euro..59,95..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef thaWarhead het volgende:
Hoeveel kost die Consolidated trouwens? En welke print?
Als het enkel om cruisen gaat maken dingen als pop en concave niet zo heel erg veel uit, dus kun je eventueel nog een beetje kijken naar een print.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:22 schreef Goofup het volgende:
koop nooit een board voor de print
proost...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:09 schreef thaWarhead het volgende:
Props voor die Heinekens Floyd!
nee is in Ulft, daar hebben ze nu een klein indoor parkje gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Goofup het volgende:
nice, is dat niet in Arnhem (A'damseweg)?
doesburg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef ikJur het volgende:
tot 3 jaar geleden woonde ik in gouda nu in een kutdorp vlak bij doetinchem en ik ga in arnhem naar school
sorry niet in de my active t gekekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef luciferist het volgende:
ik zie een blauw plusje dus ik wacht
ik ook niet in mijn active topics gekijktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:44 schreef ikJur het volgende:
[..]
sorry niet in de my active t gekeken
maarre ik denk dat je de verkeerde voor je hebtben nooit in doesburg geweest
ken je trouwens andere skater uit lichtenvoorde. ik ken ehm luuk heet ie volgens mij. hij word sinds kort gesponsord door joey's of brainwash en hij had de wedstrijd op sk8fest gewonnen. En frank heet ie geloof ik. komt ook uit lichtenvoorde.
kom je trouwens wel eens in Ulft?
zo, Luc is ook al 05-01-1970 geboren! (bug op de site)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik ook niet in mijn active topics gekijkt
dan is het een andere, ja hen-c (frank) skate volgens mij wel veel in ulft, en luuk word nu gesponserd door brainwash jadie 2 zijn ook vet goed
zo tijdje computer pauze genomen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:46 schreef ikJur het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem nog nooit gezien, wassie goed?
R.I.P
Ja frank vind ik niet supergoed maar die luuk is wel sick manquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:08 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik ook niet in mijn active topics gekijkt
dan is het een andere, ja hen-c (frank) skate volgens mij wel veel in ulft, en luuk word nu gesponserd door brainwash jadie 2 zijn ook vet goed
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:20 schreef Goofup het volgende:
[..]
zo, Luc is ook al 05-01-1970 geboren! (bug op de site)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef floydvisser het volgende:
[..]
We bestaan 2 jaar! www.outlawz.nl
![]()
S.K.A.T.Equote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef thaWarhead het volgende:
Ik las erover Floyd, tof initiatief man. Jammer genoeg op zaterdag dus kom ik vanwege kosten niet even langs om te kijken. Zijn er trouwens ook nog ergens hi-quality versies van het Outlawz logo te vinden? Ik wil wel even kijken of ik er wat van kan knutselen voor die t-shirt shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |