootste en techste truken, maar meer om het gevoel van een spot te vinden en daar je dingen op/over/omheen te doen. Paul Sheers part vind ik de beste
ja idd... jeremy klein focust rodney's freestyle dekkie..quote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef Goofup het volgende:
[..]
Is dat niet die video dat ze Rodney ovrehalen street te gaan skaten? (en die anti reclame voor World Industries door iedere keer hun board door te stampen)
weet ikquote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef floydvisser het volgende:
[..]
static 2..vet heb hem ook liggen
HUH?quote:
die valt idd beetje tegen er word wel relaxed geskate enzo maar ik vind die handtekeningen shit echt nix hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef vinge het volgende:
Net als die nieuwe adio promo, rock adio ofzo, wtf man, britney spears!?
dat board klopt hij's vet.. zijn diverse winkels in nl waar die te krijgen is..quote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef koston het volgende:
Hoe zit het trouwens met Eindhovens trots Wieger van Wageningen? Ik hoorde dat ie ondertussen pro is, en dat er binnenkort een Nike schoen uitkomt? Weet iemand daar meer van?
ik zou die arcade gewoon laten grippen, randjes van het board eerst ff een beetje opschuren...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef morgane het volgende:
*kick*
tijd voor Linda's Grote Skateboard Dilemma. Ik heb 1 board (Ja, een Bart Smit board maar wel de duurste) en dat is deze:
[afbeelding]
verder heb ik nog een chipped Arcade deck (overgekocht voor 5 euro om een beetje 'droog' mee te oefenen) en dat is deze:
[afbeelding]
de Grote Vraag is nu: moet ik dat Arcade deck laten grippen en er dan op zetten of moet ik het zo laten? Een nieuw deck/board is waarschijnlijk geen optie, m'n ouders vinden boards boven de ong. 50 euro al te duur. *zucht*![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb op zich nog wel een Minilogo complete liggen mocht je geinteresseerd zijn.
Geïnteresseerd? Dat altijd!! Probleempje: ik mag pas een nieuw board/deck als ik weer beter ben (kheb al een tijdje iets vaags maar ze weten niet wat) en het kan óf over een maand ofzo over zijn, óf over een jaar óf iets er tussenin, dus ik vrees dat er niet echt iets te regelen valt! ben sowieso wel erg benieuwd hoeveel je ervoor wilt hebben ongeveerquote:
s niet leuk he, niet kunnen gaan skaten..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Geïnteresseerd? Dat altijd!! Probleempje: ik mag pas een nieuw board/deck als ik weer beter ben (kheb al een tijdje iets vaags maar ze weten niet wat) en het kan óf over een maand ofzo over zijn, óf over een jaar óf iets er tussenin, dus ik vrees dat er niet echt iets te regelen valt! ben sowieso wel erg benieuwd hoeveel je ervoor wilt hebben ongeveer![]()
@ floydvisser: danku!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |