hoiquote:Op maandag 6 maart 2006 14:39 schreef FB-aight het volgende:
Weet iemand ergens de part van dinges te vinden... uit show me the way met betrekking op die FS flip .... tre flip heb ik dankzij die video ook geleerd....
Heb em net zitten kijken echt supervetquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:46 schreef floydvisser het volgende:
vond deze wel vet, cool dattie re helemaal opstaat...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7331593700502987559&q=pj
pj! de vetste!
ik eigenlijk ook maar ja, F#$% it.. 't zal van de week toch wel weer regenen.quote:
Kon op die mini in blender echt niet uit de voeten, te langzaam of zo..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Goofup het volgende:
Inderdaad lekkere mini. Lekker breed en lekker snel. Alleen de mini in Burnside vind ik nog beter. Verder heb je in Blender (Venlo) tegenwoordig ook een mini staan. Ook erg goed!
in de mini ramp is 70mm en super zacht niet echt lekker, tussen de 50 en 60 mmquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef thaWarhead het volgende:
Ik wil me op zich wel aan de mini gaan wagen al zijn mijn eerdere ervaringen er niet zo goed mee (al was dat meer een midiramp voor mijn gevoel). Al vraag ik me af of ik dan niet mijn wielen even moet vervangen, sta je met 70mm niet te hoog van de grond om goed uit de voeten te kunnen op de mini? En welk park heeft een goede (lage) miniramp om op te beginnen?
Zouden ze Lance hebben aangenomen om de aankondigingen te doen voor de nieuwe film, of om te skaten? (knipoog naar 411)quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:05 schreef floydvisser het volgende:
uit mijn mailbox vanmorgen..
[afbeelding]
blijft niet veel over van Wieger zijn firma zo..![]()
wat voor werk doen je dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef Goofup het volgende:
het is hier al prima skateweer hoor. beetje een zonnetje, niet te koud, maar wel lekker fris en... droog! Maarja, ik zit hier achter een bureau gekluisterd
Ik woon in Apeldoorn. Ga er regelmatig héén...zit ook in skate-workgroup daar... beetje ideeen verzinnen en shitquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:53 schreef Goofup het volgende:
kantoorbaantje hè.
Wie van hier gaat er trouwens weleens naar Real-X in Apeldoorn? Ik hoorde dat ze een nieuwe mini hebben.
Gisteren weer in everland in de mini geskate, was weer lekker, de nr1 mini ramp van nederland als je t mij vraagt..quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:53 schreef Goofup het volgende:
kantoorbaantje hè.
Wie van hier gaat er trouwens weleens naar Real-X in Apeldoorn? Ik hoorde dat ze een nieuwe mini hebben.
quote:
Ja idd zoietsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef Goofup het volgende:
[..]
kruisje 2x pijltje links vierkantje?
Als één beweging?
ik scheer me tegenwoordig iets beter...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:32 schreef Goofup het volgende:
*op de site checkt*
Volgens mij heb ik jou wel eens in een skatevideo gezien ooit![]()
[afbeelding]
cool he?... had het ook niet verwacht!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:38 schreef thaWarhead het volgende:
Dope coverage op de Es site!
Ola!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:05 schreef thaWarhead het volgende:
Misschien niet de beste plaats om dit te vragen, maar Floyd heb je toevallig nog wat Nikes (maat 12/13) in de aanbieding voor rond de 50 euro? Krijg een klein bedragje binnen deze week en heb ff een schoenenfix nodig.
lekker...!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:56 schreef Goofup het volgende:
anders ging ik gisteravond even ouderwets door mijn enkel heen
(en ik trap bijna in de 1 april grap "je bent gebanned mail naar... om de rede")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |